Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 02:42 29. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kraftový hlášky
PostPosted: 01:10 30. May 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
mě na tom kraftu docela štve, ten příval hlášek, pokud v dílně dělám a chci u toho nějak komunikovat s někým druhým, nemám nejmeněí šanci, dialogbox se každým pokusem zaspamuje na několik desítek řádků a rozhovor se stává utrpením
to nemluvim o tom, kdyby spolu chtěly při kraftu rozmlouvat dvě postavy
opravdu je nutný tohle všechno hlásit a psát ? nedalo by se to omezit ?

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:50 30. May 2007 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:43 18. May 2007
Posts: 168
Location: Plzeň / Železná Ruda
No minimálně by se dalo podle mě odstranit to zelený hlášení o verzi craftu při každém spuštění dialogu.

_________________
Venori'elginn N'Abarn
_______________
Image
_______________


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:13 30. May 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
já bych toho uřezal drtivou většinu, fakt nepotřebuju vidět, kolik sem hodil (moje vztahy s BW kostkou sou pod bodem mrazu), nepotřebuju vidět kolik mi zbejvá do dalšího "lvlu", to sou OOC informace, povedlo/nepovedlo/zlepšil ses je naprosto dostatečný
zrovnatak informace o procentuální úspěšnosti a potřebnejch komponentách by IMHO stačila v okně vlevo nahoře, nemusí zasírat dialogbox
já neumim odhadnout, kolik je to práce, sem jen podprůměrnej skripter a ani si nemyslim, že je to nějakej zásadní problém ale třeba někdy :wink:

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: OFFTOPIC
PostPosted: 13:18 30. May 2007 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:43 18. May 2007
Posts: 168
Location: Plzeň / Železná Ruda
photter wrote:
moje vztahy s BW kostkou sou pod bodem mrazu


O tomhle mi ani neřikej... občas mam sto chutí tu kostku vzít a hodit do farmářskýho mlýnku :evil:

_________________
Venori'elginn N'Abarn
_______________
Image
_______________


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OFFTOPIC
PostPosted: 13:22 30. May 2007 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
steel_martin wrote:
O tomhle mi ani neřikej... občas mam sto chutí tu kostku vzít a hodit do farmářskýho mlýnku :evil:

Myslíš třeba když máš 80%...
Tvůj hod byl 2.
Tvůj hod byl 3.
Tvůj hod byl 2.
:-D Moc dobře známe :-))

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:12 30. May 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
Uff neviem ci netrepnem blud, ale sa mi vidi ze kdesi sa kedysi pisalo ze standartne funkcie na hod kostkou d4,d6,d10.. podvadzaju a je lepsie ich nahradit funkciou random(cislo)+1
8)

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:32 30. May 2007 
Offline
Obyvatel
 ICQ  Profile

Joined: 18:32 27. Apr 2007
Posts: 138
Ale vždyť by to mělo fungovat stejně a spravedlivě. Já vím, že ty kostky (kočky pro daanriho a Sylmaela) padaj divně až nějak moc často. Ale pořád si říkám, že to je spíš kvůli tomu, že když se to nepovede, tak se na to soustředíme. Když nám padne 3 krát za sebou 15, tak se do logu nekoukáme, ale když padne 3 krát 1 nebo 20, tak to už se většinou kouknem i když všechno je to stejná náhoda.

Před každym hodem je šance, že určitý číslo padne stejná bez ohledu na to, jestli to číslo padlo už minule. Takže by to mělo bejt spravedlivý i když náhoda čaruje. Dost hráčů rulety na tom prodělalo, protože si řikaj, že přece nemůže podvanáctý padnout stejná barva, nebo podruhý po sobě to samý číslo :D

Ale to je už trošku mimo topic. Nevím, jak ty hlášky zrušit, ale možná by bylo dobrý kdyby se zobrazoval třeba jen aktuální stupeň dovednosti a ne kolik do dalšího levelu zbývá. Kdyby to šlo, tak i to procento k úspěchu by se dalo nahradit několika hláškama (5-10). Takže já bych víceméně byl i pro nějaký osekání hlášek. Pokud by samozřejmě byl někdo kdo to udělá a shodl se na tom team Thalie :wink:

_________________
DM


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 17:50 10. Jul 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 15:22 29. Apr 2007
Posts: 385
nebo by se nad hlavou nezobrazovalo vubec nic a zacala by remcat druha skupinka ze zas vubec nevi jak na tom jsou a ze se vubec nezlepsujou a ze to buguje :D

btw: taky by to znamenalo konec vraceni xp vlivem chyby, protoze hraci by nemohly videt kolik ztratily


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 132 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits