Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
virivy utok http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3348 |
Page 1 of 1 |
Author: | Bahnak [ 15:40 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | virivy utok |
už se to tu řešilo mockrat, nemohl by ten utok konečně někdo opravit...? WM ho má ať chce nebo ne a momentálně je tato schopnost buglá... vířivý utok provede můj avatar jednou a pak nemůže jakymkoliv zpusobem útočit, jen schytává rány a dnes díky tomu zemřel. (Avatar ignoruje pokyn k utoku, nepřepíná se ani do utoku v obraně, jediné co může je pít potiony a umírat) Nechci vrátit zkušenosti, ani zlato, jen to prosím opravte a nebo tento feat zakažte a dejte místo něj cokoliv co funguje. |
Author: | jachyra [ 15:43 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Pridávam sa, že by to bol výborný nápad |
Author: | kucik [ 15:52 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
jachyra wrote: Pridávam sa, že by to bol výborný nápad Potrebny znalosti k tomu mas, tak se na to muzes vrhnout ![]() |
Author: | Bahnak [ 16:44 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
ono je hezke kučiku že tam hodiš smajlíka a žertovně to hodíš na Koru, ale když to teda nejde, mohl bys alespoň říct proč? |
Author: | Krata [ 17:13 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
ono je hezké zase pořád něco žádat že ![]() |
Author: | kucik [ 17:15 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Ale ja nerikam, ze to nejde. Reseni je hotovy a staci ho jen pouzit a otestovat. V idealnim pripade aby to testoval nekdo, kdo presne vi, jak se chyba projevovala. Jedinej problem je, ze proste nevim co driv a nedokazu rict, kdy se k tomu dostanu. Kora je pocitacove gramotna, programovani ovlada a ja nevidim duvod, proc by zrovna tohle nemohl opravit nekdo jinej. Nekomu to mozna pripadne jako rejpani, ale podle me tu fakt zasadnim zpusobem chybi dalsi koder a neverim, ze v tom mnozstvi hracu nikdo nenapsal v pascalu ,,Hello world". |
Author: | Bahnak [ 17:26 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
už mlčím.... vrchol mé gramotnosti je uvařit čaj a dát d otrouby pizzu... Ale kdyby na to někdo koukl a dal to dokupy a udelal ze zbytečneho featu užitečny..... bylo by to fajn. (nebo kdyby alespon nefungoval ale nebugl pak ten utok....) |
Author: | Krata [ 17:33 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Bahnak wrote: vrchol mé gramotnosti je uvařit čaj a dát d otrouby pizzu... Já si umim ještě namazat rohlik heč! |
Author: | jachyra [ 17:38 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
*zaplače* čo som komu urobila? no že ja som vôbec niečo písala a spomínala na forku ... jaa som vedela, že po pol roku je chyba to spomínať ![]() ale zase poteším Kucika, že sa teraz kukám na jednu vec (myslím pevný Q) a pomaly sa chcem do tých scriptov dostať, aj keď som pôvodne to chcela vzdať, bo nikde som nemohla nájsť nejaké základy v inej ako anglickej reči ![]() ![]() |
Author: | kucik [ 17:51 06. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Krata wrote: Já si umim ještě namazat rohlik heč! Krato, to byla jiste dulezita informace a bylo nutne ji sdelit, ale mohl by ses na podobne prispevky priste prosimte vykaslat? Prosim, nepiste sem nic, co nesovisi vyrivym utokem. |
Author: | kucik [ 11:07 07. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Oprava: - feats.2da riadky 867 a 868 nastavit ReqAction na 0 - uprava scriptu x2_s2_whirl.nss - mala uprava v animacii a_ba_casts.mdl (odstranit impact_node cast) uprava scriptu x2_s2_whirl kód: Code: // Po skonceni 10s cooldownu je feat viriveho utoku znova pouzitelny void WhirlwindCooldown(object oPC) { SetLocalInt(oPC, "VIR", 0); SendMessageToPC(oPC, "Whirlwind active!"); } void main() { // Zaciatok mojich uprav object oPC = OBJECT_SELF; // Premenna zabrani spamovaniu viriveho utoku (co sposobilo zaseknutie postavy) if (GetLocalInt(oPC, "VIR") == 1) { SendMessageToPC(oPC, "Whirlwind cooldown..."); return; } SetLocalInt(oPC, "VIR", 1); DelayCommand(10.0f, WhirlwindCooldown(oPC)); ClearAllActions(TRUE); // Koniec mojich uprav // Bioware script int bImproved = (GetSpellId() == 645);// improved whirlwind // * GZ, Sept 09, 2003 - Added dust cloud to improved whirlwind if (bImproved) { effect eVis = EffectVisualEffect(460); DelayCommand(1.0f,ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT,eVis,OBJECT_SELF)); } DoWhirlwindAttack(TRUE,bImproved); } Sakra a proč je chyba ve přání a stížnostech. To se potom skvěle hledá, když to chci opravit. |
Author: | Raziel [ 13:30 07. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Dodatok : Animaciu uz opravenu mas. Takze ostavaju featy a script. |
Author: | kucik [ 13:57 07. Sep 2009 ] |
Post subject: | Re: virivy utok |
Jo, řikal jsem si, že ta animace už bude v tom, cos mi dával, dík. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |