|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Prechody Posted: 12:31 23. Jun 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Prechody:
Prechod pomoci spouste:
Spoust najdete v level panelu: Kreslit spoust / Zmena oblasti - Novy prechod oblasti. Pote nakreslite pole ve tvaru obdelniku, ktere bude dany prechod predstavovat. Pote otevrete vlastnosti pole a nastavite:
- jmeno + tag: ve tvaru xx_aaaa_bbbb, kde xx je vas prefix, aaaa je zkratka lokace z niz vede prechod a bbbb je zkratka lokace, do niz prechod vede
To same nastavite na druhou spoust (s tim rozdilem, ze aaaa a bbbb bude opacne, tj. prechod vede opacnym semrem). Pote rozevrete zalozku Zmena oblasti - Nastav prechod oblasti. Zde vyberete cilovou oblast a v ni cilovou spoust. Na spoustich se vam objevi kontrolni bod (takovy vykrojeny zluty trojuhelnicek s modrou vlajeckou). Jeho spicka urcuje smer, kterym bude postava po prechodu natocena. Nezapomente nastavit spravny smer!
Prechod pomoci dveri:
Postup je stejny - ve vlastnostech v zalozce Zmena oblasti udelate to same. Nezapomente nastavit dverim spravny tag! Zde se nenastavuje smer natoceni postavy po prechodu. U dveri je automaticky natocena.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 12:41 23. Jun 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
doporučuju eště automaticky vytvořenej waypoint popotáhnout kousek dál vod triggeru a natočit logickým směrem - jednak po vstupu do takový lokace nečumí postava do zdi a espoň trochu se eliminuje "zkratkovej bug"
pokud tomu nebrání logika lokace, není proti ničemu umístit waypoint vedle triggeru, namísto před něj - další eliminace zkratkovejch bugů
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Prechody Posted: 00:37 28. Feb 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Prosim, budete-li pouzivat prechod, kterej vypada jako otevrena vlci tlama, NEDAVEJTE prechod dovnitr tlamy. Pulorkove nemohou vejit do tlamy, a pak je z nich pracne musi DM odstavat. Dejte prechod trochu pred tlamu na zem.
DIKY!! v podtemnu je totiz tehle prechodu jako maku, a nemuzu se jako pulork do hodne dostat..
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Prechody Posted: 12:53 09. Feb 2012 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Tagy u přechodů dělejte co nejkratší, pokud je tag spojovaných přechodů moc dlouhý, přechod nebude fungovat!
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] and 20 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |