Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Stackovatelnost
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=3909
Page 1 of 1

Author:  Sobik [ 22:53 11. Mar 2010 ]
Post subject:  Stackovatelnost

Nevim čím to je, ale mám v invu spoustu balíčků stejného materiálu, který ale nejdou stacknout. Nebylo by možné vytvořit item, který by po použití projel inv a nastavil všechny tagy (případně proměnné) těch balíčků na stejné hodnoty? :)

P.S.: Týká se to hlavně itemů koupených přes překupníka.

Author:  Tretas [ 07:56 12. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Neležely náhodou v nějakém trezoru? V trezoru se vždy nějak pomíchají ty proměnné nebo na čem to závisí.

Author:  nomis_b [ 10:32 12. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Sobik wrote:
P.S.: Týká se to hlavně itemů koupených přes překupníka.

Hm? Kuciku, nenechavas tam promenou prodavajiciho na tom itemu nahodou ?

to je tak co me napada.

Obecny poznatek: kdyz veci vyrabis craftem 1. den a pak 2. den, nejdou 2. den stacknout dohromady (z 1. a 2. dohromady), ale 3. den uz jo.

Author:  kucik [ 10:51 12. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Myslim si, že tam nechávám komplet proměnný okolo toho prodeje, takže v tom to nejspíš bude.

Author:  Dečka [ 10:56 12. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Přesně tohle dělaj i trezory, cokoliv se do nich strčí už to nejde po vyndání s ničim stackovat, neni teda problem někde v perzistenci ? Protože to vlastně obchodník je taková perzistentní truhla ne ?
Dokonce se mi stalo, že mi tezor i některý itemy přejmenuje na anglickou verzi. Čiže stričim do něj dračí krev a vyndám dragon blood například. Mno a ještě jedna věc, dost často mi přenastavuje ILR u předmětů, rekord mám zatim katalyzátor do alchymie s ILR lvl 61 :lol:

Author:  Sobik [ 11:13 12. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Jj, koupil sem si onehdá meteorický vrhací sekery a měly IRL asi 31. Druhej den už sem je moh používat normálně. :)

Author:  kucik [ 11:35 12. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Můžu se podívat, co všechno na tom předmětu zůstáva za proměnný. Anglický názvy a popisy je problém textů. který se odkazujou do základního tlk souboru. Na serveru je originální anglickej.
ILR se určuje podle ceny, takže z nějakýho důvodu měl ten předmět hodně vysokou cenu - nejspíš problém se stackem.

Author:  zachy [ 14:29 13. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Sobik wrote:
Nevim čím to je, ale mám v invu spoustu balíčků stejného materiálu, který ale nejdou stacknout. Nebylo by možné vytvořit item, který by po použití projel inv a nastavil všechny tagy (případně proměnné) těch balíčků na stejné hodnoty? :)

P.S.: Týká se to hlavně itemů koupených přes překupníka.


Nápad takovýho předmětu bytosti AUTOSTACK třeba pro houby nebo pro broušené kameny je celkem dobrý

Author:  nomis_b [ 14:00 15. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

autostack pro vsechny crfatove vyrobky ? hm.. to je zajimavy napad.

Author:  Xantipa [ 17:56 15. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

nomis_b wrote:
autostack pro vsechny crfatove vyrobky ? hm.. to je zajimavy napad.


to je vyborny napad :)

Author:  kucik [ 18:22 15. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

Teoreticky jsou tři možnosti.
1. Projít všechny předměty a smazat jim proměnné, které zrovna nejsou potřeba.
2. Projít inventář a u vybraných předmětů nechat pouze známé proměnné
Ani jedna z možností předměty nestackne, ale pouze jejich stack umožní.
3. Projít invetář, vytvořit si pole druhů předmětů a pak podletoho některý zničit a některejm zvednout stack. Je to trochu náročný.

Author:  nomis_b [ 18:31 15. Mar 2010 ]
Post subject:  Re: Stackovatelnost

kucik wrote:
3. Projít invetář, vytvořit si pole druhů předmětů a pak podletoho některý zničit a některejm zvednout stack. Je to trochu náročný.

jo tuhle moznost myslim, protoze budu prochazet ne VSECHNY predmety, ale pouze ty crfatove, o kterych vim, ze maji byt stacknutelne. uvidim.. ael ukolnicek je dost plnej.. tak nekdy snad no

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/