|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
photter
|
Post subject: Posted: 20:04 18. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
mám dojem, že construct má bejt neutral ale undead evil, jenže nevim, co je kostěnej golem
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 21:49 18. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
*nazrie do prirucky* Podla toho co tam pisu su golemovia neutralne bytosti.
Kostěný golem
Kostěný golem je vystavěn z dříve již oživených kostí kostlivých
nemrtvých. Takovýto běs měří zhruba 6 stop na výšku a váží
mezi 50 až 60 librami. Jen málokdy bývá ozbrojen a snadno si jej
spletete s nemrtvým, k ještě větší hrůze těch, kteří si jej spletli.
A este nieco pre tych co radi citaju:
Souboj: Kostění golemové nejsou více inteligentní než jiné
formy golemů, takže při boji nepoužívají prohnané taktiky a
strategie. Ovšem jejich značná síla z nich činí daleko
nebezpečnějšího nepřítele, než jakým se zdá být. Existuje i 95%
šance, že protivníci, kteří neznají pravou podstatu tohoto golema,
ho budou považovat za obyčejného nemrtvého.
Kostění golemové útočí překvapivě silnými ranami rukou a
ostrými, pařátovitými prsty. Každý úspěšný zásah způsob 3-24
(3k8) bodů zranění. Nikdy se nenechají přinutit, aby v boji
zblízka používali nějaké zbraně.
Kromě běžných charakteristik všech golemů Ravenloftu
(popisy níže), zraňují sečné nebo bodné zbraně kostěné golemy
jen za polovic (tedy ty zbraně, které je mohou zraňovat).
Kostění golemové jsou imunní vůči téměř všem kouzlům, ale
složí je kouzlo drcení, které je zaměřené přímo na ně a má
kapacitu aby zapůsobilo na objekty takové hmotnosti. Pokud se
takové kouzlo sešle na kostěného golema, golem musí provést
záchranný hod proti kouzlu, přičemž úspěch zneguje účinek
kouzla. Neúspěch znamená, že zbraň, která je schopná zranit
golema, mu způsobí dvojnásobek normálního zranění. Takže
sečné zbraně způsobí normální, plné zranění a drtivé způsobí
dvojnásobné zranění.
Vždy za tři kola může golem zvrátit hlavu a vydat ze sebe
odporný smích. Všichni, kdo jej uslyší musí provést provést
ověření strachu a děsu. Pokud někdo neuspěje v jednom z těchto
záchranných hodů, bude paralyzován a 2-12 kol se nebude moci
pohybovat. Kdo neuspěje v obou záchranách, toho okamžitě
zasáhne smrt strachem.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 22:54 18. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: *nazrie do prirucky* Podla toho co tam pisu su golemovia neutralne bytosti. \ ...
Diky - tim je to jasne.
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 01:36 19. Aug 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Sylmael wrote: ...........
Co to je za prirucku? Nejaka special NwN nebo DnD prirucka?
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 01:49 19. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
Zyga wrote: Sylmael wrote: ........... Co to je za prirucku? Nejaka special NwN nebo DnD prirucka?
Ravenloft...speciální DnD setting
já ho moc neznám ale sou lidi, co ne něj nedaj dopustit
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 08:02 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Ano a teraz sa hadajte ktora prirucka ma pravdu.. skvele.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 09:46 19. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
pro mně tam není spor, já si nebyl jistej, jestli bone golem je undead nebo construct, když obě tvrděj, že construct, je to OK, že je neutral
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 09:53 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Tak mi kamos este potvrdil ze aj undead su neutral. Okrem magickych undeadov typu lich. Constructi su bezvinimky neutrali.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 09:59 19. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
já žiju v přesvědčení, že undeadi sou evil ale můžu se mejlit, papírový pravidla nejsou až tak můj obor
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 14:42 19. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Nemrtvi jsou neutralni, ozivene mrtvoly, ktere se chteji vratit ke sve smrti. V NWN jsou ale nemrtvi zli.
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 15:42 19. Aug 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Hmm... tak to se po Raveloftu mrknu, jinak v zakladnim DnD je to s tim presvedcenim nemrtvaku slozitejsi, skeleton coby nemyslici loutka je neutral a spectra je zase lawful evil protoze ma svobodnou vuly a zabiji protoze chce.
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Posted: 22:46 19. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Jo, to je dost mozny. Ravenloft? Ja znam akorat tu gamesu, je to RPG uz s volnym pohledem na styl Dungeon mastera (spis Eye of the Beholdera, kdo zna).
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:49 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Napriklad sa to presvedcenie u priser da overit aj v toolsete. Ja som si pozrel tie zakladne v palete cize sa nemusia zhodovat s tymi co su na thalii tkz. custom creatures. Moje vysledky :
- akykolvek golem (typ construct) = true neutral
- skeleton, zombie (typ undead) = neutral evil
- shadow, vampire (typ undead) = chaotic evil
- spectre, mummy (typ undead) = lawfull evil
- lich, demilich (typ wizard) = neutral evil
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 01:26 20. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: Napriklad sa to presvedcenie u priser da overit aj v toolsete. Ja som si pozrel tie zakladne v palete cize sa nemusia zhodovat s tymi co su na thalii tkz. custom creatures. Moje vysledky :
- akykolvek golem (typ construct) = true neutral
- skeleton, zombie (typ undead) = neutral evil - shadow, vampire (typ undead) = chaotic evil - spectre, mummy (typ undead) = lawfull evil - lich, demilich (typ wizard) = neutral evil Hlavni roli bude hrat neutral/efil/good. Pze na evilaky kazdy pouziva automaticky protection from evil davajici imku na mysl proti nim a jejich efektum. POuzivat poradnou protekci (mind blank, lesser mind blank) nepouziva snad nikdo...
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Posted: 18:25 20. Aug 2007 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
docela by bodl slovnik rovnou na foru, aspon bych vedel co vlastne nedavam
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 112 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |