Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Můj pohled na kraft
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3902
Page 1 of 15

Author:  Dečka [ 10:52 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Můj pohled na kraft

nomis_b wrote:
KOVAR
Update vlastnosti, uz neni tolik minus vlastnosti pri zvysenem poctu %
Zbrane jsou rozdeleny do 3 druhu podle velikosti, to ovlivni jen aditivni dmg, ne primarni vylepseni
doplneny chybejici CEP zbrane


Zesilování obouručních zbraní vzhledem k absenci štítu ještě pochopim, ale další rozdělení na 3 kategorie už ne, navíc si nechte zdát o tom, že devastera, což většinou bojovníci s oubručkama jsou zajímá nějaká dmg, když i v prahvozdu zabije všechny nejtěžší bosse první ranou devastem, o ostatních NPC a vlastně i PC ani nemluvě. Jediný co ho zajímá je kritický rozsah zbraně. Tímto se pak samozřejmě oslabují ostatní povolání.


nomis_b wrote:
Očarovávání
Takova napul kosmeticka zmena , napul funkcni. Ne do kazde zbrane se vejde nejvyssi ocarovani. Jen do Nejvetsich obourucnich zbrani budee moct byt pridano nejlepsi ocarovani.


To samé jako u Kováře navíc s tim, že jsem dost zvědav, kdo se bude trápit s dodělánim jednoho z nejtěžších kraftů s vědomim, že na svoji vlastní zbraň si stejně nedá to nejlepší, protože používá třeba kamy.

nomis_b wrote:
Truhlařina
Tak tady stity bude moznost kombinovat jako u kovare, ale luky zustavaji bez kombinaci kovu. Pokusim se zmenit strelivo tak, aby bylo pouzitelne (tedy dobra cena a velka rychlost vyroby napr 1000kusu/ 1 suroviny)


Luky jsou fajn, stav šípů se snad vyřeší. Co se štítů týče, dokud se bude u Dobrodruha prodávat Prátorův štít (+5ac s 10/- redukcema snad na pět druhů elementárního zranění), tak si tu mužete vymejšlet co chcete, protože tenhle overboostlej item těžko něčim přebijete, jediný co bude mít smysl kraftit budou stejně jen malý štíty, který se pro změnu na modulu nedají sehnat žádný pořádný.

nomis_b wrote:
ZLATNIK
Kombinace 2 kamenu v siroke skale (15 kamenu, 12 kovu , kombinace kazdy s kazdym v 10 ti ruznych pomerech.. no je to hodne kombinaci)
Pridano vice druhu vyjimecnych kousku


Ano šperky byly příliš silné, snížení počtu kamenů je jen dobře. Pouze je tu problém, že se sníží celkově postavám díky menšímu počtu kamenů sníží savy a ustát někde devast např. s TO35 asi nebude sranda, ale to je spíše otázka ohledně uprav devastu.


Alchymie

Poslední dobou se do ní zavedlo dost nových omezení, bohužel se ale nikdo nevěnoval jejímu odbugování, kdy jsou bugy na foru ohlášeny už měsíce (jediný opravy o kterých vim, je odebrání asi dvou lektvarů z kraftu bez náhrady). Dále stále platí, že výkupní ceny lektvarů jsou nastaveny níže než náklady, ale to je taky hlášeno na foru. Dále nelogické rozmístění surovin, jejich rozprostření a využitelnost v kraftu a zabugování jejich zdrojů. Tohle celkově vede k tomu, že ji pokud vim dělá už jen pár postav výhradně pro svoji potřebu (stav v podtemnu neznám).

Keramika
Bylo hlášeno zjednodušení výroby, nevšiml jsem si toho.

Krejčí
Uvidíme jak to dopadne.

Celkově ke kraftu, uvidíme jak se stihnou vyměnit výrobky do real měsíce, když na povrchu (stav v podtemnu neznám) jsou top krafteři kteří ještě občas lognou snad pouze Sandra Ztruhly(neakivní), Rtihien-očarování(neaktivní), Zoe-krejčí(neaktivní), Aysha-zlatnice, Ghorin-kovář. Jsem zvědav až dostane Xantipa zakázky na 30 amuletů a 60 pstenů, jak se na to bude tvářit.

Na závěr bych chtěl týmu Thalie poděkovat (ač to tak možná nevyznělo) za práci a čas který modulu věnují a ujistit vás, že si toho já i ostatní hráči vážíme.

Author:  Istvan [ 11:07 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

Souhlasim se vsim zde napsanym, krasne sepasne v jednom prispevku.

Author:  -RoF- [ 11:45 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

Hehe no tak písnu jak to mám ze svého pohledu.

Aria má TO devastu vcelku vysoké, mě je to fuk napíšu, že má TO 41 (nemám proč to tajit, dá se to lehce odhadem vypočítat :wink: )
Pravda většina potvor v prahvozdu má výdrž tak 30-31, bossové mají tak kolem 34. Z toho je jasné, že je velká šance že toho bosse dám i s menším rozsahem na kritáky :).

Takže ano sem za to aby se bossům zvedla výdrž. Boj s bossem má být dlouhý a náročný a ne abych naběhl a dal ho jednou ranou.

K té úpravě šperků a s tím souvisejícím snížemím možnosti si dát výdrž do šperku a tak zvýhodněním devasterů. Otázka jestli devast nechat a nebo ho upravit. Tohle je těžko, na každém modulu se devast řešil a beztak se k ničemu nikdo nedostal tak nevím. Bud snížit TO a nebo to jinak upravit.
Přece jen devast se počítá ....10 (základ) + 1/2level postavy + modifikátor síly. (teoreticky jsou tu někteří schopní dát devast s TO přes 50 :twisted: ).
Mě napadlo snížit ten základ 10 bud na 5 a nebo na 0. Ale tot otázka vedení, jaké mají plány. Mě je to vcelku fuk.

S tím Preatorovým štítem, ano Aria ten štít má, ten štít sice byl drahý, ale je neuvěřitelně silný a nemá na něj žádný craftový ani jiný štít. Možná by nebylo na škodu mu snižit všechny pohlcení na 5/- a nebo některé ubrat.
Myslím je ale u Dobrodruha i dračí štít a ten umí něco podobné. A prsteny tam sou taky podobné s těma pohlceníma :wink:

Jo ještě ke krejčímu, doufám se tam dodají i roby pro low lvly nějak pod 20 lvl, páč ted tam prá jde udělat jen pro epicy a ostatní nestojí za nic.
S tím souvisí i kožené zbroje. Hodně postav nosí bud fullplate a nebo robu, proč neudělat atraktivní i nějaké kožené zbroje ? :wink:

Author:  nomis_b [ 12:09 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

no jak hezky zhrnuto, ael nepochopil jsem ,co by si tim chtle rici?

Ze vitas zmeny craftu? jeslit jo, tak sem rad :wink:


ano ta vymena nebude za mesic, ale po dohode bude V NEURCITU. dokud se to proadne nerozjede a nebudou vsechny vyrboky a bude to oznamena na foru s mesicnim predstihem.

jinac ad roby, zbroje : ano, vim ze jsou horsi na pouziti, proto se bude rpedelavat celej krejci na system podobny ted zlantiku, kovari atd.. tedy 2 ruzne kameny a s ruznym % nastaveni vlastnosti, tak aby ste si vybrali co je treba a vlasntosti budou +/- podobne jako maji moznosti zbroje.

ad devast, to musi KUCIK s REJTYM resit.. obecne sem se ptal na srazu co s tim, jeslti omezit na pouzit/den.. ale i dost potvor je proti tomu immuni (ti co sou imuni na kritiky) a PC maji nekter vysokou vydrz a prehodi to. obecne ano, je to silna vec, ale nevypada to zas tak kriticky. mag taky 1 kouzelm sejme pulku oblasti..

A ad veci v kramku, me se tam hodne veci nelibi... no holt prijdte na letni sraz a budete mit moznost debatovat i o takovychle zmenach. Kdybych ted napsal do mesice vsichni prodejte tenhle stit, tak me asi umlatite cepicema :mrgreen: :mrgreen: takze asi tak ja k tomu.. paleta je otazka rejtyho, ja ji nemenim, ani nemuzu.

ad keramika: pokud uz mas 16 lvl, tak si toho nevsimnes..

ad sipy: ano, snad to trosku pomuze, uvidim

ad luky: jsem rad, ez se tam daji najit i pouzitelne, protze luky dostanou asi nejmene zmen

ad ocarovavac: no tak nebude na serveru jediny, kdo by to umel. stane se neco ??? Thalii tourcite nepolozi... a hrac si neco koupi z kramku.

ad kovar: neni to zesilovani obouruc, ale zeslabovani jednoruc :wink: a jinac potkaji se 2 postavy valecniku s obouruc vs. jednoruc + stit. predtim vysledke skoro jasny.. nyni uz se da uvazovat.. (beru ze oba valecnici s vydrzi ze prehodi DEVAST)

Author:  Daanri [ 12:23 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

No podla mojich informacii budu urcite nutne aj zmeny v palete a dostupnosti veci v obchodoch, ale tiez to nie je vec co sa spravi zo dna na den.

Cize naka postupnost sily veci by mala byt: veci v obchodoch - craft + artefakty - najsilnejsie veci od DM (ako max dostupny na serveri)

Co sa tyka priser a bossov tak aj tam pridu zmeny, celkovo sa postupne zmeni sila dungeonov+exterierov, tak aby boli viac vyvazene, ale je to vec dlhodoba, kedze natom dela par ludi. ;)

Author:  Rejty [ 12:25 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

Problém současnýho spawnu je ten, že většina dungeonů není stavená na současnou paletu předmětů a ani na tak vysoký levely. To se taky změní.

Věci u Dobrodruha a v obchodech se taky změní, takže se nemusíte bát, že by se v obchodě dalo sehnat něco lepšího jak v craftu...

Author:  Luelle [ 12:28 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

ta paleta potřebuje uklidit... chce to uklízečku, savo a mop

něco v ní najít, na to aby člověk měl vysokovou blonďatou :mrgreen:

Author:  sandoftime [ 12:46 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

na devast stačí bohatě OC, navíc tu je pro hráče hromada featů na zvýšení výdrže, odolnost a tak dále, pokud si pgčka berou jen to co jim zvýší dmg a na savy kašlou a spoléhají předměty no tak e jasné že je devaster holt rozplácne

to že někteří jedinci budou moct ít ve finále DC 50 je hezké, ale ti jedinci(ano mluvím o poloještěrkách) také nebudou mít tak vysoké AB jako normální bojovníci, kteří mají na ukor vysokho AB nižší DC na devast

jestli se dc čehokoliv bude uzpůsobovat podle dc toho, který ho má největší(ho), doplatí na to ve finále stejně jen ty obyčejné postavy, které to nepgčkují

navíc výdrž není jen záležitost devastu, přehazují jí také takřka všechna kouzlící povolání v mnoha svých utočných kouzlech a tak dále a tak podobně

ale co, je to jen můj pohled na věc a navíc trochu offtopic tak se omlouvám
jen dodám že přesně tohle se řešilo kdysi dávno na demoně, vyustilo to v situaci, kdy cokoliv na výdrž bylo nepoužitelné, protože potvory měli výdrž 70, 90 a podobně a devastoři si v klidu dál devastovali dvackama, jen to vyšachovcalo ostatní povolání a nakonec se devast zrušil uplně

jinak dečko, obouručkaři sice mívají devast (proč ne, je tovítaná pomoc pro siláka) ale ten dmg u zbraní je opravdu zajímá, proto taky obtovali štít na ukor vlastní zranitelnosti, kdyby je zajímal jen devast, pohodlně si jedou scimitar+štít a devastujou každým 4. uderem a nějaký dmg zbraně je nemusí zajímat, vzášení celkového dmg obouručním zbraním je něco co já hrozně vítám

Author:  rotona [ 13:34 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

No jejda tomu co se tu píše moc nerozumím , sice vím co je devast ale mám pocit že třeba já s kamoškou - co take není war a plechovka - že i když vyrosteme a budeme vyšší lvl , že samy dvě budeme mít strach se vůbec k nějakemu bossovi vůbec dostat budeme prchat jen co uvidime jeho ochranku natož bosse. Počítá se s tím že tu nebudou jen samé silové buildy? Ale třeba i hráči/ky co tomu NWN buildování zase až tak perfektně nerozumí?

Author:  Daanri [ 13:39 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

Ano pocita sa s tym. Upravou bossov, priser a dungeonov nebolo myslene ich zosilovanie aby ich porazili len power buildy a obycajny hrac si ani neskrtol ale skor ich vyvazovanie tak aby na prejdenie celeho dungeonu bola potrebna parta a nie jednotlivec power build.

Ale myslim, ze momentalne zbytocne o tom uvazovat a sirit naku paniku, pretoze je to zalezitost dlhodoba a bude sa vyladovat priebezne.

Author:  tao kan [ 13:53 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

nejde z devastu vyhodit automatická smrt v případě přehození výdrže a nahradit například dalším násobkem kritického zranění? Tím by devastátoři dávali velké rány a boss by nemusel mít velkou výdrž, ale například jen hodně hitpointů a regen.

Author:  Glumišek [ 15:10 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

tao kan wrote:
nejde z devastu vyhodit automatická smrt v případě přehození výdrže a nahradit například dalším násobkem kritického zranění? Tím by devastátoři dávali velké rány a boss by nemusel mít velkou výdrž, ale například jen hodně hitpointů a regen.


Tady to už jsem někde navrhoval a opravdu se mi to moc líbí. Další xk6 ke kritickému zásahu, kde x je násobič zbraně ..... ano dovedu si to představit a myslím, že by to bylo i hezčí než instantní smrt.
Á nebo určený počet devastů dle lvl spouštěných stejným způsobej jako se třeba spouští Ki úder od WM, počet devastů za meditaci = lvl/5 .... takže min 4 za meditaci a pomáličku to stoupá dnes možná u někoho k 6-7.

Author:  kucik [ 15:26 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

Devast je jedna z hardcoded ficur a ja ho v soucasnosti upravit neumim. Tudiz devast se da tak akorat zakazat, coz nechceme. Ale i devastu se da ubranit. Jen jde o to, nacpat se fortitudu. Ano, to souvisi s upravou klenotnictvi, protoze ted uz nebude mozne zvednout si vsechny savy a je treba se opravu rozhodovat co a kam dat.

Co se elemetarniho dmg. zbrane tyce. Myslim, ze je to mnohem vhodnejsi, nez aby slo dosahovat za pomoci ocarovani stejneho dmg s kukri jako s greatswordem.

Nemyslim si, ze to nejak vyrazne odboura dexovy postavy. Samozrejme se muzu mylit, ale zatim me o tom nic nepresvedcilo.

Samozrejme, jak uz bylo receno, hodne z obchodu je potreba predelat, ale to uz vime dlouho.

Alchymie pada na moji hlavu, to priznavam, ale posledni dobou vazne nevim co drive.

Author:  sandoftime [ 16:26 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

dotaz, možná lehce mimo téma, ale zmínilo se tu několikrát upravení npc obchodů, pokud se tohle provede, co s věcmi které mají postavy teď z obchodů? zmízí, budou se muset vrátit, zůstanou i když budou silné, jak se to ohlídá a podobně?

Author:  Daanri [ 17:02 09. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Můj pohled na kraft

Bude za ne poskytnuta adekvatna nahrada.

Page 1 of 15 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/