Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 06:55 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 55 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Par napadu RES
PostPosted: 20:19 04. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Tak si ctu forum a konecne vidim muj napad co se snazim nakou dobu poradit tymu.
Tak si rikam ze ktomu xp za nalezeni noveho kraje co je moc dobrej napad pridam par dalsich.Nebudu psat otom co je hlavne treba pac to nema ted vahu.

1. V pousti ci horach at je nastaveno zraneni treba 1xp za par kol jako ze je v horach zima a mrzne a v pousti horko a tak te slunce spaluje.Veci na odolnost elementu budou toto pohlcovat a hned se stanou vic vazenejsi a dulezitejsi pro hrace.

2. Moznost bajnych chorob jako je promena v upira ci vlkodlaka pripadne i v zombi po kousnuti se u postav utvori bonus a omezeni vlasnosti.Stim se odstartuje neuveritelne moznosti na bajecnou RP hru co neni moc ohrana a muze prilakat spoustu hracu.

3. XP za cas mam jiny napad proc nedat jen 5xp samotnemu hraci a kdyz bude v druzine 10xp vic to laka do party hrace a nebude to tam samej samotar.

4. Moznost jiz zminovana xp za nalezeni neznameho kraje a odstupnovat xp podle drsnosti daneho kraje.Nastaveni jen jednou moznost xp za nalezeni kraje.

5. Rosireni pevnych Q o doneseni nejake vzacnejsi trofeje at to chytne i hrace na velkejch levelech.Nebo to nuti hrace utvorit druzinu na doneseni treba kuze s bajneho zbirete a zase jen to rosizuje moznost RP hrani ale hlavne zabavneho hrani.

6. Zvyseny xp za NPC take jiz zminovano.Jeste k ECL ohledne casoveho xp at se nevstahuje na ECL at je xp za cas pro kazdeho hrace stejne jako odmena stravena ve hre a ne omezeni za rasu.

7. Uprava lodnich spojeni je krasne ze jede po par hodinach ale kdyz hrac ma jen malo casu a chce nekam plout a nemuze pac nestiha tak ho to odradi a malo se cestuje tak navrhuju nechat dobu pluti na mori dobrej napad ale at lod odplouva pri kazde navsteve pristavu hned se bude vic cestovat i lodema a budou hrat i hraci co maji malo casu vic radeji kdyz se muzou stihnout podivat vic pokraji.

8. Cestovani moznost koni je dobry koupje domu ci sidla taky dobry a co treba moznost vlasnit hostinec ci chram,obchodu nebo bordel a nebo vlasni lod.Zase to otevre silene moznosti hracum jak si uzit hru soupereni obchodniku hostinec kde maji prvotridni kuchyni nebo bordel kde maj ty nej holky :wink: a nebo treba vlasni chram kde se muzete umodlit ksmrti.

9. Poklady asi nejvic tady schazej moznost spawnu treba nejakeho prstenu do vasnosti co potesi asi kazdeho hrace oproti zlatu nebo nejaka zbran ci kamen do soketu at se hraci vic poradujou z koristi a ne se jen nudne koukat na zlataky.

10. Nastaven Hardcore moznost jen noseni dvou prstenu a amuletu do vlasnosti je silene omezeni v NWN svete totalne to odbourava to co ma ve svete NWN znamenat artefakt.Tedy jsem pro navraceni moznosti kapuc,pasku,plaste,bot +prsteny a amulet do vlasnosti ale jako druha cast navrhu je moznost veci aspon do +6 opet to do NWN sveta proste patri kdyz to tam neni neni to NWN.

Tot jen par napadu k zamysleni a at se nekdo zapoji a prida svuj nazor na vec :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 20:30 04. Aug 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
RES wrote:
1. V pousti ci horach at je nastaveno zraneni treba 1xp za par kol jako ze je v horach zima a mrzne a v pousti horko a tak te slunce spaluje.Veci na odolnost elementu budou toto pohlcovat a hned se stanou vic vazenejsi a dulezitejsi pro hrace.

Jo, to by možná nebylo špatný... ale třeba v poušti neni v podstatě kam se schovat, ty hory kde je sníh, tam může člověk zas utéct do "tepla".

RES wrote:
2. Moznost bajnych chorob jako je promena v upira ci vlkodlaka pripadne i v zombi po kousnuti se u postav utvori bonus a omezeni vlasnosti.Stim se odstartuje neuveritelne moznosti na bajecnou RP hru co neni moc ohrana a muze prilakat spoustu hracu.

Docela zajímavej nápad.

RES wrote:
5. Rosireni pevnych Q o doneseni nejake vzacnejsi trofeje at to chytne i hrace na velkejch levelech.Nebo to nuti hrace utvorit druzinu na doneseni treba kuze s bajneho zbirete a zase jen to rosizuje moznost RP hrani ale hlavne zabavneho hrani.

Tohle už je.

RES wrote:
7. Uprava lodnich spojeni je krasne ze jede po par hodinach ale kdyz hrac ma jen malo casu a chce nekam plout a nemuze pac nestiha tak ho to odradi a malo se cestuje tak navrhuju nechat dobu pluti na mori dobrej napad ale at lod odplouva pri kazde navsteve pristavu hned se bude vic cestovat i lodema a budou hrat i hraci co maji malo casu vic radeji kdyz se muzou stihnout podivat vic pokraji.

Takhle jak to je mi to přijde logičtější i když jsme ve fantasy... neni problém zjistit si a napsat v kolik lodě jedou a pak si to může naplánovat.

RES wrote:
10. Nastaven Hardcore moznost jen noseni dvou prstenu a amuletu do vlasnosti je silene omezeni v NWN svete totalne to odbourava to co ma ve svete NWN znamenat artefakt.Tedy jsem pro navraceni moznosti kapuc,pasku,plaste,bot +prsteny a amulet do vlasnosti ale jako druha cast navrhu je moznost veci aspon do +6 opet to do NWN sveta proste patri kdyz to tam neni neni to NWN.

No, tohle je asi na dlouhodobější zamyšlení... až bude craft, tak ty předměty třeba budou.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 20:34 04. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Diky za nazor jen k tomu cestovani ne kazdej je skolak a pak se to hur planuje s hranim vis. :roll:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 20:45 04. Aug 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Docela dobrý nápady ale to s tim cestovánim sem taky proti, možná udělat víc časů.. možnost že dojdu k lodi a okamžitě vypluju se mi nelíbí

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 20:47 04. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Taky diky za nazor


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 21:47 04. Aug 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
1. V pousti ci horach at je nastaveno zraneni treba 1xp za par kol jako ze je v horach zima a mrzne a v pousti horko a tak te slunce spaluje.Veci na odolnost elementu budou toto pohlcovat a hned se stanou vic vazenejsi a dulezitejsi pro hrace.


Neco v tomhle smyslu jsem uz chtel nechat zavest, ale nejak se k tomu nedostalo. U ohniste kdyby to nezranovalo a treba oblecni do zimy by mohlo mit slaby pohlceni chladu, coz by simulovalo to, ze postave neni zima.

Quote:
2. Moznost bajnych chorob jako je promena v upira ci vlkodlaka pripadne i v zombi po kousnuti se u postav utvori bonus a omezeni vlasnosti.Stim se odstartuje neuveritelne moznosti na bajecnou RP hru co neni moc ohrana a muze prilakat spoustu hracu.


Do tohohle se mi moc nechce, to by se muselo poradne promyslet. Ale myslim, ze se to sem moc nehodi.

Quote:
3. XP za cas mam jiny napad proc nedat jen 5xp samotnemu hraci a kdyz bude v druzine 10xp vic to laka do party hrace a nebude to tam samej samotar.


Jako vetsi bonus v druzine a jednotlivec by ziskaval o dost mene? Mne se to i ted zda dobra motivace o tech par xp vic. Navic v druzine jde hlavne o zabavu.

Quote:
4. Moznost jiz zminovana xp za nalezeni neznameho kraje a odstupnovat xp podle drsnosti daneho kraje.Nastaveni jen jednou moznost xp za nalezeni kraje.


Presne tak to ted funguje.

Quote:
5. Rosireni pevnych Q o doneseni nejake vzacnejsi trofeje at to chytne i hrace na velkejch levelech.Nebo to nuti hrace utvorit druzinu na doneseni treba kuze s bajneho zbirete a zase jen to rosizuje moznost RP hrani ale hlavne zabavneho hrani.


To uz je, lovec odmen vypisuje odmeny na ruzna monstra, od tech slabsich, az po legendarni draky.

Quote:
6. Zvyseny xp za NPC take jiz zminovano.Jeste k ECL ohledne casoveho xp at se nevstahuje na ECL at je xp za cas pro kazdeho hrace stejne jako odmena stravena ve hre a ne omezeni za rasu.


Praveze dana rasa ma ECL postih diky tomu, ze je silnejsi nez klasicka rasa. Tak je to spravne.

Quote:
7. Uprava lodnich spojeni je krasne ze jede po par hodinach ale kdyz hrac ma jen malo casu a chce nekam plout a nemuze pac nestiha tak ho to odradi a malo se cestuje tak navrhuju nechat dobu pluti na mori dobrej napad ale at lod odplouva pri kazde navsteve pristavu hned se bude vic cestovat i lodema a budou hrat i hraci co maji malo casu vic radeji kdyz se muzou stihnout podivat vic pokraji.


Lode jezdi celkem casto. Navic na vetsinu mist snad krome pouste a prahvozdu se da dojit pesky.

Quote:
8. Cestovani moznost koni je dobry koupje domu ci sidla taky dobry a co treba moznost vlasnit hostinec ci chram,obchodu nebo bordel a nebo vlasni lod.Zase to otevre silene moznosti hracum jak si uzit hru soupereni obchodniku hostinec kde maji prvotridni kuchyni nebo bordel kde maj ty nej holky :wink: a nebo treba vlasni chram kde se muzete umodlit ksmrti.


Nikdo nerika, ze toho postava nemuze dosahnout, ale musi si to zaslouzit.

Quote:
9. Poklady asi nejvic tady schazej moznost spawnu treba nejakeho prstenu do vasnosti co potesi asi kazdeho hrace oproti zlatu nebo nejaka zbran ci kamen do soketu at se hraci vic poradujou z koristi a ne se jen nudne koukat na zlataky.


Poklady jsou nastaveny takto kvuli regulaci ekonomiky. Jakmile se zacnou vsude spawnoval magicke predmety, tak z toho bude za chvili inflace a nikdo si jich nebude vazit. Ja mel jiny navrh, v pokladek se mohou nachazet casti bajnych artefaktu, ktere za penize muze crafter a nebo NPC kovar dat dohromady a vytvorit tak mocny predmet. Jinak s novymi obchody pribude moznost koupe lepsich veci a i s novym craftem, na obou vecech se usilovne pracuje.

Quote:
10. Nastaven Hardcore moznost jen noseni dvou prstenu a amuletu do vlasnosti je silene omezeni v NWN svete totalne to odbourava to co ma ve svete NWN znamenat artefakt.Tedy jsem pro navraceni moznosti kapuc,pasku,plaste,bot +prsteny a amulet do vlasnosti ale jako druha cast navrhu je moznost veci aspon do +6 opet to do NWN sveta proste patri kdyz to tam neni neni to NWN.


Pockejte si na nove obchody s craftem a uvidite.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 00:19 05. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
1. to uz bolo navrhovane a malo sa to zaviest, mozno hadam casom bude ale urcite by to bolo fajn.

2. bajne choroby su vcelku pekne, ale mozno by boli zaujimave aj nake obycajne choroby, nie sice kazdu chvilu ale naka sanca ze postava ktora nie je riadne oblecena v horach prechladne, lebo nieco take. Nakazenie lykatropiou, tak taky napad som mal uz straaaaasne davno, ale nak nam nedoslo, dokonca viem ze par systemov na vaulte je nato spravenych, ale muselo by sa to hodne premysliet a vyvazit jak vyhody tak nevyhody a aby to bola choroba, aby bolo v zaujme postavi sa liecit a nie aby sa z nej stalo nieco silnejsie a aby ziskala len same vyhody.

3. myslim, ze vyhody druziny su jasne a ked to niekto nechape tak tych par xp ho z toho nevytrhne.

4. tak by to malo byt

5. to myslim ze je

6. myslim, ze casove xp su nastavene dobre

7. tak s tymto nesuhlasim, lode jazdia dost casto, ten cas nie je az taky hrozny aby tych par minut niekto nepockal alebo si nenaplanoval cas tak aby to stihol a dlzka cesty nie je vobec taka dlha

8. hrac resp. postava moze ziskat cokolvek len bude chciet, ale musi preto nieco spravit a nie cakat, ze to dostane len tak, moze vlastnit lod, obchod, zamok, hrad atd atd. ale musi sa o to snazit svojou hrou. Par ziadosti tu uz od hracov bolo, ale kazdy miesto toho aby preto nieco spravil sa nato vykaslal

9. tak toto je hodne diskutabilne, ako bolo by pekne keby sa tam vyskytoval naky predmet obcas, ale ako bolo spomenute hrozi riziko rozhodenia ekonomiky a to uz viac nechceme, mozno by som bol za naku veeeelmi nizku sancu ze nieco take vypadne z bossa, ale ako poznam sance v NWN tak aj mala sanca by bola hodne casta, takze asi skor nie, este ten styl, ze padaju len casti predmetu a z neho sa da zhotovit bud craftom alebo nakym NPC celkovy predmet by mohol byt

10. tak toto je praveze teraz nastavene velmi dobre, aspon si musis vybrat to co budes nosit, i ked ponuka predmetov v palete je momentalne velmi biedna ale na naprave sa uz pracuje. Podla mna je logicke ze niektore vlasnosti su len na urcitych veciach, s novou paletou bude vyber omnho vacsi a zaujimavejsi a urcite sa je naco tesit a budu aj silnejsie veci ako doteraz.

Inac mozu napisat aj ostatny taketo navrhy, urcite je to dobra vec vypocut si nazor hracov co by na serveri chceli mat.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 08:48 05. Aug 2008 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 10:55 28. Jul 2008
Posts: 22
Location: Praha
RES wrote:
2. Moznost bajnych chorob jako je promena v upira ci vlkodlaka pripadne i v zombi po kousnuti se u postav utvori bonus a omezeni vlasnosti.Stim se odstartuje neuveritelne moznosti na bajecnou RP hru co neni moc ohrana a muze prilakat spoustu hracu.

Otázkou je jak časté to bude... Buď bude takových případů poskrovnu a pak se to nevyplatí zařazovat do hry, nebo to za chvíli bude fraška "jéé, zase další prasodlak". Proč na tohle hledat systém? Uhrát si začínající lykantropii a sestavit autoquest na hledání léku by snad nemusel být problém :D

RES wrote:
7. Uprava lodnich spojeni je krasne ze jede po par hodinach ale kdyz hrac ma jen malo casu a chce nekam plout a nemuze pac nestiha tak ho to odradi a malo se cestuje tak navrhuju nechat dobu pluti na mori dobrej napad ale at lod odplouva pri kazde navsteve pristavu hned se bude vic cestovat i lodema a budou hrat i hraci co maji malo casu vic radeji kdyz se muzou stihnout podivat vic pokraji.

Tady se mi líbí řešení z EQ3. Lodě nevyplouvají tak často, ale je možné podmáznout kapitána aby vyplul hned. Nekazí to tak dojem z reálnosti světa, jako tebou navržené řešení.

RES wrote:
8. Cestovani moznost koni je dobry koupje domu ci sidla taky dobry a co treba moznost vlasnit hostinec ci chram,obchodu nebo bordel a nebo vlasni lod.Zase to otevre silene moznosti hracum jak si uzit hru soupereni obchodniku hostinec kde maji prvotridni kuchyni nebo bordel kde maj ty nej holky :wink: a nebo treba vlasni chram kde se muzete umodlit ksmrti.

Zatím neznám tolik místní DM, ale tohle by sis podle mě měl řešit ve hře a snažit se :)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 09:01 05. Aug 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
RES wrote:

1. V pousti ci horach at je nastaveno zraneni treba 1xp za par kol jako ze je v horach zima a mrzne a v pousti horko a tak te slunce spaluje.Veci na odolnost elementu budou toto pohlcovat a hned se stanou vic vazenejsi a dulezitejsi pro hrace.

Tohle se mi líbí a dovedu si představit že:
1. velikost zranění bude závislé na tom v čem je člověk oblečen, nejhorší to bude v obou případech v těžkých zbrojích (taky je nosím :D ), a čím méně bude kovu tím méně to bude zraňovat
2. v závislosti na craftu (ale klidně i bez něj) speciální oblečení do obou extrémních prostředí, které by toto zranění redukovalo až na právě tu 1.
3. přirozeným rasám jako je seveřan, severský ork, pouštní člověk atd. přidat redukci na toto zranění a zároveň zvýšenou zranitelnost v prostředí opačném (je tam nastaveno 5% nevím zda by to fungovalo i pro toto)
4. Jako obrana pak funguje element. ochrana, obnovení, atd.


2. Moznost bajnych chorob jako je promena v upira ci vlkodlaka pripadne i v zombi po kousnuti se u postav utvori bonus a omezeni vlasnosti.Stim se odstartuje neuveritelne moznosti na bajecnou RP hru co neni moc ohrana a muze prilakat spoustu hracu.

Dovedu si představit, ale ... mám z toho obavy, tohle by chtělo šetrně nastavit aby se to nestalo kontraproduktivní, myslet prvotně na zábavu. Mohlo by se stát, že někdo onemocní, léčení bude obtížné a zdlouhavé a v případě, že o to nestál i otravné, upíři a něcodlaci jsou kapitolou jinou, spíše si je dovedu představit jako subrasu s plusy a mínusy, než jako vývoj ve hře na základě nemoci. Vysvětlím proč - pokud to bude bráno jako nemoc pak to pravděpodobně bude bráno jako léčitelné, co pak zabrání nízkému lvl nechat se nakazit, tím si podstatně změnit hodnoty, získat výhody/nevýhody dané rasy, vyšvihnout se nahoru rychleji než ostatní, provést léčení/rituál očištění atd. ve chvíli kdy to přestane být výhodné a je po ptákách. Pokud to bude formou subrasy je to nevratná změna a postava musí celý svůj vývoj podřídit právě tobu že je a bude upír/lykantrop.

3. XP za cas mam jiny napad proc nedat jen 5xp samotnemu hraci a kdyz bude v druzine 10xp vic to laka do party hrace a nebude to tam samej samotar.

Tohle dle mého nevyjde, už dnes tu chodí spousta postav v partě alespoň o dvou kusech, spíše bych si dokázal představit, aniž bych chtěl komukoli přidávat práci, že výše přidělování časových exp. v družině se bude odvíjet od počtu členu družiny a to v nejbližším okolí - opět osvětlím:

Pokud budu sám dostanu např. 5exp. (od tohoto čísla se odpíchnu), pokud půjdou dva dostanou 6exp., pokud 3-4 7exp., 5-7 členů 9exp. 8 členů a více 10exp. (klidně i víc nastavení je na rozvaze). Pokud bude letící družina roztažená přes tři obrazy je to jejich obtíž a započítávají se členové pouze v okolí tak jak je to nyní nystaveno.

4. Moznost jiz zminovana xp za nalezeni neznameho kraje a odstupnovat xp podle drsnosti daneho kraje.Nastaveni jen jednou moznost xp za nalezeni kraje.

Souhlas, hezké, jen prosím aby to bylo jen jednou za život, už to na jiném servru funguje, bohužel pořád dokola při každém přihlášení, to je na nic, jednou jsem tam byl, jednou to prošel jednou dostal exp., podruhé už jsem rozhodně nic nového neobjevil. myslím, že tohle by mohlo fungovat jako stimul k poznávacím výpravám někam dál než jsou humna.

6. Zvyseny xp za NPC take jiz zminovano.Jeste k ECL ohledne casoveho xp at se nevstahuje na ECL at je xp za cas pro kazdeho hrace stejne jako odmena stravena ve hre a ne omezeni za rasu.

Tady budu sobecky psát jen o sobě aniž bych myslel na ostatní, možná v tom ale najdete něco co se hodí do krámu. Pokud zvýšit exp. za potvory pak jen pro vysoký lvl a s ohledem na max. lvl - např. 35 a vysněnou 40 nechat už běžet ve velmi pomalém rytmu více méně časově, prostě ještě trošku kohoutek povolit, ale ke konci zase utáhnout. Mě se právě Thalie líbí pomalostí a rozvláčností, vývojem postav atd. na vysokém lvl je rovněž spousta možností zábavy a nemusí to být primárně osekávání NPC ... viz. poznámky níže. ECL je dobrovolná volba, pokud bychom to brali tak, že za čas získáš stejně vědomostí jako někdo kdo ECL nemá pak by tu za chvíli vyskočila namitka, že pokud zabiju bestii tak si z boje odnesu naprosto totožný poznatek a mohlo by se zrušit, nechal bych to tak.

7. Uprava lodnich spojeni je krasne ze jede po par hodinach ale kdyz hrac ma jen malo casu a chce nekam plout a nemuze pac nestiha tak ho to odradi a malo se cestuje tak navrhuju nechat dobu pluti na mori dobrej napad ale at lod odplouva pri kazde navsteve pristavu hned se bude vic cestovat i lodema a budou hrat i hraci co maji malo casu vic radeji kdyz se muzou stihnout podivat vic pokraji.

No popravdě taky mě chytá amok když mi to ujede před nosem a dalších 18 minut čekám na další spoj, ale tohle beru, spíš bych si představil úpravu časů odjezdů tak aby pokud někdo někam jede jen na "otočku" aby se mohl vracet co nejlépe a ne zase 18 minut čekat, pokud loď z Karathy vyplouvá na poušť v 9 a z pouště zpět v 10 pak si díky době cesty nestačíte na mole ani pšouknout a už by jste měli jet nazpět, o nějakém doručování zásilek, návštěvách mistra atd. ani nemluvě. Jo pokud by jela 11, pak už je to zase jiná -- tak tedy navrhuji provést revizi jízdích řádů a zohlednit nápoje na další linky :D .

8. Cestovani moznost koni je dobry koupje domu ci sidla taky dobry a co treba moznost vlasnit hostinec ci chram,obchodu nebo bordel a nebo vlasni lod.Zase to otevre silene moznosti hracum jak si uzit hru soupereni obchodniku hostinec kde maji prvotridni kuchyni nebo bordel kde maj ty nej holky :wink: a nebo treba vlasni chram kde se muzete umodlit ksmrti.

Tohle bych právě viděl jako jednu z možností zábavy pro vyšší lvl, k tomu kraft, a např. mocenské ambice, myslím, že to jde už teď, ale dovedu si to představit jako trošku náročnější než zacinkat hromadou peněz, k mé představě tu zatím chybí kraft, ale možný postup by byl tento: za peníze se dá koupit pozemek (nebo ho dostat za službu králi či co), pak na něj nechat postvit kůlnu na materiál, tady už penízky a materiál od řemeslníků nebo od sebe pokud bude investorem manuálně chopná osoba, no do kůlny bedny a do beden shromažďovat potřebný materiál na stavbu. Až je toho dost začít stavět - s pomocí DM pak může vzniknou spousta zajímavých situací. Krádež, požár, přepadení, vzpoura otr ... ehm chtěl jsem říct dobře placené nájemné síly atd. poté muže nastat ona soutěž mezi živnostníky a vybírání výplného - tedy poplatku za poskytnutí služeb v oblasti ochrany majetku. Zakoupit lze rovněž i již postavenou budovu, nelze pak moc frflat jak to má vypadat a je třeba investovat do rekonstrukce atd. -- tento přístup ovšem pracuje na principu DM - hráč a záleží na tom, zda by právě toto považovali obě strany za zábavné.

9. Poklady asi nejvic tady schazej moznost spawnu treba nejakeho prstenu do vasnosti co potesi asi kazdeho hrace oproti zlatu nebo nejaka zbran ci kamen do soketu at se hraci vic poradujou z koristi a ne se jen nudne koukat na zlataky.

Tohle je teď naprd. už tento stav co je teď je na hraně, co bude dělat řemeslník až se jednou dáli bůh spustí craf, jeho výrobky budou neprodejné a vzhledem k tomu jak je nový craft prezentován a jakou má mít obtížnost dosažení hotového výrobku je napováženou plnit modul věcmi z pokladů atd.
Z toho mám obavy jak to dopadne, na jednu stranu se těším na nové obchody a na druhou stranu mám strach, že craft na kterém se pracuje a který byl vlastně jednou z hybných sil wipu bude k ničemu. Více se mi líbí nápad s fragmenty relikvií, ale ... no zase to vydím moc černě tak dost už o tom.


10. Nastaven Hardcore moznost jen noseni dvou prstenu a amuletu do vlasnosti je silene omezeni v NWN svete totalne to odbourava to co ma ve svete NWN znamenat artefakt.Tedy jsem pro navraceni moznosti kapuc,pasku,plaste,bot +prsteny a amulet do vlasnosti ale jako druha cast navrhu je moznost veci aspon do +6 opet to do NWN sveta proste patri kdyz to tam neni neni to NWN.

Jedině formou unikátů z craftu a relikvií, jinak jsme zpátky tak kde to bylo před wipem a to se pak nemusel dělat.

Tak takhle na to koukám já.:wink:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 09:54 05. Aug 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Quote:
...že výše přidělování časových exp. v družině se bude odvíjet od počtu členu družiny a to v nejbližším okolí - opět osvětlím...


Tohle akorat podporuje plysarnu. Budeme vsichni spolecne hrat / kecat / ja nevim co, abysme meli vic xp. Jsem proti, ted je to nastaveny ok. Proc by meli byt napr. dve postavy co hraji jen spolu v nevyhode? Jejich RP hra je horsi nez ostatnich, protoze je jich min? Kvantita nerovna se kvalita.

Quote:
Souhlas, hezké, jen prosím aby to bylo jen jednou za život.


Samozrejme, ze je to jednou za zivot. :shock:

Quote:
Tady budu sobecky psát jen o sobě aniž bych myslel na ostatní, možná v tom ale najdete něco co se hodí do krámu. Pokud zvýšit exp. za potvory pak jen pro vysoký lvl a s ohledem na max. lvl - např. 35 a vysněnou 40 nechat už běžet ve velmi pomalém rytmu více méně časově, prostě ještě trošku kohoutek povolit, ale ke konci zase utáhnout.


Zadne epicke levely za tyden necekejte.

Quote:
- tak tedy navrhuji provést revizi jízdích řádů a zohlednit nápoje na další linky :D


Lode jezdi dost casto. Vezou na velky vzdalenosti, kdyby se tam dalo jit pesky, tak to trva postave daleko dele, nez cesta. Libi se mi ta moznout prinutit za VELKE prachy kapitana vyplout hned.

Quote:
Tohle je teď naprd. už tento stav co je teď je na hraně, co bude dělat řemeslník až se jednou dáli bůh spustí craf, jeho výrobky budou neprodejné a vzhledem k tomu jak je nový craft prezentován a jakou má mít obtížnost dosažení hotového výrobku je napováženou plnit modul věcmi z pokladů atd.
Z toho mám obavy jak to dopadne, na jednu stranu se těším na nové obchody a na druhou stranu mám strach, že craft na kterém se pracuje a který byl vlastně jednou z hybných sil wipu bude k ničemu. Více se mi líbí nápad s fragmenty relikvií, ale ... no zase to vydím moc černě tak dost už o tom.


Zase hodnotite neco, o cem nemate ani poneti jak bude vypadat.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 10:20 05. Aug 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Rejty wrote:
Quote:
...že výše přidělování časových exp. v družině se bude odvíjet od počtu členu družiny a to v nejbližším okolí - opět osvětlím...


Tohle akorat podporuje plysarnu. Budeme vsichni spolecne hrat / kecat / ja nevim co, abysme meli vic xp. Jsem proti, ted je to nastaveny ok. Proc by meli byt napr. dve postavy co hraji jen spolu v nevyhode? Jejich RP hra je horsi nez ostatnich, protoze je jich min? Kvantita nerovna se kvalita.

To byl jen návrh jak podpořit tvorbu družin, nelíbí - fajn, já proti tomu co je teď vůbec nic nemám, nic co jsem psal nebylo myšleno jakkoli ultimativně, mě to vyhovuje dvojnásob stejně hraju většinou v partě a to dvou. :D

Quote:
Souhlas, hezké, jen prosím aby to bylo jen jednou za život.


Samozrejme, ze je to jednou za zivot. :shock:

Já to vím, ty to víš, ale úplně všichni asi ne ... jen postřeh z jiného RP PW NWN světa ... třeba v tom je úskalí v programování, já nevím.

Quote:
Tady budu sobecky psát jen o sobě aniž bych myslel na ostatní, možná v tom ale najdete něco co se hodí do krámu. Pokud zvýšit exp. za potvory pak jen pro vysoký lvl a s ohledem na max. lvl - např. 35 a vysněnou 40 nechat už běžet ve velmi pomalém rytmu více méně časově, prostě ještě trošku kohoutek povolit, ale ke konci zase utáhnout.


Zadne epicke levely za tyden necekejte.

Paráda. :wink:

Quote:
- tak tedy navrhuji provést revizi jízdích řádů a zohlednit nápoje na další linky :D


Lode jezdi dost casto. Vezou na velky vzdalenosti, kdyby se tam dalo jit pesky, tak to trva postave daleko dele, nez cesta. Libi se mi ta moznout prinutit za VELKE prachy kapitana vyplout hned.

Nejde o vlastní cestu lodí, zeptám se jinak ... podle jakého klíče byly stanovovány odjezdy lodí, je v nich nějaká logika, algoritmus nebo prostě jen NWN kostka? Má to mít nějakou návaznost nebo to má zdržovat? Já to nevím, vím jen že některé spoje jsou takříkajíc čekací, viz ten co jsem popisoval, to je pak čas si udělat večeři a v mém případě si jít posedět na mísu. S tím úplatkem by to šlo, ale už vidím nás škudlili jak těm mořským krysám rveme do chřtánu peníze. :lol:

Quote:
Tohle je teď naprd. už tento stav co je teď je na hraně, co bude dělat řemeslník až se jednou dáli bůh spustí craf, jeho výrobky budou neprodejné a vzhledem k tomu jak je nový craft prezentován a jakou má mít obtížnost dosažení hotového výrobku je napováženou plnit modul věcmi z pokladů atd.
Z toho mám obavy jak to dopadne, na jednu stranu se těším na nové obchody a na druhou stranu mám strach, že craft na kterém se pracuje a který byl vlastně jednou z hybných sil wipu bude k ničemu. Více se mi líbí nápad s fragmenty relikvií, ale ... no zase to vydím moc černě tak dost už o tom.


Zase hodnotite neco, o cem nemate ani poneti jak bude vypadat.

No tak nám to nastiň, když už jsme tak neinformovaní a hloupí pochopit z dřívějších příspěvků jak by to mohlo vypadat, moc rádi si to poslechneme o tom žádná. :wink:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 10:27 05. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Odjezdy lodi byli stanovene podla logickych ukazovatelov odlivu a prilivu na Thalie, ktore sa odvyjaju od faz mesiaca a jeho vplyvu na more. Stanovit presne casy najvhodnejsich odjazdov dalo zabrat mnohym astromagom jak z veze Azurovych magov v Karathe, tak Strieborneho kruhu z Targothu, ci Ohnivych magov z Kel-a-Hazru, pricom viedli na tento problem dlhe predlhe odborne debaty a prednasky na Magickej univerzite a vysvetlit ti to tu nak jednoducho by bolo neuveritelne narocne jak pre nas tak pre teba na pochopenie, ale mozno niekedy niektori z velavazenych magov usporiada prednasku o tychto zaujimavych veciach na Magickej univerzite aj pre sirsiu verejnost. :wink:

Co sa tyka tych obchodov a craftu, ked to bude zavedene v hre tak sa dozviete vsetko podstatne a dolezite a potom mozte zacat hodnotit, pak sa mozu pripadne chyby upravit do nakej zelanej a vhodnej podoby, dovtedy nieco hodnotit resp. spekulovat co nie je nema moc velky zmysel. :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 10:28 05. Aug 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Rejty wrote:
Praveze dana rasa ma ECL postih diky tomu, ze je silnejsi nez klasicka rasa. Tak je to spravne.

Tady s tebou nemůžu souhlasit, Rejty. Při pohledu na to, co mám za "silnější postavu", mi to přijde dost protismyslné.

Jako Šedý elf má postava trvalý postih do Síly, který se, přestože je to "boost", projevuje ve všech praktických věcech.
Rovněž dostává o 1/8 (ve strém), o 1/4 (v minulém) a cca o 1/6 (po poslední úpravě) méně zkušeností. To je hodně, ať si každý řekne, jak by na tom postava byla, kdyby odečetla 1/6 xp.

Za to má "bonus" do Inteligence, který se projevuje tím, že si může nameditovat 1 kouzlo 4. kruhu navíc. Musí si ho nameditovat po každém relogu, protože je to "boost". Z tohoto důvodu také nedostává za toto zvýšení body do skillů při postupu na level.

Suma sumárum, měly bych mít za tento "ECL" spíš bonus než postih...

Takže s tímto tvrzením se neztotožňuji, alespoň pokud nebude systém subras nějak lépe vymyšlen.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 10:31 05. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
1. Zraneni horkem a chladem. Mno...je to moznost, ale trochu se toho bojim, aby to vic hracu spis nenastavalo.

2. Bajny choroby by byly fajn, ale ma to pár háčků. Jednak to má být skutečně nemoc - tudíž něco, co si na sebe někdo dobrovolně nevezme. Tím pádem se ale dost zužuje okruh hráčů, kteřé by to bavilo hrát a kteří by to nebrali, že se je DM snaží otrávit. Potom se ještě musí dořešit frakce, ale to není takový problém.

7. Ty lodě. Mno já jsem možná trochu úchyl, ale mě třeba celkem i vyhovuje, že se chvíli postavy zastavěj, pokecaj, můžou se potkat i ti, co by se na sebe normálně ani nepodívali... etc.
Ale taky by samozřejmě mohla být možnost uplatit/přemluvit kapitána.

8. Tomuhle se nikdo nebrání. Jednomu hráči byl dokonce hostinec nabízen, když si chtěl postavit vlastní. Udělat se dá vážně cokoliv.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par napadu RES
PostPosted: 10:36 05. Aug 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
kucik wrote:
1. Zraneni horkem a chladem. Mno...je to moznost, ale trochu se toho bojim, aby to vic hracu spis nenastavalo.
jj, navíc to neni moc reálný, na samotný horko se neumírá. umírá se na nedostatek tekutin a to dostatečně simuluje systém žízně. Nevím jak je nastavený, bylo by logické, aby v poušti přidával body žízně rychleji.

Zmrznutí je jiná záležitost, otázka je jestli přímo zraňovat postavu nebo zavést další systém "mrznutí" na nějakých paralelních bodech, ale musela by tam hrát roli odolnost, otužilý barbar prostě umrzne jen těžko (Conan neumrzl ani když se dotkl dcery boha ledu :lol: ). Takže bych se na to spíš vykašlal, leda by si WB chtěli pohrát...

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 55 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits