Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:38 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Zvuky
PostPosted: 11:35 23. Jun 2007 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Zvuky:

V kazde lokaci je treba nastavit zvuky. Zakladem je nastaveni zvuku ve vlastnostech lokace v zalozce Audio nastavte hudbu, ktera bude v lokaci hrat. Hudbu boje nenastavujte (ta se nastavuje jen u lokace s bossy pro zlepseni atmosfery boje). Dale muzete nastavit zvuky pozadi dle typu lokace (zde ale dejte pozor, aby se to netriskalo s ostatnimi zvuky, coz si jednoduse vyzkousite tak, ze se do lokace pripojite).

Zvuky najdete v pravem panelu.

Nastaveni ve vlastnostech:

Zde najdete nekolik zalozek.

Zakladni - Zde si muzete dany zvuk prehrat. Takze zde lze nastavit hlasitost, ale nechavejte tu standartni - prednastavenou.

Umisteni - Zde nastavite typ zvuku. Moznosti - hrat vsude v oblasti (zobrazuje se cervenym koleckem) / Pokazde hrat z nahodne pozice (zobrazuje se okruhem a uprostred je kostka) / Hrat z urcene pozice (podobny jako predchozi, ale bez kostky). U zvuku hrajicich z nahodne pozice muzete nastavit jeste rozmezi, kde bude nahodne hrat.

*Zvuky jako pochodne, ohne, atd. davejte vzdy Hrat z urcene pozice. Nahodne jen zvuky zvirat, lidi, prace, atd.

*Vzdalenost hlasitosti:
- u pochodni nastavte vetsinou 5, u zvuku ptaku a zvirat 12+, u velkych ohnu (velke misky s ohnem, atd.) 10-12.

Rozsirene - Zde nastavite, kdy zvuk bude hrat (ve dne, v noci, stale, jen v urcene hodiny). Coz se da hojne vyuzit - napr. mouchy v noci nelitaji, ale naopak zacnou houkat sovy, nebo se vylidni mesto a obyvatele budou mene hlucet. Dale je zde potreba nastavit interval zvuku tak, aby se zvuky netriskali (nehralo jich vic najednou ve stejnou dobu).

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zvuky
PostPosted: 14:47 13. Mar 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
jenom doplnim - nebojte se používat ticho - fakt neni třeba za každou cenu mít v lokaci hudbu a eště zvukový pozadí - méně bejvá často více
to platí hlavně pro lokace, kde se postavy hodně zdržujou (města, hospody, interiéry) - sebecitlivěji nastavenej zvuk a hudba se časem stávaj neskutečně votravný

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zvuky
PostPosted: 10:47 21. Mar 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Spoustene zvuky

Spousteni zvuku pomoci placeablu. Typicky poplasne gongy, zvony, atd.

1. Nastavte placeable (gong) jako usable.
2. Do OnUsed eventu mu dejte script ku_playsound
3. Na placeablu vytvorte promenne area_1 az area_xxx, ktere budou obsahovat tagy lokaci, ve kterych se maji zvuky spoustet.
Napr.:
area_1 string di_karbarvir
area_2 string di_ivorymag
4. Na placeablu vytvorte promennou sound, s nazvem zvuku.
Napr.:
sound string al_cv_gongring1
5. Na placeablu vytvorte promennou message, ve ktere bude hlaska, ktera se vypise vsem, co zvuk slysi.
Napr.:
message string *Slysis poplasny zvon Ivorske straznice*


Nazvy zvuku muzete zjistit, napriklad kdyz si otevrete vlastnosti nejakeho zvuku z palety. Je to ten seznam vlevo dole, ze ktereho si je muzete prehravat.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zvuky
PostPosted: 10:55 21. Mar 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
funguje skvěle, díky

a paleta je napravo :P

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zvuky
PostPosted: 11:19 21. Mar 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Paleta je napravo, ale seznam zvuku v properties toho objectu je nalevo :P

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits