Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Zvuky http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=346 |
Page 1 of 1 |
Author: | Rejty [ 11:35 23. Jun 2007 ] |
Post subject: | Zvuky |
Zvuky: V kazde lokaci je treba nastavit zvuky. Zakladem je nastaveni zvuku ve vlastnostech lokace v zalozce Audio nastavte hudbu, ktera bude v lokaci hrat. Hudbu boje nenastavujte (ta se nastavuje jen u lokace s bossy pro zlepseni atmosfery boje). Dale muzete nastavit zvuky pozadi dle typu lokace (zde ale dejte pozor, aby se to netriskalo s ostatnimi zvuky, coz si jednoduse vyzkousite tak, ze se do lokace pripojite). Zvuky najdete v pravem panelu. Nastaveni ve vlastnostech: Zde najdete nekolik zalozek. Zakladni - Zde si muzete dany zvuk prehrat. Takze zde lze nastavit hlasitost, ale nechavejte tu standartni - prednastavenou. Umisteni - Zde nastavite typ zvuku. Moznosti - hrat vsude v oblasti (zobrazuje se cervenym koleckem) / Pokazde hrat z nahodne pozice (zobrazuje se okruhem a uprostred je kostka) / Hrat z urcene pozice (podobny jako predchozi, ale bez kostky). U zvuku hrajicich z nahodne pozice muzete nastavit jeste rozmezi, kde bude nahodne hrat. *Zvuky jako pochodne, ohne, atd. davejte vzdy Hrat z urcene pozice. Nahodne jen zvuky zvirat, lidi, prace, atd. *Vzdalenost hlasitosti: - u pochodni nastavte vetsinou 5, u zvuku ptaku a zvirat 12+, u velkych ohnu (velke misky s ohnem, atd.) 10-12. Rozsirene - Zde nastavite, kdy zvuk bude hrat (ve dne, v noci, stale, jen v urcene hodiny). Coz se da hojne vyuzit - napr. mouchy v noci nelitaji, ale naopak zacnou houkat sovy, nebo se vylidni mesto a obyvatele budou mene hlucet. Dale je zde potreba nastavit interval zvuku tak, aby se zvuky netriskali (nehralo jich vic najednou ve stejnou dobu). |
Author: | photter [ 14:47 13. Mar 2008 ] |
Post subject: | Re: Zvuky |
jenom doplnim - nebojte se používat ticho - fakt neni třeba za každou cenu mít v lokaci hudbu a eště zvukový pozadí - méně bejvá často více to platí hlavně pro lokace, kde se postavy hodně zdržujou (města, hospody, interiéry) - sebecitlivěji nastavenej zvuk a hudba se časem stávaj neskutečně votravný |
Author: | kucik [ 10:47 21. Mar 2008 ] |
Post subject: | Re: Zvuky |
Spoustene zvuky Spousteni zvuku pomoci placeablu. Typicky poplasne gongy, zvony, atd. 1. Nastavte placeable (gong) jako usable. 2. Do OnUsed eventu mu dejte script ku_playsound 3. Na placeablu vytvorte promenne area_1 az area_xxx, ktere budou obsahovat tagy lokaci, ve kterych se maji zvuky spoustet. Napr.: area_1 string di_karbarvir area_2 string di_ivorymag 4. Na placeablu vytvorte promennou sound, s nazvem zvuku. Napr.: sound string al_cv_gongring1 5. Na placeablu vytvorte promennou message, ve ktere bude hlaska, ktera se vypise vsem, co zvuk slysi. Napr.: message string *Slysis poplasny zvon Ivorske straznice* Nazvy zvuku muzete zjistit, napriklad kdyz si otevrete vlastnosti nejakeho zvuku z palety. Je to ten seznam vlevo dole, ze ktereho si je muzete prehravat. |
Author: | photter [ 10:55 21. Mar 2008 ] |
Post subject: | Re: Zvuky |
funguje skvěle, díky a paleta je napravo |
Author: | kucik [ 11:19 21. Mar 2008 ] |
Post subject: | Re: Zvuky |
Paleta je napravo, ale seznam zvuku v properties toho objectu je nalevo |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |