Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Banditi
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=1313
Page 1 of 2

Author:  igor [ 01:19 12. Mar 2008 ]
Post subject:  Banditi

Jen mě tak napadalo, jestli by šlo udělat to, že např. u banditů před Karathou by byla možnost usmlouvat/koupit si průchod lokací. Tím myslim že by postava využila např. svojí charismu či přesvědčování k tomu aby ve zdraví prošla.

"Jseš ve špatnej čas na špatnym místě hlupáku! Chlapi postarejte se o něj!"
"Nechte mě prosím naživu, dam vám všechno co mám." *následuje hod na přesvědčování*
(pokud úspěch): *Bandita tě obral o (random(10-50zl))* "Zmiz odtaď než si to rozmyslim."
(neúspěch): "Oberte ho a mrtvolu hoďte do propasti!" *následuje klasický boj*

Třeba by to bylo takový zpestření u inteligentnějších potvor a silově slabší, zato charizmatičtější postavy by se mohli vykecat či vykoupit ve zdraví.

PS: Nehraju a ani si nestěžuju na silnej spawn či omezení projít někudy nejkratší cestou.

Author:  Anurin [ 01:34 12. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

igor wrote:
...



To zní velmi zajímavě. 8)

Author:  Krata [ 15:31 13. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Jo dobrej nápad, šlo by to udělat i u jinecjh lokací :)

Author:  Shifter [ 15:39 13. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu ;)

Author:  Pajule [ 16:54 13. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

me se to hódně libi

Author:  kucik [ 17:17 13. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Hezky to je... Jen co je pravda. Tak kdo to napise?

Author:  Žorž [ 17:37 13. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Zní to výbroně - já těch pár uslintanejch hlášek klidně napíšu, ale nezařídím skripty, který by zařizovaly útok zrovne té které skupiny lupičů. Resp.: Nezařídím žádné systémové věci.

Author:  igor [ 21:12 13. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Krata wrote:
Jo dobrej nápad, šlo by to udělat i u jinecjh lokací :)

No proto jsem psal např. ;) Pěkný by to bylo u většiny chytrých NPC, mít nějakou jinou šanci na přežití než silnější sekáček nebo fireball :)

Shifter wrote:
Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu ;)

Tak to jsem moc nepochopil... jako že by se výrečná postava co umí klamat a přesvědčovat lidi neměla mít šanci se z toho vykroutit?

Author:  DenGrasse [ 00:06 14. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

igor wrote:
Shifter wrote:
Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu ;)

Tak to jsem moc nepochopil... jako že by se výrečná postava co umí klamat a přesvědčovat lidi neměla mít šanci se z toho vykroutit?

překlad: shifter s nápadem souhlasí, ale protože hraje postavu která toho bude moci maximálně využívat, bojí se, že nemá právo se k tomu vyjadřovat...

Author:  igor [ 01:32 14. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Ha, už mi to dává smysl :lol:

Author:  Shifter [ 07:48 17. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

presne tak to bylo myslene

Author:  steel_martin [ 11:46 17. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

Předpokládam, že by to byl skript na OnPerception u jednoho z banditů(šéf) vedoucí k přiblížení se k postavě + započatí rozhovoru. Pak asi nastavit frakce banditů na neutral, který se změní při útoku / při nepovedeném přesvědčování / při vyskočení z rozhovoru na nepřátelské.

Pokud je to takhle, tak bych se o něco moh pokusit, ale zhledem, že nevim jak je to s frakcema na Thalii + závislosti skriptů tak se do toho nebudu hrabat.

Ty AI skripty co používaj NPC sou Jasperre's AI nebo vlastní tvorba?

Author:  kucik [ 12:24 17. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

AI je defaultni. Jen nektery eventy jsou poupraveny, ale ty se tohohle netykaj.
Problem je, ze to nemuzes vazat na rozhovor. Je to multiplayer a zatimco bude jedna postava mluvit se sefem banditu, druha prijde mezi ne, naboostuje se, pripravi se co mozna nejlepe k utoku a rozmydli to tam. Pripadne bude jedna postava zdrzovat, pet dalsich mezitim projde, ta prvni pak stornuje rozhovor a utece pred nepratelskymi bandity. Samozrejmosti je predelat HB scripty banditu, aby se potom prestavili zas do puvodni polohy a osetrit take, aby sef banditu videl postavu jako prvni, at uz prijde odkudkoliv.

Cele by se to muselo obsancovat trigerama, coz jde udelat pro jeden pripad, ale pokud to ma fungovat universalne, je to uz docela problem. Musely by se promyslet vsechny eventuality, osetrit chovani summonu etc..

Author:  Rejty [ 12:28 17. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

kucik wrote:
...


Par slovy receno vice prace nez uzitku. :mrgreen:

Author:  monstera [ 15:43 17. Mar 2008 ]
Post subject:  Re: Banditi

[quote="igor"]Jen mě tak napadalo, jestli by šlo udělat to, že např. u banditů před Karathou by byla možnost usmlouvat/ ve zdraví.

S bandity a s teroristy se nesmlouvá, ty je třeba eliminovat všemi prostředky ! Mrtvej bandita - dobrej bandita ( ostatně se týká i všech zlodějů )

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/