Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
AB penalta z pavučiny http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=265 |
Page 1 of 1 |
Author: | photter [ 12:55 07. Jun 2007 ] |
Post subject: | AB penalta z pavučiny |
se nějak podivně kumuluje, po několika zapavučinováních mi klesnul AB z +10 až na -1 a no way dostat to zpátky, pomohl až relog pokusim se to dneska zvopakovat a doplnim podrobnosti |
Author: | Rejty [ 12:58 07. Jun 2007 ] |
Post subject: | Re: AB penalta z pavučiny |
Me se tohle stavali u AC, kleslo a uz se nevratilo na puvodni hodnotu. Pomohl mi taky jen relog. |
Author: | photter [ 11:11 09. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
tak sem to vyzkoušel znova, ta kumulace tam je ale teď sem relogovat nemusel, přešlo to samo - asi prve lag stejně je to ale dost nepříjemný |
Author: | Fidorka [ 11:34 09. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Nemes se to stává pravidelně po zásahu od etrcapových kouzel pavučina/zapletení...pomáhá mi na to sundání a znovu nasazení rukavic. ( Větší chrániče lukostřelby ). Pak se OČ vráti na původní hodnotu. |
Author: | pepa48 [ 17:19 10. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
taky se mi to stavalo u jedne postavy, a snizovalo mi to i zachranne hody... |
Author: | photter [ 18:01 10. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
tak naposled mi to sundalo AB na -4 a AC na 6, opět pomohl až relog rukavice zkusim příště |
Author: | Sylmael [ 17:49 17. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Hmm asi mrknem na to kuzlo ci skor schopnost. |
Author: | Sylmael [ 18:07 05. Jul 2007 ] |
Post subject: | |
Mozno toto by pomohlo. Len to treba overit v multiplayeri. U mna v singlu to slo v pohode. Code: //::///////////////////////////////////////////////
//:: Bolt: Web //:: NW_S1_BltWeb //:: Copyright (c) 2001 Bioware Corp. //::////////////////////////////////////////////// /* Glues a single target to the ground with sticky strands of webbing. */ //::////////////////////////////////////////////// //:: Created By: Preston Watamaniuk //:: Created On: Jan 28, 2002 //:: Updated On: July 15, 2003 Georg Zoeller - Removed saving throws //::////////////////////////////////////////////// #include "NW_I0_SPELLS" #include "x2_inc_switches" void main() { object oTarget = GetSpellTargetObject(); //edit Sylm : tu zacina moja uprava if (GetHasSpellEffect(SPELLABILITY_BOLT_WEB, oTarget)) { //SendMessageToPC(oTarget,"uz mas na sebe bolt effect"); return; } //edit Sylm : tu konci moja uprava int nHD = GetHitDice(OBJECT_SELF); effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_DUR_WEB); effect eStick = EffectEntangle(); effect eLink = EffectLinkEffects(eVis, eStick); int nDC = 10 + (nHD/2); int nCount = (nHD + 1) / 2; //Fire cast spell at event for the specified target SignalEvent(oTarget, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, SPELLABILITY_BOLT_WEB)); //Make a saving throw check if (TouchAttackRanged(oTarget)) { if( !GetHasFeat(FEAT_WOODLAND_STRIDE, oTarget) && GetCreatureFlag(OBJECT_SELF, CREATURE_VAR_IS_INCORPOREAL) != TRUE ) { //Apply the VFX impact and effects ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eLink, oTarget, RoundsToSeconds(nCount)); } } } |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |