Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 23:33 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Šípy a jiná munice
PostPosted: 19:49 17. Feb 2009 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 15:46 23. Aug 2008
Posts: 146
Theogil I wrote:
Rejty wrote:
Theogil I wrote:
Muhehe a 20zl. za šíp s 1k10 ohněm by šlo? Je to moc? Jak na to koukáš?


Nevím, jestli je to dost a nebo málo. To musí posoudit střelci.


Tak jo mě jako střelci to přijde u takto kvalitní munice přijatelné, někdo další?

5x utok za 6 sekund x 20zlatek za sip je 100zlatek za kolo boje
za sebe muzu rict ze bych si to dovolit nemoh :o(


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 08:14 18. Feb 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
paja13 wrote:
5x utok za 6 sekund x 20zlatek za sip je 100zlatek za kolo boje
za sebe muzu rict ze bych si to dovolit nemoh :o(


Rozumím, ale přece všude není třeba střílet touto municí, dotaz jsem vznesl z toho důvodů aby bylo možno nastavit rozumně cenu. V kraftu jsou rovněž některé moc povedené kousky, 1k6 proti zvířarům, 1k6 bodným atd. a ty by byly v nižší cenové kategorii, k mání jsou luky s nekonečnou municí jejichž nevýhodou je právě specializace na jeden druh střeliva bez možnosti změny i to by se dalo na běžné využití. Jde mi o to aby se srovnali podmínky NPC prodeje a craftového prodeje a bylo možno nastavovat cenu. Pokud by to bylo v nynějších cenách tak ty ohnivé šípy stojí 2zl. kus a jsou velmi kvalitní, no a v rozmezí 0zl. - 2zl. za kus se mizerně tvoří ceny. Proto jsem se ptal, kde vidíte rozumnou cenu takto kvalitní munice. Beru tedy, že ti to přijde moc a budu špekulovat kudy z toho ven, předběžně mě napadá výroba celých balíků a nastavení ceny přímo jim, ale to mi přijde pak škoda Kucikovi práce na možnosti doplňování střeliva do balíků. Budu nad tim dumat a nachystám si do Plzně několik poznámek.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 14:04 18. Feb 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
sorry, to je úplně zcestný
cenu zbraně nedělá matroš ale vlastnosti, luk +5 s nekonečným střelivem +xx je furt prkýnko a má stát zlomek toho co kudla +00prd pač ta je plechová ?
lidi neblbněte, dobrý řešení sou většinou prostý a ne nějaký šíleně komplikovaný výpočty

např: zrušme craftovou výrobu šípů, já myslim, že pořád lukařovi zůstane plno dalších předmětů na výrobu a navěky se zbavíme nutnýho kompromisu v jejich ceně, kdy na jednu stranu tlačí crafterův zisk a na druhou snaha neznevýhodňovat střelce - dobrý cenový řešení to totiž nemá a cokoli bude jen špatný

edit: to je tak, když se píše v práci, todle patří do flames za DenGrasse, ne sem

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 17:16 18. Feb 2009 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 15:46 23. Aug 2008
Posts: 146
kucik wrote:
Craft s cenou šípů vůbec nesouvisí a je kravina, řešit to dohromady.
jo a ne prave :o(
zkusil sem si to trochu rozebrat sorac za mou cestinu a za to jak je to dlouhy
kdyz tak to hodte nekam jinam od tyhle diskuze ale odvolavam se na veci co tady byly napsany
Quote:
Myslel jsem, že šípy s 1k10 dmg by měly být „pro speciální příležitost“, ne na jezevce a ostatní havěť. Ono je třeba se kouknout, zda jsou k sehnání podobné nestřílecí zbraně - s ohledem na vyváženost povolání. Např. jsem nikde neviděl dýku s 1k10 elementární dmg...
k cemu maji byt sipy se zranenim navic? nejsou to +X zbrane takze porad neprojdou pres ochrany - je to balik sipu co zvysi zraneni pri zasahu nic vic zasah nezvisi!
kucik wrote:
..
z toho co si tady psal sem pochopil ze maji byt moznosti jak se muze lukostrelec uplatnit i proti silnejsim nepratelum je to tak?

jesli maji byt pro specialni prilezitost - tak proti tomu mluvi prodavani po 10 tisicich; rovnou muzu kupovat balicky sipu po 100 kusech co maji nejaky zraneni navic

jestli resite jak ocenit bonus do zraneni navic pro lucistniky tak tady je to co sem mezi hodinama napocital dostal jsem z toho ze:
pouzitim kraftovyho lekvose (ohen na zbran) se dostanu na cenu 1 sip s ohnivym zranenim = 9 zlatek

1. pohled z craftu
alkac umi delat lekvose na zbran, vezmu lekvos ohne, ten ma prodejni cenu k 900 zlatych bez ohledu na uroven alkace
tak vezmu alchimistu na 16. urovni tam efekt ohne na zbrani trva 16 real minut a dela +7 zraneni ohnem (pevne +7 zadna nahoda takze to by melo byt stejny jako 1k14 zraneni ohnem)

kdyz dam tenhle lekvos na sipy tak budu mit nejvic 1 balik (100 sipu) takze pak strilim 100x sip co ma 1k14 ohnivy zraneni

mam 5 utoku za kolo co je 6 sekund a tak je vyplacam za 2 real minuty strelby a dam tim navic 700 dmg ohnem (kdyz se pokazdy trefim) za 901 (900 zlatek lekvos + 1 zlatka balik obyc sipu) takze:
sipy s ohnem stoji 1.3 zlataku na 1 zraneni ohnem; efekt ohnivych zasahu trva 2 minuty pri 5 utocich za kolo a 100% zasazich; 1 utok=1sip pak stoji 9 zlatek

teoreticky: kdyz by byla moznost hodit ten lekvos ohne na celej 10k balik sipu tak je to stejny jak u valecnika co popisu ted!

stejnej lekvos na zbrani trva 16 minut valecnik za tu dobu ma 160 kol boje a kdyz ma stejnej pocet utoku tak muze dat 160x5x7=5600 zraneni ohnem za cenu 900 zlatek takze:
zbran s ohnem stoji 0.2 zlataku na 1 zraneni ohnem; efekt ohnivych zasahu trva 16 minut pri 5 utocich za kolo a 100% zasazich; 1 utok=1machnuti pak stoji 1.1 zlataku
(vynechal sem ze lukostrelec vypali jeste treba 2 sipy do mrtvoly (1. sip zabije dalsi 2 uz leti) zatimco valecnik sekne rovnou do novyho nepritele - na luk neplati Sekacek)

edit: jasny ze to je model normalne se taky nestrili a nebojuje porad tak me nezabijejte :o) neni v tom zapocitani kritickych utoku ani nejaky jiny vlastnosti a cely sem to pocital pro vysokyho alkace protoze alkac pod 10 uroven stejne lekvos ohne nenamicha

2. pohled ze hry
jesli maji bonusovy sipy byt pouzivany jen na sefiky - tak proc je prodavat po 10k kusech? to pak muzu rovnou pouzit flasku na sipy a udelat je silnejsi netaham se s necim co zabira 2x2 mista invu a vazi 11 kilo (toulec) ale s necim co zabira 1x2 mista invu a vazi 0.5 kilo (ampule s lekvosem) pak ale odsoudim strelce k tomu ze zas tahaji spousty sipu a tim jak strileji toho moc nedelaji protoze:
dost velky % silnejsich potvor ma redukce na zraneni a valecnikovi dava sila rovnou zvyseni zraneni i zvyseni utoku takze porad dava rany o redukci min zatimco lukostrelci redukce prostreli az na kriticak


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 17:32 18. Feb 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Jeden šíp za děvět zlatek mi přijde dost. Pokud se bude lektvar aplikovat na balík o 1000/10 000 šípech, pak mi to přijde akorát s ohledem na to, že ten efekt je dočasnej.

Ve výsledku jde o určení ceny:
1. lektvaru
2. šípů z craftu, přičemž jejich cena může brát na lektvar minimální ohled.

Šípy pro ,,zvláštní účely" mi nepřijdou moc reálné. Nebo alespoň dříve to nebylo možné, protože nešlo kontrolovat, jaký šípy se během boje samy ,,vybaví" (equip). Často si tak někdo koupil pár drahých šípů ,,až budou potřeba" a zpravidla je vystřílel někam do jezevců, aniž si toho všimnul.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 18:08 18. Feb 2009 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 15:46 23. Aug 2008
Posts: 146
kucik wrote:
Jeden šíp za děvět zlatek mi přijde dost. Pokud se bude lektvar aplikovat na balík o 1000/10 000 šípech, pak mi to přijde akorát s ohledem na to, že ten efekt je dočasnej.
jestli pujde prasknout tu flasku (ohen mraz jedy) na celej toulec sipu tak to resi situaci a lekvos od dobryho alkace bude vic shanenej jak od zacatecnika
pak bude ale _cena_ okouzlenyho sipu jeste mensi nez ted a to se zas nebude libit tem co chteji aby staly sipy vic a porad to neresi cenu 10k baliku sipu uz okouzlenych :o)
kucik wrote:
Šípy pro ,,zvláštní účely" mi nepřijdou moc reálné. Nebo alespoň dříve to nebylo možné, protože nešlo kontrolovat, jaký šípy se během boje samy ,,vybaví" (equip).
pod to se podepisu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 18:19 18. Feb 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 12:50 13. Oct 2007
Posts: 838
Mne sa tiez zda tych 20zl. za sip privela. Ked zoberiem toulec s 10 000 sipmi tak to vychadza na 200 000 zlatiek co je poriadna suma za sipy bez bonusu. Moj navhr by bol, ak by sa to teda silo mocou malo zvysovat, tak maximalne na nejakych 5zl za sip (50 000 za toulec)- pri 1k10 element. Pripadne ak sa jedna o craftove sipy x sipy z obchodu, tak preco neurobit nech sa v crafte daju vyrobit rovnake sipy ako v obchode akurat ze za nizsiu cenu?

_________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 18:39 18. Feb 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Zvedat cenu šípů neni imho jedinej důvod. Je jednodušší snížit jejich výrobní cenu.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 19:05 18. Feb 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Tohle je neřešitelné, dávám za pravdu Photterovi, zrušte craft šípaře a potom si nastavte cenu jak chcete třeba zadara to je fuk. Pokud by se o tom mělo teď hlasovat tak jsem pro zrušení craftu šípaře a je po ptákách, vám to ušetří práci a bude klid.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 19:08 18. Feb 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Imho se tu řešej kokotiny a vymejšlej problémy, kde nejsou.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Šípy a jiná munice
PostPosted: 20:25 18. Feb 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 12:50 13. Oct 2007
Posts: 838
kucik wrote:
Imho se tu řešej kokotiny a vymejšlej problémy, kde nejsou.


Ostatne, ako takmer vzdy :mrgreen:

_________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:18 19. Feb 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
photter wrote:
sorry, to je úplně zcestný
cenu zbraně nedělá matroš ale vlastnosti, luk +5 s nekonečným střelivem +xx je furt prkýnko a má stát zlomek toho co kudla +00prd pač ta je plechová ?

to neni úplně přesný. luk s +5 má jenom +5 ke střelbě, ale neruší imunity atd. - to dělaj šípy...
photter wrote:
např: zrušme craftovou výrobu šípů, já myslim, že pořád lukařovi zůstane plno dalších předmětů na výrobu a navěky se zbavíme nutnýho kompromisu v jejich ceně, kdy na jednu stranu tlačí crafterův zisk a na druhou snaha neznevýhodňovat střelce - dobrý cenový řešení to totiž nemá a cokoli bude jen špatný

rušit je jí zbytečný, stačí jí zlevnit, jak někde napsal kucik.. aby se to opravdu vyplácelo vyrábět. sám jsi psal dřív, že lučisštníci si většinou vyráběli šípy sami...
photter wrote:
edit: to je tak, když se píše v práci, todle patří do flames za DenGrasse, ne sem
nevadí, já si to najdu :mrgreen:

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:24 19. Feb 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
paja13 wrote:
...
to je hezky ukazany... a zase to vede k mé obvyklé připomínce. nechte v craftu vyrábět jen obyčejný věci a okouzlovat dodatečně, lektvarem nebo kouzlem. kraft jako takovej bych nerušil...

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:40 19. Feb 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
DenGrasse wrote:
paja13 wrote:
...
to je hezky ukazany... a zase to vede k mé obvyklé připomínce. nechte v craftu vyrábět jen obyčejný věci a okouzlovat dodatečně, lektvarem nebo kouzlem. kraft jako takovej bych nerušil...

To je nesmysl. Tim přesuneš všechno zajímavý na jedno jediný povolání - enchatera.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:51 19. Feb 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
DenGrasse wrote:
photter wrote:
sorry, to je úplně zcestný
cenu zbraně nedělá matroš ale vlastnosti, luk +5 s nekonečným střelivem +xx je furt prkýnko a má stát zlomek toho co kudla +00prd pač ta je plechová ?

to neni úplně přesný. luk s +5 má jenom +5 ke střelbě, ale neruší imunity atd. - to dělaj šípy...


Luk +5 projde redukcí, stejně jako meč +5. Rozdíl je v tom, že střelná zbraň dá jen +5 k zásahu a zbraň na blízko dá +5 zásah a +5 zranění.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits