Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

nosná zvířata
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4245
Page 1 of 2

Author:  DarK_cz [ 15:50 17. Jun 2010 ]
Post subject:  nosná zvířata

chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava :wink: ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.

Author:  KaTo [ 16:04 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

DarK_cz wrote:
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava :wink: ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.
No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout :lol: :lol: .
Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu :mrgreen: .

Author:  kucik [ 16:28 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

Není to úplně jednoduchý vyřešit. Ale časem by na to mohlo dojít.

Author:  DarK_cz [ 16:47 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

KaTo wrote:
DarK_cz wrote:
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava :wink: ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.
No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout :lol: :lol: .
Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu :mrgreen: .


Hehe tak já to myslel jako že by nemizeli vůbec. :D
Myslel jsem to tak, že by se třeba ta mula zdražila, že by misto 100 se platilo za mulu 1000 ale že prostě dokavaď by nechcipla tak by si ji měl. A udělal bych nějaký úvaziště kde by se mohli odkládat, a když ji odložíš a odejdeš na par kroků tak by zmizela aby se tam nelagovali. (Něco hodně podobného je na K2, prominte jestli se furt oháním jinýma serverama, ale myslim to v dobrém, protože kvuli craftu by to bylo docela pěkné kdyby po každem restartu když mam v mule rudu tak ji davat k sobě a po restu se s tím plížit.

Author:  sandoftime [ 17:34 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly

Author:  Lord_Berserk [ 17:40 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

sandoftime wrote:
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly


perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany :wink:

Author:  zachy [ 18:32 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen

Author:  DarK_cz [ 18:37 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

zachy wrote:
No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen


a co ty úvaziště udělat těsně za městem? jako u hradeb a vytvořit zákon že do města se zvěří nesmí, když to udělají tak za to mužou do vězení a tak.

Author:  sandoftime [ 22:17 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

Lord_Berserk wrote:
sandoftime wrote:
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly


perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany :wink:

ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech

ostatně to už psal zachy

Author:  DarK_cz [ 23:14 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

sandoftime wrote:
Lord_Berserk wrote:
sandoftime wrote:
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly


perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany :wink:

ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech

ostatně to už psal zachy


jakých 10k? :D každej by mohl mít jen jednu a hraču na povrchu kteří hrajou hodně aktivně je kolem 20-30 a když každej bude mit mulu, někdo chodí do doupkova , někdo do ivory tak proč by měli mit všichni mulu zrovna v karathě?

A to ještě nepočítám situaci v karathě. Takže nevim kdo by si tam daval mulu když craftit v karathě muže jen pár lidí který maj hodně peněz na ty poplakty. A hlavně jak jsem psal v minulem přispěvku, ty muly když je odložíš a poodejdeš o kus dál tak zmizej aby nelagovali. takže je uvidiš jen když u nich budeš stat blízko.

Author:  Quin_Fryar [ 23:18 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

A proč by mohli mít jen jednu?

Author:  Nalkanar [ 23:44 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ;) :) to není argument že teď se tam nedá "žít" :D

Author:  DarK_cz [ 23:53 17. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

Quin_Fryar wrote:
A proč by mohli mít jen jednu?


A na co jich potřebuješ víc? Já myslím že jedna ti stačí dokavaď ti neumře.

Author:  Tretas [ 07:46 18. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

Nalkanar wrote:
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ;) :) to není argument že teď se tam nedá "žít" :D

A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. :wink:

Author:  Nalkanar [ 10:48 18. Jun 2010 ]
Post subject:  Re: nosná zvířata

Tretas wrote:
Nalkanar wrote:
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ;) :) to není argument že teď se tam nedá "žít" :D

A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. :wink:


Ale může rozsekat Isil a nebude válečný stav a tím pádem normální ceny a normální život, co na tom, že pár paladinů s celou tvrzí zařvou... nebo naopak zvítězí rebelové z Isilu, dosadí někoho nového na královské místo, pár gardistů zařve a vše se vrátí do normálních cen. :mrgreen: Nikdy jsem neřekl, že Ambit musí být nějak přesunut. :mrgreen:

EDIT: přesunut do hrobu, přesunut do exilu, apod.

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/