Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Opilost
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=2663
Page 1 of 2

Author:  Miky [ 18:08 04. Apr 2009 ]
Post subject:  Opilost

Příliš se mi nelíbí sytém opilosti. Kdy postava po pár pivech vykřikuje hlášky, svléká se atd. Podle mě to nijak nespestřuje hru, ale naopak jí narušuje a nezbývá než nesmyslné systémové projevy ignorovat. Takže si myslím, že by nebylo od věci ho trochu předělat, hlavně odstranit automatické verbální a fyzické projevy. Nechal bych na hráčích ať hrajou RP podle našeptávání v logu (máš doboru náladu, alkohol se projevuje atd.). Systémově by postava mohla upadout, pozvracet se (líbilo by se mi, kdyby si na to házela výdrž, TO by se určilo podle % alkoholu) a nakonec třeba usnout (nevím jestli to tak už není, ale spánek by mohl % alkoholu snižovat)...

Taky mě napadlo...nešlo by nějak jednoduše změnit styl jakým avataři drží korbel? Že by ho drželi vodorovně jako některé předměty.

Author:  kaz [ 19:08 04. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

Nekolikrat byla moje postava ozrala, a taky se nekolikrat ozrala s kamarady. Ty "nesmyslne systemove projevy" jenz se ruzne projevovaly u nasich postav, zaroven s improvizaci opilosti a reakci na ne vyustili vzdy v pohodove RP hrani, a vsichni jsme se u toho pobavili. Nezapomenu, jak se Hurdun ozral s Artem v Ivory :lol:

Mozna by bylo pekne na to vymyslet nejakej super promakanej system, ale myslim ze je to zbytecny, tohle se da pekne uhrat i s tim co tu je.

Myslim ze cim vyssi odl, tim vic postava snese, ale nevim presne, jak je to tu nastaveny.

Author:  loadr [ 21:31 04. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

když neumiš pít tak nepij, to plati i na thalii

Author:  Miky [ 21:42 04. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

loadr wrote:
když neumiš pít tak nepij, to plati i na thalii

Pravda pravda..ono se chlasta ani nevyplatí, když se můžeš napít zadarmo z potoka že.

Author:  Skipp [ 13:23 05. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

KAZ: Sorry ale fakt to tomu Mikymu kazis :?
Totiz...ja s nim 100%suhlasim...aktualny system opilosti totalne vyrusuje...neviem ani ci su rozne rasy nejak clenene co sa tyka odolnosti na alkohol ale ked si elf da dve vinka (co je napoj elfov) a nasledovne klaci na zemi a vyvolava bohov potom sa pada na zem,zaspava a proste chova sa dost nepravdepdobne tak to potom ja ako hrac som neraz zostal z toho zarazeny.
LEPSIE BY TO BOLO tak ako napisal Miky, ze by stacili hlasky typu (toci sa ti hlava, tazko sa ti artikuluje, alkohol ta premohol...) ktore hraca navadzaju k tomu aby to uz on sam nejak u hral..nejak ako ona sam chce. Ano Kaz...moze to zahrat aj pri aktualnom systeme lenze to je velmi komplikovane ked ma hrac na plane zahrat trebarz ze sa opita postava planuje postavit a ist za ,co javiem, za pani barmankou a chce ju chytit za kozy, lenze po ceste sa pusti do necakaneho tanca.
To je dalsia vec - kazda postava ma svoju povahu a nie kazdy sa v opilosti ide hned zabavat,jasat,kricat a tancovat...preto by to malo zostat na hracovi

Author:  Krata [ 14:26 05. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

já bych ty animace ponechal, ale udělal bych aby posavy víc vydrželi.. třeba takovej trpaslík, zloděj s malou odolností si dá dvě pivka a padá k zemi.. trpaslík by měl mít imku na opilost z piva :D

Při požítí více alkoholu by nebyli ty hlášky špatný, motá se hlava apod.. a při vysokém množství už aby postava dělala tanečny a různě

Author:  Skipp [ 14:34 05. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

Krata wrote:
já bych ty animace ponechal, ale udělal bych aby posavy víc vydrželi.. třeba takovej trpaslík, zloděj s malou odolností si dá dvě pivka a padá k zemi.. trpaslík by měl mít imku na opilost z piva :D

Při požítí více alkoholu by nebyli ty hlášky špatný, motá se hlava apod.. a při vysokém množství už aby postava dělala tanečny a různě



JE pravda ze tie animacie su na nieco dobre. Napriklad ked sa same nahodne aktivuju tak sam hrac je prekvapeny a nedokaze svoju postavu ovladat ...ale to by malo byt fakt az v takom stave kedy by bola postave maximalne ozrata

Author:  kaz [ 16:25 05. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

Chapu ze te tyto systemove prvky muzou rusit a kazit naplanovanou RP hru, ale ja to beru prave jako zpestreni, kdy musim reagovat na to, ze postava je opila, a neovlada se na 100%. Jasne, nemelo by se to stavat po jednom pivu, ale zde to uz myslim zalezi na odl. pokud mam odl 6 myslim ze jedno pivo me muze dost ovlivnit, s hodnotou 12 bych snad uz par kousku vydrzel a s odl 18 muzu celou noc prochlastat v hospode (obrazne receno)

Proto pokud mam malou odl, tak necham postavu vypit jedno vino, a ty dalsi piju jen"jako" a pak muzu opilost hrat podle sebe, aniz by me rusil system. Tot muj nazor :wink:

Author:  kucik [ 10:18 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

A co by měl asi tak dělat po dvou flaškách vína? Být mírně přiopilý?

Author:  --Bragner-- [ 11:42 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

No nevím, mne se třeba líbilo jak to maj na EQ. Tam jsem snědl omylem syrové maso a pak když se má postava procházela po městě, tak vylítla hláška že ji tečou sliny kolem huby. Nebo že zvrací atd a bylo z toho dost dobrý RP vzdy.
Tak nevím jak je to s hláskama tady u pití, ale vždy se to dá nějak zahrát ;)

Author:  G14 [ 12:11 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

ja myslim, ze neni problem v tom aby postava delala jako ze pije a pak se podle toho hrac mohl prizpusobit............
pokud napisu do ** ze pije ci chlasta pivo na ex a lemta jedno za druhym,je na me jak se bude chovat,i kdyz vim,ze musi byt postava opila....pak ji necham spadnout,kdy chci a zvracet taky....
pokud si bude postava davat jednu koralku za druhou,myslim ze je znamo,ze si postava udela z reakcemi co chce....viz tanceni,vykrikovani,padani atd.
takze nutnost opravdu chlastat a tancit naha neni nutna,staci trocha fantazie ne :wink:

Author:  Miky [ 14:26 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

kaz wrote:
...


Nechápu co myslíš "naplánovanou RP hrou." Prvek náhodnosti zpestřující je, ale podle mě by bylo lepší, kdyby se třeba ověřovaly hody (např: výdrž jestli se poblije, reflexy jestli spadne, vůle jestli nezačne mluvit nesmysly) a našeptávalo v logu. Prostě se dala větší svoboda hráčům.
S odl. 12 jsi při druhém kousku "v náladě" při třetím už "na šrot". Trochu by se to posunout mohlo, nebo by se mohl prodávat alkohol v menším množství. Například víno by se mohlo použít na třikrát jako čutora - *dá si sklenici vína*.

Chlastat jen "jako" je sice možnost, ale zase to obchazí systém.

Author:  DenGrasse [ 14:47 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

--Bragner-- wrote:
No nevím, mne se třeba líbilo jak to maj na EQ. ..
mě ne, protože pravděpodobnost že tě něco v takovym případě postihne byla prakticky 100%, aspoň u mejch postav. chápu, že syrový maso neni nic moc, ale ty dobrodruzi by zas tak přecitlivělí bejt neměli...

Author:  monstera [ 16:12 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

DenGrasse wrote:
--Bragner-- wrote:
No nevím, mne se třeba líbilo jak to maj na EQ. ..
mě ne, protože pravděpodobnost že tě něco v takovym případě postihne byla prakticky 100%, aspoň u mejch postav. chápu, že syrový maso neni nic moc, ale ty dobrodruzi by zas tak přecitlivělí bejt neměli...

Na eq to byl hnus!
A jinak, chlastejte , jestli chcete, ale v dávné minulosti se Sandra příšerně ožrala po konzumaci ořechů z ořešáku u pramene potůčku - až poztrácela výbavu.. Samozřejmě to byl bug a DM to vrátili, ale to překvapenií,že na stromě roste přímo ořechovka....

Author:  Tretas [ 18:17 06. Apr 2009 ]
Post subject:  Re: Opilost

no vidíš levné a dobré :-D

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/