Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Vobezlicky ve scriptech http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=1651 |
Page 1 of 1 |
Author: | kucik [ 21:33 31. May 2008 ] |
Post subject: | Vobezlicky ve scriptech |
AssignCommand(oObject,DestroyObject(OBJECT_SELF)); je neco jineho nez object oSelf = OBJECT_SELF; AssignCommand(oObject,DestroyObject(oSelf)); Nevim, jestli nekomu tohle chovani kompilatoru prijde normalni, ale me fakt ne a docela jsem se na tom potrapil. |
Author: | kucik [ 21:21 18. Feb 2009 ] |
Post subject: | Re: Vobezlicky ve scriptech |
GetDescription() - funguje dost pochybne. Zatim se mi nepodarilo vypatrat, jaky popis predmetu kdy vraci, ale vetsinou to neni ten, ktery bych cekal. Je lepsi to obejit vlastni funkci, ktera si zkontroluje, co dostala. ItemPropertyOnMonsterHitProperties() nefunguje pro LEVELDRAIN a WOUNDING. Obchazim vlastni funkci z ku_items_inc |
Author: | nomis_b [ 21:28 19. Feb 2009 ] |
Post subject: | Re: Vobezlicky ve scriptech |
kucik wrote: GetDescription() - funguje dost pochybne. me funguje dobre. Vyuzivam ji pro ocarovavani, a jen pridam: SetDescription( XXX, GetDescription()+" A ocaroval Nomis (. " ); Pro nic jineho, je tam tusim nejaky TRUE FALSE pro to, zda to ma byt identifikovany popis, ci ne, ale nejsem si jistej. Jo a ad to prvni... to sem vubec nepochopil, proc by to melo pracovat jinak. Proc to neznici tu vec vzdycky?? Co kterej z tech prikazu v realu udela? me prijdou stejne. |
Author: | kucik [ 00:16 20. Feb 2009 ] |
Post subject: | Re: Vobezlicky ve scriptech |
Tak nevim. Jeste si s tim pohraju, ale s defaultnim nastavenim (bOriginal=FALSE, bIdetified=TRUE) mi vrati originalni neidentifikovanej popis, pokud jsem popis scriptem nezmenil a pokud jsem ho zmenil, tak mi vrati spravnej, identifikovanej. K tomu druhymu: Rekneme ze spoustis nad placeablem script, kde oItem je nejakej predmet. Pri AssignCommand(oItem,UdelejNecos(OBJECT_SELF)); Se udela neco ne s placeablem, ale s predmetem, protoze prestoze script bezi nad placeablem, v AssignCommand neni OBJECT_SELF ten placeable, ale uz ten oItem. |
Author: | nomis_b [ 00:14 03. Mar 2009 ] |
Post subject: | Re: Vobezlicky ve scriptech |
chape nekdo logiku tohohle: float cislo = Random(20)/10; haze jedine 1.0 a 2.0, proc to proboha nedokaze udealt float mezi 0.1 a 2.0 ?? musi se udelact dokola jak u blbcu pres: float cislo = (IntToFloat(Random(20)))/10; |
Author: | kucik [ 00:21 03. Mar 2009 ] |
Post subject: | Re: Vobezlicky ve scriptech |
Oba operandy mas celociselny, takze to bude pracovat v celejch cislech. float cislo = Random(20)/10.0; by melo spravne podle pravidel Ccka vratit 0.0 - 1.9. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |