 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
LDamian
|
Post subject: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 12:18 23. Nov 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
DenGrasse wrote: Na co všichni potřebujee identifikaci přes NPC? Ve hře je dost PC posav, který to identifikovat dokážou... a že nejsou vždycky dostupný? Inu co, snad nikoho nezabije, když počká do druhýho dne... Sólování, sólování, sólování, to je zdá se heslo serveru...  Nechtel jsem spamovat topic, ktery k tomu neni urceny. Casto si tu lide, hlavne DM stezuji na solo zabijeni potvor. Podle mne neni solo hrani az tak vyhodne, vyhodnejsi je hrat tak ve dvou lidech, ale ani to neni podle mne idealni. Osobne bych chodil na vypravy nejradeji v parte 4 az 6 postav, jenze systemove - expy, loot je to v soucasnem nastaveni IMHO nevyhodne. Rad bych dal par duvodu, proc tomu tak podle mne je. Solo hra+ Maximum expu pro vetsinu povolani (druid se summonem, familiarem a ovladnutym zviretem tu ma smulu a spatne se expi, valecnik dobre postaveny jede velmi dobre a snadno). + Maximum penez z trofeji a lootu. - V pripade smrti vas nikdo neodnese do chramu a to od toho 10 - 12. levelu pak dela znatelny rozdil v rychlosti postupu pro lidi, co obcas umiraji (skoro vsechny buildy, skoro vsechny hracske povahy). Pokud neumirate, tenhle hlavni duvod pada. - Pro mnoho buildu problem na urcitem rozmezi levelu efektivne zabijet solo. - Neni to takova zabava, i kdyz zalezi na povaze hrace. Nekomu samota pri hre vyhovuje a radeji se s ostatnimi setkava pri jinych prilezitostech (hospoda, arena, plsesy, obchod, CvC...). Hra v paru nebo v male skupince 3 az 4 postav+ Vyrazne nizsi umrtnost resena pruchodem pres Astarotha. Da se dobre expit i s postavou, ktera ma sama problem rychle a efektivne zabijet, pokud je ta postava snesitelna v parte (pokud si nekdo udela nevyhodny build na solo a da mu povahu, ktera ho vyclenuje z party, ma smulu). + Porad slusny vydelek z lootu. Daji se chodit i lokace, kam si solo postava na tom urcitem levelu netroufa, takze vydelek mozna i vetsi. Do urciteho levelu velmi slusna rychlost expeni. Da se take chodit sirsi okruh nepratel nez pri solo, takze odpada nutnost tupe vybijet stale stejnych 5 lokaci a dva az tri bossy. + Vyrazne vyssi zabavnost pro vetsinu hracu. - Od urciteho levelu neni proste parta treba na zabijeni jeste nebezpecnejsich potvor, protoze takove potvory zkratka nejsou (mimo bossu) a hlavni vybava je uz kompletni. - Trochu min penez. - Nekteri lide si proste nesednou. Hra ve vetsi parte 4-8 lidi+ Do urciteho levelu pomerne vyhodny exping. Sice je tu postih za partu, ktery pri 8mi lidech snizi expy na ani ne polovinu oproti tomu co by bylo solo, ale zase je mozne teoreticky dosahnout velke rychlosti zabijeni. Teoreticky proto, ze se tak stane pouze pokud se sejdou lide, kteri maji stejny styl hry nebo se prizpusobi vetsine. Nekdo rad jen chodi a dlouze si povida, nekdo rad beha a hraje rp pri boji (ruzne hlasky a tak a sem tam pauza) a nekdo rad treba hodinu, dve real tvrde jede a zabiji a teprve pak nejaka ta pauza. + S takovou partou pokud je stabilni uz se da leccos dokazat. Da se pomyslet na ovlivnovani rp veci ve svete, parta si snadno sdili remesla kdy kazdy dela neco a parta je tak sobestacna v podstate a nezavisla na okolnim svete. Da se zalozit gilda, rodina... + Velka vyhoda do CvC na pozdejsich levelech, pramenici ze sehrane velke skupiny. + Muze to byt zabava, pokud si navzajem sednete. - Organizacne narocne, je treba nekdo, kdo uz to povede. - Je malo mist na Thalii, kde by tak velka parta byla treba, casto se bude stavat, ze cast clenu bude jen povlavat za tim aktivnejsim zbytkem. - Malo penez. Z lootu a bossu. Je vetsi nutnost delat craft (coz vede spis k solo hre). Da se to obejit tak, ze parta si navzajem bude vypomahat financne - takovy maly komunismus. Tam pak neni problem. - Je tezke docilit toho, aby se tak velka parta udrzela pohromade. Aspon na povrchu, kde nejsou skutecne duvody, proc by se pohromade drzet mela. ----------------------------------------------------------------------------- Celkove Thalie solo hru podporuje tim, ze je mnoho povrchovych spawnu snadno zabitelnych jednou postavou. Je to tim, ze nepratele jsou take obvykle jednoho typu vsichni (vlci, tygri, vrrci, elementalove...). Takze staci zvolit spravny typ nepratel a hotovo. Postavy, ktere snadno zabiji zvirata to v tomto maji jasne. Postavy, ktere jsou zamerene na boj s potvorama, ktere jsou na Thalii delane ruznorode (kostlivec valecnik, kostlivec klerik, kostlivec mag... ) tu partu vyuziji spis, protoze jim nestaci jednostrana vyhoda. Nicmene i ty ruznorode spawny se daji i solo, pri spravnem buildu. Neni to hlavni problem. K solo hrani trochu svadi nutnost dobre vybavy od 12. - 18. levelu (jak u koho), na kterou se obvykle nevydela beznou hrou. Takze postava zacne bud craftit (coz je prevazne solo cinnost a kontakt je spis tellem) nebo dokolecka obihat bosse, kteri jsou uz pro nej snadni. Coz je opet prevazne solo cinnost, protoze se snazi maximalizovat zisk, aby vydelal a mohl chodit na potvory, ze kterych opet bude mit expy. Co s tim udelat nevim, ani se to snad neprojevi uplne u vsech postav. Ale nejake takove veci jsem si pri hre vsiml. Problem u hrani v parte je na epickych levelech kolem 25. az 26. levelu s vhodnym buildem. Nejlepsi expovaci misto je na povrchu prahvozd. Tamni potvory maji CR kolem 25-26 +-. Tedy nejakych 6-9 expu na 25. levelu za tygra, 5-8 expu na 26. levelu za rakshasu treba. Jsou to odhady, nemusi to byt presne, ale tak nejak by to melo vychazet co jsem se dival ve hre. S dobrym buildem a dobrym vybavenim na techto levelech neni v zasade problem ty potvory dat solo. A pokud mate jeste motivaci expit dal nahoru i pri tak malo expech, tak rekneme 4 clena parta, ktera by vam z tech 6 expu za potvoru udelala 3-4 expy za potvoru je spis na obtiz. Mene expu, mene penez. Parta je normalne vhodna na to, aby sly zabijet potvory s CR vyssim nez je to vase nebo aspon stejnym jako je to vase, kdyz neni vybava. Potiz je, ze na Thalii od urciteho levelu takove potvory proste nejsou. Parta je pak vhodna "pouze" na tezke dungy a bossy, kde ale opet jde spis jen o toho bosse a pak samozrejme do CvC. Kdyz neni parta, v CVC proti parte neni v podstate sanci, na to treba povrch uz parkrat dojel. ------------------------------------------------------------------------- Jak na Thalii podporit hru v parte?Stavet potvory ktere budou ruznorode ve spojitosti s mistem.Treba dung s pastma, zamcenyma dverma, potvorama ruznych schopnosti (valecnicka potvora se srazenim, ruzne kouzlici potvory na vuli, na smrt, odkouzlujici, potvora co se schovava a dava zakerne, potvora co otravuje nebo pusobi nemoci, potvora s vysokou odolnosti na magii a potvora se solidnimi redukcemi na fyzicke zraneni nebo jinym spubem jak jim brani - treba acid shield). Takove misto je vyhodnejsi v parte nez solo vetsinou. Vsechno samozrejme nemusi byt pouzite najednou, ale je lepsi pro hru v parte ruznorodost, nez pouzit 20 potvor, ktere budou zkratka jen utocit. Pomuze i to misto, kde by se idealne mohly vyuzit i skilly jako presvedcovani a podobne. Da se to osetrit i tim, ze treba v dungu bude treba stisknout dve paky naraz... Rozsirit Thalii o potvory s vyssim CROpet idealne tak, ze budou umistene hure dostupne a ne snadno vrazditelne proste jen vyssim levelem. Podporovat CvCNe nutit ho vsem samozrejme. Ale CvC je vec, ktera zvysuje vyhodnost sehrane skupiny. Prehodnotit Exp systemZejmena modifikatory pro partu a expeni vysokych levelu. Je mozne ze jsou v poradku, zjisti se to az vubec prislusne potvory s vyssim CR budou. Spis tak obecne ve stylu - na jakem CR potvor by mohla expit parta 6ti postav s levelem 30? EDIT> a po kolika expech by meli expit?Prehodnotit ozivovani u klerikaZavedlo se, ze predmety nejsou identifikovane kvuli skillu znalosti. A DM tym zrejme moc nebude chtit zavest npc s identifikaci, aby podporily interakci hracu. Stejne tak bych navrhoval znovu prehodnotit napriklad moznost nakupu komponent pro klericke kouzlo vzkriseni. Pokud by bylo zakouzleno s touto komponentou, exp postih u postavy by byl stejny jako v chramu. Tak by slo dosahnout toho, ze parta s klerikem vysokeho levelu by mela dalsi vyhodu. Pri smrti by se nemusela cela vracet do mesta (coz ted ponekud vetsi party diskvalifikuje - bud jedna nerp a nebo pri smrti kohokoli cela vyprava konci). Prehodnotit craft system a alchymiiU alchymie uz se stalo, u craftu se castecne deje. Jde o to, aby napriklad valecnik, mnich ci kdokoli dalsi nedosahl pomoci veci z craftu a alchymie toho, ze nebude mit zadnou slabou stranku a nebude nikoho potrebovat. A take jde o to, aby klasicka kouzlici povolani mela sve misto v druzine. Aby nebyla zbytecna, ani presilena.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 16:34 23. Nov 2009, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 12:39 23. Nov 2009 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
zajimava uvaha...o čem vlastně byla? Myslím že je vždy věc hráčů, co chtějí hrát.. jestli solo, nebo team... Ve většině případů máš pravdu, ale jsou to spíše všechno daná fakta která většina hráčů ví a nebo na ně přijdou časem... Je tady takové pravidlo, chceš li hrát sám, udělej si silný build (warrior, monk, RDD, wizard, cleric) a mlať si sám, k tomu si vem craft a až dojdou prachy na novou vybavu udelej si svoji nebo si na ni vydlej...
Chceš li hrát v teamu, je dobré se předem domluvit a vytvorit vhodnou postavu do skupiny (tank, booster, střelci, thief na pasti... Podle mě je tahle volba nejlepší, vycházím ze zkušeností...
nesouhlasim jen v jednom a to že kouzlící povolání mají místo v jakekoliv partě, v případě wizny dvojnasob, jelikož dokaže rozhodovat nejtěžší boje a kontrolovat bigbiovkama boj...(ve vetsine pripadu), nemluve o dlouhotrvajících boostech(síla, obratnost, odolnost), rychlosti(haste, mass haste), imkách na mysl a kamenkami... takže podle me je jakakoliv družina vždy skoro dvojnasob silná když má svou wiznu...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Tretas
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 12:39 23. Nov 2009 |
|
Joined: 13:12 01. Oct 2008 Posts: 1450 Location: Rožnov p. R.
|
Uf no a už mě bolí oči z toho co jsem přečetl. Chci jen podotknout, že těžší dungy se určitě právě dělají a já si na tom aby byl dung pekelně zákeřný a nebezpečný dávám záležet. Bude to sice trvat, ale co se dá dělat, prostě rychleji to nejde.
_________________ Hant Sendt - Ztracen neznámo kde. Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.
|
|
Top |
|
Necrooo
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 13:02 23. Nov 2009 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 12:24 17. Sep 2009 Posts: 273
|
Tak jsem si to cele přečetl. Dosti zajimave. TO musim nechat. Nejsem tak daleko lvlove takze do toho moc nevidim. Ale v tuto dobu me napadaji 2řešení. První co již zminoval (různorodost npc). Druhá ta, že proste u vsech npc se zvedne jejich síla, coz zpusobi to ze se bude muset zacit chodit ve vice lidech a ten kdo bude chtit solo, bude delat craft (hodne obrazne mysleno).
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 13:47 23. Nov 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Nemyslím si, že by se něco mělo měnit v současné thálii, ale budoucí rozšíření o nové lokace by se tímto směrem mohlo ubírat, aby se víc chodilo v partě, protože já na epickým lvlu už partu nesehnal z důvodu že žeru expy Rozhodně nesouhlasím s necrem v tom že se zvedne síla NPC o dvojnásob, protože jsem na vysokém lvlu a zas takovej borec nejsem, abych si dal sám celej prahvozd, respektive nevyužívám svůj build v plném potenciálu, na to je expert vlk 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Necrooo
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 14:07 23. Nov 2009 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 12:24 17. Sep 2009 Posts: 273
|
innfra wrote: Rozhodně nesouhlasím s necrem v tom že se zvedne síla NPC o dvojnásob, protože jsem na vysokém lvlu a zas takovej borec nejsem, abych si dal sám celej prahvozd, respektive nevyužívám svůj build v plném potenciálu, na to je expert vlk  To jsem myslel ve spojitosti s tim ze pak by se to uz nechodilo solo. Protoze by sis to solo proste nedaval, tudiz bys potreboval partu. S tim ze by se treba pridaly expy. Nevim, moc do toho nevidim, byl to jen muj strohy napad.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 14:24 23. Nov 2009 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Nooo někdy je problém tu i vůbec partu sehnat. Když si vzpomenu na své začátky tady, tak sem netušil, která postava jak na tom je a podobně, takže mi nezbylo než sólovat a vcelku umírat, páč sem neměl nějak super postavu (Alice sama toho moc nedá  ). Což je asi pro nováčky někdy těžké si najít někoho s kým trénovat a aspon aby byl podobný lvl. Jo taky bych ocenil kdyby kouzlo vzkříšení od klerika dávalo stejný postih (což je 1% na expy) jako v chrámu. Je to přece jen výsada klerika a dost cenná (fajn přiznávám existuje i svitek a nebo žezlo, ale to už zase stojí nějaké ty zlatky). PS: K tomu sólování, tomu se nejde vyhnout, na každém modulu se najdou jedinci, co nechcou být omezováni a radši hrají sami. Ale najde se hodně lidí, které spíš baví expení v partě, protože je u toho víc srandy  A pokud chcete aby boss nedávali solisti, na to existuje jednoduchý fígl, vzpoměl ho i Ldamian. Dvě nebo tři páky a nebo nášlapné plošiny a podobně.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 14:30 23. Nov 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Já jsem si vytvořil postavu která mi vyhovuje a je schopná hrát i v partě, ale né za cenu toho, že se kvůli tomu bude šťourat do hry. Jestli se má něco měnit, ať je to v nový lokaci. Zajmalo by mě, když by jsi ty byl na epickým levlu, jak by jsi se ke všem těm změnám stavěl, protože tu hrajou i lidi, kterí tu jsou od wipu. Hlavně nevim co tu plašit, když stejně o těhdle věcech rozhodují WB/DM, tak nevim proč vyvolávat domino efekt paniku o tom že by se něco mělo měnit Já jsem hroznej plašan a děsim se toho že by se něco mohlo brutálně změnit. Pak bych měl zabíjet nějakýho ukrutnýho moba a dostat za něj 1 exp i bez party? Nie. Jde taky o to, že né vždy člověk sežene partu, dejme tomu noční tvorové, co tu hrajou v časných raních hodinách, kdy se tu nikdo nevyskytuje. A hlavně je to o hráčích, jestli budou chtít chodit v partě nebo ne. Ad žezlo: to jsem tu neviděl, možná ten svitek... Spíš by se asi muselo udělat spešl kouzlo, protože svitek a to kouzlo je v podstatě shodné a tudíž by se k němu mohl dostat i bard, či zloděj, nebo kdokoliv kdo má dostatek bodíků v používání magických předmětů 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 14:36 23. Nov 2009 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
innfra wrote: Ad žezlo: to jsem tu neviděl, možná ten svitek... Spíš by se asi muselo udělat spešl kouzlo, protože svitek a to kouzlo je v podstatě shodné a tudíž by se k němu mohl dostat i bard, či zloděj, nebo kdokoliv kdo má dostatek bodíků v používání magických předmětů  Jo žezlo sem už párkrát viděl v Dobrodruhově krámku. To vychází asi na 150-180k na 10 vzkříšení. Svitek myslím taky stojí kolem 16k, ale ten sem nějak nezkoumal, jestli jde někde koupit.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
venomeq
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 14:50 23. Nov 2009 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 17:55 04. Jul 2009 Posts: 384
|
Asi tak jak psal Rof....Damianova postavaBU nema snad zadny problem sehnat nekoho do party...ovsem ja s paladinem ci s carodejem sem v parte sel snad jen dvakrat vickrat se mi nepodarilo sehnat nejakou particku a to z nekolika duvodu .... Prvni: Hraci proste nemusej kdyz vokolo vseho v dungu kecam a snazim se to spettrit rp hrou,chteji to mit rychle zasebou aby mohly jit na dalsi loot protoze vedi ze v tom dungu stejne v tech 4 lidech bude poklad k nicemu asi jako par drobnych z potvory. Druhy:Kdyz uz sezenes partu tak ne kazdej dne je posviceni a ne vsichni proste maji cas u toho sedet coz neni na skodu ale tim padem se p ocase ta parta rozpadne. Treti:Neni vlastn ani poradnej dung kterej by vyzadoval nak partu lidi. Ctvrty:tezke dungy co vyzaduji partu tak sem asi zatim neobjevil krom snad toho stareho chramu kterej je sakra tezkej a na 16 lvl si tam neskrtnu tudiz pro silnejsi lvly i z partou a zrejme mi to pride jako asi jedinej spravnej dung jak ma byt ty potvory sou tam velice silne a krute co se mel moznost poznat v druhem patre ale i presto se da zvladnou ve dvouch lidech na 18lvl coz by se mohlo trosku i vic ztizit.  Tudiz ... Urcite bych ty dungy ktere maji vic pater ci sou rozsahle vo hodne stizil...takove Hlinske Ruiny mi pridou hodne snadne a pritom to je hezkej dung kde by se dalo vyradit. Priklad treba Troly bych nechal tak jak sou pac to je mini dung pro jednoho hrace,to same zlobry...ale opravdu dung typu Hlinske ruiny a td tech je tu malo...aspon co ja sem narazil na takove dungy do 16 lvlu kdy uz em projel thalii...vetsinou to sou spawny potvor a jeskyne jako trolove,snezni tygri,ledni medvedi a tak podobne. Ty opravdove dlouhe dungy zacinaji uz fakt na velkych lvlech kdy uz postava ma poradnou vejbavu i lvl a stejne sou slabe nebot ta postava to dokaze probehnou ve dvouch jak nic.Byl sem v ledovem chramu s doprovodem jorga daladana a korou.A moc prace tam teda fakt nebylo ac je to hezkej dung rekl bych ze takovehle dungy by mely byt maximalne tezke a mel by byti problem to prosit i s 4 postavama kterej maj 25lvl. Co se tyce klerikova kouzlo oziveni mrtveho ci vzkriseni pride mi to na hlavu..... Ress pres astarota v podsveti je drahj jak pes....jak po exp strance tak i pres gp coz je delany velice dobre a souhlasim stim Ress pres lekarnicku je asi nejlepsi nebot nezere expy a kdo ma leceni na 100 tim zachrani spoustu lidi od straty expu(Aspon co sem si zatim vsiml) pak tu sou hulky a svitky...nemam je vozkousene tak nevim jak rsujou a kolik berouexpu jeste tu mame samozrejme kouzlo od samotneho klerika ktere je prakticky nevyuzitelne nebot ma vetsi postihy nez knez ve meste jako npc...coz mi pride jako problem...jakej je rozdil mezi npc knezem a pc knezem co hraje hrac?jen to ze jeden je NPC a druhej hranej clovekem?a pritom maji stejne kouzlo ressu a knez kteryho hraje hrac prakticky resuje draz nez knez Npc....PC knez bere myslim 2%?? jistej si ted nejsem. Ress pres stahovaci nuz tak to bych zrusil. No a pak jeste ten knez ve mestech jako NPC...resuje za 1% z exp. Myslim ze to by se melo prehodnotit....Hrac kenze takhle nevyuzije prakticky potencial postavy nebot kouzlo ressu ktere ma mu je tak akorat na dve veci. Kouzlo od hrace by melo byt stejne jako od npc kneze tudiz za 1%(popripadne to nejak upravit tu hodnotu to je na vas) a co se tyce svitku a hulek tak bych to asi udelal v zavislosti kdo je uziva...zda nekdo kdo neni knezem ale ma na to schopnosti. Priklad knez kterej ma kouzlo ressu ale uz ho spotreboval ale ma svitek by ho mel vyuzit stejne jako kouzlo za stejnou cenu.. Kdezto zlodej kterej muze uzit hulku by to mel drazsi nebot proste neni knezem. A kdyz se na to podivam tak uprimne malo kdo tu jede kneze snad jen o trech vim co ho jedou normalne Essu Nimue a servirka.
_________________ Artorius Krows - Bývalý Paladin čestných ochránců úsvitu, člen VI.roty
Darius - RDD bez nároku na kousek štěstí.
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 15:17 23. Nov 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
venomeq wrote: Treti:Neni vlastn ani poradnej dung kterej by vyzadoval nak partu lidi.
Ty dungy tu jsou, ale když si hold někdo udělá PB, no tak jeho smůla, že si je dá sám. venomeq wrote: Ty opravdove dlouhe dungy zacinaji uz fakt na velkych lvlech kdy uz postava ma poradnou vejbavu i lvl a stejne sou slabe nebot ta postava to dokaze probehnou ve dvouch jak nic.Byl sem v ledovem chramu s doprovodem jorga daladana a korou.A moc prace tam teda fakt nebylo ac je to hezkej dung rekl bych ze takovehle dungy by mely byt maximalne tezke a mel by byti problem to prosit i s 4 postavama kterej maj 25lvl. Tohle neni epickej dung. Je to pro vyšší lvl, ale Kora s jejím lvlem s tím rozhodně nemá problémy... Koukejte si tu něco odehrát a projít prahvozd s pavoučnatkama a pak mi říkejte o tom, že tu jsou slaby dungy! (tím myslím necra a venomka, protože si nemyslím, že to s thálií je až tak špatný aby se něco muselo měnit)
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 15:37 23. Nov 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Imho. Kdyby tu byl hlavni zdroj expu z mist jako jsou Karathsky hrbitov a stoky, skreti jeskyne, Hilske Ruiny, Ledove jeskyne, chram uctivacu vsevidouciho oka, Zapomenuty chram, z dungu kyklopu, vlkodlaku, ale treba i tech banditu nebo rakshasu nebo pavoucnatek, tak se jedou vic party a min solo. Ta mista se sice daji i solo pro bojovnika, ale uz jsou na to treba aspon lektvary. Solo je vyhodny imho hlavne na vybijeni prevazne povrchovych lokaci tvorenych jednim typem potvor stale dokola. Tim nenavrhuji zadne zmeny. Jen jak uz jsem rikal - nove delane potvory s CR 25+ by mely byt spis ukryte v tech dungeonech nebo i na povrchu normalne, ale spis mix ruzne zamerenych potvor vyzadujicich ruzne schopnosti a ochrany. Rozhodne ne nejaky nadepicky les s 20ti super tygrama s CR 30 a jedna mega tygrice s CR 40 lisicima se od tech v Alvu vyssi obranou, utokem a vic zivotama. Misto toho dat treba 20 super tygru se srazenim a k nim nejaci tygrodlaci samani adekvatnich schopnosti a sef treba Duch tyrgiho rodu zase postaveny vyrazne jinak nez ti samani i tygri. Takze aspon tri typy nepratel kazdy vyzadujici trochu jiny pristup. Kdyz se to takhle udela a mozna se mrkne na exp system u postav 25 level + aby parta moc nezrala expy, tak to bude OK. At tu nekdo neplasi, ze tu prosazuju nejake drasticke zmeny. .o]]] PS> jsem jen hrac jako kazdy jiny, i kdybych navrhl ja nevim co, neni treba hned plasit 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Necrooo
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 16:06 23. Nov 2009 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 12:24 17. Sep 2009 Posts: 273
|
A Ty si koukej precist me prispevky cele a nevybirej jen z nich to co se ti zrovna hodi. Protoze placnout ze rikam ze tu sou slabe dungy je hodne zcestny. Takze koukej cist, dej si kafco a treba pochopis o cem vlastne pisu.
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 18:03 23. Nov 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="innfra"]J.... protože tu hrajou i lidi, kterí tu jsou od wipu.
A dokonce je tu i několik předwipových, kteří s nostalgií vzpomínají na ohniště v Ivory, kde se tak krásně dívaly dohromady výpravy...
A Klerik vzkříšení prakticky nepoužije, protože ztráta expů u kněze NPC je o polovinu nižší - tento nesmysl byl již mnohokrát diskutován a to zděla bez efektu...
Bohužel životní zkušenosti ukazují,že často každá změna vede k horšímu...
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Parta vs Solo - exp system a dalsi... Posted: 23:56 23. Nov 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ten rozbor je dobry. Myslim, ze na hodne vecech se uz pracuje. Klericke vzkriseni chcem upravit uz hodne dlouho, jenom se na to nejak zapomnelo a asi by se to melo ozivit.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |