Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

virivy utok
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3348
Page 1 of 1

Author:  Bahnak [ 15:40 06. Sep 2009 ]
Post subject:  virivy utok

už se to tu řešilo mockrat, nemohl by ten utok konečně někdo opravit...? WM ho má ať chce nebo ne a momentálně je tato schopnost buglá... vířivý utok provede můj avatar jednou a pak nemůže jakymkoliv zpusobem útočit, jen schytává rány a dnes díky tomu zemřel. (Avatar ignoruje pokyn k utoku, nepřepíná se ani do utoku v obraně, jediné co může je pít potiony a umírat) Nechci vrátit zkušenosti, ani zlato, jen to prosím opravte a nebo tento feat zakažte a dejte místo něj cokoliv co funguje.

Author:  jachyra [ 15:43 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Pridávam sa, že by to bol výborný nápad

Author:  kucik [ 15:52 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

jachyra wrote:
Pridávam sa, že by to bol výborný nápad

Potrebny znalosti k tomu mas, tak se na to muzes vrhnout :)

Author:  Bahnak [ 16:44 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

ono je hezke kučiku že tam hodiš smajlíka a žertovně to hodíš na Koru, ale když to teda nejde, mohl bys alespoň říct proč?

Author:  Krata [ 17:13 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

ono je hezké zase pořád něco žádat že :) .. myslim že kucik ted neví co dřív, aspon slušnost by chybět nemusela, věřim že to kucik bere na vědomí, ale třeba jsou prioritnější věci

Author:  kucik [ 17:15 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Ale ja nerikam, ze to nejde. Reseni je hotovy a staci ho jen pouzit a otestovat. V idealnim pripade aby to testoval nekdo, kdo presne vi, jak se chyba projevovala.

Jedinej problem je, ze proste nevim co driv a nedokazu rict, kdy se k tomu dostanu. Kora je pocitacove gramotna, programovani ovlada a ja nevidim duvod, proc by zrovna tohle nemohl opravit nekdo jinej.

Nekomu to mozna pripadne jako rejpani, ale podle me tu fakt zasadnim zpusobem chybi dalsi koder a neverim, ze v tom mnozstvi hracu nikdo nenapsal v pascalu ,,Hello world".

Author:  Bahnak [ 17:26 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

už mlčím....
vrchol mé gramotnosti je uvařit čaj a dát d otrouby pizzu...
Ale kdyby na to někdo koukl a dal to dokupy a udelal ze zbytečneho featu užitečny..... bylo by to fajn.
(nebo kdyby alespon nefungoval ale nebugl pak ten utok....)

Author:  Krata [ 17:33 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Bahnak wrote:
vrchol mé gramotnosti je uvařit čaj a dát d otrouby pizzu...

Já si umim ještě namazat rohlik heč!

Author:  jachyra [ 17:38 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

*zaplače* čo som komu urobila? no že ja som vôbec niečo písala a spomínala na forku ... jaa som vedela, že po pol roku je chyba to spomínať :mrgreen:

ale zase poteším Kucika, že sa teraz kukám na jednu vec (myslím pevný Q) a pomaly sa chcem do tých scriptov dostať, aj keď som pôvodne to chcela vzdať, bo nikde som nemohla nájsť nejaké základy v inej ako anglickej reči ;) ale Skipp mi poslal stránku, kde je to v češtine tak reku asik vždy ráno, kým ma deti kvílením neodrovnajú a pomaly neprivedú do blázinca, sa na to pozriem :mrgreen:

Author:  kucik [ 17:51 06. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Krata wrote:
Já si umim ještě namazat rohlik heč!

Krato, to byla jiste dulezita informace a bylo nutne ji sdelit, ale mohl by ses na podobne prispevky priste prosimte vykaslat?
Prosim, nepiste sem nic, co nesovisi vyrivym utokem.

Author:  kucik [ 11:07 07. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Oprava:

- feats.2da riadky 867 a 868 nastavit ReqAction na 0
- uprava scriptu x2_s2_whirl.nss
- mala uprava v animacii a_ba_casts.mdl (odstranit impact_node cast)



uprava scriptu x2_s2_whirl
kód:

Code:
// Po skonceni 10s cooldownu je feat viriveho utoku znova pouzitelny
void WhirlwindCooldown(object oPC)
{
    SetLocalInt(oPC, "VIR", 0);
    SendMessageToPC(oPC, "Whirlwind active!");
}

void main()
{
    // Zaciatok mojich uprav
    object oPC = OBJECT_SELF;

    // Premenna zabrani spamovaniu viriveho utoku (co sposobilo zaseknutie postavy)
    if (GetLocalInt(oPC, "VIR") == 1)
    {
        SendMessageToPC(oPC, "Whirlwind cooldown...");
        return;
    }
    SetLocalInt(oPC, "VIR", 1);
    DelayCommand(10.0f, WhirlwindCooldown(oPC));

    ClearAllActions(TRUE);
    // Koniec mojich uprav

    // Bioware script
    int bImproved = (GetSpellId() == 645);// improved whirlwind

    // * GZ, Sept 09, 2003 - Added dust cloud to improved whirlwind
    if (bImproved)
    {
      effect eVis = EffectVisualEffect(460);
      DelayCommand(1.0f,ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT,eVis,OBJECT_SELF));
    }

    DoWhirlwindAttack(TRUE,bImproved);
}


Sakra a proč je chyba ve přání a stížnostech. To se potom skvěle hledá, když to chci opravit.

Author:  Raziel [ 13:30 07. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Dodatok : Animaciu uz opravenu mas. Takze ostavaju featy a script.

Author:  kucik [ 13:57 07. Sep 2009 ]
Post subject:  Re: virivy utok

Jo, řikal jsem si, že ta animace už bude v tom, cos mi dával, dík.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/