Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Chyba prvního bouchnutí? http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3586 |
Page 1 of 1 |
Author: | innfra [ 22:54 25. Nov 2009 ] |
Post subject: | Chyba prvního bouchnutí? |
Tak tohle jaksi nechápu, kovu brnění a už asi osmý mi křuplo na to že jsem ho položil na kovadlinu a dvakrát do něj bouchnul, jinak ho dělám bez problémů, odolnost mám dostatečnou, pokud to chce někdo vědět, napíši po PM. Prosím o vysvětlení, tohle se mi nestávalo, když jsem tu hrál... Je to hrozná úmrtnost na první ránu a navíc je to za 14 expů. |
Author: | Necrooo [ 01:51 26. Nov 2009 ] |
Post subject: | Re: Chyba prvního bouchnutí? |
Tak co cekas. 14xp je celkem dost. Taky jsem dnes delal vyrobky se 14xpama. asik 3 ze 7 jsem pokazil hned na zacatku. A pak ty ostatni jsem delal celkem dlouze. 14xp svedci o tom ze ta vec neni nejlehci uz, takze se musi pocitat s tim ze se ti to nepovede. |
Author: | innfra [ 02:00 26. Nov 2009 ] |
Post subject: | Re: Chyba prvního bouchnutí? |
No co já vyráběl, tak jsem měl 14 expů normálně a šlo to v pohodě, nikdy mi to na první bouchnutí neruplo... Teď se jenom divim... protože jestli se ty expy nějak měnily, tak by mě zajmalo o kolik se to hejblo oproti starýmu craftu, kterej se neodvíjel od atribut... a hlavní je divný, že co jsem změnil kovadlinu, tak mi nic neruplo, ani v tartenu, tam jsem dokonce jel po 24... sice to byl bronz, ale praskal až na 24 a normálně šlo 16-18... vejš už byl risk... takže mi to nějak nejde do hlavy... |
Author: | Bahnak [ 21:24 26. Nov 2009 ] |
Post subject: | Re: Chyba prvního bouchnutí? |
moje zkušenost: pokud vyroba neni trivialni, vždy existuje možnost neuspěchu - NWN kostka forever můj příklad: Koro zlatník, výroba amuletu: Netrivial, 1 exp za hod 1 hod - ok - 1 exp (Opakuji NETRIVIALNI) 2hod - propal 3hod - propal 4hod - zničeno A proto jsem po změne nastaveni přestal s Korem delat zlatnika ![]() |
Author: | monstera [ 22:48 26. Nov 2009 ] |
Post subject: | Re: Chyba prvního bouchnutí? |
Bahnak wrote: moje zkušenost: pokud vyroba neni trivialni, vždy existuje možnost neuspěchu - NWN kostka forever můj příklad: Koro zlatník, výroba amuletu: Netrivial, 1 exp za hod 1 hod - ok - 1 exp (Opakuji NETRIVIALNI) 2hod - propal 3hod - propal 4hod - zničeno A proto jsem po změne nastaveni přestal s Korem delat zlatnika ![]() to ti to zničilo moc brzo, obvykle přichází propaly v serii 5 za sebou... |
Author: | innfra [ 00:28 27. Nov 2009 ] |
Post subject: | Re: Chyba prvního bouchnutí? |
monstera wrote: to ti to zničilo moc brzo, obvykle přichází propaly v serii 5 za sebou... Jo přesně tohle mám na mysli ![]() ![]() No jinak jsem změnil kovadlinu a povedlo se mi pak už všechno, tak snad se ke mě vrátilo štěstí... ![]() |
Author: | Bahnak [ 07:56 03. Dec 2009 ] |
Post subject: | Re: Chyba prvního bouchnutí? |
...je vtipne jak crafteři už znají nazpaměť intrvaly kostky, kdy klesá a stoupá pravdepodobnost... všimli jste si někdy že se kostka chová podobně v boji? Třeba serie 5 vysokých utoků (hody 17-20) a pak průměr a potom zase serie "propalů" (hody1-4) Je zajímavé že se to točí pořád dokola, místo aby to házelo "náhodně"... S tou šperkařinou je to ale šílené, prostě jde o to v jákém stavu rozházení je kostka, pokud zrovna na začátek práce na třetím kameni chytneš sérii těch propalů tak je vymalováno... |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |