 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Theogil I
|
Post subject: CRAFT Posted: 15:05 15. Feb 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Otázky: Sním či bdím, copak všichni musí dělat totéž? Lovit zvěř, stahovat co se pohne, zabíjet obyvatele jeskyní a brát si co nakradli? Je tohle opravdu konec kraftu na Thalii? Kdopak se tu pomátl či nevzal do ruky kalkulačku a nespočítal si zakladní matematické operace?
Odpovědi: Bdím a kazím si neděli zbytečným nervem z pitomé hry a naprosto stupidních zakonitostí v ní. Asi tomu tak bude a všichni budou mít za povinnost pokud si budou chtít vydělat na lepší výbavu kolečkovat dungeony, stahovat kde jakou veverku a tímto se podřídit systému, protože craft umřel. Je mi líto Nomise, protože se s ním hodně nadřel, ale pohřbili jste ho kvalitně a co víc už tu není moc věcí co by mě tu drželo. Že můžu jít jinam, když se mi to nelíbí - celkem klišé, ale pravdivé a nic jiného nezbyde. Raději tedy rejty kraft smázni, jak jsi naznačoval, než tam nechávat ten paskvil co se povedl, zdlouhavé, bez možnosti výdělku, likvidační a z kapes hráčských postav tahající zlatky. Proč se tak čílím, jednoduchá matematika:
cena tětivy: 27162 zl. cena mořidla: 636 zl. cena legury cínu: 5 zl. náklady celkem: 27 803 zl.
cena výkupu: 29 711 zl.
Zisk z prace a prodeje jednoho povedeného luku: 1 908 zl. (7%)
Tak tedy ... co čert nechtěl první se nepovedl a bouch mi při natahování tětivy:
ztráta: 27 803 zl. Při zisku 1 908 zl. musím udělat min. 14ks. luků aby pokryl ztrátu z prvního nepovedeného o zisku z této činnosti nemluvě.
Prodejnost hráčům minimální na této úrovni craftu: 1) věčina má podstatně lepší věcí než lze vyrobít - zapříčiněné pozdějším zavedením craftu do modulu a dostupností všech craftových věcí v obchodech 2) zavedení ceny za balíky střeliva po 10 000ks.! za směšný peníz ... výroba střeliva již dávno pohřbena - velmistrovské šípy ohnivé 1k10 ohněm - balík munice 10 000ks = 20 000,- zl. což je 200 zl cca. za toulec ... nejlepší mnou vyrobený toulec je z tisu a mitrilu 1k4 tupým v přepočtu za 600 toulec. 3) Craftové výrobky jsou alspoň v intencích ve kterých se pohybuji s horšími vlastnostmi než u prodejců NPC.
Tak tedy s ohledem na výše uvedené rozpočty prosím o přehodnocení nebo vysvětlení stavů. Reakce typu, že craftmeni vydělávali moc neberu, po několika výpravách s nejmenovanými hráči vím co se dá vydělat lootěním pokladů nebo lovem trofejních záležitostí. Pokud nemá být craft alternativou k obíhálí, lootění a stahování a zábavou s možností přivýdělku pro postavy, jež jsou jako samostatné jednotky nepoužitelné a jsou to prostě teamový hráči tak to tu ten craft opravdu nemusel být. Změnu považuji za špatnou a nesystémovou, likvidující populaci craftmenů, které baví něco jiného než běhání dokola.
To je vše co bych k tomu chtěl říci, pěkně prosím vemte si kalkulajdu, propočítejte si to a přehodnoťte stanovisko ... díky T.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 15:18 15. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ahoj, prosimte ten craft se ladi a momentalne bylo nutny drasticky snizit vynosy, protoze nekteri si na tom za kratkou dobu vydelali nekolik milionu. Ted se budou pravdepodobne upravovat jednotlive casti tak, aby idealne sedly, takze holt strpeni a co nejvic informaci...
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 15:21 15. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Otázky: Sním či bdím, copak je tohle normální?
Jinak pro zajimavost výbava nejmenované postavy na 18. levelu, která tu hraje max. dva měsíce, kterou si naflákala na šílených výkupních cenách na craftu, které nikoho ani nenapadlo nahlásit... Část věcí byla zabavena. Měla daleko lepší výbavu, než hráči, co mají epický level a hrajou tu od wipu!
Ponechané věci:
- Obouruční meč +3, 2k6 ohněm - 340k zl - Královská helma - 10/- na tři typy elementu, snížení zranění 5/+5 - cena 240k zl - Adamantinové rukavice - +3 ac, bonus do skillů - 90k - 2* prsten +3 síla a +3 odolnost - kus 180k zl - Gargoylí boty - +2 ac, +3 výdrž, sesílají jednou denně kamenku - 120k zl - dlouhý luk +2 - 40k zl - amulet +3 ac - 60k - plášt na kyselinu 20/- - 80k zl - plátovka +3 - 120k zl - pásek +4 síla - 120k zl - Celkem: 1 570 000 zl, nepočítám lektvary a craftový suroviny
Zabavené věci:
- 4* rukavice do skillu +6 - ks 30k zl - pásek +10 výcvik - cena 80k zl - plášť MO 24 - cena 500k zl - tunika +4 hody, regenerace +2 - cena 420k zl - prsten +3 síla - 80k zl - prsten 2 kouzla denně - 240k zl - prsten neviditelnosti - 80k zl - amulet regenerace +2 - 70k zl - hůl léčení - 100k zl - zlodějská kapuce - 130k zl - 3* plášť 15/- element - ks 50k zl - plášť 20/- element - 70k zl - rapír od dobrodruha - 180k zl - meč +3, 2k4 zvukem - 350k zl - meč od dobrodruha +2, upíří +3, zmatení - 240k zl - velká sekera +4, 2k6 ohněm - 500k zl - kapuce +6 mysl - 180k zl - luk +4 od dobrodruha - 240k zl - Celkem: 3 730 000 zl !!!
To Vám přijde normální? Craft má sloužit jako zdroj předmětů, ne jako mnohonásobný loot!
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 15:23 15. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Jinak, Theogile, zrovna od tebe mi příjdou výhružky typu odcházím dost ubohé...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Awadar
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:00 15. Feb 2009 |
|
Joined: 11:29 02. Jan 2008 Posts: 200 Location: Brno
|
Já jsem tedy osobně z craftem ještě pořádně nezačal a vidím, že pokračovat v tom nemá zatím smysl.
Jen pro upřesnění, pod touto informací '' Prehodnoceny vydelky vetsiny craftovych vyrobku'' jsem si rozhodně nepřestavoval pokles výdělku z cca. 33% na necelých 7%.
Zdá se my, že tato změna byla prováděna v náporu emocí, protože jinak nechápu tak rapidní změnu.
Prozatím tento craft nemůže sloužit jako zdroj předmětů, když se takřka vše dá sehnat i v obchodě.
Ano, nemá to být mnohonásobný loot, ale mělo by to aspoň být adekvátní k lootu.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:05 15. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Adekvátní lootu možná jo. Když se snížíl výdělek, možná by stálo za úvahu snížit i náklady. Ono ve výsledku jdou v craftu vyrobit lepší předměty jako v obchodek, ale až na opravdu velmistrovské úrovni. Moje představa craftu byla zdroj předmětů, ne zdroj peněz na předměty v obchodech...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:12 15. Feb 2009 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4709 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
se chci optat zda se teda budou zlevnovat i ceny věcí , tkeré se k tomu potřebujou...protože to je hrozny některé ty ceny hh
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
Awadar
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:18 15. Feb 2009 |
|
Joined: 11:29 02. Jan 2008 Posts: 200 Location: Brno
|
Sníže nákladů nemůžeš udělat, tak by ses dostal do fáze, že bude crafter výrobek prodávat za zlome ceny v obchodě.
Prostě mě jen připadá, že jste skočili z extrému do extrému – 33% vs. 7%. Po pravdě jsem myslel, že '' Prehodnoceny vydelky vetsiny craftovych vyrob '' bude znamenat pokles z 1/3 na ¼, nebo 1/5.
Jukněte na to, toto je opravdu taky nehratelný.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:26 15. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Njn, musí se to vyladit do přijatelnýho stavu, ale ty výdělky byly fakt neúnosný. Podívejte se na ten výpis předmětů...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:31 15. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Z toho mala, co jsem sledoval, asi neni problem ve vysoke cene konecnych vyrobku, ale v premrstenym vydelku na polotovarech.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:37 15. Feb 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Bohužel musím souhlasit s Theogilem. Že jsem od počátku přítomnosti na NWN světech krafter, nemusím snad nikomu vysvětlovat. Kraft má být rovnocená součást hry, jako ostatní aktivity, někoho baví kolečkovat a vybírat lot, někoho chodit na výpravy, a někdo by chtěl dosáhnout mitstrovství v kraftu. Již mnohokrát jsem říkal, že forma nového kraftu je zcestná, že by lepší bylo nechat původní kraft a jen upravit ceny a zamezit hromadné výrobě. To co zde vzniklo je paskvil, způsobený pochybným zadáním parametrů. Příliš vysoké ceny komponent do kraftu vedou k tomu, že nelze zvyšování kraftových expů získávat vyráběním předmětů dosud ne dokonale zvládnutých, protože finanční ztráta při nezdařeném výrobku je příliš vysoká. Nezbývá než vyrábět stále to, co již zvládá jako triviální a zvyšovat úrověň po 5 expech, což samozřejmě vede k výrobě velkého množství výrobků a i k hromadění peněz místo zkušeností. Tak Sandra, aniž by chtěla, aby dosáhla ve zlatnictví 12 úroveň , se místo mistrem zlatníkem stala milionářkou. Totéž je ale i zkušeností bojových - všiměte si, že většina hráčů po dosažení 20 - 25 lvl přestává s postavou hrát a zakládá novou, protože nepoměr mezi ziskem expů u většiny potvor jen 1 exp a mezi případnou vysokou ztrátou expů při náhodné smrti .
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:47 15. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Quote: Kraft má být rovnocená součást hry, jako ostatní aktivity, někoho baví kolečkovat a vybírat lot, někoho chodit na výpravy, a někdo by chtěl dosáhnout mitstrovství v kraftu. S tím souhlasím. Quote: Již mnohokrát jsem říkal, že forma nového kraftu je zcestná, že by lepší bylo nechat původní kraft a jen upravit ceny a zamezit hromadné výrobě. To co zde vzniklo je paskvil, způsobený pochybným zadáním parametrů. To je trochu přitažený za vlasy, jen by chtělo najít vhodné úpravy a vyladit to ku prospěchu všech. Stále se to ladí a věřím, že jsme se vždy snažili všem vyjít vstříc a upravit to ke spokojenosti většiny. Jinak to odladění musí provést Nomis a hlavně mu musíte pomoct VY, našima zkušenostma a pozorováním craftu. Proto to testujeme za běhu, tak musíte mít strpení. Quote: Totéž je ale i zkušeností bojových - všiměte si, že většina hráčů po dosažení 20 - 25 lvl přestává s postavou hrát a zakládá novou, protože nepoměr mezi ziskem expů u většiny potvor jen 1 exp a mezi případnou vysokou ztrátou expů při náhodné smrti. Tohle je sice jiný téma, ale spíš je tomu tak, že na dost vysokém levelu (někdo trvdí, že se jedná o 28. level) není moc míst, kam se dá chodit a jsou tam nějaké expy. Ale je v plánu přidat alternativní zábavu pro epický levely, epický ostrov a možnost získat až nějakou 35. - 38. úroveň. Nwn má 40. úrovní, tak proč je nevyužít. Potom to už půjde ale opravdu pomalu, aby se růst postavy úplně nezastavil. To bych ale dost předbíhal, tohle bude stát hodně úsilí a práce a teď je přednější vyladit věci pro levely 1. - 24., které se tu pohybují nejčastěji. Ale už tomu tak bývá, že každá hra má svůj konec, kdy prostě nejde získat nic nového a nezbývá jí buď začít hrát znovu a nebo si najít jinou hru. PS: Monstero, docela jsi překvapil. Žádný vykřičník!!! 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:57 15. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Docela me zarazi, ze: Příliš vysoké ceny komponent do kraftu vedou k tomu, že nelze zvyšování kraftových expů získávat vyráběním předmětů dosud ne dokonale zvládnutých, protože finanční ztráta při nezdařeném výrobku je příliš vysoká. ... a proto jsem milionarem.
Nevim, me prijde logicke, ze: Nemam nouzi o penize -> muzu si dovolit vetsi % nepovedenych a tudiz rychleji postupovat.
Pokud si myslis, ze to dokazes napsat lepe, nebo ze dokazes cnr craft prepsat tak, aby nezatezoval server a splnoval vse zminene, nerozumim, proc jsi to jeste nezkusil. V opacnem pripade je to myslim obdobna debata, jako kdyz pani Vonaskova radi, jak by ji v servisu meli upravit prevodovku.
Ano, samozrejme ze je potreba ziskavat informace od hracu na konci a ridit se jimi. Na druhou stranu ale jsou veci co jdou a nejdou udelat a rikat, ze se melo jen upravit CNRko, je imho jedna z tech nesmyslnych.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 16:59 15. Feb 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Rejty wrote: PS: Monstero, docela jsi překvapil. Žádný vykřičník!!!  To víš my jsme kultivovaní a už nevykřičníkujeme. 
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 17:32 15. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Ona se nabízí možnost, že by věci +4 a víc byly jen z craftu. Ale to podle mě nic neřeší. Stejně si na tyhle věci vydělá jen pár hráčů, kteří hrají každej den a nebo dlouho jednu postavu a ostatním to bude stejně jedno. Navíc by to určitě odrovnalo těch málo hráčů co hrajou v Podtemnu a tech co nepečou s každým (např. Berserk) a nemají přístup k mistrům crafterům a nebo je jich na craft prostě málo. Ono nastavení, že by byly pořádný věci jen z craftu je tak pro 64 hráčů ve špičče a to zatím nemáme... Ty nový obchody jsem nedělal jen tak pro nich za nic. Chce to najít vhodnej kompromis, aby byl craft zdroj předmětů a ne jen peněž na předměty z Dobrodruhova krámku. Když vás něco rozumnýho napadne, tak se klidně vyjádřete.  Ale jsem pro rozumný nápady, ne výkřiky typu tohle je nanic, to nebudu dělat, atd.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 16 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |