Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Craftove xp
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3174
Page 1 of 2

Author:  Manolla [ 16:40 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Craftove xp

Chtela bych se zeptat jestli je normalni ze po zmene v craftu
mam ted rapidne snizene xp a i presto ze mam build postaveny
na vlastnosti inteligence, tedy nej vlastnosti pro sperkarstvi.
Vcera sem mela treba 18xp a dnes jen 1xp.
To je podle me dost velky skok.
A co sem se ptala ostatnich, tak oni zmenu nepocitujou...

Author:  Grunt [ 16:51 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Na webu je mam dojem psané že šperkařství je na charismu...

Author:  G14 [ 17:38 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

jj sperkarstvi je na charizma :wink:
nebo aspon bylo :mrgreen:

Author:  Manolla [ 17:55 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

No je to naky divny, ted sou tam vedene jine potrebne vlastnosti u remesel nez byli.
Sem mela pocit ze je to pres int a to i kazdej kdo me ujistoval.
Ostatne neco prehazovat u rozjeteho vlaku je dosti nespravedlive a k nas....
Ani nikde zadne vysvetleni,pouze menime a bum.Kdo jste neco delal, mate smulu :(
Do ted urcujici prvek procentualni uspesnosti, kdy u vice xp vetsi sance na rozbiti je ted
k necemu,mam za vse stejne xp a rozbije se to ani nevim proc.
Ted treba sem rozbila vec za 130K a vcera sem ji udelala normalne,opravdu diky vam!
Trivialni veci za 1xp je spise k vysmechu...
Chjo,doted peknou a hratelnou vec znicit.Nejspis je to ale prinos pro neco nebo nekoho.

Author:  Temnastrana [ 18:28 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Některé vlastnosti se určitě měnily třeba keremika je nyní přez obratnost a byla na 100% přes sílu. Z tím šparkařstvým přesně nevým. Každopádně v truhlařině kterou dělám a mám vysokou obratnost tak se nic nezměnilo(trivialita 3xp, expil jsem na malé kuši za 15 xp – nyní stále 15xp), ale u vedlejších craftů kde to z tou vlasntostí není takovej zázrak(ale žádnou nemám pod 14) tak se xp znížili(cca o 5xp).

Takže to příliš nechápů?

Author:  kucik [ 19:01 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Zprisnil se ohled na klicove vlastnosti pri pridelovani xp. Delali jsme to po dlouhych debatach a je to skutecne nutne.
Je samozrejme hloupy, ze se to dela uprostred rozjeteho craftu, ale jinak to ani delat nejde. Craft a ekonomika sveta je zalezitost s obrovkym mnozstvim promennych a tezko nekdo dokaze spocitat chovani predem.

Author:  Manolla [ 19:33 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

A co k tem vlastnostem???
Co koukam,tak int nema zadnej cilovej vyrobek, jen ocarovani.
To je porad jake je protezovani magu a hledme,ted je to videt.

Author:  Temnastrana [ 19:58 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Tak v tom máte tedy něco špatně --- mám drowa, vše dávám do obratnosti(mám 23 svých + 4 za předměta) tak proč se mě v truhlařině nezvýšili xp (zůstali bez změny), ale ostatní crafty byť mám vlastnosti nad 10(mám 14 + 4 za předměty)tak se mě xp snížilo(v průměru o 5 – 10 )??????

A ohledně toho 1 xp u triviality tak to je opravdu směšné – už ty 3 byli dost málo, ale toto?


Znovu opakuji z toho co jsem viděl a odzkoušel tak se xp podstatě jen sebrali(rozhodně se žádné nepřidali)

Říkáte kvůli ekonomice, už teď je tu dost velmistrů, že pokud by chtěli tak tu ekonomiku klidně zrujnují.

Snížením xp akorát více zpomalíte již tak pomalí craft, ale pro ekonomiku to je jen krátkodobé ustálení(cena výsledného produktu je špatně).

Author:  Grunt [ 20:10 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Já osobně znám na povrchu velmistrů, aspoň v jednom oboru, asi 5. Z toho hrajou max 3. Žádné ruinování nevidím...

Author:  Temnastrana [ 20:18 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Napsal jsem, že by MOHLI(pokud by chtěli) ekonomiku zrujnovat, ne že rujnují. Proto nechápu to odůvodnění kvůli ekonomice.

Ještě k těm vlastnostem - krejčovina byla přes obratnost, změněno na moudrost
- platnéřina myslí byla jako kovařina přes sílu, změněno na odolnost

Author:  kucik [ 20:35 08. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Mno, jak na to tak koukam, tak posledni opravnej patch zmenil vic, nez co se menit melo. Takze bych radsi pockal na nomise.

Author:  Theogil I [ 06:37 09. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Dobré brzké ráno Vážený teame Thalie a tvůrci světa,
včera večer jsem se vrátil z pětidenních galejí, kdy jsem od slunce zrodu do slunka západa dřel jako barevný a při životě mě s troškou nadsázky držela jen myšlenka na útulné křeslo před kouzelnou krabičkou a pomyšlení na svět jménem Thalie. Včera večer jsem nebyl ve stavu něco napsat, protože cenzoři fóra by to až s totalitní škodolibou radostí smazali. Celou noc jsem nespal a to z dvou důvodů, za prvé jsou to vleklé střevní potíže jež mě nutí zhruba co hodinu uctívat keramického boha a za druhé jsem hledal slova jak slušně napsat to co bych Vám rád sdělil.
Nové úpravy craftu jsou nechutné z mnoha různých pohledů, některé jsou pochopitelné, jiné snad vymyslel chorý mozek bez špetky rozmyslu. Napíši dvě věci, které mi přijdou velmi špatné (tady jsem původně chtěch použít jiné slovo, ale ... ) a odůvodním je. Alespoň u těchto případů bych rád požádal o prošetření, zda kroky provedené v tomto směru jsou správné či nikoli, popřípadě pouvažování nad tím vrátit věc do původního stavu.

1) Změna potřebných atribut pro vykonávání povolání s ohledem na "progresi" přidělování craftových exp. v závislosti na atributě.
Po pravdě, tady si doteď myslím, že se tvůrce/i této změny zbláznil/i. Tohle mi už přijde nechutné, jednou to tu už bylo, s Rejtyho pomocí jsem si přeskládal postavičku na novou (starý Boindil/ nový Boindil) a byl ujištěn, že se to nebude opakovat. Technickou úpravu nastavení, např. přidělování expu za craft bych ještě pochopil, ale tuhle sprosťárnu, jako že prioritní vlastností pro krejčovinu se stane po roce a půl chodu světa moudrost, když to původně byla obratnost, tak tu nejsem ochoten pochopit. To je prostě řečeno hnus a podvod na hráče. Stejných příkladů jistě ostatní hráči uvedou více.

2) "Progrese" přidělování craftových exp.
No tady dokážu pochopit snížení přidělených craft. expů, pokud se tvůrcům světa zdálo, že expení craftu je moc rychlé, mě to sice nepřišlo, ale v tomto nemohu soudit, nemám jejich nadhled a globální hodnocení. Co je však naprosto mimo mísu je významné zohlednění vůdčí atributy ve výpočtu přidělovaných craft exp.. Pokud se nepletu a věřím, že v tomto ne, byla koncepce taková, že jakákoli postava s jakýmkoli povoláním může dělat prakticky cokoli, dosavadní systém to umožňoval a přitom tam byly patrný rozdíly jež se odvíjely od vlastností postavy. To co jste provedli teď je krok k unifikaci a opouštíte možnost volby, tohle chcete ... wow.
Máš li drujda či klerika budeš krejčím, mášli zaklínače či bárda budeš zlatníkem ... pokud chceš dělat nějaké povolání na které nemáš atributy top budeš dostávat po gulách tak dlouho dokud tě to neomrzí a nesekneš s tím. S tím se nese i přidělování craft, exp. za trivialitu, ten jeden exp. je k smíchu, zvláště ve chvíli kdy se na triviální věci chcete dostat o jeden lvl. výše, v mém případě je to 14 000 pokusů na sušení a louhování kůží, tak pokud se Vám někomu nelíbilo, že jsou lidé moc zalezlí v dílnách, tak tímto jste nápravě velmi pomohli. :wink:

P.S. ekonomiku kazí už od začátku chybné nastavení cen věcí v obchodě v poměru s lootem a výdělkem z craftu ne craft a jeho nastavení jako takové, jsou to spojené nádoby a nekoncepční nastavení a přidávání věcí Vám to sprasilo a místo toho aby se pracovalo na věcech, které jsou ve velkém očekávání večejnosti a jež by pomohli ekonomice větší měrou než tenhle "výmysl" tak se pracuje na věci o které víte, že to lidi jen popudí, otráví a vyžene, je mi líto, že si své práce tak málo vážíte, když jste se rozhodli jít cestou, která nikomu neprospěje a uznání se za ní nedočkáte

Author:  kucik [ 09:58 09. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Nemyslím si, že se ty primární atributy pro konkrétní crafty změnily. Mám pocit že například ta moudrost pro krejčovinu tam už byla. (To že moudrost pro krejčovinu považuju za nesmysl a podobně bylo a je předmětem dlouhých debat).

Nejsem si jistej, jestli úprava závislosti expů na atributech byl dobrý, nebo špatný tah. Obecně se opět dostáváme do problému, že se modifikuje kód, aniž bysme předem stanovili jasný cíle.

Po dlouhých debatách jsem taky tooh názoru, že je potřeba postupovat jinym směrem.

Můžeš prosim víc rozepsat, co myslíš konkrétně těmi chybně nastavenýim cenami?

Author:  Theogil I [ 10:31 09. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

kucik wrote:
Nemyslím si, že se ty primární atributy pro konkrétní crafty změnily. Mám pocit že například ta moudrost pro krejčovinu tam už byla. (To že moudrost pro krejčovinu považuju za nesmysl a podobně bylo a je předmětem dlouhých debat).

Nejsem si jistej, jestli úprava závislosti expů na atributech byl dobrý, nebo špatný tah. Obecně se opět dostáváme do problému, že se modifikuje kód, aniž bysme předem stanovili jasný cíle.

Po dlouhých debatách jsem taky tooh názoru, že je potřeba postupovat jinym směrem.

Můžeš prosim víc rozepsat, co myslíš konkrétně těmi chybně nastavenýim cenami?


Jsem si zcela jist, že vodícím atributem pro krejčovinu byla obratnost a u jiných kraftů došlo rovněž ke změnám.

To je to o čem jsem psal a o čem píšu i v tomto topiku, nekoncepční řešení bez viditelného či prezentovatelného cíle, nevidím jedinou věc kterou tato změna vyřešila krom dalšího zpomalení postupu v craftu, což šlo vyřešit i mnohem jednodušeji a čistěji pokud to bylo cílem. Co vlasně bylo cílem této změny? Víte to někdo? Nenapadá mě nic rozumného.

O cenách to sepíšu ve Wordu a pošlu ti to PM.

Author:  Jachym [ 11:18 09. Jul 2009 ]
Post subject:  Re: Craftove xp

Nedá se nic dělat , i když jsem si slíbil že už sem nenapíšu musím.
Theogile já jsem ten poslední který by Kucikovi nadržoval ale má pravdu .
Určující pro craft krejčí je od počátku vzniku atribut MOUDROST .
Vím to přesně protože po tom ihned skočil Aster a kritizoval to - a vy jste mu odpovídali že to opravdu jinak nešlo.
Jinak skutečně ta úprava je něco. Už jsem k ní něco napsal, ale neměl odvahu to uveřejnit.

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/