Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

OČ modifikátory
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=2989
Page 1 of 1

Author:  zachy [ 12:23 09. May 2009 ]
Post subject:  OČ modifikátory

Chtěl bych vědět, jaké části těla mohou mít jaké modifikátory oč prosím. (chtěl bych si koupit botky na odolnost, a nahradil stávající ocelový okovany (+1 OC uhýbání)

Který další slot má uhýbání prosím?

Author:  Czech_Luthor [ 12:31 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

Hlava - Odrážení
Torso - zbroj
Chrániče - zbroj
boty - uhybání
pásek - Odrážení (myslím)
Plášt - Odrážení

Jinak uhybání se ti sčítá s Modifikátorem obratnosti a akrobacií (do maxima 20)
ostatní se nesčítají tudíž když budeš mít Helmu +4 a pásek +5 počítá se to vyšší.
Stejně i chrániče a torso

Author:  photter [ 12:32 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

žádnej

Author:  Marvin [ 14:03 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

+ rukavice: odrazeni

Author:  kaz [ 14:13 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

Neni to sice uplne k tematu, ale vrta me hlavou od ceho se odecita postih za brneni? Od akrobacie, nebo od hodu na reflexy, nebo od neceho jineho? :oops:

Author:  photter [ 17:55 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

Marvin wrote:
+ rukavice: odrazeni

záleží na tom, co je baseitem...pokud gloves je odražení a pokud bracers je zbroj

Author:  Bahnak [ 18:02 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

chjo: kouknete do manualu a je to, je to tam vysvetleno.

AC (Armor Class) - základ je pro jakoukoli postavu 10

Obratnost - zvedá AC, ale jen o tolik, kolik dovolí oblečené brnění
(jinak pokud postava s obratností treba 30/+10 oblékne Plnou plátovou, stejne se ji započítá jen obratnost +1, při střelbě však využívá bonus +10...

Modifikátor Uhýbání - helmy, boty, prsteny

Modifikátor odražení - opasek, plášt, rukavice

Přirozený modifikátor OČ - amulety

Modifikátor zbroje - zbroje

Skill Akrobacie - každých 5 bodů zvedá AC o 1(nezávisle na čemkoliv jiném)

Featy - epický feat +2 AC, trpaslíci mají rasový bonus +4 k AC při boji s Obry, tuším že se tam dá najít ještě něco...

Author:  Prometheus [ 18:07 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

Ja teda nechcem rypat ale ten "manual" je nepresny.
Napr. helmy nedavaju uhybani ale odrazeni, prsten s uhybnym OC som tiez este nevidel... davju odrazeni.
Bonus k OC za zbroj davaju aj niektore chranice...

Author:  Marvin [ 19:10 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

Bahnak wrote:
chjo: kouknete do manualu a je to, je to tam vysvetleno.

AC (Armor Class) - základ je pro jakoukoli postavu 10

Obratnost - zvedá AC, ale jen o tolik, kolik dovolí oblečené brnění
(jinak pokud postava s obratností treba 30/+10 oblékne Plnou plátovou, stejne se ji započítá jen obratnost +1, při střelbě však využívá bonus +10...

Modifikátor Uhýbání - helmy, boty, prsteny

Modifikátor odražení - opasek, plášt, rukavice

Přirozený modifikátor OČ - amulety

Modifikátor zbroje - zbroje

Skill Akrobacie - každých 5 bodů zvedá AC o 1(nezávisle na čemkoliv jiném)

Featy - epický feat +2 AC, trpaslíci mají rasový bonus +4 k AC při boji s Obry, tuším že se tam dá najít ještě něco...


Sorry, ale mas to celkom spatne. Spravne to ma Czech_Lutor.
Uhybani su LEN boty. Zbroj-zbroj a chranice (bracers), Prirodzeny-Amulet, Odrazeni-vsetko ostatne (plast,helma,rukavice,opasok,prsten), Stit- stit ... plus tie featy a akrobacia, to sedi

Author:  OneIceOne [ 19:37 09. May 2009 ]
Post subject:  Re: OČ modifikátory

kaz wrote:
Neni to sice uplne k tematu, ale vrta me hlavou od ceho se odecita postih za brneni? Od akrobacie, nebo od hodu na reflexy, nebo od neceho jineho? :oops:


http://nwn.wikia.com/wiki/Armor_check_penalty

nebo

Armor check penalty
An armor check penalty applies to most dexterity-based skills when a character wears armor heavier than leather. This penalty is used instead of the maximum dexterity bonus, and it applies to hide, move silently, parry, pick pocket, set trap, and tumble. The only dexterity-based skill not on this list is open lock, to which neither the maximum dexterity bonus nor the armor check penalty applies.
If a character is wearing armor and using a shield, both armor check penalties apply. A character's encumbrance (the amount of gear carried, including armor) may also apply an armor check penalty.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/