 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Author |
Message |
sandoftime
|
Post subject: pasti Posted: 10:33 02. Jun 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
nachystal jsem na zem dvě, npc je proběhlo a místo aby se spustil efekt, pasti zkrátka zmizly
efekt se vůbec nespustil
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: pasti Posted: 10:48 02. Jun 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
ted se mi to stalo znova, konkrétně se jedná o ohnivé pasti, ostatní fungují normálně
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: pasti Posted: 12:35 02. Jun 2010 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Tak ohnive pasti jsou snad na reflexy a pri spravnym hodu neudelaj nic
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: pasti Posted: 13:16 02. Jun 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
80% pastí je na reflexy. Úspěšný hod proti TO pasti znamená, že dostaneš "jen" 50% dmg, pokud nemáš feat Evasion = mnich, zloděj, SD (případně Improved Evasion), pak nedostaneš nic.
Btw - nespuštění pasti vypadá (jak jsem kdysi vyčetl): 1) past se "položí" několik pixelů nad/pod texturu země, zmizí ve "vzducho prázdnu" = není čím by se spustila. 2) lagýýýýýýýý!!
Osobně jsem zažil (ne na Thalii), že pasti spouštěl kdokoli, kdo nebyl se mnou v grupě (navzdory tomu, že byl "modrý"), případně pasti mizeli...prostě *plop* a položená past byla pryč (a ne, nesebral ji nikdo v hide).
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: pasti Posted: 13:46 02. Jun 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
nekdy past pri polozeni zmizi, ale da se najit, pomoci hledani... je to divne, ze musis hledat vlastni past, ale kdyz ji nenajdes a neco ta past zabije, tak nedostanes XP.
Jinac hodne pasti pri uspesnem prehozeni reflexu NPC neudea zadny efekt (graficky) ale samozrejme zmizi, protoze byla spustena. Podle me je to problem, ze kdyz nejake NPC je moc velke, tak graficky efekt spusteni se zobrazi nekde "uvnitr" NPC, a zvenci teda nejde videt. Pri prehozeni muze samozrejme dojit k mznostem, ze NPC ma 0ve dmg (imky, evasion atd..) nebo tak male dmg, ze se to neprojevi (treba uberes 10HP z 1000)
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: pasti Posted: 19:35 02. Jun 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
tak znova, položil jsem past, zlobr jí proběhl a v ten moment past zmizela
dělá to pouze ohnivá past
zlobr nemá únik a hlavně efekt se vůbec nespustil
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |