Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 01:44 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 21:50 27. Sep 2010 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:44 14. Sep 2010
Posts: 19
Zdravím, určitě jste moc rádi, že pořád můžete odpovídat na moje dotazy, takže tu mám další, zase o něco zbytečnější a nesmyslnější :oops:

Rád bych se zeptal, jestli tu má smysl maxovat skilly otevírání zámků, odstranění pastí a pokládání pastí, nebo si ve světě vystačím třeba jen se skillem 20 (+12 za obratnost + nějaký další bonusy za věci). Chápu, že pokud nebudu chtít, aby moji past zneškodnil nějaký jiný hráč, tak to maxovat musím, ale beru čistě překážky, které se v tomto světě nachází například před bossem nebo třeba v podtemnu jako překážka pro nezvané návštěvníky.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 22:15 27. Sep 2010 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
maxik wrote:
...


Nechceš ještě napsat, jaký potřebuješ záchranný hody, abys všechy DC přehodil, jaký musíš mít AB, abys vše trefil, jaký musíš mít AC, aby tě vše trefilo jen na 20? Možná jsem na něco zapomněl, tak mě kdyžtak doplň!

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 22:17 27. Sep 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
při běžném užívání stačí i menší skill, ovšem na Thalii jsou i dveře, se kterými mág či bojovník prostě nehnou a vyžadují epického zloděje s maxnutym skillem.
Pokud tedy toužíš být v tomto směru vyhledávaným dveřníkem, máš možnost.
Pokud ti stačí průměrnost, tak se s ní spokoj...

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 10:03 28. Sep 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Nejak jak napsal Bahnak. jsou mista, kde jsou polozeny i epicke pasti a na ty je potreba skill opravdu vysoko...

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 11:40 28. Sep 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Rejty wrote:
maxik wrote:
...


Nechceš ještě napsat, jaký potřebuješ záchranný hody, abys všechy DC přehodil, jaký musíš mít AB, abys vše trefil, jaký musíš mít AC, aby tě vše trefilo jen na 20? Možná jsem na něco zapomněl, tak mě kdyžtak doplň!


Klid. On ten jeho dotaz neni tak mimo. Jsou proste svety, kde jsou predmety treba +20 do skillu a klidne mas takove dva najednou. A kdyz prijdes na takovy svet, tak prave tyhle informace nejsou obvykle nikde napsane, ale ovlivnuji hru natolik zasadne, ze klidne na 20. levelu muzes zjistit, ze cela tvoje postava na tom svete vubec nedava smysl a to jak jsi to vymyslel je k smichu. Si pamatuji, jak jsem tusim na Kandelabrii 2 delal kdysi shiftera/kobolda, abych tam zuzitkoval ten bonus, co ma do hide a podobne. No a zjistil jsem, ze z predmetu jsou bonusy 5x vetsi a muj shifter je na nic, protoze ho kazdy vidi a kazdy se mu schova. :wink:
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jinak ad dotazy, vcetne tech, co nastinil Rejty. :) :wink:

DC zamku a pasti

DC zamku na truhlach v tezsich dungeonech je celkem bezne kolem 35-52. Pokud planujes s postavou chodit do top dungeonu, tak sem tam vzacneji narazi i na DC kolem 60-70. Pritom nektere truhly jsou nerozbitne. Podobne i nektere pasti jsou opakovaci, takze tam druzina nekoho, kdo to dokaza odstranit vazne uvita. Az/pokud se zmeni pixie, tak tu castecne odpadnou i magove/zaklinaci solo chodici v utocisti a vymlacujici dung pomoci black blade nebo nejakeho toho summona. Tam pak na vypravy do dungu nejaky ten kvalitni otevirac/odpastovac bude dobry vzdy. Ani ne tak kvuli dverim, na ty jsem moc casto nenarazil s vysokym DC, ale spis kvuli pokladu.

Z predmetu pocitej spis s mensim bonusem - mozna tak +10 dohromady z nejlepsi vybavy, ale mohu se plest, nevyznam se tak dobre. Celkove se da rict, ze kdyz vytahnes svuj hod na odemykani na nejakych 50+, odemknes vetsinu veci, ale body navic nejsou vyhozene, sem tam se hodi.

Odemykani je podle mne dulezite a rozhodne dulezitejsi nez odstranovani pasti. Vetsina pasti sice zaboli, ale daji se prezit a jen sem tam nekde jsou fakt neprijemne pasti, ktere neobejdes ani diky vysokym savum. Hlavni duvod proc mit vlastne odstranovani pasti je prvne kvuli druzine v situaci, kdy ty pasti bud davaji dispell, jsou hodne neprijemne a nebo jsou proste opakovaci. No a pak kvuli tomu, ze pres opakovaci past se proste nedostanes ani do odemcene truhly. Ale jak rikam, zaklad je odemykani, to odpastovani ma pro mne osobne tak 3/4 hodnotu (navic potrebujes i hledani aspon castecne, ale to nemusi byt tak vysoko imho). Takze umet to s pastma se vyplati, ale da se bez toho na vetsine mistech prezit, pokud mas hodne zivotu a vysoke savy. Jen je to proste pohodlne to umet a pokud na to mas body, tak tech 20 bodu v odstranovani pasti je dobra investice.

Zachrany hody abys prehodil vetsinu DC: :wink:


Vuli je fajn mit tak 16-18 minimalne, pokud nechces byt stale zavisly na vycisteni mysli. Tim samozrejme neprehodis vsechna DC, ale je to takove minimum, abys mohl chodit na vetsinu potvor s efektem na vuli co davaji zmateni a omraceni tak nejak bezne.

Vydrz - devast se uz nepocita z vydrze, takze tenhle zachrany hod uz neni absolutne nejdulezitejsi. Je rekl bych stejne dulezity jako vule, ale proti smrticim kouzlum vetsiny beznych npc casteru i nizsi urovne potrebujes spis 20+ a nikdy v ni nebudes mit dost (proti implozi treba uplatnis i 42+ a nemuzes mit imku).

Reflexy - s unikem a vylepsenym unikem (jsi predpokladam zlodej, jinak nema cenu se bavit o vysokych DC zamku) budes uz s reflexama kolem 15 hodne tezit v boji proti ruznym broukum, sneznym vlkum, yetti a vsemu moznemu, co pouziva utoky kuzelem. Jinak pokud mas hodne zivotu a slusny reflexy s unikem, tak se da projit i velka cast pasti bez odpastovani.

AB - abys vse trefil

Nevim, jak to maji kolegove weaponmasteri, ale ja s AB kolem 35-38 mam docela problem trefovat dost silnejsich potvor. S AB kolem 42-44 uz je to lepsi, ale stale se najdou mrchy (spis jen bossove a par vybranych potvor), ktere celkem mijim i na prvni utok. Maji tedy obranu nekde kolem 50+. Celkove se ale da rict, ze pokud vytahnes utok aspon na tech 45, mel byt vetsinu veci normalne trefovat i vic utokama v kole. Pritom pocitej, ze budes mit zbran +5.

AC - aby te nic netrefilo

Kdysi, kdyz jsem mel v alwu AC kolem 58, tak jsem se citil bezpecne. Ted jsem v posledni dobe narazil hlavne v nove predelanych dungeonech i na mrchy s utokem pres 40 a tusim i na mrchy s utokem kolem 50. Takze AC jen na hod 20 bych videl az tak nekde kolem 70 a je klidne mozny, ze sou na Thalii potvory, co te i tak trefi. Potiz je u vysokeho AC spis s tim, ze spousta potvor dava srazeni. Takze pokud mas neco nachylne na srazeni (mnich), tak v top dungeonech budes stejne umirat. Je to castecne o tom, ze mnich a podobne postavy tu kdysi platily za nezabitelne a tak se vyvoj na Thalii ubiral k potvoram, ktere zamereni ciste na vysoke AC zrovna nepreji. Protoze jak te neco srazi a ty prijdes o sve vysoke AC, tak te to casto umlati bez toho, abys dostal sanci se zvednout. A vycvik s postavou na dexteritu za soucasneho vybaveni proste nejak razantne nahoru nevytahnes bez pristupu ke strednim a tezkym zbrojim, vycviku jako hlavniho skillu a epickeho zamereni. Jak se s tim poperes je na tobe.

Pokud jsem na neco zapomel, tak mne klidne dopln a nezapomen, ze to vse jsou jen ciste subjektivni postrehy, ktere navic uz za mesic nemusi mit zadnou platnost. :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 12:15 28. Sep 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
Diky Damiane, celkem mi to rozšířilo znalosti k lepšímu buildu.

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 12:45 28. Sep 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
menderon wrote:
Diky Damiane, celkem mi to rozšířilo znalosti k lepšímu buildu.


Rado se stalo. Kdyz uz clovek stavi nejaky build, tak je fajn, kdyz pak z nej neni zklamany, ten build splnuje ocekavani a tvurce bavi. Dele u te postavy vydrzi. IMHO.

Jinak urcite mi pak posli do PM co jsi vymyslel. Bud se priucim nebo aspon pobavim. :twisted:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Last edited by LDamian on 12:45 28. Sep 2010, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 12:45 28. Sep 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
No me to spise pobavilo... ono totiz vicemene na Thalii sou veci max. +5 a i kouzla jsou dost omezene. Kdyz k tomu pripoctu, ze nejvyssi lvl je ted cca 30, coz je tak minimlane na pul roku hrani a spise se vetsina zasekne na tak +/- 23 a konci..

no proste k cemu mirim, pobavilo me to tvoje optimalni AC 70. Podle me takove AC dosahuje jen hodne, hodne malo postav na Thalii. Ale pokud se mylim, klidne me oprav.. pokud nemas nejake povolani , ktere ti samo o sobe dava AC, tak ses myslim hodne rad za AC 60...

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 12:46 28. Sep 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
no to si děláte prdel, začínate se na foru radit jak udělat nejlepší PB? to je hnus...

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 12:47 28. Sep 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Podle me ten anvod je stejne tak obecny, a hodne tech navrhu nerealnych, ze ti stejne moc nepomuze..

Maximlane se dozvis, ze Uplne vsechno je nejlepsi mit maximalniho.. akorat to LDamian trochu rozepsal.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 12:52 28. Sep 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
nomis_b wrote:
No me to spise pobavilo... ono totiz vicemene na Thalii sou veci max. +5 a i kouzla jsou dost omezene. Kdyz k tomu pripoctu, ze nejvyssi lvl je ted cca 30, coz je tak minimlane na pul roku hrani a spise se vetsina zasekne na tak +/- 23 a konci..

no proste k cemu mirim, pobavilo me to tvoje optimalni AC 70. Podle me takove AC dosahuje jen hodne, hodne malo postav na Thalii. Ale pokud se mylim, klidne me oprav.. pokud nemas nejake povolani , ktere ti samo o sobe dava AC, tak ses myslim hodne rad za AC 55...


Jo ja vim. Ale proste podle mne, na to aby te i spickove potvory trefovaly na hod 20 je nutne mit za soucasnych podminek AC kolem 70 (v CvC nebude stacit ani to proti nekterym). To, zda to dokazes postavit, co vse bys tomu musel obetovat a na jake urovni to budes mit je uz jina vec. A pro jistotu jsem jeste i zminil problem se srazenim a disciplinou.

Zkratka jsou tu potvory a hracske postavy s tak vysokym utokem, ze pokud chces vylozene stavet postavu na AC, tak tohle je IMHO momentalne hodnota, kde jsi vetsinou jen na hod 20. Nic vic, nic min. To, zda se vubec vyplati stavet build ciste na AC nebo zda je lepsi mit AC treba 55 a k tomu hodne zivotu, redukce a savy nebo se na AC uplne vykaslat a snazit se mit extremni utok, uz ponechavam na tvurci. Ja bych si tu treba toho barda/pana smrti s vylepsenym postojem v obrane nestavel a vyvodil z toho spis to, ze snaha o max obranu tu nema moc efekt, ale treba to nekdo uvidi jinak. Tak aspon bude vedet, ze i mezi AC 60 a 70 je tu stale rozdil v boji.

A jinak je fakt, ze to co jsem napsal neni zadny navod na staveni buildu. Jen to velmi obecne rika, jak to tu IMHO je nastavene a tezko rict, zda si z toho dokaze nekdo neco vzit a zda je to vubec pravda. Snaha je spis o to, zvysit informovanost a trochu smazat rozdil mezi clovekem co tu hraje roky a vi nejruznejsi info co nikde nejsou napsane a clovekem co zacina. Tedy duvod proc to pisu je stejny, jako duvod proc se na web pisou upravy kouzel oproti zakladnimu singlu.



AD Krata: tohle neni navod jak stavet build. Navod jak stavet build vypada nejak takhle:

1. level - clovek-valecnik, sila 16, obratnost 13, inteligence 14, moudrost 8, charisma 8. feat zamereni na obourucni mec, feat postoj v obrane, feat drtivy utok
2. level....

Tohle je jakasi snaha o velmi obecny a subjektivni popis toho, jak priblizne je Thalie nastavena co se tyce potvor, zamku a pasti. Navod bych takhle na foru nepsal.


PS: muj prispevek ktery se zrejme par lidem nelibi ve skutecnosti obsahuje jen tri informace zasadnejsiho razu, pricemz jedna z nich je jen naznacena.

1. hodne potvor dava srazeni a bez zbroje s dex postavou je problem vytahnout vycvik nahoru dostatecne. To je informace ruzne se vyskytujici na foru, nic objevneho.

2. Naznacuji, ze magove pouzivaji posileny cerny mec katastrof - pokud tedy uz opet nebylo upraveno a ja o tom nic nevim. Uprava tohoto kouzla by podle mne mela byt zminena na webu mezi ostatnimi upravami a neni, takze ciste IMHO tim nevynasim zadne informace, ktere by vyneseny nemely byt.

3. to, ze byl upraven devast tak, ze uz se nehazi na vydrz (a nepusobi smrt, ale zvysuje nasobitel kritickeho zraneni) je opet uprava, ktera by podle mne mela byt popsana na webu mezi upravami featu. Pokud tam je, prehledl jsem se.

Celkove pokud se delaji upravy, ale novacci se o nich nedozvi protoze nejsou nikde popsane, tak je to IMHO chyba. Je to treba duvod, proc jsem mel problem zacit hrat na nekterych shardech. Protoze hra proste nefungovala podle popisu na webu.

PPS: uznavam, ze bych udelal lepe, kdybych spis navrhoval co vse by melo byt pripsano na web nekde, kde je to dohromady a je to dobre videt. :)

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 20:25 28. Sep 2010 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
A nebo si pořiď přítelíčka, to zámky a pasti celkem efektivně také vyřeší.
Pokud je to jako u singlu (nikde jsem nenašel, že by nebylo) a zajímají tě čísla:

lvl/odemykání/pasti/hledání
1/11/ 7/7
2/12/8/8
10/20/19/16
20/30/29/26
30/40/39/36
40/40/39/36

Jako bonus je od 30 lvl všímavost a naslouchání 35. Aby tě náhodou někdo nepřekvapil z Hide. :-) Dáš jako zloděj na lvl 2 zámek DC 32, aby jsi byl opravdu platný člen družiny?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 10:12 29. Sep 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Ono taky fakt, že hodně věcí se mění za běhu.
Což je sice fajn, ale nevím jestli postavy pak třeba mají nárok na relvl.

Třeba TO pastí a pokladů dřív bylo nižší a zlodějové tak investovali body jinam. Pak se TO zvýšilo a ještě se upravovaly craft věci.

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 10:17 29. Sep 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
-RoF- wrote:
Ono taky fakt, že hodně věcí se mění za běhu.
Což je sice fajn, ale nevím jestli postavy pak třeba mají nárok na relvl.

Njn ono sou totiz 2 moznosti:
Pri kazde zmene udelat WIPE, nebo proste to delat za behu..

Ja myslim, ze je vsem jasne, jaka moznost je lepsi a kterou se i vydal server Thalie. Je pravda, ze treba po tech velkych zmenach v craftu se udelal takovej miniwipe predmetu, ale vymenou neco za neco, take to nebylo tak devastujici, jako smazani cele postavy..

A myslim, ze pokud by to byl opravdu silene kriklavy priklad, jako treba ze zlodej 25lvl mel ve skillu odemykani 1 bod, tak by mu DM urcite relvl udelali a to dokonce ochotne, ze bude hrat zlodeje, protoze to nejni zrovna z jednodussich povolani.

I kdyz prave zmeny s vyskytem pasti snad uplne vsude a halvne nerozbitelnych truhel/ nekonecnych pasti je podle me zlodej hodne vitanym spolecnikem. I kdyz by treba nic nezabil, tka je podle me shcopny zvetsit zisk druziny i o 30% jen tim odemykanim/odpastovanim.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: otevírání zámků, odstranění zámků, pokládání pastí...
PostPosted: 10:23 29. Sep 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
nomis_b wrote:
-RoF- wrote:
Ono taky fakt, že hodně věcí se mění za běhu.
Což je sice fajn, ale nevím jestli postavy pak třeba mají nárok na relvl.

Njn ono sou totiz 2 moznosti:
Pri kazde zmene udelat WIPE, nebo proste to delat za behu..

Ja myslim, ze je vsem jasne, jaka moznost je lepsi a kterou se i vydal server Thalie. Je pravda, ze treba po tech velkych zmenach v craftu se udelal takovej miniwipe predmetu, ale vymenou neco za neco, take to nebylo tak devastujici, jako smazani cele postavy..

A myslim, ze pokud by to byl opravdu silene kriklavy priklad, jako treba ze zlodej 25lvl mel ve skillu odemykani 1 bod, tak by mu DM urcite relvl udelali a to dokonce ochotne, ze bude hrat zlodeje, protoze to nejni zrovna z jednodussich povolani.

I kdyz prave zmeny s vyskytem pasti snad uplne vsude a halvne nerozbitelnych truhel/ nekonecnych pasti je podle me zlodej hodne vitanym spolecnikem. I kdyz by treba nic nezabil, tka je podle me shcopny zvetsit zisk druziny i o 30% jen tim odemykanim/odpastovanim.


Jasná věc, to je vcelku fajn řešení a sem za to rád ;).
Wipe nic neřeší, páč se udělá wipe a po měsíci se přijde že to a to je špatně a měl by se udělat další wipe :D

Řešit to za běhu je lepší a nepoškodí to tak server, ikdyž budu upřímný, zase se tím zanáší někdy nepořádek a zase se to musí řešit. Viz craft a předměty z výměny ;).

A pokud u razantních změn je povolen relvl, tak tím líp.

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits