|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Author |
Message |
Sylmael
|
Post subject: Nova zver... Posted: 16:25 15. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Ako na novych familiarov a animal companionov
==================================
1.vytvor novu creaturu
-zvol typ tvojej potvory
-level nechaj na 1
-zvol pohlavie,vzhlad a portret tvojej potvory
-nastav jej faction na merchant
-meno davaj v tvare AA_ac_BBBB001 napriklad ja som dal sy_ac_dog001
(kde aa = vas prefix, BB = nazov prisery ale davajte nejaku skratku nez 20 pismenove meno)
-hod potvoru niekam do palety, ja dal do tutorial
2.edituj svoju potvoru
-nastav jej zvuk
-dialog na :
nw_g_animal - ak sa jedna o animal companiona
nw_g_fam - ak sa jedna o familiara
-uprav statistiku potvory tak aby sedela podla jej levelu
(nezabudni aj rychlost a AC)
-nahod nejake skily svojej potvore
-nahod nejake featy ak by mala mat
-nahod nejake kuzla ak by mala mat
-a nahod nejake specialne ability ak ma mat
-nahod scripty potvore a to: OnBlocked = nw_ch_ace OnCombatRoundEnd = nw_ch_ac3 OnConversation = nw_ch_ac4 OnDamaged = nw_ch_ac5 OnDeath = nw_ch_ac7 OnDisturbed = nw_ch_ac8 OnHeartBeat = nw_ch_ac1 OnPerception = nw_ch_ac2 OnPhysicalAttacked = nw_ch_ac5 OnRested = nw_ch_aca OnSpellCastAt = nw_ch_acb OnUserDefined = nw_ch_acd - v inventari jej odstran/pridaj veci o ktorych si myslis ze by potvora mala mat, a daj
jej nejake zbrane na celust/pazury a kozu
- daj "Save Script Set" aby si nabuduce nemusel znova vkladat do novej potvory
tie iste scripty rucne. Potom u novej potvory das len "Load Script Set" a nacita
sa ti cela preddefinovana sada scriptov. Ja som si sadu scriptov ulozil pod meno sy_familiar
- tak a nezabudni potvrdit tlacitkom OK a potvoru mas na svete no zatial len lvl 1. Preto sa musi
vytvorit dalsich 39 kopii danej potvory a postupne jej zvisovat vlastnosti a level
3.daj "edit copy" na svoju potvoru
- teraz jej musis zmenit meno, tag a resref
ak si mal potvoru s menom sy_ac_dog001 tak zmenis tag,resref a meno potvory na sy_ac_dog002
cize menia sa len koncove cisla v tvare sy_ac_dog003, sy_ac_dog004... sy_ac_dog010..sy_ac_dog040
- dalsim krokom bude zvisenie levelu potvory z 1lvl na 2lvl v tom nam pomoze levelup wizard. staci tam
zvolit dalsi lvl a on si uz zbytok ako HP atd dopocita sam
- dodatocne porobte upravy v statistikach, vzhlade, kuzlach, vlastnostiach, skiloch..
- kludne mozte takto vyrobit maleho golema pre lvl 1-5 a potom ho akoze evolucne vylepsit na stredneho elementala
a na vysokom lvl spravit z neho velkeho elementala
4.ked uz budete mat 40x tu svoju priseru spravenu tak ju exportujte
a po zhodnoteni sa moze pridat do zoznamu familiarov alebo animal companionov
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 16:33 15. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
takze - skripty je mozne dat importem z setu, je to rychlejsi nez tukani a za druhe - NENI TO NUTNE, pac jsem originalni skripty predelal tak, ze pokud zjisti, ze je to henchman, spusti tyhlety namisto originalnich
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 17:24 15. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Daval si vlastne scripty pre henchmanov? To preto na JiBa sem tam utocil jeho vlastny panter?! Cize vsetky kolonky pre eventy na henchmanovi maju ostat prazdne teraz?
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 17:45 15. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
ne prazdne nejlepsi je smz, kdyz se tam daj ty skripty co si napsal - ale je to udelany tak, ze kdyz vyvolas jakoukoli potvoru z palety, co ma std. skripty, tak se bude chovat jako henchman
a pokud se vytvari potvory nove jen za ucelem byti henchmanem, tak davat zasadne hm skripty (jak jsem rekl, je tam cudlitko nacist skripty ci tak onak)
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 17:53 15. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
A ktory subor zo script setom si maju WB nacitat? Pretoze ja som tam nemal ziaden pre henchmanov, preto som si vytvoril prvu priseru, dal jej scripty a ulozil si to do setu na neskorsie vytahovanie pre ostatne prisery.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |