Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Player vs Player http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=1122 |
Page 1 of 3 |
Author: | Lord_Berserk [ 11:17 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Player vs Player |
Mam takovej napad, jednou uz to tu nekdo naznacil trochu. Az se Drowove vyhrabou z ty jejich malebne krajinky a budou nas mucit... mozna by bylo dobry nejak zohlednit zabiti Hracem oprti NPC (taky z duvodu unavujicich flejmu na forech - tys me zabil proc, nevokecal si to ani atd...). Ja trebas kdyz deme rabovat beru pro jistotu 1 lekarnicku abych ho po pripadny kritice neposlal do pekel a mohli sme si snim hrat. Podle me by se pak hraci nemuseli bejt pak nastvany aby psali do tellu "hele nevotravuj raci vodlognu a bude pokoj - coz uz tu jednou bylo RES to poznal ![]() Treba by bylo dobry udelat pokud vase postava umre, aby se zobrazila nabidka (nekde v rohu nejlip ![]() "Hned posli mou dusi do podveti" nebo "Chci se divat nato divadylko zustanu se prizabitej este chvili valet na zemi" Ja byl mucenej zatim jenom jednou a skvele sem se pritom bavil (Razak a Roland si vysli na prochazku) a i kdyz bych potom hereckym vykonu tech vsivaku zdechnul...vubec by me to nevadilo ![]() Takze jenom takovej napad... hlavne bych si chtel vydupat tu obrazovku rad bych se dival co by se mnou delali po smrti ![]() |
Author: | Rejty [ 11:21 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Ja bych v prvni rade rozlisovat Player vs Player a Charakter vs Charakter. ![]() Jsem proti jakymkoliv mensim ztratam pri zabiti od PC, smrt ma bolet a hraci by se ji meli bat. Ztraty nejsou nijak zavratne a daji se ustat. Nechceme tady z toho delat arenu, ne? |
Author: | Lord_Berserk [ 11:30 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Rejty wrote: Ja bych v prvni rade rozlisovat Player vs Player a Charakter vs Charakter. ![]() Jsem proti jakymkoliv mensim ztratam pri zabiti od PC, smrt ma bolet a hraci by se ji meli bat. Ztraty nejsou nijak zavratne a daji se ustat. Nechceme tady z toho delat arenu, ne? jojo napsal sem to blbe, to je jasny ze nepojedu zmlatit a vokrast hrace ![]() no me to taky jako nejak netrapi jenom sem to dal jako topic kdyz uz sem to tu nekdo zahlidnul, ale co ta "Obrazovka smrti" melo by to cenu ?? a nebo treba udelat jak to tu nekdo navrhoval delsi dobu krvaceni... no nevim treba je to blbost jenom mi to tak nahle v praci napadlo ![]() |
Author: | igor [ 11:42 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Lord Berserk in da Job wrote: jojo napsal sem to blbe, to je jasny ze nepojedu zmlatit a vokrast hrace když to hezky RP okecáš tak proč ne ![]() Myslim, že se tu kdysi mluvilo o tom že má bejt něco co tě jen omráčí, ale nezabije (jako nastavit na zbrani)... nevim jestli se na to zapomnělo nebo jestli je to pořád v plánu ![]() |
Author: | photter [ 11:47 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
budem pro začátek doufat, že nejsme psychopati a vraždící maniaci, budem pro začátek doufat, že dokážeme zahrát pud sebezáchovy a budem pro začátek doufat, že nikdo nemá potřebu hrát sebevražedný hrdinství tváří v tvář drtivý přesile pokud nedoufáme marně, nemusí těch smrtí bejt moc, možná dokonce žádná (i když to je asi přehnanej optimismus) a pokud doufáme marně, řešme to pak prozatím můžeme kultivovat herní projev v krizovejch situacích žvaněním na fóru, temná hrozba zatim nemá moc šancí vylézt nahoru, takže to nespěchá ![]() |
Author: | Lord_Berserk [ 11:49 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Jo ted sem si vzpomel ze sme na chatu asi resili to svazovaci lano, ktery by ho paralizovalo pokud by si hodil spatne kostkou (v pripade ze postava neni v pohybu) ... ten napad podle me neni k zahozeni ![]() |
Author: | kucik [ 11:56 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Jestli to chapu spravne, tak tu nejde o ulevy pri smrti v CvC, ale o to, ze pokud chce postava A zajmout postavy B, musi resit, jak to udelat, aby ji nezabila. Jediny reseni, co me ted napada je, aby si utocnik mohl nastavit, jestli svou obet ubije uplne, nebo jestli ji necha -1 prestane a pak si ji vyleci. Myslim, ze tohle nekdo navrhoval jako tzv. stinova zraneni. Zajimalo by me, co si o tom mysli ostatni. Se svazovacim lanem souhlasim, ale nesmi to byt zneuzitelne v boji. |
Author: | Lord_Berserk [ 12:00 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
kucik wrote: Jestli to chapu spravne, tak tu nejde o ulevy pri smrti v CvC, ale o to, ze pokud chce postava A zajmout postavy B, musi resit, jak to udelat, aby ji nezabila. Jediny reseni, co me ted napada je, aby si utocnik mohl nastavit, jestli svou obet ubije uplne, nebo jestli ji necha -1 prestane a pak si ji vyleci. Myslim, ze tohle nekdo navrhoval jako tzv. stinova zraneni. Zajimalo by me, co si o tom mysli ostatni. Se svazovacim lanem souhlasim, ale nesmi to byt zneuzitelne v boji. Presne tak...vod ulev uz sme upustili... A to lano je jasny aby se pak nesvazovalo na potkani kazdy NPC. |
Author: | igor [ 12:06 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Já jsem taky jednoznačně pro, stačilo by dát do Duše bytosti nastavení Zabít / Omráčit... if (($attack == 'omracit') && ($protivnik_hp < 0)) { $protivnik_hp = 1; //nebo -1 třeba } |
Author: | kucik [ 12:22 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
igor wrote: Já jsem taky jednoznačně pro, stačilo by dát do Duše bytosti nastavení Zabít / Omráčit... if (($attack == 'omracit') && ($protivnik_hp < 0)) { $protivnik_hp = 1; //nebo -1 třeba } No jo, PHPckar se pozna hned ![]() Pokud k tomu nebude namitek, rozhodne bych se na to podival. Doufam, ze to pujde vyresit i pro silaky co davaj ranu za 20hp. |
Author: | Aznar [ 12:25 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
kucik wrote: Doufam, ze to pujde vyresit i pro silaky co davaj ranu za 20hp. spis bych to resil pro silaky co budou davat kritiky 100+ ![]() |
Author: | igor [ 12:28 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
kucik wrote: igor wrote: Já jsem taky jednoznačně pro, stačilo by dát do Duše bytosti nastavení Zabít / Omráčit... if (($attack == 'omracit') && ($protivnik_hp < 0)) { $protivnik_hp = 1; //nebo -1 třeba } No jo, PHPckar se pozna hned ![]() Pokud k tomu nebude namitek, rozhodne bych se na to podival. Doufam, ze to pujde vyresit i pro silaky co davaj ranu za 20hp. Možná by bylo lepší tohle (nechce se mi nad tim přemejšlet tak to napíšu slovama): Postava dá nějakej útok a dmg... ten dmg odchytit a ještě než zraní postavu porovnat to jestli klesne pod 0... pokud ne, normálně jí to zraní a pokud ano, nastaví se životy na požadovanou hodnotu. Ale nevim jestli to takto jde zrealizovat. |
Author: | kucik [ 12:39 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
igor wrote: Možná by bylo lepší tohle (nechce se mi nad tim přemejšlet tak to napíšu slovama): Postava dá nějakej útok a dmg... ten dmg odchytit a ještě než zraní postavu porovnat to jestli klesne pod 0... pokud ne, normálně jí to zraní a pokud ano, nastaví se životy na požadovanou hodnotu. Ale nevim jestli to takto jde zrealizovat. To prave myslim, ze by byl dost problem udelat |
Author: | liuk [ 12:42 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
Hlavně pozor na zákeřné a smrtící údery. U střelných zbraní s bodným zraněním by mohly existovat specílní šípy/šipky s tupým koncem. Ty by se potom vždy považovaly za omračující (je divné zapnout nějaký feat a najednou všechny ostré hroty omračují). |
Author: | photter [ 12:44 08. Feb 2008 ] |
Post subject: | Re: Player vs Player |
problém nebudou jenom siláci ale hlavně sneakaři a nastavování přes duši je zdlouhavý a nepoužitelný v bojovým módu |
Page 1 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |