Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Mula v dílně
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=2260
Page 1 of 2

Author:  Phantorris [ 12:53 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Mula v dílně

Chěl bych poprosit některé hráče, jestli by bylo možné, když už teda ty muly musí tahat až do dílny, jestli by je aspon mohli nekam odvest pred tim nez se odpojí. Když pominu fakt, že uprostřed dílny stojí mula hráče, který už vehře není, tak je docela otravne když ta mula stojí hned vedle kovadliny (jako se mi stalo dnes) a ja pri svých ubohých kovářských pokusů neustále překlikával na tu mulu a ne na kovadlinu.


Sice sem už pochopil, že to nemá cenu, ale chtel bych poprosit běžce jestli by mohly dat pokoj s tim behanim aspon ve městech, vesnicích, osadách a různých interiérech! Vypadá to fakt blbe a clovek nemá šanci na postavu nijak reagovat...

Author:  igor [ 13:02 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Zabít mulu... zabít mulu! *jejda nějak sem se netrefil tim kladivem do kovadliny*

Author:  Theogil I [ 13:20 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Pokud není hráč ve hře tak bych dokázal i pochopit Igorovo radikální řešení. S mulou v dílně je to těžký. Já ji tam tahat budu dokud tu budou kréťané co kradou za bílého dne tak, že vyskládají půl inventáře muly.
Mě se to stalo a nas ... štvalo mě to dost, stejně tak kolegu craftera, který kvůli silnému pomatení mysli jiného hráče měl plný zlatnický stolek a brusný kámen nasekaného mahagonu z mé muly a já to pak jako trotl přenášel. Nejdřív srovnejte do latě naše milé všechnočmajzy a až se oni usmyslí že kazit jiným hru a dělat chrochrosárny je na ho.no pak i já přestanu dělat chrochrosárny a vrátím se ke své původní hře, tedy nechávání muly před dveřmi domů, popř. na uvazištích.

S běháním souhlas, jen bych bral v potaz, že např. Ivory se špatně obíhá a pokud postava spěchá třeba se zásilkou pak to prostě a jednoduše vezme klusem přes náves.

No a když už jsme u těch povánočních proseb a žádostí tak bych taky měl jednu:
Netahejte nám prosím nepřátelská NPC typu medvěd na přechody ... stojí to za enec když přecházíte s nákladním zvířetem a než se nalogujete do vedlejšího obrazu zvíře tam máte mrtvé a na té zdechlině se pasou tři medvědi. :twisted:
Kdo potom a v čem má tahat ten materiál. :wink:

Author:  Phantorris [ 13:39 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Tak to sem vůbec netušil, že nekdo je schopnej neco takovýho udělat :?

Samozřejmně, pokud k tomu má rozumnej IC důvod tak je běh v pořádku....ale ne takový to běham abych byl silnej apod.

No vono je to těžký, když vlezu někam kde to nezvladam tak se taky nenecham zabit a snažim se zdrhnout. Bohužel ty zvířata a další monstra zůstávají na prechodu

Author:  Theogil I [ 13:56 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Phantorris wrote:
No vono je to těžký, když vlezu někam kde to nezvladam tak se taky nenecham zabit a snažim se zdrhnout. Bohužel ty zvířata a další monstra zůstávají na prechodu


Pak by jsme mohli navrhnout drobnou změnu velkého rozsahu :D .... ať se ty obludy, když dotyčného nedohoní a nesežerou a vlastně i když ho dohoní a sežerou vrátí na výchozí pozici. Vždyť je to děs - co je za přechodem nevím a než se mi lokace dočte jsem těžce zraněn a kolem mě potvor jak na Václaváku 17.11.. Nevím jak se vám rychle načítají lokace, ale já si 15-20 vteřinek vždycky počkám a to je hodně času na to aby mě zvalchovali o mule ani nemluvě.

Author:  Phantorris [ 14:03 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

S tim vracenim se na výchozí pozici souhlasim. Určitě by to zachránilo pár žívotů a zabránilo hodně nepříjemným překvapením. A vzhledem k nedokonalostem systému nahrávaných lokací by to mělo i větší logiku

Author:  Anderson I [ 14:04 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Quote:
Pak by jsme mohli navrhnout drobnou změnu velkého rozsahu :D .... ať se ty obludy, když dotyčného nedohoní a nesežerou a vlastně i když ho dohoní a sežerou vrátí na výchozí pozici.

A nebo varianta B z jednoho nejmenovaného serveru, který Thalii zase milostivě vrátil do linků:
Když se zastavíte těsně před přechodem, tak vám to za chvilku vypíše hlášku typu: „Za přechodem nic nevidíš“, „Za přechodem něco je“ a pod. (přesně si ty hlášky nepamatuji, víc jak rok jsem tam nebyl).

Author:  Theogil I [ 14:07 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Anderson I wrote:
Quote:
Pak by jsme mohli navrhnout drobnou změnu velkého rozsahu :D .... ať se ty obludy, když dotyčného nedohoní a nesežerou a vlastně i když ho dohoní a sežerou vrátí na výchozí pozici.

A nebo varianta B z jednoho nejmenovaného serveru, který Thalii zase milostivě vrátil do linků:
Když se zastavíte těsně před přechodem, tak vám to za chvilku vypíše hlášku typu: „Za přechodem nic nevidíš“, „Za přechodem něco je“ a pod. (přesně si ty hlášky nepamatuji, víc jak rok jsem tam nebyl).


Taky dobrý, rozhodně by to pomohlo.

Author:  Phantorris [ 14:08 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Jojo, to je taky dobrý.

Author:  Phantorris [ 14:19 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Mimochodem, ty hlášky se vypisujou když tam jsou pouze NPC nebo to platí i pro PC?

Author:  Anderson I [ 14:23 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Phantorris wrote:
Mimochodem, ty hlášky se vypisujou když tam jsou pouze NPC nebo to platí i pro PC?

Tak to netuším, na PC jsem to nikdy nezkoušel. Ale podle mě - jestli se to bude dělat, tak ať to je tím, pro scriptera, jednodušším způsobem.

Author:  igor [ 15:13 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

To vypsání by nebylo špatný...
Btw to vracení potvor zpátky od přechodů je zavedený, ale asi si to dělá co chce a ne vždycky to funguje.

Author:  monstera [ 15:25 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

igor wrote:
To vypsání by nebylo špatný...
Btw to vracení potvor zpátky od přechodů je zavedený, ale asi si to dělá co chce a ne vždycky to funguje.


Na onom serveru to taky funguje jak samo chce, a někdy je odezva za hodně dlouhou dobu a někdy vůbec, a oznamuje to i slepice.... :).

Author:  kucik [ 15:26 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Ono funguje to, ze se potvory snazi vratit na sve puvodni misto nejakou chvili po tom, co se lokace vyprazdni. Jenze je to az chvili po opusteni lokace, aby se to nedalo zneuzivat (ta potvora proste chvili ceka a pak teda odejde) a taky se muze stat, ze potvora nenajde cestu zpatky.

To hlaseni NPC u prechodu znam, ale nevidel jsem to fungovat moc uzitecne.

Author:  Raziel [ 19:34 29. Dec 2008 ]
Post subject:  Re: Mula v dílně

Jeden z moznych sposobov ako vyriesit tento problem :

Kazdy jeden area transition trigger v hre aktivuje script nw_g0_transition pri udalosti click co sa da skvele vyuzit. Ja to mam spravene takto :

1. hrac klikne na transition trigger -> spusti sa nw_g0_transition
2. overim ci je na druhej strane v dosahu N tiles od prechodu (sphere test) nejake hostile npc a ak ano zvisim counter
3. ak je counter == 0 hrac je portnuty ihned na druhu stranu
4. vypisem hracovi varovnu hlasku ze tam je N npc
5. ak hrac potom znova klikne na prechod je portnuty na druhu stranu

+ je mozne k tomu dopisat aj spomalenie NPC ktore prenasleduju hraca aby sa obmedzilo to, ze sa npc zjavia na druhej strane skor nez hrac co vedie k castej smrti

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/