Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Hlášky postav
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3280
Page 1 of 1

Author:  ravangorn [ 23:02 06. Aug 2009 ]
Post subject:  Hlášky postav

Dá se nějak v makru nastavit, aby postava použila určitou hlášku i se zvukovym doprovodem? Například: postava má 3 druhy hlasů pro bojový pokřik a nastavit jeden určitej z nich?

Author:  kucik [ 00:00 07. Aug 2009 ]
Post subject:  Re: Hlášky postav

V makru ne, ale je otazka, jak se ty hlasky presne volaj. Pokud se vola jen set, tak ne, pokud jde specifikovat presnou hlasku, tak by to scriptem melo jit.

Author:  zachy [ 19:54 07. Aug 2009 ]
Post subject:  Re: Hlášky postav

Myslim že by to mělo jít, protože při aktivaci barbarské zuřivosti vzdycky zvolá tu samou hlášku.

Author:  photter [ 15:01 10. Aug 2009 ]
Post subject:  Re: Hlášky postav

já myslím, že ne, je to náhodná volba, podobně jako animace
dokonce si myslím, že dva hráči můžou ve stejnej moment slyšet dva různý pokřiky, podobně jako často viděj rozdílný animace - ty se taky určujou až na klientský straně

Author:  Raziel [ 16:35 10. Aug 2009 ]
Post subject:  Re: Hlášky postav

// Play a voice chat.
// - nVoiceChatID: VOICE_CHAT_*
// - oTarget
void PlayVoiceChat(int nVoiceChatID, object oTarget=OBJECT_SELF)

// Some constants
VOICE_CHAT_BATTLECRY1
VOICE_CHAT_BATTLECRY2
VOICE_CHAT_BATTLECRY3

Snad toto pomoze.

Author:  ravangorn [ 17:39 10. Aug 2009 ]
Post subject:  Re: Hlášky postav

photter wrote:
...

Náhodný to je určitě.
Pokud hráč použije voice chat, tak se nad ním zobrazí hláška a ta je stejná u všech postav v okolí (i s tim zvukovym doprovodem), ale pokud postava hlásí sama je to jak s těma animacema, takže u každýho jinak.

Raziel wrote:
...

Bezva, ale jako hráč si makro nenapíšu co? Jedině vytvořit v toolu nějakou takovou věc co by tohle spouštěla.

Author:  Raziel [ 21:11 10. Aug 2009 ]
Post subject:  Re: Hlášky postav

Da sa spravit script, ktory odchyti textove makro. A ak najde v textovom makre nejaku znacku (najlepsie asi na zaciatku nieco ako /em 1) tak vypise priradeny text a spusti zvuk podla toho cisla za /em.

Priklad makra :
/em 1 Vpreeeeed!
- vypise text "Vpreeeeed!"
- pusti zvuk s cislom 1 co je pokrik postavy VOICE_CHAT_BATTLECRY1

Mohlo by sa to pouzit tiez cisto pre pustenie zvuku cez makro :
/em 2
- pusti zvuk s cislom 2 co je pokrik postavy VOICE_CHAT_BATTLECRY2

Aspon tak nejak si to predstavujem ja... :P

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/