Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Magove http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3712 |
Page 1 of 6 |
Author: | Magratela [ 18:58 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Magove |
V ocich veciny hraci nejsilnejsi povolani mag = smrt. Takoveho place jsem tu slychvaval stale mag je moc silne atd.. Tak ted vam reknu par postrehu na magi co jsem stacil za par let vypozorovat. Cilene pisu do Flames nebot na problematiku co tu chci psat se me nikdy v jinejch castech fora nedostala zadna odpoved ani oprava proste nic se stim nedela jiz dlouhou dobu a nikomu to nevadi ![]() Zacneme : MAG 1.treba tim ze mag ma drasi placeni u mistu za prestup skoro jako u prestiznich povolani. (narocny na placeni) 2.muze se naucit pouze 2 kouzla za uroven a nastesti ted se daji nekde najit nejake svitky i kupovat. (narocny na placeni) 3.magova sila je v TO kouzel a to jest pri na maxovani inteligenci dosahne hrac s vecma +12 do inteligence TO na kouzla kolem 35-40 na 25-30L a ktomu pocitam +6 za zamereni na danou skolu magi a tim mag skoncil nebot vic se jeho sila nepohne ani na 40L (nemoznost zlepsovani tim omezeni) 4.mag vycerpa svou silu magi a musi cekat dlouhou dobu na meditaci a je vlasne nebojeschopen! (mala kapacita kouzel) 5.mag ma skracenou dobu trvani kouzel,oslabenou ucinost kouzel a omezeni na zraneni (oslaben) 6.mag nemuze cist svitky vzkriseni (omezeni) 7.epicke kouzla maji mensi TO nez kouzla 9 kruhu nebot tam je chyba a nezveda se TO zamnerenim ani inteligenci tedy epicke kouzla jsou slaba a neucina postradaji pak smysl stejne tak to plati o dracim ritiri atd... (neucine) Valecnici : 1.valecnici maji levne prestupovani u mistra (usetri zlato) 2.jejich bojeschopnost je takrka neomezena (nemusi cekat na meditaci a bojujou stale ale pomaleji) 3.valecnici pri dosazeni devastu si zvedaji kazdym levelem TO na setnuti ktere je na 25-30L kolem 40 (stale zlepsovani) 4.s lektvarama se valecnik podiva takrka vsude ale mag muze chodit jen tam kde je jeho magi co platna jinam se nedostane. Valecnicke povolani maji moznost s lektvarama jit vsude i tam kde je magie neucina (tedy dalsi zvihodneni) Pres tuto jasnou nerovnost tu hraju Maga od Waipu a tak opet upozornuju o problem magu po spusteni craftu kde se daji udelat sileny veci a tak magie ktera nema moznost zvedani TO na epickych levelech jako treba u devastu pak postrada smysl nebot nepremuze nic a stava se tedy smesnou. Timto tedy zadam kouknete se na epicke kouzla a upravte je tak at to je epicke kouzlo a ne smesne kouzlo horsi jak 9 kruh. Udelejte taky neco pro zachovani magi ve svete a upravte zvedani TO na epickych levelech. Na vecinu omezeni si nestezuju nebot je toleruju jiz dlouho ale mam prozbu na upravu epickych kouzel a zvedani TO u kouzel jinak je magie v soucasne dobe nesmyslna. |
Author: | Esuliams [ 19:12 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
Bohužel, nezbývá než souhlasit... |
Author: | Agnoros [ 19:17 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
taky souhlasím.. |
Author: | Pajule [ 19:19 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
ano souhlas...a to ještě čaroděj je silnější enž zaklínač myslím v něčem ![]() ![]() |
Author: | G14 [ 19:30 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
za zaklinace se pridavam.....ale dej se co dej,uz sem si zvykla ![]() |
Author: | LDamian [ 19:31 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
No neni to podle mne idealni misto, kde podobne tema resit, ale co uz. V soucasnem stavu veci neni mag na tom na Thalii uplne nejhur, ale rozhodne nepatri ani mezi top postavy, pokud vezmem do uvahy jeho silu v boji s monstry i s postavami hracu. V CvC je na tom trochu lepe nez proti monstrum, nejlepe je na tom ve skupinovych bojich, kde skutecne muze neco zmenit a je opravdu dulezity. Pokud hrac toho maga umi a ma vysoky level, tak samozrejme vzdy to bude velmi silna postava. - Obtiznejsi se expi nez valecnik nebo neco, co je schopno damage udelovat samostatne. Muze sice jet summony, ale je to pomale, summoni jsou celkem slabi a berou expy. Sem tam se to da resit ovladanim monster, ale celkove dobre postaveny valecnik /mnich, bard/rdd, barbar.../ expi snaz i diky tomu, ze je tu spousta lokaci kde hlavni nepratele jsou proste zvirata, coz je pro valecnika jeden z idealu /nic na vuli, nic na zachranne hody, jen utok a obrana a pocet zivotu/. Cela tahle nevyhoda pada ve chvili, kdy ten mag ma k sobe jednu postavu, co bude davat damage. Ve dvou se jim bude expit krasne. Takze mag je tu proste spis podpurna postava. - Jsou tu velmi silne predmety, zejmena sperky. Ty jsou natolik silne, ze jakakoli postava, ktera ze zakladu nema zachranne hody naprosto mizerne, ze muze dostat s nima dost vysoko. Kdyz k tomu vezmete, ze kouzla byla upravena tak, ze temer vsechna vyzaduji zachrany hod /nebo vycvik/ a jedna neni automaticky neuspech, neni tak tezke postavit postavu, ktera se magu nemusi moc bat. Mohou ji sice ohrozit, ale... Tohle je slozitejsi tema celkove. - Vetsina kouzel, ktera muze mit mag/klerik a podobne muze mit valecnik take v predmetech a lektvarech. Na jednu stranu je to dobre, jinak by valecnik nemel klasicky sanci. Jen se proste seslo dost veci na to, aby se z maga stal kvalitni build, ale ne top build. - Pokud je to dobry mag nebo mag v Karathskem kralovstvi, bude navic omezeny ve svych kouzlech a tento trend ma nejak posledni dobu tendenci narustat. Pokud to pujde dal, nejen ze bude trestne udelat veci jako vybuch negativni energie, ale i prst smrti nebo kvileni baanshi. I tak se do toho ruzni lide navazi. Svym zpusobem cekam, kdy se nekdo naveze do harmu a tak dale a Karatha se sama pohrbi tim, ze jeji kouzlici povolani budou oklestene proti nepratelum. ![]() Mel jsem uz kdysi nejake navrhy jak to trochu vyvazit, ale neni to tak snadne. Ten svet uz je proste nejak zajety a je vubec problem dat dohromady, co craft a podobne vlastne dela. Si vem, jaky problem byl a svym zpusobem porad je jen s upravou bojovych rukavic, kolik takova uprava vyvolala potizi. Pozitivum na tom vsem vybaveni pro maga je to, ze i mag ma sanci se dostat se svou vydrzi nad DC devastu od vetsiny utocniku. Za predpokladu, ze se na to vylozene zameri. Sice ho to stejne nezachrani pred srazenim a ubitim, ale trochu to pomuze. Co se tyce upravy TO epickych kouzel, doporucuji dat to spis samostatne, pokud se tu rozjede najaka hloupa hadka. Zalezi co presne tim myslis. V zasade bych se tomu nebranil. Sice greater ruin dava solidni damage i kdyz dotycny hodi a hell ball je kouzlo, ktere bude celkem na houby vzdy, at uz s jakymkoli zachranym hodem /vic typu damage je v prostredi, kde lidi nosi praetoruv stit a podobne s redukcema na vse mozne nevyhodne/, ale mohl by aspon srazet na zem. Mimochodem jedna z nejvetsich chloub maga mordekain shazuje celkem casto kouzliciho i odkouzlovaneho, ale to je zase spis do chyb ve hre. |
Author: | tao kan [ 19:40 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
Prskvka je strategicky prvek se kterym se musi umet zachazet a je jednim z nejdulezitejsich v parte. Pokud jede solo, tak to je o necem jinem, pochybuju ze se summonem vymlati celej epickej dung. Na druhou stranu jak se neco stane, zdrhne zatimco bojovnik bez kouzel a jinech vychytavek je dosti nahranej. |
Author: | Pajule [ 19:42 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
no je pravda..že ten čaroděj právě má uplatnění dobrý v tej partě...může měnit kouzla se zaklínačema to byl ěml bejt zaklínač víc váženej když má magii v krvi to tak pěkné neni ![]() |
Author: | Sveneld [ 19:51 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
doporucuju vam si zahrat barda nebo zlodeje - verte ze budete mit po problemech ![]() |
Author: | G14 [ 19:52 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
no rozdil mezi zaklinacem a magem je podle me velky......proto se radeji nebudu pripletat do konverzace ![]() L Damian to napsal pekne jenze musim uznat jednu vec.....bojovnici maji k dispozici vice prostredku byt kouzelnemu charakteru rovni spis,nez kouz. char. x bojovnikum......(kdyz po svete beha napr. WM s devastem a vuli 40 a k tomu jeste +5 zbrani,tak to je docela krute,mag nema sanci)....ale coz,hrat kouz. char. muze byt podle nekoho tezsi-o to duvod vic ho hrat! ![]() |
Author: | LDamian [ 20:03 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
Jo mag je vyborny podpurny class, pokud to tak ten clovek hraje. Pokud se v parte snazi spis sam udelovat primou damage pres kouzla, rychle se vykouzli a konci. V cvc se taky uplatni hlavne jako podpora pomoci rucek, odkouzlovani, boostu a podobne. Zkratka potrebuje partu a cloveka, ktery ho hraje pro partu. Mimochodem sam jsem priznivce davani maxima informaci, tak jen aby jste vedeli co jsem vlastne navrhoval za upravy. Tam kde se to dotkne vybavy hracu by se samozrejme musely davat nahrady /material, penize../ a samozrejme spouste lidem by to rozhodilo celou sestavu... - Zruseni tretiho kamene ve sperkarine. Jen dva kameny. Tohle nevim, zda je vzhledem k rozsireni tech sperku jeste realizovatelne. Snad uz je na to prilis pozde. - Predelani tabulky pro nutny level pro pouziti predmetu. Ta tabulka je v podobe jakesi krivky, kdy zpocatku stoupa narok na level s cenou predmetu, ale potom, kolem levelu 22-23 se naroky na level temer nezvysuji. Cilem by melo byt, aby predmety s vysokou hodnotou /top sperky, top ocarovane zbrane.../ sly nasadit az treba kolem 30. levelu a podobne. To samo trochu srovna silu postav s kouzlicima, protoze na Thalii imho lide dosahuji silnych predmetu moc rychle v porovnani se vzrustajici silou kouzel. - Vyrazne omezeni predmetu, co maji urcity pocet kouzel za den, v zaludku mi lezi hlavne plast vylepseneho utociste a to pres to, ze ho sam hodne vyuzivam. Ten plast by mel byt omezen v pouziti jen na kouzlici povolani, co to kouzlo sami umi kouzlit. Samozrejme jako u vseho to pujde dosahnout pres UMD. Ostatni at piji lektvary. - Opraveni cen u lektvaru, kdy jeden lekvar stoji vyrazne jine ceny nez deset tech lektvaru. Konkretne minimalne u utociste smerem nahoru, tedy na cenu kolem 20-40k za jeden s tim, ze jich bude v prodeji dost a ne dva jako ted. Ma to byt pro valecnika reseni pro krizovku a ne aby valecnici standartne chodili v utocisti. Tyhle upravy by to trochu srovnali v tom, ze valecnik sice bude stale silny, ale bude zranitelny v tom, ze za bezneho provozu bude spis odkryty nez mag v utocisti. Ted staci valecnikovi koupit dva-tri plaste utociste a proste je prehazovat a muze courat kde chce, coz by mela byt spis domena kouzlicich postav a postav s hidem. |
Author: | Necrooo [ 20:04 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
Nop hele ja vam nevim jo. Ale me se tedy zaklinac/mag daleko lepe expi nez treba bojovnik. Si vemte tyhle prskoleti, to nepotrebuje ani vybavu abyste to dotahli nekam daleko. Zato bojovnik, ten ano, ten musi mit vybavu, musi neco udrzet a tak. Kdybych si mel vybrat u expeni, tak si vyberu radsi prskoleta nez bojovnika. Mensi naklady na provoz, dokaze byt samostatny a i samostatny dokaze udelat povyk - co se tyce npc. Na druhou stranu, jak tu bylo řečeno. Ano TO kouzel byva nekdy chaby kdyz vemu v potaz ze tu sou sperky na tamto a ono. A tak me napada, ze vlastne v craftu nejsou zadne veci pro maga. Roba? Hul? Kapuce? Nic proste. *krci rameny* EDIT: Jo a jedna vec. Ta se týká mordejku. Já nechci nějak apelovat na Wb bo tak. Ale to že to při mordejku padá, tak je chyba někde na Thálii. Problém bude asi v tom ji najít. Protoze třebas ruzny servery, tam jsem to nezažil (ale to asi víte už vidte). Tak se ptám, jestli by se ta chybka dala nejak dohledat? |
Author: | Rejty [ 20:06 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
Olej do ohně: Síla šperků a vůbec výrobků z craftu se bude kompletně předělávat! |
Author: | Sveneld [ 20:07 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
btw: vyjet valecnika s nejlepsim equipem je cesta na 1/2 az jeden rok mag do 20lvl si da cokoliv - vzhledem k tomu ze ostatni nemaji potrebnou vybavu aby ho "prezili" po wipu byla situace opacna - kouzelny povalani kralovali jinak jsou tu classy do kterych se ani wm bez silene podpory do AB netrefuje - vse neni holt ruzove a nakonec kde je napsano ze mag musi byt nejsilnejsi class ![]() |
Author: | Xantipa [ 20:25 17. Jan 2010 ] |
Post subject: | Re: Magove |
Necrooo wrote: Nop hele ja vam nevim jo. Ale me se tedy zaklinac/mag daleko lepe expi nez treba bojovnik. Si vemte tyhle prskoleti, to nepotrebuje ani vybavu abyste to dotahli nekam daleko. Zato bojovnik, ten ano, ten musi mit vybavu, musi neco udrzet a tak. Kdybych si mel vybrat u expeni, tak si vyberu radsi prskoleta nez bojovnika. Mensi naklady na provoz, dokaze byt samostatny a i samostatny dokaze udelat povyk - co se tyce npc. Na druhou stranu, jak tu bylo řečeno. Ano TO kouzel byva nekdy chaby kdyz vemu v potaz ze tu sou sperky na tamto a ono. A tak me napada, ze vlastne v craftu nejsou zadne veci pro maga. Roba? Hul? Kapuce? Nic proste. *krci rameny* EDIT: Jo a jedna vec. Ta se týká mordejku. Já nechci nějak apelovat na Wb bo tak. Ale to že to při mordejku padá, tak je chyba někde na Thálii. Problém bude asi v tom ji najít. Protoze třebas ruzny servery, tam jsem to nezažil (ale to asi víte už vidte). Tak se ptám, jestli by se ta chybka dala nejak dohledat? souhlas, prskavka jde vytahnout velmi vysoko bez vybavy. Pak zas nema problem si poridit rovnou top vybavu. Ale kdyz kouknu na TO kouzel (vcetne vsech zamereni na potrebnou skolu kouzel) a toho co maji lidi kolem na stejnem levelu za zachranne hody , tak se ty kouzla daji pouzit leda jako ohnostroj... muze to byt zabavne koukat na ohnostroj... ale ja to nehrala kvuli ohnostroji. A jeste je zde ta bolistka s kouzlenim v timestopu.... ze... ![]() |
Page 1 of 6 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |