Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
chůze beze stop http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=251 |
Page 1 of 2 |
Author: | chlor [ 01:27 02. Jun 2007 ] |
Post subject: | chůze beze stop |
V řadě lokací kde by, podle mě, fungovat měla, nefunguje-asi nejsou nastavený jako divočina... Třeba celý severní vřesoviště, Karathská východní cesta atd. To imho divočina je.. A potom i takový lokace jako Doubkov, kterej je vlastně zasazenej do lesa, by možná mohl být brán jako divočina... |
Author: | chlor [ 00:31 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
nechci se vnucovat, ale nebylo by možný na to kouknout? Nebo aspoň napsat jak se to s tim má... dík |
Author: | Rejty [ 08:14 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
A co na ty schopnosti nefunguje? |
Author: | Daanri [ 09:34 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
No v dannych lokaciach mu asi neprida +4 do Skovani a Ticheho pohybu, co by ta schopnost v divocine pridat mala...i ked nevim ci je nak mozne oznacit lokaciu ako divocina? |
Author: | chlor [ 09:54 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Rejty wrote: A co na ty schopnosti nefunguje?
jo napsal sem to možná blbě-neni ani tak pokaženej ten feat jako takovej, spíš jako označení těch lokací. Trackless step dává, jak psal daanri +4 do hidu a silent move, ale jen v divočině-a to by mělo jít přenastavit, protože už jsem se s tim párkrát někde setkal a nebyl problém to upravit... Ono se to přece jen rangerovi, kterej se dost pohybuje v lese, docela hodí.. ![]() |
Author: | photter [ 10:56 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
mám dojem, ze by to mělo fungovat všude kromě měst/vesnic a interiérů (interiéry počítám i dungy) |
Author: | chlor [ 12:18 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
photter wrote: mám dojem, ze by to mělo fungovat všude kromě měst/vesnic a interiérů (interiéry počítám i dungy)
no, tady ten dojem mam právě taky ![]() |
Author: | photter [ 13:02 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
taky musíš všude prudit s těma tvejma rangerama ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Author: | chlor [ 15:46 05. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
photter wrote: taky musíš všude prudit s těma tvejma rangerama
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mno jóó porád ![]() ![]() |
Author: | Sylmael [ 23:34 13. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Tiez je to dobre pre druidov. Aspon nejaka vyhoda pre nich ak bojuju v lesoch. ![]() |
Author: | Rejty [ 08:50 14. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
A co ma bejt v ty lokaci nastaveno, aby to fungovalo? |
Author: | Daanri [ 10:20 14. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
No ma tam byt nastavene ze je to divocina...ale ako sa to nastavuje to by ma vazne zaujimalo.... ![]() ![]() ![]() |
Author: | steel_martin [ 10:50 14. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Aurora Toolset --> Úpravy --> Vlastnosti oblasti --> Rozšířené --> Typ terénu: Přírodní Edit: Teda nevím, neozkoušeno, ale přijde mi to logické ![]() Edit2: To je problém hlavně tilesetu Venkov, kopce, neboť má defaultně nastaveno umělé prostředí |
Author: | Sylmael [ 18:59 14. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Presne tak. Len to bude teraz asi obtiazne prerabat tolko lokacii. |
Author: | Sylmael [ 23:57 19. Aug 2007 ] |
Post subject: | |
Maly navrh : Ked sa chysta to prerabanie spawnu, bolo by dobre zaroven toto "prirodne" nastavovat v lokaciach kde su lesy,hory ci luky. |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |