Hrani podle vlastnosti postavy
Pokud si s timto problemem nevite rady, prectete si nasledujici radky. Jiz pri volbe a nahazovani vasi postavy, si musite rozmyslet, jakou postavu vlastne chcete hrat. Jestli z ni udelam silaka, mudrci, akrobata ci neco jineho. Statistiky jsou jednim z hlavnich rysu vasi postavy a meli byste se podle nich chovat. Tedy pokud dam sve postave nizkou inteligenci, nemohu hrat postavu, ktera hrave spocita slozity priklad. DM chovani dle statistik budou sledovat a hrace za pekou hru odmenovat ci postihovat. Ostatni hraci vase statistiky nevidi a tak nevi, ze napriklad vase charisma je nizke a vase postava je odporna. Nasledujici radky vam nastini, co jaka hodnota znamena....
Vlastnost pod 7
Sila - velmi slaba postava, je rada, ze unese sama sebe Odolnost - skoro nic nevydrzi, hned se unavi, snadno chytne nejakou nemoc, funi po par krocich... Obratnost - velmi neohrabany, snadno do nekoho vrazi, neco rozbije Inteligence - velmi hloupy, mluvi v nesrozumitelnych vetach, v zadnem pripade neumi cist ani psat, pismena jsou pro nej leda nejake obrazky... Moudrost - nepoucitelny tvor, nema zadny nahled na svet, nedokaze se poucit ze svych chyb Charisma - odporny tvor, pachne mu z huby, nemyje se, smrdi, jeho zapach muze prilakat i mouchy, ma chovani reznickeho psa
Vlastnost 8-9
Sila - slaba postava Odolnost - mala odolnost, snadno se unavi ci onemocni Obratnost - pohybuje se neohrabanou chuzi, pohyby typu splhani po stene ci preskok pres tyc jsou mu cizi Inteligence - umi mluvit, ale v holych vetach a infinitivech, casto ve treti osobe, neumi cist ani psat Moudrost - nepoucitelna postava Charisma - je bud osklivy, nebo jinak odpuzujici, napriklad neprijemny hlas, chovani reznickeho psa, nemyje se, zapacha...
Vlastnost 10-12
Sila - prumerne silny tvor Odolnost - prumerne odolny tvor Obratnost - prumerna obratnost Inteligence - mluvi, umi cist i psat, neco dokaze si spocitat, ale slozitejsi premysleni mu da praci Moudrost - uz se dokaze poucit ze svych chyb Charisma - prumerny vzhled
Vlastnost 13-18
Síla - velmi silny tvor, casto vykonava manualni praci, kterou hrave zvlada Odolnost - neco uz vydrzi, hned se neunavi, alkohol ho hnedtak neskoli a vydrzi uz nejakou tu ranu Obratnost - ladny a mrstny, napriklad sermir, zlodej ci tanecnik Inteligence - poradi si i se slozitymi problemy, zvedavy, casto studuje Moudrost - klidny a vyrovnany, ma svuj vlastni nazor, radsi si to promysli, nez aby to bezhlave udelal Charisma - pohledny, ma prijemny hlas i chovani, pusobi jako vudci osobnost, ale take muze vzbuzovat strach
Vlastnost nad 18
Sila - obrovsky silny tvor Odolnost - velmi odolny jedinec. kdejake zraneni, co by ostatni skolilo, je pro nej skrabnuti, unava pro nej skoro nic neznamena. Obratnost - velmi mrstny a pruzny, snadno uhne prichazejici rane Inteligence - snadno vyresi extremne tezke problemy, ktere i vyhledava a jejich reseni mu dela radost. vsecho zna, vsemu rozumi, ale praxe...na to je potreba moudrost. Moudrost - velmi zkuseny. ucitel, ktery nauci i opravdoveho tupce, alespon necemu. ma propracovany pohled na svet, hnedtak nechybuje Charisma - oslnujici krasa a chovani, ostatni ho snadno nasleduji, dokaze si ziskat davy...
Dovednosti (napr, znalosti, vysmech, umeni, atd..)
0 - nemate vubec tuseni, jak to udelat 0-5 - neco malo uz vas napadne, jak to udelat 5-10 - uz se vam to i nekdy povede 10-20 - vite jak na to, ale muze se vam to i nekdy nepovest nad 20 - v teto dovednosti jste velmi zbehly, jen malokdy chybujete
Vyuzijte popisky pri tvorbe vasi postavy:
Velmi dobra vec je, vyuzivat popisky pri tvorbe vasi postavy. Napriklad pokud mate male charisma, napiste tam, ze vase postava zapacha, ma jizvu pres tvar, a podobne. Ostatni si to mohou precist a alespon trochu vi, s kym maji tu cest. Protoze podle vzhledu vasi postavy nepoznaji nic. Takze se snazte popisky vyuzivat.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|