Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Poušť http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=1117 |
Page 1 of 1 |
Author: | human_wreck [ 00:03 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Poušť |
Mám tu pár slintů k poušti. Jsou to věci s různou tématikou, ale snad to příliš nevadí. - V lokaci abghad be dali - Skaliska se v noci občas spawnují banditi a občas ne. To bude pravděpodobně úmysl (občas přepadaj, občas chlastaj). Nicméně se tam každou noc nezávisle na nich spawnuje "poklad" tj. asi 100 gp v sudech z přepadené karavany, občas svitek. Před wipem ho pravidelně každou noc hlídali. - Jak už napsal Daanri v jiném topicu, v lokaci bručí duny padaj z některých ohnivek malých žaludky a z některých se vykuchávaj. Ale to bude asi celoplošný problém. Jedny ohnivky jsou klasický fire beetle a z nich to teda padá rovnou a občas je je tam ohnivka, pod kterou se schovává spitting fire beetle, ze kterýho to jde kuchat. Takže klasický fire beetlové asi nějak blbnou. - Myslím, že za černý štíry je zbytečně moc experience. Dost pomalu se pohybují a nepředstavují nebezpečí ani pro jedničkovou postavu. Na osmém levelu za ně mám přes 40 exp. Zato ti bandité, kteří se občas spawnují v lokaci abghad be dali - skaliska (viz. bod jedna) vyběhli rovnou z fabriky na univerzální vojáky a za to úsilí za ně moc expů není. (Už přesně nevím kolik za ně je, ale co si vzpomínám, tak moc ne ![]() - Krabí války jsou známe na celém světě, takže se samozřejmě dějí i na západním a východním pobřeží u Kelu. Kuchat jdou klasicky jen ti modří. - V kanálech (tuším pod obytnou čtvrtí) probíhá pravidelně bitva pašeráků s krysama, ale to je asi dobře, nevím (o: Krysy zde nejdou stahovat, před wipem šly. Za ty pašeráky by mohlo být víc exp. Je to zóna spíš pro low level a ti šmejdi docela dávaj a střílej otrávený šípy (dokonce snad s jedem na constitution). I na dost malých levelech, kdy zabijí postavu raz dva je za ně myslím tak 5 expů, ale přesným číslem si jistej nejsem. - V poušti se vyskytují dva druhy hyen. Jedna je easy - Hyena skvrnitá (výskyt třeba kel-a-hazrské pobřeží - západ v noci) a ta stahovat jde. Druhá je dost drsná - Hyena žíhaná (abghad de dali - západní stezka - u hyeního doupěte v noci) a ta stahovat nejde. Bylo to tak i před wipem, ale když už jde jedna, mohla by jít i druhá. Pakliže ovšem ta žíhaná není vytvořená z ocelové konstrukce a čelisti jí nepohánějí dva servomotory, čemuž bych skoro i věřil ![]() - Pak ještě spíš taková kravinka. A to, že by se při pití z moře mohla žízeň spíš zvyšovat, než snižovat. A třeba před krkovičkovic hospodou v Ivory by mohla postava po napití se z rybníčku dostat nějakou pěknou disease. Po wipu jsem tam viděl pár lidí, jak z toho chlastaj (nevím jestli to pořád jde) a přítom do toho 95% orků chčije a každej kdo jde nalitej z hospy se tam i vyzvrací ![]() |
Author: | Sorrow [ 01:03 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
No dyt pises sam ze sou ty Hieny zihane,takze tvrdsi. ![]() ps: za toho univerzalniho vojaka mas bod, fakt sem se rozchechtal ![]() |
Author: | Daanri [ 09:01 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
Mne sa paci ten napad s tym pitim, ze sa postava moze niekde otravit. To by mohlo byt zajimave a postavy by aj uvazovali kde sa napit. ![]() |
Author: | Rejty [ 10:01 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
Na nektery veci se podivam, co nejde stahovat napiste do chyb. |
Author: | kucik [ 10:41 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
human_wreck wrote: - Pak ještě spíš taková kravinka. A to, že by se při pití z moře mohla žízeň spíš zvyšovat, než snižovat. A třeba před krkovičkovic hospodou v Ivory by mohla postava po napití se z rybníčku dostat nějakou pěknou disease. Po wipu jsem tam viděl pár lidí, jak z toho chlastaj (nevím jestli to pořád jde) a přítom do toho 95% orků chčije a každej kdo jde nalitej z hospy se tam i vyzvrací ![]() Ano, pravdepodobne se budou muset rozruznit druhy vodnich ploch. To jsem si uvedomil, uz kdyz jsem videl, jak postavy chytaji ryby v kasne, nebo ve studne. Bude to ale znamenat silene mnozstvi prace pro WB. Nad vylozene spatnou vodou bych urcite uvazoval, ale vyzadalo by si to upravu cutor a mozna by to melo i dost negativnich ohlasu. |
Author: | RES [ 13:02 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
Ja si take myslim ze moznost chlemtani spatne vody je moc dobrej napad.Postava potom bude uvazovat a hledat kde se najde cista voda kdyz dostane nekdy boleni bricha nebo behavou. ![]() |
Author: | liuk [ 15:11 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
Je krásné sledovat jak v zamořených skřetích tunelech postavy pěkně plní své čutorky ![]() |
Author: | kucik [ 15:15 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
liuk wrote: Je krásné sledovat jak v zamořených skřetích tunelech postavy pěkně plní své čutorky ![]() Koukej doplnit spravnej trigger na kasnu pred chramem, pripadne na vodu v dome a budem vesele plnit jinde. |
Author: | Sorrow [ 16:04 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Poušť |
![]() |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |