Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Pomer surovin u craftovych zbroji http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3111 |
Page 1 of 2 |
Author: | bigbull666 [ 19:01 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Pomer surovin u craftovych zbroji |
Nevedel jsem kam to napsat tak to pisu sem... Do teto chvile jsem si myslel, ze kdyz vyrabim brneni a pouziju cast jednoho kovu a cast druheho kovu, tak se jednotlive vlastnosti scitaji, ale asi tomu tak neni. Uvedu priklad. Adamantin dela pri vetsi koncentraci postih a tak jsem se rozhodl udelat zbroj castecne z mithrilu a castecne z Adamnatu. Adamant dava OC 3 a mithril OC 2, tak jsem je smichal nasledovne: - v planterine umim zatim jen 140% 80% z adamantu = 2,4 60% z mithrilu = 1,2 celkove OC = 3,6 skutecny vysledek je 3. Logicke by bylo zaokrouhleni nahoru a taky dana zbroj mela mit OC 4. Napadlo me, ze by se jednotlive casti zbroje mohli zaokrouhlovat a tak by vysledek byl 2 + 1 = 3. Zkusil jsem tedy udelat zbroj ciste z adamantu. To jest 140% z 3 je 4,2. Zaokrouhlenim se ziska OC 4 ale vysledna zbroj ma opet OC 3 za zbroj (a k tomu jeste postih OC -1 k uhybani). Jak je to mozne? Mohl by mi prosim nekdo zasvedceny vysvetlit jak to vblastne funguje? Predem Dik moc. |
Author: | bigbull666 [ 19:15 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
Jeste doplnim, ze kdyz se v kovarine pokusim udelat mec z ciste platiny tak pri 140% je vysledny postih k AB -2. Pri 100% je pouze -1. Coz by uplne nedavalo smysl, protoze cislo -1,4 se zokrouhluje dolu cili smerem k nule. Tudiz vysledek by mel byt -1. |
Author: | nomis_b [ 19:48 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
a) znas i jine funkce nez linearni ? b) na tohle nelze aplikovat zadne funkce ![]() c) XX% jednoho kovu bude vzdy delat nejakou vec, a je uplne jdno , do ceho to primichas, vzdy to tu vec bude delat. napr 20% zvikacek dava +10proti slizu, tak to bude davat +10 proti slizu i s 100% mitrilu i s 200% adamantinu srozumitelne ? |
Author: | bigbull666 [ 20:02 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
a) nenapadlo me ze by se v tom hohla obevovat vyssi matematika typu integralu b) mno ve vsem hledam logiku a protoze jsem taky neco malo naprogramoval, tak jsem si myslel ze to pracuje dle nejakeho obecnerho a jednoducheho algoritmu c) hmm chtelo by to hafo zvikacek a carodeje co vsechno dokaze premenit na sliz ![]() |
Author: | Czech_Luthor [ 20:44 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
S WB jako je Nomis, je craft jedna velká matika pro vysokoškoláky ![]() |
Author: | nomis_b [ 21:40 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
hele vite co je to vubec integral (a hlavne jeho geometricky vyznam)? by mne zajimalo, jak byste ho chteli na tohle aplikovat. Ale tohle patri do pokecu. Zadna nejaka slozita matmatika v tomhle proste neni. max +1AC +2AC=+3AC |
Author: | bigbull666 [ 22:07 12. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
vim ze je to offtopic, ale kydz uz te to zajima... Ze by to bylsoucet plochy pod krivkou? S tou matikou to bylo mysleno obrazne a ne doslova... v podstate jsem chtel vedet zda se da vyrobit zbroj +4 z horsiho kovu nez je stinova ocel ci z ceho se to da vlastne vyrobit... Mimochodem proc maji vsechny vyrobky od plantere zranitelnost elektrinou a veci od NPC ne? chapal bych to, kdyby to zpusobovaly vsechny zbroje, ale nezpusobuji... |
Author: | Krata [ 00:39 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
tobě se nelíbej ty staty? Od obchodníka jsou celkem hroší než od craftera.. myslim že zranitelnost je nejmenší postih.. Z pohledu laika: máš věc, která dá 3ac, další věc která umí 2ac Vem si čistou selskou logiku... Kovář se naučí s lepšim kovem a míchá ho s horšim a diví se, že je špatnej... kde je asi chyba? ![]() |
Author: | bigbull666 [ 02:28 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
mno pokud vim, tak kdyz smicham dva nekvalitni kovy nemu si to nutne znamenat horsi vysledek... Co takovej cin s medi. Nechtejte mi tvrdit, ze bronz je horsi nez samotnej cin nebo cista med. Ale to je jedno. Proste jsem si mysel, ze ten pomer smichani urcuje jake procento vlastnosti jednotlivych kovu se promitne do vysledneho vyrobku a vse se pak secte. Kazdej mame svuj selsky rozum, ktery dane veci hodnoti z jineho uhlu... |
Author: | aster3 [ 04:11 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
Nemuzu si pomoct ale musim se zastat bigbulla. kdyz vemu jako platner v potaz ze mithril je "lehky kov" ktery dava rekneme +3do oc a taktez dava rekneme -20%z vahy predmetu (realne cisla nevim tak me neberte doslovne) a smicham jej s treba "tezkou" medi v jistem pomeru ktera dava -2OC + normal hmotnost vyrobku. Tak selsky rozum mi rika ze bych vykoval zbroj +1 OC -10%hmotnosti dane zbroje. |
Author: | bigbull666 [ 04:47 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
Ono to skace po urcitem kroku. Tusim ze zrovna po 20%. Jinak principielne jsem si myslel ze to tak je, ale asi to tak se vsim nefunguje... |
Author: | nomis_b [ 09:40 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
kdo by to pak mel pocitat ? to bych na to musel delat prave ty scitaci funkce a overovat vsechny kombinace, zda se nahodou neda udelat neco zazracneho, nejakou chybou. + NWN ma urcite veci odstupnovane taky nematematicky, napr vaha : +5liber, +10liber, +25liber, +50 liber apod.. Jinac ohledne te elektriky. Tabulka vznikla v dobe stare palety, kdy vsechny kovove zbroje meli postihy na elektrinu, coz mi prislo logicke. Proc se v nove palete neobjevili nevim. A jinac, jeslti jde +4 vyrobyt i bez stinovky ? No zkus sam a uvidis... navody tady urcite davat nebudu. AD scitani vahy: 20% "lehkeho" mitrilu ti to snizi tipuju o 10%vahu. a tento "lehky" kov ti to snizi at uz je v adamantinu, meteroru... proste pri stejne koncentraci to vzdy snizi o stejnou hodnotu. Kdyz ho tam das treba 60% snizi vice tu hmotnost a taky ji snizi at uz ji smichas s cimkoliv stejne. Takze mi to neprijde nijak nelogicke. Platner a kovar dovedou prave "presne" kovy namichat na miru koncovemu uzivateli. |
Author: | zachy [ 18:22 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
Tip: piš si co jakej kov na kolika % dela a vyresi se ti to. Co se tyce kovani zbrani tak tam jsem to uz pochopil (asi ![]() Jediny co me zajima je, jestli se vysledny efekt zaokrouhluje pro zbran celkove nebo kazda cast pouziteho kovu zvlast a pak se secte zaokrouhleny efekt...(pri skovavani zbrani s kovy co maji podobny efekt) |
Author: | nomis_b [ 21:44 13. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
vzdy sou to cela cisla, ktera se sectou. nepocitam zadne desetiny. |
Author: | jachyra [ 13:15 16. Jun 2009 ] |
Post subject: | Re: Pomer surovin u craftovych zbroji |
Ja len, keď sa tu už toľko navypráva o platnierine, tak chcem hráčov upozorniť, že je (ak sa to už neopravilo) mierne pokazená a bez meteoru sa nedá dostať nad (asi) 16 lvl inak ako po 3xp (tým myslím legendárna koža + tieňovka) ![]() *smeje sa a šúcha si ruky, že pokazila pár ľuďom náladu* Samozrejme, že sa to od tej doby, čo som off internet, mohlo zmeniť .... v tom prípade posielam do éteru veľké ospravedlnenie ![]() |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |