|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Daanri
|
Post subject: Posted: 13:40 24. Jul 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No tak uvarit gulas a ocarovat mec je asi trosku odlisna narocnost...(i ked uvarit dobry gulas je tiez umenie )
Zbytocne sa o tom dohadovat, ked nie su este dorobene principy magie na Thalie, ako ma presne fungovat a ako je to s kuzelnymi predmetmi.
Avsak podla mojho nazoru nato aby niekto nieco ocaroval, potrebuje aspon minimalnu magicku moc...mozes mat recept a postup ako nato, ale ked nevies vycarovat ohen tak neokuzlis ani mec. Tak isto si myslim, ze na pochopnie povedzme receptu alebo postupu ocarovania napriklad ohnom je potreba urcita inteligencia. Holt ses blbej bojovnik nebo barbar so severu tak nepochopis ako mas spravne pouzit dane ingrediencie aby si dal tomu predmetu kuzelne vlasnosti.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 14:12 24. Jul 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
má to ale to riziko, že určitý povolání a rasy sou pak pro jakejkoli craft nepoužitelný, zatímco jiný sou všeumělové
víc než na principy, teorie a logiku bych se v tomhle ohlížel na hratelnost a férovost
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 14:15 24. Jul 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Kdyz by na kazdy remeslo byla potreba urcita vlastnost, placnu na kovarinu zakladni sila 18, tak by ji nedelal kdejakej mag a nebo klerik. Ale moznost by mel, pokud by daval body do sily...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 14:32 24. Jul 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
to je přesně to, co se mi zdá málo smysluplný
proč by musel kovář mít sílu jako hovado ? copa ková zubama ? holt tim kladívkem bací třikrát, místo dvakrát a častějc si vodpočine, progres bude pomalejší ale proč by to nemoh dělat ?
a to je kovařina jednoduchej příklad
jaká vlastnost (nebo teda nedostatek vlastnosti) by měla bránit v práci třeba krejčímu ? nebo dráteníkovi ?
nechte ty postavičky vybrat, co chtěj dělat, dyk je to trapný, jak je každej trpaslík bojovník a kovář, každej mág pisec svitků, hraničář koželuh a lukař, etc...
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 14:46 24. Jul 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Tedka je spis kazdej uplne vsechno. Takovej klerik dela vsechny remesla...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 14:50 24. Jul 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
nj, klerici a prskavky, věčnej problém NWN
vono je to taky nedostatkem hráčů a absencí burzy polotovarů, když chceš řemeslo dělat kloudně, potřebuješ vstupy z jinejch řemesel...chvilku se vyptáváš a sháníš a pak přijdeš na to, že jednodušší je urobiť si sam...tak uděláš a zjistíš, že potřebuješ zase další věci a už v tom lítáš
a to já si nemůžu stěžovat, v naší partičce sme si řemesla rozebrali celkem "přirozeně" a docela vkusně
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 17:40 24. Jul 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Rukavice s martial weapon featom ktrore maju nenormalne postihy aby postava nemohla zneuzivat tu extra "vyhodu" v boji? Divne...
Preco sa neurobi napriklad z nozika, ktory smie KAZDE povolanie ak sa nemylim nieco ako sekera. (stacilo by extrahovat vzhlad sekerky co su 3 modely top/middle/bottom, premenovat ich na modely dyky cim by sa prepisal jeden model dyky. Hodit to do override alebo haku a mas dyku co vyzera ako sekera.) Das jej tag co ma teraz sekera a bude fungovat.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 18:39 24. Jul 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: Rukavice s martial weapon featom ktrore maju nenormalne postihy aby postava nemohla zneuzivat tu extra "vyhodu" v boji? Divne...
Preco sa neurobi napriklad z nozika, ktory smie KAZDE povolanie ak sa nemylim nieco ako sekera. (stacilo by extrahovat vzhlad sekerky co su 3 modely top/middle/bottom, premenovat ich na modely dyky cim by sa prepisal jeden model dyky. Hodit to do override alebo haku a mas dyku co vyzera ako sekera.) Das jej tag co ma teraz sekera a bude fungovat.
Asi to bude tim, ze vyrobeni rukavic s timhle featem a postyhy je rychlejsi jak predelavka vsech tech seker atd... Aspon tak odhaduji z toho mala co umim s toolsetem.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 18:49 24. Jul 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No sekerka je jedna vec a co naky maly krompac, na ten tiez treba myslim smrtici feat? No a to uz mas dva vzhlady dyky o ktore prideme, to je jedna vec, druha vec je zlozitost daneho riesenia.
Mne osobne je jedno, ktore riesenie sa pouzije...hlavne, ze sa nieco vyriesi.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 23:26 24. Jul 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Skript vcelarstvi: vcely nasobnym bodnutim snizuji veskere statistiky az na nula => smrt. Umysl nebo nedopatreni?
edit: Ne veskere, "jen" silu, odl, a obratnost.
Last edited by 566344 on 23:43 24. Jul 2007, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:42 24. Jul 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Este je tu jedna moznost. A to ze pri krafte staci mat v batohu sekeru a krompac. Ale to sa vam bude zdat asi cudne.
Dalej vzhlady dyk sa daju pridavat nie len prepisat. Cize pridas novu grafiku pre dyku zo vzhladom sekery ci krompaca. Alebo uvediem priklad pochoden do ruky ako zbran (v zaklade by to bola stale dyka s dmg 1d4 ale pridal by sa nanu ohen 1d2 a mas utocnu pochoden )
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 23:45 24. Jul 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: ... a mas utocnu pochoden A muzes ji opravovat smolnou spicku, kdyz uz bude bojem prilis omsela.
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 01:42 25. Jul 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Hmm... na jednu stranu vohánět se krumpáčem neni takovej problém. Na druhou stranu mágus vyžloidní postavy,se silou 00 nic, kterej v životě manuálně nepracoval (furt se jenom vrtal v knihách - wiz DnD verze jak se wizard učí kouzla), se bude vohánět krumpáčem, sekat kvalitní dřevo ze stromů, atd. Nic proti když obětuje feat - to znamená že absolvoval výcvik se zbraní a tudíž s ní umí zacházet, ale jinak... představte si třeba paris hilton s krumpáčem jak kutá uhlí ....docela zajímavá představa co? A většina mágů tak nějak má k manuální práci zhruba stejnej přístup - tim se maj přece zabejvaj ty ubožáci co neuměj kouzlit. (nepopírám že je už pozdě v noci a nepopíjel sem jenom kofolu, ale zase tak hrozný mi tyhle argumenty pro zachování stávajícího systému nepřídou)
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 07:36 25. Jul 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Zyga wrote: Hmm... na jednu stranu vohánět se krumpáčem neni takovej problém. Na druhou stranu mágus vyžloidní postavy,se silou 00 nic, kterej v životě manuálně nepracoval (furt se jenom vrtal v knihách - wiz DnD verze jak se wizard učí kouzla), se bude vohánět krumpáčem, sekat kvalitní dřevo ze stromů, atd. Nic proti když obětuje feat - to znamená že absolvoval výcvik se zbraní a tudíž s ní umí zacházet, ale jinak... představte si třeba paris hilton s krumpáčem jak kutá uhlí ....docela zajímavá představa co? A většina mágů tak nějak má k manuální práci zhruba stejnej přístup - tim se maj přece zabejvaj ty ubožáci co neuměj kouzlit. (nepopírám že je už pozdě v noci a nepopíjel sem jenom kofolu, ale zase tak hrozný mi tyhle argumenty pro zachování stávajícího systému nepřídou) Coz o to, vyzloidni postava, to by takovy problem nebyl... Ale nicit si ruce a prsty, navykle slozitym pohybum Gest a Zaklinadel, cuchat uhelny prach a likvidovat si s tim hlasivky dlouho cvicene pro Zarikavani v jazyku, ktery se lidskemu nepodoba ani drobet... No tfuj!
Ja se do rubani uhli taky se svym magem nehrnu. Tak jako tak by pul hodiny odobaval skalu aby pak ziskal jeden kus cehosi, co uz stejne neni schopen odnest pres omezenou nosnost. At se cini svalovci od kleru - kdyz chteji, tak jim jde pena od huby a v pace pretahnou kdejakeho bojovnika (sice jen na chvilku nez prejde nabozenske silenstvi, ale i tak).
Fakt ovsem je, ze jsem pri vcerejsi vyprave neco pres hodinu osciloval mezi chtenim pokracovat v putovani a umyslem lapnout trposiho valecnika za ucho nebo plnovous a pritahnout ho ke kupkam pisku a hrudam antracitu - abych ziskal sklenene flasticky.
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Posted: 13:42 25. Jul 2007 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="photter"]nj, klerici a prskavky, věčnej problém NWN
vono je to taky nedostatkem hráčů a absencí burzy polotovarů, když chceš řemeslo dělat kloudně, potřebuješ vstupy z jinejch řemesel...chvilku se vyptáváš a sháníš a pak přijdeš na to, že jednodušší je urobiť si sam...tak uděláš a zjistíš, že potřebuješ zase další věci a už v tom lítáš
A už je ta debata zase tady ! Začalo to, kdy někomu vadilo, že Lucie umí skoro všecko - a tak se narodila zaklinačka Ranunkula, aby dokázala, že prakavka dokáže to samý - a už se k tomu blíží - která taky mává krumpáčem, taví, ková, šije, tesá, atd. Není to o tom, že někdo nemůže, je to o tom, že někdo nechce !
Při počtu hráčů, kteří tu jsou , je snad jediné řešení ten vendor, který by vykupoval a dále prodával suroviny a polotovary - protože i když se Ran snaží nakupovat co je možné , bez vlastní činnosti ve všechb oborech by se daleko nedostala.
Za nelogičnost je možno považovat, že pro získání některých surovin musí být příslušný řemeslník také rváčem na výši. Proč jemný zlatník a klenotník, aby získal najzákladnější potřebu pro svůj obor - součást leštícího oleje - musí vymlátit jeskyni medvědů ...? A rudy kamenů nakopat - to je vymlátit další dungeony....
Ranunkula Acera a Lucie Exos.
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 114 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |