|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
chlor
|
Post subject: chůze beze stop Posted: 01:27 02. Jun 2007 |
|
Joined: 03:48 07. May 2007 Posts: 74
|
V řadě lokací kde by, podle mě, fungovat měla, nefunguje-asi nejsou nastavený jako divočina... Třeba celý severní vřesoviště, Karathská východní cesta atd. To imho divočina je.. A potom i takový lokace jako Doubkov, kterej je vlastně zasazenej do lesa, by možná mohl být brán jako divočina...
|
|
Top |
|
chlor
|
Post subject: Posted: 00:31 05. Jun 2007 |
|
Joined: 03:48 07. May 2007 Posts: 74
|
nechci se vnucovat, ale nebylo by možný na to kouknout? Nebo aspoň napsat jak se to s tim má...
dík
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 08:14 05. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
A co na ty schopnosti nefunguje?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 09:34 05. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
No v dannych lokaciach mu asi neprida +4 do Skovani a Ticheho pohybu, co by ta schopnost v divocine pridat mala...i ked nevim ci je nak mozne oznacit lokaciu ako divocina?
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
chlor
|
Post subject: Posted: 09:54 05. Jun 2007 |
|
Joined: 03:48 07. May 2007 Posts: 74
|
Rejty wrote: A co na ty schopnosti nefunguje?
jo napsal sem to možná blbě-neni ani tak pokaženej ten feat jako takovej, spíš jako označení těch lokací. Trackless step dává, jak psal daanri +4 do hidu a silent move, ale jen v divočině-a to by mělo jít přenastavit, protože už jsem se s tim párkrát někde setkal a nebyl problém to upravit...
Ono se to přece jen rangerovi, kterej se dost pohybuje v lese, docela hodí..
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 10:56 05. Jun 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
mám dojem, ze by to mělo fungovat všude kromě měst/vesnic a interiérů (interiéry počítám i dungy)
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
chlor
|
Post subject: Posted: 12:18 05. Jun 2007 |
|
Joined: 03:48 07. May 2007 Posts: 74
|
photter wrote: mám dojem, ze by to mělo fungovat všude kromě měst/vesnic a interiérů (interiéry počítám i dungy)
no, tady ten dojem mam právě taky Teda ještě + elfí města apod. který jsou spjatý s tou přírodou dost zásadně...
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 13:02 05. Jun 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
chlor
|
Post subject: Posted: 15:46 05. Jun 2007 |
|
Joined: 03:48 07. May 2007 Posts: 74
|
photter wrote:
mno jóó porád Když já si toho rangera na eq vůbec neužil
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:34 13. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Tiez je to dobre pre druidov. Aspon nejaka vyhoda pre nich ak bojuju v lesoch.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 08:50 14. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
A co ma bejt v ty lokaci nastaveno, aby to fungovalo?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 10:20 14. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
steel_martin
|
Post subject: Posted: 10:50 14. Jun 2007 |
|
Joined: 17:43 18. May 2007 Posts: 168 Location: Plzeň / Železná Ruda
|
Aurora Toolset --> Úpravy --> Vlastnosti oblasti --> Rozšířené --> Typ terénu: Přírodní
Edit: Teda nevím, neozkoušeno, ale přijde mi to logické
Edit2: To je problém hlavně tilesetu Venkov, kopce, neboť má defaultně nastaveno umělé prostředí
_________________ Venori'elginn N'Abarn _______________
_______________
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 18:59 14. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Presne tak. Len to bude teraz asi obtiazne prerabat tolko lokacii.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:57 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Maly navrh : Ked sa chysta to prerabanie spawnu, bolo by dobre zaroven toto "prirodne" nastavovat v lokaciach kde su lesy,hory ci luky.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 139 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |