Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Summoni
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4074
Page 1 of 2

Author:  Grunt [ 15:29 12. May 2010 ]
Post subject:  Summoni

Zdravím měl bych dva takové napůl dotazy/návrhy.

1. Síla povolaných monster

Tohle není rozhodně nějaké škemrání, nebo naříkání. Jen mě napadlo že by se síla povolaných monster měla o něco zvýšit, když se posílilo vše kolem. Přeci jen nevypadá moc dobře, když lední medvěd roztrhá Starého krokodýla.

2. Nemrtví

Nešlo by podobně jak je vyřešeno povolávání "obyčejných" monster, vyřešit i povolávání Nemrtvých? Tzn. nějaký výběr pomocí knihy? Myslím že by to ocenili hráči nejen v podtemnu.

Author:  Portis [ 15:56 12. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Tady bych se nejspis priklonil i k uprave zvirecich pritelicku. Nevim jak sou u magu ale u druida a hranicare se mi zda pritelicek naprosto nevyuzitelny. Jen pro priklad medved AC 15 a vic s tim nehne, dire wolf maximalni AC 24 na 21.lvl. S timhle AC po nich de kazdy nepritel a tim padem jdou hned k zemi.

Author:  Grunt [ 16:32 12. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Mag je na tom tak samo s přítelíčkama. Jediné využití je odpasťování :D

Author:  KaTo [ 16:56 12. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Grunt wrote:
Mag je na tom tak samo s přítelíčkama. Jediné využití je odpasťování :D
Mág má standartní NWN (skoro všechny) přítelíčky od prvního lvlu s redukcemi 5/1 či dokonce 10/1 a posléze až 20/1, případně i s regenerací. Hlavně ty redukce hoooodně pomáhají.

Hraničář+druid má originál NWN přítelíčky opravdu tak akorát na RP :twisted: . Hlavně hraničář, protože druid od určitého lvlu svého přítelíčka "boostne" aspoň kamenkou či aspoň tím kouzlem "souznění s přítelíčkem" (bo jak se to jmenuje).

Na Thalii mě ale "velmi mile" překvapil Thalijský hraničářský přítelíček, kterého jsem si u hraničáře vzal částečně ze zvědavosti JAK vypadá "modelově" a částečně, že se hodí k "drobné" elfce...a musím smeknout, překvapil "mile" i svými vlastnostmi, které z něj nedělají úplné ořezávátko...teda aspoň na nižších lvlech protivníků. Jen WB tým ví, zda se dotyčný přítelíček s lvly postupem času zlepšuje = zda se mu zvyšují redukce, AC apod., tedy zda krží krok jak jeho páníček "potkává" drsnější a drsnější protivníky.

//ještě jednou - smekám - pro low lvl hraničáře/druid jsou "někteří" Thalijští přítelíčci (teda aspon ten jeden, s kterým mám tu čest) víc než použitelní :D i v boji (//já vím, hlavně to RP, ale.. :oops: ).

Author:  černý vlk [ 17:34 12. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

musím přiznat, že summona nepoužívám (zaklínač)..je to zbytečné..a po nejnovějších změnách se to tím jen pojistilo ;) až teď se konečně pozná, co je v hráčích mágů ;)

Author:  Grunt [ 17:43 12. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

AD přítelíčci:
Jo jo na nižších levelech se přítelíčci použít dají... to neříkám ale redukce i 150/1 je na prd..

Tohle ale primárně není o přítelíčcích. Zajímají mně hlavně ti nemrtví...

Author:  OneHeart [ 12:23 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

čau lidé, jsem líný psát znovu ale k tomuhle jsem něco pastoval na Eq fórum, tak to jen vodcituju :)

ad Nemrtví:
Quote:
Čau!

Na jednom světě funguje krásná vychytávka nekromancie, která hráčí doopravdy umožňuje hrát něco jako nekromancera.
Je to poupravené kouzlo Animate Dead.

Na některých opuštěných a zlých místech (nebo občas z potvor!) se dá získat item "těla" nějakého specifického tvora. Pokud je na takovýto item sesláno kouzlo Animate Dead, vyvolá toho specifického nemrtvého namísto obvyklého kostlivce/zombie?

Tak a tady zábava teprve začíná! Protože toho specifického nemrtvého můžete pomocí temných praktik "corruptovat" - např. mu přigraftit mu silnější ruku, lepší nohy atd. A v závislosti na moci nekromanta (např. tam konkrétně závislé na Spellcraft,Lore a Alchemy) dokáže tyto síly prokombinovat a udělat si uplně unikátního nemrtváka. (udělané přes dialog s nemrtvým)
Další lahůdka je, že pokud je humanoidní, tak mu můžete přes dialog dát i zbraň.

Málem jsem umřel blahem, když jsem to viděl v akci!
Vepředu se přes dvě pomalu belhající zombie s obouručáky prorve nemrtvý zlobr (který si kdesi utrhnul strom) a za vydatné podpory tří kostěných lučištníků drtí nepřátele na paštiku (ano, multiple summoning je taky nádherná věc, ale o tom jindy a jinde :))


Nenavrhuji tu kopírování cizích systémů, spíš to uvádím jako příklad, že s nekromancií by se dalo krásně vyhrát. A ne jen s nekromancií, ale i se sumony obecně.


ad summoni:
Quote:
Tahle věc mi tady strašně chybí, ovládat summony tím, že chodím před nimi a tím je nasměruju je tak zoufale krkolomé.
Co jsem viděl, tak to fungovalo takhle: Pomocí craft menu si měl možnost hrác navolit různé svoje možnosti (10 prázdných featů vpodstatě, jestli je tu ještě nějaký volný, tak by to možná šlo na něj) a jedna z nich byla právě kontrola summonů nebo čehokoliv vyvolaného.

Fungovalo to jako feat, označil jsem feat a pak summona, tím se stal označeným a dalším klikem featu někam tam summon odešel, případně klikem an někoho na to zaútočil. Určitě by to šlo i jinak, tohle je jedna možnost.
Hrozně by to pomohlo, imo.

+připadně ukázka multisummoningu k promyšlení! viz níže :)
Image

Author:  kucik [ 17:46 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Jo, tohle je hodne zajimavy.

Author:  černý vlk [ 18:04 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

tak nemuselo by to jít jen pro nemrtvé, ale třeba i jiné druhy..elementálové, chaos (démoni), zvířata...

Author:  Grunt [ 19:14 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Jo jo. Ancy a jeho zástup nemrtvých.. muhehe. Jen by to silně zrušilo vyváženost

Author:  černý vlk [ 20:00 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Grunt wrote:
...

ani by nemuselo..multisummon tak maximálně 3 potvory pro lvl 30+ (pro lvl 20+ 2 potvory třeba)...nikdo nechce, aby ti nemrví byli tak silní jak prohnilé zombie že..;)

EDIT: a vyvolání takového summona by mohlo mít své TO, které by musel kouzlem hodit nekroušek

Author:  Portis [ 20:45 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Fungovat tak tyhle summoni tak to uz je jine kafe. Mit summona, ktereho muzu vylepsovat a upravovat, bral bych to za kazdou cenu. :) :) :)

Author:  KaTo [ 20:56 22. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Portis wrote:
Fungovat tak tyhle summoni tak to uz je jine kafe. Mit summona, ktereho muzu vylepsovat a upravovat, bral bych to za kazdou cenu. :) :) :)
Nomis přidělá další craft...a summoni se budou skládat přes obratnost :lol: :lol: :lol: :lol:

Author:  Sorrow [ 08:37 24. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Takze zase neco aby to podporovalo solovani :|
Imho, neco takoveho tu uz bylo a po case se to odbouralo,
pac to bylo hrozny, kazsa carujici postava nepotrebovala nikoho
k sobe.Snazte se vic hrat s ostatnima a je po starostech.

Author:  černý vlk [ 20:05 24. May 2010 ]
Post subject:  Re: Summoni

Sorrow wrote:
Takze zase neco aby to podporovalo solovani :|
Imho, neco takoveho tu uz bylo a po case se to odbouralo,
pac to bylo hrozny, kazsa carujici postava nepotrebovala nikoho
k sobe.Snazte se vic hrat s ostatnima a je po starostech.

já ti nevím...je super podpora party, ale tlačit někoho od solo hry nejrůznějšími úpravami, to se mi nezdá jako šťastný nápad. Takový nekromant se moc do party nehodí...maximálně je zabije a vytvoří si z nich poslušné miniony. Takových příkladů bych našel hodně. Stačilo by, aby v partě bylo více expů než v solo hře a měli byste nenásilné skupinky postav a v menšině i solisty. Navíc kolik kouzlících postav by používalo "zakázanou" magii?

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/