Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
upravy kouzel http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=1551 |
Page 1 of 2 |
Author: | fuxxo [ 23:44 11. May 2008 ] |
Post subject: | upravy kouzel |
Melviku prozrad mi prosim co te vedlo k uprave KURY co bolo na nej take zle ze si ju tak rapidne upravil smerom dole? podla mna je to strasny brutal +1 OC za 5lvl ?!? nemyslis? konecne som dosiahol 13lvl klerika a fakt som sa tesil na lepsie OC ktore fakt nemam vysoke a teraz mam namiesto 5 bdov iba 2. fakt ma to sklamalo.... ![]() ![]() ![]() |
Author: | Jachym [ 08:48 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
Kdyby tu nebyl založený tento topic chystal jsem se ho založit. To přece není možné zlikvidovat jednu DOMÉNU klerikovi a takto mu totálně zničit build na modulu kdy naexpení postavy na 15 lvl trvá skoro čtyři měsíce. A co druidi už vidím tu děkovačku od nich. To je jako kdyby vaši oblíbení fotbalisti nebo hokejisti dostali v půli hry kouli na nohu ,obrazně řečeno, nebo se zmenili pravidla v jejich neprospěch. Nevím proč na tu mou malou Menhiri musí padat jedna morová rána za druhou. Pokud na Vás vytváří jedna skupina nátlak ohledně síly kouzel tak jim nepodlehejte. Na Demoně každého půl roku dávají zloději petici DM teamu s žádostí o zrušení Domeny klam u kleriků - samozřejmě že marně. Nikdo si přece nikde nedovolí měnit v rozjetém modulu základní atributy postav! Jinak o Demoně se říká že Dextrová , ale Thalie je bohužel plechovková. Jen tak pro orientaci mate přehled kolik tu hraje silových ,kolik dextrů kolik elfů atd ? Myslím stabilně , mám pocit (pokud nepočítam mágy) že silové buildy naprosto vítězí. NWN je unikátní hra v tom že tu hráči nemusí stavět jen výkonné buildy ale i srdcové, tedy slabé ale oblíbené, sebrat jim poslední dobrou věc že mohou nabostovat partu a tím být v ní vítáni je dost nezodpovědné. A poslední věc - už jsem si psal s některými DM , vysvětlení je naprosto divné a to např - srovnání s jinými BOSTY ? No ale Kamenka zůstala nedotčená i ostatní bosty zůstali stejné. Prosím napište ten pravý důvod , myslim si ale že asi pravý důvod nám zůstane zahalen. |
Author: | photter [ 09:07 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
pokud někdo chápat nechce, zůstane mu zahaleno NWN je velmi špatně vybalancovaný co se síly jednotlivejch classů týká, vo tom asi nikdo nepovede spor mávnout nad tím rukou, je to nejsnažší pokoušet se to co nejlíp narovnat je to nejtěžší ale holt někdo je toho názoru, že má cenu to zkoušet a zkoušet a zkoušet i já sem toho názoru bohužel, někdy v dřevních dobách budování persistentních světů se to začalo řešit oslabováním silnejch já bych to třeba radši řešil posilováním slabejch ale na to je opravdu ten vlak už moc dlouho rozjetej že každý oslabení někomu ublíží je jasný, že kvůli tomu spustí pláč pak navýsost pravděpodobný zkuste se dycky, než začnete ublíženě fňukat zamyslet a podívat se na celou věc z pohledu jinejch classů, než toho vašeho oblíbenýho buildu máme frakční svět, i když eště k žádnejm frakčním bojům nedošlo frakční svět je na balanc mezi classama daleko citlivější, než plyšákov, pokud má mít nepřátelství/soupeření mezi frakcema nějakej vtip a náboj, je třeba se pořád pokoušet o co nejlepší vybalancování, protože dokud svět stojí tak, že silnější frakce je ta, která má víc prskavek/kleriků nějak se z toho celej náboj vytrácí druhá věc je pak celkovej balanc obtížnosti světa - pokud některý classy/buildy silově daleko utíkaj, jak potom kurva blancovat obtížnost ? pro ty silný, aby si ostatní ani neprdli nebo pro ty slabý, aby si ty silný mohli cokoli sólovat s prstem v nose ? hmm ? teď se rozepište, plačky ![]() a jako poslední si neodpustim - všimli ste si už, že máme tým, kterej umí uznat, že se něco nepovedlo, přestřelilo a je třeba se s něčím vrátit, z něčeho ustoupit ? nevšimli ? tak se kurva pořádně koukejte ! |
Author: | Awadar [ 10:07 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
Už jsem to pisnul i rovnou Melvikovi – nechtěl jsem dělat topic, ale když už to tu je tak něco i oděně to z tou rychlostí se mě zdá taky trošku divný – rychlost dávala 1 útok navíc a ty 4 AC(jsi rychlejší lehčeji uhýbáš úderům) Ale to 1AC a 1AB – no nevím --- útok navíc tam je? --- 1 AC budiž (snížení) --- ale 1 AB si myslím, že není úplně ono – myslím si, že pokud jsi rychlejší tak to neznamená, že jsi přesnější(ba naopak rychlostí se snad ani přesnosti nedá dosáhnout) Leda, že by to 1 AB bylo místo toho 1 útoku navíc, ale to by jsi pak zase mohl to kouzlo rovnou zrušit |
Author: | Jachym [ 10:32 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
Darien se tu snažil na několika stranách cosi popsat a vesměs celkem dobře. Také si myslím že by tu měli hrát hráči kteří si budují své postavičky a mají je rádi , snaží se aby ta jejich postavička uměla to co umí málokterá jiná postava na serveru, aby měla příběh , aby měla přátele. Tím se svět stane pestrý nebude tu jeden povinný build který má každy , jak na některém serveru a takový pestrý svět se mi líbí. Já opravdu nevím komu tu klerici ubližují já skutečně nevymlátím žádný těžší dung (to umí tady právě plechovky) bez party se nikam neodvážím a do party mne bez slušných bostů ani nikdo chtít nebude , nač budu jen užírač expů a zisku. Prostě a jednoduše rozčilovat a vzrušovat se u PC rozhodně nebudu to přenechám mladíkům jenž pokud nenapíší za každou větou KURVA tak se zřejmě cítí méněcení a musí si tak dodat důležitosti a síli. |
Author: | photter [ 10:44 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
sice mě docela sereš s tim tvým věčným kafráním ale mladíkem si mě potěšil ![]() ![]() ![]() ![]() |
Author: | Kiri [ 10:49 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
Jachym wrote: .... to přenechám mladíkům jenž pokud nenapíší za každou větou KURVA tak se zřejmě cítí méněcení a musí si tak dodat důležitosti a síli. Je to vytazeny, pac mam pocit, ze se to tyka zrovna me postavy. Podobny slovni prujem patri k charakteru ![]() |
Author: | Krata [ 10:58 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
taky sem nepochopil tenhle tah, mě se zdá že se tady oslabujou PGčka, ale normal hráč co má postavu jen pro RP se tim stává ještě slabšim než je.. kůra samozřejmě nezničí celej build a celou postavu ale zamrzí když už to neni co to bejvalo a klerik přišel o jednu svou parádičku |
Author: | kucik [ 11:04 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
phottere slysis to? Jses mladik. ![]() Kouzla se upravuji do podoby DnD 3.5. Proc? Protoze je snaha to nejak vybalancovat. Haste: The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects. When making a full attack action, a hasted creature may make one extra attack with any weapon he is holding. The attack is made using the creature's full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation. A hasted creature gains a +1 bonus on attack rolls and a +1 dodge bonus to AC and Reflex saves. V tom pripade bych se tedy primlouval za zvyseni tech reflexy. Jestli se nepletu, tak dodge samo o sobe je nezvysuje. |
Author: | igor [ 11:08 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
Podle pravidel DnD 3.5 je kůra standartně +2, a každou další třetí úroveň (nad 3. lvl) se zvyšuje bonus o +1 až do maxima +5 na 12. lvlu, tj: default +2 6. lvl +3 9. lvl +4 12. lvl +5 Pravidla 3.5 http://www.wizards.com/default.asp?x=d20/article/srd35 (jinak na http://www.d20.cz, u kterejch teď nejdou kouzla) Konkrétně http://www.wizards.com/d20/files/v35/SpellsA-B.rtf |
Author: | photter [ 11:08 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
kucik wrote: phottere slysis to? Jses mladik. ![]() no...přírodu nevosereš, lepší už to bylo...ale zase na to, jakej sem ved zhýralej život vypadám docela zachovale, nebo ? ![]() |
Author: | Rejty [ 11:16 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
photter wrote: no...přírodu nevosereš, lepší už to bylo...ale zase na to, jakej sem ved zhýralej život vypadám docela zachovale, nebo ? ![]() Jo, jeste nepatris do staryho zeleza. ![]() |
Author: | Awadar [ 11:19 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
kucik wrote: phottere slysis to? Jses mladik. ![]() Kouzla se upravuji do podoby DnD 3.5. Proc? Protoze je snaha to nejak vybalancovat. Haste: The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects. When making a full attack action, a hasted creature may make one extra attack with any weapon he is holding. The attack is made using the creature's full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation. A hasted creature gains a +1 bonus on attack rolls and a +1 dodge bonus to AC and Reflex saves. V tom pripade bych se tedy primlouval za zvyseni tech reflexy. Jestli se nepletu, tak dodge samo o sobe je nezvysuje. Prosím česky , děkuji |
Author: | Shifter [ 11:23 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
kucik wrote: Haste: The transmuted creatures move and act more quickly than normal. This extra speed has several effects. When making a full attack action, a hasted creature may make one extra attack with any weapon he is holding. The attack is made using the creature's full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation. A hasted creature gains a +1 bonus on attack rolls and a +1 dodge bonus to AC and Reflex saves. V tom pripade doufam, ze zustal aspon ten utok navic a ubralo se pouze z AC a pridalo se +1 AB |
Author: | igor [ 11:23 12. May 2008 ] |
Post subject: | Re: upravy kouzel |
2Awadar: Normálně se pohybuješ zrychleně, máš o jeden útok (ten 1.) za kolo navíc, dál dostaneš bonus +1 do hodů na útok a +1 za uhejbání do AC a do reflexů. |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |