|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Inventar Posted: 12:06 27. May 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Mel bych navrh na omezeni inventare na 2-3 pole. Je blbost, aby postava nosila deset batohu a deset platovek v jednom inventari. Navic postavy tahaji zbytecne kramy - batohy plne magickych veci, ktere ani nenosi a pritom si je mohou ulozit do banky do trezoru.
Vyhody:
-nebudou lagy pri logovani postavy s narvanyma baglama
-postava uz nebude dodavka na kramy
-vetsi realnost
Nevyhody:
-postava s sebou nebude moci nosit kramy, ktery ji stejne na nic nejsou
Mozna se ozvou crafteri, ale na rudu maji mulu, ktera ji utahne dost. Vyrobky si muzou ulozit do trezoru v bance. Navic bylo zavedeno stackovani malych predmetu, takze jich unesete stejne dost. Kdyz uz nekdo ma na to, aby tahal s sebou desitky veci +3, tak ma i na ten trezor...
Co vy na to?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 12:12 27. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Ja s tym suhlasim...hlavne kvoli tym lagom...ked loguju niektore postavy tak to strasne trhne. Takze z toho dovodu urcite zaviest.
Mohlo by sa to rozsirit aj o specialne batohy na kazdu vec...napr. mesec na zlate, batoh na suroviny, tulec na sipy, skrinka na svitky, skrinka na lektvary...a kazdu tuto vec by postava mohla mat len raz, s tym ze by mohli byt rozne carovne so snizenym vahy. Bo tak isto sa mi zda totalne divne ked jedna postava vlaci 10 kuzelnych batohov plnych veci.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 12:15 27. May 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Ja bych u postavy povolil jeden batoh od nasledujicich typu:
-brasna na obvazy
-brasna na lektvary
-pouzdro na svitky
-toulec na sipy
-brasna na suroviny
-mesec na zlate a drahokamy
A jak psal Daanri, kazdy by mohl byt magicky se snizenim vahy - nic vic, nic min.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 12:17 27. May 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
Nerikam ze to neni uplne spatne jnapad, ale ten kdo hraje krasne RP vyuziva dost odevy, ktere zabiraji celkem velkou cast invu. Co se tyce craftu tak si myslim, ze vaha a velikost jsou kompenzace, ktere neni co vytknout (velke = tezke). Jenze kdyz si prectavim ze uz ted pokud vyberu penize na gildu budu si muset nejspis poridit mulu. Neni vyhodne ukladat po malych castkach diky placeni uctu. Pak se hrozim dlasi veci, ze jakmile mi opet odbehne mula pri necekanym padu, bude mi receno ze cenne veci si tam nemam davat. No a co potom takovy bojovnik odkazany vycemene na lektvary, ale tam to nevidim az tak hrozne. dal bych taky bral v potaz, ze neco zabere at sebemin hulky na ovladani hlasu gest a podobne. V soucasne dobe to je svisla radka a jeden ctverecek. Nezavrhuju to, jen sem zvedav na dalsi nazory.
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 12:20 27. May 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
S batohem taky souhlasim. Co psat Daanri, pro prehlednost by bylo fajn rovnou zavest ty tulce, nebo pochvy (priklad). Jenze zase mit jen jeden batoh, jak psal Rejty, podle rozdeleni, to se mi zda taky uz moc. Co kdyz je mag klenotnik. Pouziva jedine kusi, nebo luk a pak este nosi drahokamy a o penezich nemluve ty taha kzdy, ze?
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 12:20 27. May 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Proto se zavedou ty kontejnery na konkretni typ veci, ktery jsou da se rict pro existenci postavy nezbytne a i tak ji zbyde dost mista na dalsi veci... Navic jeste k tem penezum, dalo by se udelat, aby vam v bance promenili ve smenarne mesce s penezma na drahokamy a nebo jiny cennosti v ty hodnote.
*edit* Od toho je banka, aby si tam postavy ty penize ukladaly...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
Last edited by Rejty on 12:23 27. May 2007, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
WKing
|
Post subject: Posted: 12:22 27. May 2007 |
|
|
Nováček |
|
Joined: 17:07 27. Apr 2007 Posts: 28 Location: Plzen
|
Nedokazu si predstavit co je mysleno rozmery 2 - 3 pole.
Rejty: Ted ma inventar sest poli (spis zalozek, asi sem se blbe vyjadril). A po tyhle uprave by mel jen 2-3 zalozky.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 12:23 27. May 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
No to rozmeneni, neslo by to treba na hadrove poukazky? Jen navrh, treba jeden hadr by mel hodnotu danych 500Zl o treba nizsi vaze. Dal jen kolik bude kurz. Nikdo nic neromeni zadarmo.
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 12:26 27. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No tie hulky by sa mohli teoreticky spojit do jednej jedinej...co by bolo vcelku fajn, rychle a prehladne si myslim. A hned je miesta viac.
edit: hmm co sa tyka tych penazi nebolo by mozne spravit aby sa dali za naky poplatok zmenit na naku poukazku? tymi poukazkami by sa dalo napr zaplatit medzi hracmi...pak by hrac zas tu poukazku mohol v banke zmenit za zlate a ulozit si ich na ucet....nieco ako sek
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
WKing
|
Post subject: Posted: 12:40 27. May 2007 |
|
|
Nováček |
|
Joined: 17:07 27. Apr 2007 Posts: 28 Location: Plzen
|
Mno ale treba takovy hrncir co dela zakazku na sto lahvi taky vsechny potahne sebou. V inventari to zabere sotva pulku jedny zalozky, ale postava by to taky normalne neutahla. Jak vy rikate neni to "realne". Takovych veci by se naslo asi vic. To pak musite snizit silu postavy a u kazde veci radikalne zvisit vahu. Pokud z toho chcete udelat "realnou hru".
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 12:42 27. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Na tahanie lahvy mas mulicu...tu mozes nalozit cim chces a odniest to kam chces. Tu ide o to ze vela postav zbytocne vlaci hromady veci, ktore vobec nepotrebuje.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
WKing
|
Post subject: Posted: 12:45 27. May 2007 |
|
|
Nováček |
|
Joined: 17:07 27. Apr 2007 Posts: 28 Location: Plzen
|
Otazkou je proc si budu kupovat mulu, kdyz ty lahve stejne tak muzu odnosit u sebe. podle me omezeni velikosti inventare nic neresi. Jedine na jednu zalozku, aby to vyvolalo efekt , ktery pozadujete. Akorat budou postavy vlacet o pulku zbytecnych veci nez ted.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 12:48 27. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Tu ide o to aby postava nevlacila so sebou hromady blbosti ale len to co vazne potrebuje...niektori maju plny inventar veci, lektvar na 2 polia, svitkov este viac atd
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 12:51 27. May 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
To je taky pravda, nektere veci maji vahove i velikostne dost velkej rodzil od realneho. Preci jenom tahat puget kytek v kapse je divny. Ktomu batoh na zadech, mec, kusi/luk/hul/stit. To je pak clovek pekne utahanej kdyz to taha vsecko. Jenom tech hadru. Co pak, kdyz se zajde na nejakou tu rudu, ale na to tu sou muly. Pak uz zalezi jak velky ma pracant pocatecni kapital na to aby uzivil pujcovane muly a este sebe. Pak jet odvezt produkty do cechu a zpet to je hned cesta lodi za 1000 Zl. Jestli se to vubec vyplaci pak neco craftit.
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
WKing
|
Post subject: Posted: 12:55 27. May 2007 |
|
|
Nováček |
|
Joined: 17:07 27. Apr 2007 Posts: 28 Location: Plzen
|
Kdyz budu mit tedy u sebe jen nezbytne nutne veci. Kam dam ty blbosti ostatni co nepotrebuju ale chci mit? Prece za trezor se plati ne? A docle dost mi prijde.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 118 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |