Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Nova zver... http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=310 |
Page 1 of 1 |
Author: | Sylmael [ 16:25 15. Jun 2007 ] |
Post subject: | Nova zver... |
Ako na novych familiarov a animal companionov ================================== 1.vytvor novu creaturu -zvol typ tvojej potvory -level nechaj na 1 -zvol pohlavie,vzhlad a portret tvojej potvory -nastav jej faction na merchant -meno davaj v tvare AA_ac_BBBB001 napriklad ja som dal sy_ac_dog001 (kde aa = vas prefix, BB = nazov prisery ale davajte nejaku skratku nez 20 pismenove meno) -hod potvoru niekam do palety, ja dal do tutorial 2.edituj svoju potvoru -nastav jej zvuk -dialog na : nw_g_animal - ak sa jedna o animal companiona nw_g_fam - ak sa jedna o familiara -uprav statistiku potvory tak aby sedela podla jej levelu (nezabudni aj rychlost a AC) -nahod nejake skily svojej potvore -nahod nejake featy ak by mala mat -nahod nejake kuzla ak by mala mat -a nahod nejake specialne ability ak ma mat -nahod scripty potvore a to: OnBlocked = nw_ch_ace OnCombatRoundEnd = nw_ch_ac3 OnConversation = nw_ch_ac4 OnDamaged = nw_ch_ac5 OnDeath = nw_ch_ac7 OnDisturbed = nw_ch_ac8 OnHeartBeat = nw_ch_ac1 OnPerception = nw_ch_ac2 OnPhysicalAttacked = nw_ch_ac5 OnRested = nw_ch_aca OnSpellCastAt = nw_ch_acb OnUserDefined = nw_ch_acd - v inventari jej odstran/pridaj veci o ktorych si myslis ze by potvora mala mat, a daj jej nejake zbrane na celust/pazury a kozu - daj "Save Script Set" aby si nabuduce nemusel znova vkladat do novej potvory tie iste scripty rucne. Potom u novej potvory das len "Load Script Set" a nacita sa ti cela preddefinovana sada scriptov. Ja som si sadu scriptov ulozil pod meno sy_familiar - tak a nezabudni potvrdit tlacitkom OK a potvoru mas na svete no zatial len lvl 1. Preto sa musi vytvorit dalsich 39 kopii danej potvory a postupne jej zvisovat vlastnosti a level 3.daj "edit copy" na svoju potvoru - teraz jej musis zmenit meno, tag a resref ak si mal potvoru s menom sy_ac_dog001 tak zmenis tag,resref a meno potvory na sy_ac_dog002 cize menia sa len koncove cisla v tvare sy_ac_dog003, sy_ac_dog004... sy_ac_dog010..sy_ac_dog040 - dalsim krokom bude zvisenie levelu potvory z 1lvl na 2lvl v tom nam pomoze levelup wizard. staci tam zvolit dalsi lvl a on si uz zbytok ako HP atd dopocita sam - dodatocne porobte upravy v statistikach, vzhlade, kuzlach, vlastnostiach, skiloch.. - kludne mozte takto vyrobit maleho golema pre lvl 1-5 a potom ho akoze evolucne vylepsit na stredneho elementala a na vysokom lvl spravit z neho velkeho elementala 4.ked uz budete mat 40x tu svoju priseru spravenu tak ju exportujte a po zhodnoteni sa moze pridat do zoznamu familiarov alebo animal companionov |
Author: | jaara [ 16:33 15. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
takze - skripty je mozne dat importem z setu, je to rychlejsi nez tukani a za druhe - NENI TO NUTNE, pac jsem originalni skripty predelal tak, ze pokud zjisti, ze je to henchman, spusti tyhlety namisto originalnich |
Author: | Sylmael [ 17:24 15. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
Daval si vlastne scripty pre henchmanov? To preto na JiBa sem tam utocil jeho vlastny panter?! ![]() |
Author: | jaara [ 17:45 15. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
ne prazdne nejlepsi je smz, kdyz se tam daj ty skripty co si napsal - ale je to udelany tak, ze kdyz vyvolas jakoukoli potvoru z palety, co ma std. skripty, tak se bude chovat jako henchman a pokud se vytvari potvory nove jen za ucelem byti henchmanem, tak davat zasadne hm skripty (jak jsem rekl, je tam cudlitko nacist skripty ci tak onak) |
Author: | Sylmael [ 17:53 15. Jun 2007 ] |
Post subject: | |
A ktory subor zo script setom si maju WB nacitat? Pretoze ja som tam nemal ziaden pre henchmanov, preto som si vytvoril prvu priseru, dal jej scripty a ulozil si to do setu na neskorsie vytahovanie pre ostatne prisery. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |