Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Přírustek HP/level http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4099 |
Page 1 of 4 |
Author: | Sigil [ 23:54 16. May 2010 ] |
Post subject: | Přírustek HP/level |
Ahoj, Neprijde mi zrovna nejstastnejsi nahazovat si kostkou protoze to muze velice lehce nejake hrace znevyhodnit. Co jsem zatim vypozoroval: - Pri delevelu a opetovnem nabiti levelu si hazi postavicka znova kostkou, mohlo by to vest k tomu ze si hraci pri spatnem hodu nechaji dat dobrovolny exploss. - Dostaval jsem vicemene pravidelne desitky ale kdyz jsem na prestupu z 3 na 4 mel chorobu a snizenou CON na 3/-4 padlo +6HP. Nahoda nebo nejaky sotek ktery zapocitava constituci. Ocenim jakekoliv systemove informace o prirustku HP/level. Dekuji |
Author: | KaTo [ 00:10 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
Sigil wrote: ... Na Thalii je zaveden puvodni system NWN. 1-2-3 lvl dostava postava 100% HP za povolani + bonus za CON a Toughness.Od 4tého lvlu výše pak dostáva 50-100% HP za povolani + bonus za CON a Toughness. Takze je to v pořádku. |
Author: | nomis_b [ 07:20 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
a aby si schvalne prisel o lvl kvuli rerollu poctu HP je mozne, ale se zvysujicimi lvly je to ponekud mene a mene vyhodne.. |
Author: | Luelle [ 07:21 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
nomis_b wrote: a aby si schvalne prisel o lvl kvuli rerollu poctu HP je mozne, ale se zvysujicimi lvly je to ponekud mene a mene vyhodne.. naopak,když chcípneš na vyšším lvlu říkáš si... má to jedno pozitivum..třeba si líp hodím..a pak SI HODÍŠ JEŠTĚ HŮŘ ![]() |
Author: | kucik [ 10:33 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
No a nakonec nikdo neříká, že když umřeš, tak z toho podsvětí vždycky vylezeš ![]() |
Author: | Arsen [ 16:29 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
Ale tak je fakt, že náhoda zvýhodní určitý hráče tím, že se líp hoděj, přece jenom to může být celkem slušný rozdíl když má někdo třeba mezi 6-10 tak jedna postava na 20lvl může vyjít se 120hp a druhá 200 ![]() |
Author: | sandoftime [ 16:33 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
nj hlavne ze by stacilo zapnout max zivotu pro kazdeho ale tak na to mi tu zas nekdo namitne ze "to je zivot" nebo nejaky podobne priblbly argument proc to nedelat |
Author: | Arsen [ 16:38 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
No v tomhle s tebou musím souhlasit ,) |
Author: | kucik [ 16:42 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
Je to hra o náhodě a o hodech kostkou. To bys taky mohl mohl prosazovat, že se zrušej hody na útok a bude se brát vždycky 20. Ano, náhoda někoho zvýhodní a jiného ne. Proto se tomu říká náhoda. Při boji si taky stěžuješ, že druhému padaj líp kostky? |
Author: | sandoftime [ 16:50 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
kucik wrote: Je to hra o náhodě a o hodech kostkou. To bys taky mohl mohl prosazovat, že se zrušej hody na útok a bude se brát vždycky 20. no nwn to tak někdy dělá |
Author: | -darkvision- [ 16:53 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
kucik wrote: Je to hra o náhodě a o hodech kostkou. To bys taky mohl mohl prosazovat, že se zrušej hody na útok a bude se brát vždycky 20. Kuciku promin, ale tohle se mi zda trosku zcestny. Srovnavat utok a zivoty. Dungy se stizily, nevidim duvod, proc by se nedavalo max hp. Vy ano? |
Author: | KaTo [ 16:57 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
sandoftime wrote: kucik wrote: Je to hra o náhodě a o hodech kostkou. To bys taky mohl mohl prosazovat, že se zrušej hody na útok a bude se brát vždycky 20. no nwn to tak někdy dělá ![]() ![]() Mimochodem, "Take20" na útok mají jako kouzlo mágové ![]() |
Author: | Grunt [ 16:58 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
Doporucuju se na to podívat z hlediska statistiky, zjistíte že valná většina postav bude mít na takovém 20lv +/- stejně životů s minimální odchylkou. Šance že někomu padne 20x za sebou řekněme 9 nebo 10 je minimální. |
Author: | kucik [ 17:00 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
Já zase nevidim důvod, proč by se to mělo měnit. Že někomu padne míň a někomu víc? Proto se tomu přece říká hra. |
Author: | Arsen [ 17:02 17. May 2010 ] |
Post subject: | Re: Přírustek HP/level |
kucik wrote: Je to hra o náhodě a o hodech kostkou. To bys taky mohl mohl prosazovat, že se zrušej hody na útok a bude se brát vždycky 20. Ano, náhoda někoho zvýhodní a jiného ne. Proto se tomu říká náhoda. Při boji si taky stěžuješ, že druhému padaj líp kostky? Ale tak hody na útok sou proměnlivý po celou dobu hraní, ale životy si prostě nahodíš jen párkrát za celou dobu oproti tomu a aby byl někdo zvýhodněnej po celou dobu hraní, že si zrovna v tuhle dobu dobře hodil. Mě prostě přijde férový ,aby všichni dostávali max. hp.. PS : například hody při útoku sou furt něčím ovlivnovaný AB x AC ale čím je ovlivněný tohle ? jenom štěstím prostě... |
Page 1 of 4 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |