Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Nova zver...
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=310
Page 1 of 1

Author:  Sylmael [ 16:25 15. Jun 2007 ]
Post subject:  Nova zver...

Ako na novych familiarov a animal companionov
==================================
1.vytvor novu creaturu
-zvol typ tvojej potvory
-level nechaj na 1
-zvol pohlavie,vzhlad a portret tvojej potvory
-nastav jej faction na merchant
-meno davaj v tvare AA_ac_BBBB001 napriklad ja som dal sy_ac_dog001
(kde aa = vas prefix, BB = nazov prisery ale davajte nejaku skratku nez 20 pismenove meno)
-hod potvoru niekam do palety, ja dal do tutorial

2.edituj svoju potvoru
-nastav jej zvuk
-dialog na :
nw_g_animal - ak sa jedna o animal companiona
nw_g_fam - ak sa jedna o familiara
-uprav statistiku potvory tak aby sedela podla jej levelu
(nezabudni aj rychlost a AC)
-nahod nejake skily svojej potvore
-nahod nejake featy ak by mala mat
-nahod nejake kuzla ak by mala mat
-a nahod nejake specialne ability ak ma mat
-nahod scripty potvore a to:
OnBlocked = nw_ch_ace
OnCombatRoundEnd = nw_ch_ac3
OnConversation = nw_ch_ac4
OnDamaged = nw_ch_ac5
OnDeath = nw_ch_ac7
OnDisturbed = nw_ch_ac8
OnHeartBeat = nw_ch_ac1
OnPerception = nw_ch_ac2
OnPhysicalAttacked = nw_ch_ac5
OnRested = nw_ch_aca
OnSpellCastAt = nw_ch_acb
OnUserDefined = nw_ch_acd
- v inventari jej odstran/pridaj veci o ktorych si myslis ze by potvora mala mat, a daj
jej nejake zbrane na celust/pazury a kozu
- daj "Save Script Set" aby si nabuduce nemusel znova vkladat do novej potvory
tie iste scripty rucne. Potom u novej potvory das len "Load Script Set" a nacita
sa ti cela preddefinovana sada scriptov. Ja som si sadu scriptov ulozil pod meno sy_familiar
- tak a nezabudni potvrdit tlacitkom OK a potvoru mas na svete no zatial len lvl 1. Preto sa musi
vytvorit dalsich 39 kopii danej potvory a postupne jej zvisovat vlastnosti a level

3.daj "edit copy" na svoju potvoru
- teraz jej musis zmenit meno, tag a resref
ak si mal potvoru s menom sy_ac_dog001 tak zmenis tag,resref a meno potvory na sy_ac_dog002
cize menia sa len koncove cisla v tvare sy_ac_dog003, sy_ac_dog004... sy_ac_dog010..sy_ac_dog040
- dalsim krokom bude zvisenie levelu potvory z 1lvl na 2lvl v tom nam pomoze levelup wizard. staci tam
zvolit dalsi lvl a on si uz zbytok ako HP atd dopocita sam
- dodatocne porobte upravy v statistikach, vzhlade, kuzlach, vlastnostiach, skiloch..
- kludne mozte takto vyrobit maleho golema pre lvl 1-5 a potom ho akoze evolucne vylepsit na stredneho elementala
a na vysokom lvl spravit z neho velkeho elementala

4.ked uz budete mat 40x tu svoju priseru spravenu tak ju exportujte
a po zhodnoteni sa moze pridat do zoznamu familiarov alebo animal companionov

Author:  jaara [ 16:33 15. Jun 2007 ]
Post subject: 

takze - skripty je mozne dat importem z setu, je to rychlejsi nez tukani a za druhe - NENI TO NUTNE, pac jsem originalni skripty predelal tak, ze pokud zjisti, ze je to henchman, spusti tyhlety namisto originalnich

Author:  Sylmael [ 17:24 15. Jun 2007 ]
Post subject: 

Daval si vlastne scripty pre henchmanov? To preto na JiBa sem tam utocil jeho vlastny panter?! :lol: Cize vsetky kolonky pre eventy na henchmanovi maju ostat prazdne teraz?

Author:  jaara [ 17:45 15. Jun 2007 ]
Post subject: 

ne prazdne nejlepsi je smz, kdyz se tam daj ty skripty co si napsal - ale je to udelany tak, ze kdyz vyvolas jakoukoli potvoru z palety, co ma std. skripty, tak se bude chovat jako henchman

a pokud se vytvari potvory nove jen za ucelem byti henchmanem, tak davat zasadne hm skripty (jak jsem rekl, je tam cudlitko nacist skripty ci tak onak)

Author:  Sylmael [ 17:53 15. Jun 2007 ]
Post subject: 

A ktory subor zo script setom si maju WB nacitat? Pretoze ja som tam nemal ziaden pre henchmanov, preto som si vytvoril prvu priseru, dal jej scripty a ulozil si to do setu na neskorsie vytahovanie pre ostatne prisery.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/