Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Itemy s omezením pro level http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3836 |
Page 1 of 1 |
Author: | monstera [ 18:35 17. Feb 2010 ] |
Post subject: | Itemy s omezením pro level |
Nešlo by zařídit, aby u kraftových itemů. které vyžadují od uživatele určitou úrověň levelu byla tato uvedena ve výpisu charakteristiky itemu hned po vyrobení ? Dosud krafter s vyšším levelem neví, pro jaký level co vyrobil a často musí pro zákazníka, který nemůže požadovaný vyrobený item používat, vyrábět nový. Jaký je potřebný level se dozví jedině postava s levelem, který pro užití věci nestačí. V některých případech se to dokonce nedozví do restartu, po němž se ale do hry nemůže přihlásit. Konkrétní případ : Ga Muru si u překupníka koupila nové brnění, chodila v něm a oblečena v něm se odlogovala. Po restartu se nemohla nalogovat, Kucik musel jí svlékout vše oblečení do inventáře. Zakoupila zase u překupníka nové brnění ( dokonce by mělo být slabší než to, které dříve nakoupila v obchodu a běžně nosila : O ) , absolvovala v něm lov při kterém zcela zaplnila inventář kůžemi, ale k vetešníkovi se dostala těsně po zavírací době. Odlogovala se a nyní do hry nemůže, protože i kdybych znovu obtěžoval Kucika, nemohl by jí kvůli plnému invu brnění svléknout. A tak Ga Muru nehraje... |
Author: | Bahnak [ 22:32 17. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
to zní dost divně že postava něco nosila a po odlogu se nějak změnila náročnost itemu na lvl a nepustilo ji to do hry... se mi nějak nezda... Ale každopádně souhlasím s tím, aby se levlová náročnost zobrazovala pokud možno u všech itemů, i těch co dávno můžu nosit. Jako krafter se totiž opravdu stále jen dokola potýkám s tím, že něco vyrobím a nikdo to nemůže nosit, ale já to nevím, protože jsem vyšší... Kdybych tu náročnost znal hned po zhotovení, tak bych item prodal a hned zkoušel slabší, protože vím že to daná postava ještě pár levlů neobleče... |
Author: | zachy [ 23:07 17. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
Všiml jsem si, že prodávané věci od překupníka, který byly puvodne craftovy ztratily ten popisek typu "Tento predmet vyrobyl XYZ" ale je tam klasicky popisek jako pro itemy v obchodech. Coz by to vysvetlovalo, protože např. amulet +3 síla z craftu si na sebe mužu vzít od nižšího lvl než koupený v obchodě... jestli se to neodvíjí nějak od ceny?? ![]() |
Author: | monstera [ 23:45 17. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
[quote="Bahnak"]to zní dost divně že postava něco nosila a po odlogu se nějak změnila náročnost itemu na lvl a nepustilo ji to do hry... se mi nějak nezda... Mě se to taky nezdá být normální, proto to tady píšu... |
Author: | Necrooo [ 23:57 17. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
To co říká Zachy, na tom asi něco bude. Taky jsem to zaregistroval. Jinak jsem pro nápad co řekla Monstera. |
Author: | kucik [ 07:42 18. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
Ten popis tam ještě blbne. To dočasný snížení ILR je způsobený tim, že to někdo dal do obchodu pod cenou. To je spíš na nomise, jestli se mu při výrobě předmětu chce počítat ILR. |
Author: | nomis_b [ 08:27 18. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
ILR se odviji od ceny, takze craft veci jsou s 0 cenou pro obyc obchody, takze proto to asi tak radi.. jeslti to nejak jde spocitat, pomoci skriptu, a nebude se menit nastaveni, tak bych to tam mohl dopsat. Vis Kuciku jak je to ted nastavene? posles mi to PM ? Jeste mi ted napada.. byl nejakej server, kterej mel navod a priklady uplne vsech NWN scriptu.. nepamatujes si link? Neco jako nwn wiki pro scripty. |
Author: | kucik [ 09:34 18. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
http://www.nwnlexicon.com/ Item level restriction se počítá podle ceny. Tzn. abys jí ze scriptu zjistil, musíš odstranit stolen a plot flag, přečíst jí a zase vrátit. Tabulka originálního ILR - http://nwn.wikia.com/wiki/ILR Jinak je to definovaný v itemvalue.2da Takže něco jako: int GetItemLevel(int iPrice) { int iRow = 0; while( StringToInt(Get2DAString("itemvalue","MAXSINGLEITEMVALUE",iRow)) < iPrice) { iRow++; if(iRow > 40) break; } // Level je vzdy radek + 1; return iLevel + 1; } |
Author: | nomis_b [ 09:48 18. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
dikes. Hlavne tedy za ten lexicon... sem si nemoh vzpomenout, a taky ty 2Da. sem s nima nikdy nic nedelal, ale vypada to dobre. Takze pak spolu s dalsimi updaty by to mohlo jit na server. Akorat si na to minimalne mesic pockame, bo to poslu vsecko na jednou. |
Author: | monstera [ 11:09 18. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
kucik wrote: Ten popis tam ještě blbne. To dočasný snížení ILR je způsobený tim, že to někdo dal do obchodu pod cenou. To je spíš na nomise, jestli se mu při výrobě předmětu chce počítat ILR. Do prodeje to bylo dáno s cenou vyšší než nabídl výkupčí zbraní a zbroje ( vyráběla to taky moje postava - Sandra ) |
Author: | nomis_b [ 11:21 18. Feb 2010 ] |
Post subject: | Re: Itemy s omezením pro level |
V pristich updatech to zkusim zahrnout, aby to tam OOC bylo napsano. Budou se vsak jednotliva remesla pridavat na server postupne, takze strpeni. ale bude to. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |