Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 12:42 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Prechody
PostPosted: 12:31 23. Jun 2007 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Prechody:

Prechod pomoci spouste:

Spoust najdete v level panelu: Kreslit spoust / Zmena oblasti - Novy prechod oblasti. Pote nakreslite pole ve tvaru obdelniku, ktere bude dany prechod predstavovat. Pote otevrete vlastnosti pole a nastavite:

- jmeno + tag: ve tvaru xx_aaaa_bbbb, kde xx je vas prefix, aaaa je zkratka lokace z niz vede prechod a bbbb je zkratka lokace, do niz prechod vede

To same nastavite na druhou spoust (s tim rozdilem, ze aaaa a bbbb bude opacne, tj. prechod vede opacnym semrem). Pote rozevrete zalozku Zmena oblasti - Nastav prechod oblasti. Zde vyberete cilovou oblast a v ni cilovou spoust. Na spoustich se vam objevi kontrolni bod (takovy vykrojeny zluty trojuhelnicek s modrou vlajeckou). Jeho spicka urcuje smer, kterym bude postava po prechodu natocena. Nezapomente nastavit spravny smer!

Prechod pomoci dveri:

Postup je stejny - ve vlastnostech v zalozce Zmena oblasti udelate to same. Nezapomente nastavit dverim spravny tag! Zde se nenastavuje smer natoceni postavy po prechodu. U dveri je automaticky natocena.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:41 23. Jun 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
doporučuju eště automaticky vytvořenej waypoint popotáhnout kousek dál vod triggeru a natočit logickým směrem - jednak po vstupu do takový lokace nečumí postava do zdi a espoň trochu se eliminuje "zkratkovej bug"
pokud tomu nebrání logika lokace, není proti ničemu umístit waypoint vedle triggeru, namísto před něj - další eliminace zkratkovejch bugů

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Prechody
PostPosted: 00:37 28. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Prosim, budete-li pouzivat prechod, kterej vypada jako otevrena vlci tlama, NEDAVEJTE prechod dovnitr tlamy. Pulorkove nemohou vejit do tlamy, a pak je z nich pracne musi DM odstavat. Dejte prechod trochu pred tlamu na zem.

DIKY!! v podtemnu je totiz tehle prechodu jako maku, a nemuzu se jako pulork do hodne dostat..

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Prechody
PostPosted: 12:53 09. Feb 2012 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Tagy u přechodů dělejte co nejkratší, pokud je tag spojovaných přechodů moc dlouhý, přechod nebude fungovat!

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 70 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits