Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

XP
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=1837
Page 1 of 2

Author:  jaara [ 23:46 03. Aug 2008 ]
Post subject:  XP

Diskuze o změnách uvedených v novince viewtopic.php?f=38&t=785&p=26027#p26027.

Je to lepší? Horší? Proč? Co byste změnili?

Author:  Kiri [ 01:39 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Tak asi prvni postreh:
proc se najednou zase XP pridavaj? Dle me byli adekvatne rozdavany hned zpocatku. Mam pak takovy nutkani si myslet, ze nekterym hracum uz to nestoji ani za ty casovky aby byli ve hre, protoze sou to pro ne drobny. Navic sem predpokladal, ze ta brutalni zmena (pred a po posunu) by mela zbrzdit celkove rust lvlu postav, pro odliseni opravdocych hrdinu, kteri vyniknou jak historicky (delka hrani postavy), tak z hry (Q+zajimave predmety od DM, historky o cinech atd).

Delsi myslenka:
od doby, kdy se spustil system na snizovani XP za NPC podle sumy zabiti jednoho druhu, mi zaclo vrtat hlavou, co asi bude delat postava mezi 30 a 40 lvlu. Pravda, je to krapet predcasna uvaha, krapet asi i tady OT, ale prece jenom, jednou mozna nastane.
Jako priklad pamatuju na Willika Vita (hrac snad promine esli sem to napsal spatne - stejne tu uz nehraje). Ten se s postavou polozil, kdyz na nevim jakym epic levlu prisel dvakrat asi o 20 - 30 tisic XP a celkem ho to polozilo (postavu, hrac vymyslel jinou, ale postava fuc). Balian byl je taky dobry priklad.

Abych porat neremcal:
-Reseni bych videl v necem, jako zachytnej bod podle povolani a rasy na urcitych vyssich lvlech, nebo upraveni prochazky kolem Astarotha. Treba krom vsech penez, nechat zabavit i veci v inventari a nechat jenom spodary atd. Ve vysledku by XP mohli setrvavat v jednom bode (jako je treba ted) a ziska se i nejaka rovnovaha pro vsechny postavy. Hraci uvidi moznost preziti highlvlove postavy a nebudou na 25 lvlu uvazovat o necem novym. Zaroven by mohl zustat zdravej strach z nebezpeci smrti (to hlavne z pohledu hrace - prectava ze hrdina Karathy jde jenom v prosteradle do domu v slechticke ctvrti a pred vchodem si uvedomi ze nema ani klice, nikdo ho nepozna pac bude zrejmne k nerozeznani...). Urcite by se hrdina nevydal bez druziny do tvrdych dungu atd...dobry klerik tak stoupa na cene vcetne boostovacich povolani. No a placat bych moh dal...

Author:  Aznar [ 08:42 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Kiri wrote:
...

musim se priznat, ze sem to cetl nekolikrat a i tak nevim, jestli sem dobre porozumel vsemu co ses snazil napsat :wink:

Kiri wrote:
proc se najednou zase XP pridavaj?

pridavaji se XP za zabiti NPC, a to az pro vyssi levely, casovy XP se snizujou, a uprimne je to asi spravne

Kiri wrote:
od doby, kdy se spustil system na snizovani XP za NPC podle sumy zabiti jednoho druhu, mi zaclo vrtat hlavou, co asi bude delat postava mezi 30 a 40 lvlu.

prave proto se ted XP za zabiti NPC zvysujou

Kiri wrote:
Reseni bych videl v necem, jako zachytnej bod podle povolani a rasy na urcitych vyssich lvlech, nebo upraveni prochazky kolem Astarotha. Treba krom vsech penez, nechat zabavit i veci v inventari a nechat jenom spodary atd. Ve vysledku by XP mohli setrvavat v jednom bode (jako je treba ted) a ziska se i nejaka rovnovaha pro vsechny postavy.

Tohle jsem moc nepochopil, myslis udelat neco jako je v milionari zachytny body, pod ktery by se nedalo spadnout? Nejsem si jistej, jestli by to pak nevedlo k tomu, ze kdyby hrac na nejaky ten zachytny bod dosahl, tak by vlastne mohl jit kamkoliv bez rizika, ze neco ztrati... Jenom to proste zkusit, co kdyby to nahodou vyslo :?
S tim vybavenim taky nevim, jak si to myslel, ze by se misto XP ztracela vybava? To by zas mohlo vest k tomu ze by hraci nakoupili zakladni vybaveni a chodili by do tezsich dungu, protoze mozny zisk XP by vyrazne prevysil moznou ztratu :?

Ale je mozny, ze sem te bud jenom spatne pochopil anebo to vidim moc cerne :-)
Najit nejakou rovnovahu asi nebude jednoduchy, ja sam se potykam s tim, ze pokud nemam postavu, ktera je vylozene solista, tak na vyssim levelu uz fakt neni moc kam jit...
Muzu zabijet bud slaby prisery jenom kvuli penezum anebo pokud bych chtel jit nekam ziskat vic nez 1-2xp za kus, tak uz je zas riziko smrti hoooooodne velky :mrgreen:

Author:  nomis_b [ 11:23 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

ad Zvysovani XP za NPC:
Jsem urcite pro. Ono je opravdu v NWN 1-40 lvlu . od 20 dokonce prybyvaji zajimave featy a jine moznosti.. Je to fakt skoda toho nevyuzit. Tohle je jedna z cest, jak toho docilit. Ja v tom vidim moznosti, jak postavy mohou mit dlasi rozmer.. ty EPIC featy, sou totiz opravdu zajimave a jelikoz nejdou vzit drive, tak opravdu davaji novy rozmer postavam.

ad Snizovani XP za cas:
Nechapu duvod. podle me to bylo zvednuto spravne. Postavy to motivovalo k mluveni, zastaveni se nekde atd. Vyssim lvlum uz je to stejne skoro jedno, zda je to 6 ci 8.. kdyz uz se zvysuji ty xpy za potvory, tak stejne ty nejvetsi classy zase zacnou az dospejou "maxima" sedavat v hospode.. ale ono na casovych ziskat z 20 na 21 uroven a z 30 na 31 uroven je fakt rozdil.

Author:  jaara [ 11:26 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Quote:
od doby, kdy se spustil system na snizovani XP za NPC podle sumy zabiti jednoho druhu, mi zaclo vrtat hlavou, co asi bude delat postava mezi 30 a 40 lvlu. Pravda, je to krapet predcasna uvaha, krapet asi i tady OT, ale prece jenom, jednou mozna nastane.
Jako priklad pamatuju na Willika Vita (hrac snad promine esli sem to napsal spatne - stejne tu uz nehraje). Ten se s postavou polozil, kdyz na nevim jakym epic levlu prisel dvakrat asi o 20 - 30 tisic XP a celkem ho to polozilo (postavu, hrac vymyslel jinou, ale postava fuc). Balian byl je taky dobry priklad.

Ztráta je veliká, protože je obtížné XP získat zpět. Po zvýšení bude ztráta relativně menší a tedy lehčí dosáhnout náhrady.

Author:  kucik [ 11:32 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Podle mě je teď docela přiměřeně snadný, dostat se na level okolo 20ti. Nechápu, proč by se tohle měllo stát ještě snadnějším tím, že se paušálně zvednou xp za potvory.
Pokud jde o vysoký levely, tak to řešte pro vysoký levely a ne paušálním zvyšováním.
Takhle se ta hranice posunula o pět levelů vejš, kde nastane stejnej problém.

Author:  jaara [ 11:38 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

kucik wrote:
Podle mě je teď docela přiměřeně snadný, dostat se na level okolo 20ti. Nechápu, proč by se tohle měllo stát ještě snadnějším tím, že se paušálně zvednou xp za potvory.
Pokud jde o vysoký levely, tak to řešte pro vysoký levely a ne paušálním zvyšováním.
Takhle se ta hranice posunula o pět levelů vejš, kde nastane stejnej problém.

Resi se to pro vysoky levely :-)
Kdyby nic, tak i zvyseni hranice o 5 levelu je uspech.

Author:  kucik [ 11:50 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

jaara wrote:
Resi se to pro vysoky levely :-)
Kdyby nic, tak i zvyseni hranice o 5 levelu je uspech.


Jo, řeší, ale ne takhle.

Úspěch to neni, pokud pěti vysokejm levelům obětuješ rychlý vyexpení nejnižších sedmi levelů.

Author:  jaara [ 11:52 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

kucik wrote:
jaara wrote:
Resi se to pro vysoky levely :-)
Kdyby nic, tak i zvyseni hranice o 5 levelu je uspech.


Jo, řeší, ale ne takhle.

Úspěch to neni, pokud pěti vysokejm levelům obětuješ rychlý vyexpení nejnižších sedmi levelů.


Jak rikam, nizke levely temer nepoznaji zmenu. Nezvysovalo se pro vsechny stejne.

Author:  Kiri [ 11:56 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

No to co sem psal nahore melo hlubsi myslenku a asi sem to podal blbe (taky vten cas bylo uz par hodin ), nekdy v hospe vysvetlim, esli nezapomenu.

Kolem a kolem mam poci, ze stejne se lvl postav mota stale kolem stejnyho numera (mozna kecam, nevim kdo ma jakej lvl).

Author:  Aznar [ 12:08 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

no prvni si vyreste, jak vysoky levely tu vlastne chcete mit :-)
expovat na vyssich levelech bojem je ted skoro nemozny (nevim jak po zmene), a pak to je taky hodne rozdilny v zavislosti na povolani postavy - carodej nema zas tak velkej problem, ale zlodej sam nema sanci...

Author:  jaara [ 12:11 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Aznar wrote:
no prvni si vyreste, jak vysoky levely tu vlastne chcete mit :-)
expovat na vyssich levelech bojem je ted skoro nemozny (nevim jak po zmene), a pak to je taky hodne rozdilny v zavislosti na povolani postavy - carodej nema zas tak velkej problem, ale zlodej sam nema sanci...

To by se melo zmenit.

Author:  igor [ 12:35 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Aznar wrote:
no prvni si vyreste, jak vysoky levely tu vlastne chcete mit :-)
expovat na vyssich levelech bojem je ted skoro nemozny (nevim jak po zmene), a pak to je taky hodne rozdilny v zavislosti na povolani postavy - carodej nema zas tak velkej problem, ale zlodej sam nema sanci...

Jop... asi takhle.. pokud nejste mág, tak se vyplatí časovat v hospodě. Za potvory máte skoro všude 1xp a kde ne, tam je vysoký riziko smrti. Časový expy jsou jistota, která se rovná pro vysokej lvl zhruba tomu, jako kdyby zabil kyklopa každou minutu.
Pokud nejste mág, vyplatí se stahovat kůže creepů pro lowlevely. Líbí se mi Rejtyho nápad ohledně prahvozdu, nevim jestli je to volně šiřitelná informace, ale team ví co myslim.

Author:  kucik [ 12:38 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Časový expy chci hlavně upravit, až zavedem novej patch - to bylo inzerováno hned na začátku. Teď jsou nastavený tak, že se skutečně nic nemusí dělat a to je špatně.

Author:  Lord_Berserk [ 17:02 04. Aug 2008 ]
Post subject:  Re: XP

Kiriho sem jako vzdy skoro nepochopil ale nevadi :mrgreen: :mrgreen:

Jinak "Guru casovejch XP" Aznar :D urcite da za pravdu (mozna bude truchlit) kdyz by se proste kazdou chvili muselo delat neco jinyho - pro zisk casovejch XP ...tzn - po chvili rybareni, drepeni, soulozeni... se pridel ukonci a je treba zmenit cinnost.

Jinak sem taky pro aby se vyuzily Epic featy a vyvazilo se to tak, aby se dalo jit i na epic levelech pro vic jak 5xp za potvoru :wink:

Boj je boj... drepakovat a chytat lelky umi kazdej blazen :twisted:

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/