Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
nosná zvířata http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4245 |
Page 1 of 2 |
Author: | DarK_cz [ 15:50 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | nosná zvířata |
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava ![]() |
Author: | KaTo [ 16:04 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
DarK_cz wrote: chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout ![]() ![]() ![]() Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu ![]() |
Author: | kucik [ 16:28 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
Není to úplně jednoduchý vyřešit. Ale časem by na to mohlo dojít. |
Author: | DarK_cz [ 16:47 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
KaTo wrote: DarK_cz wrote: chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout ![]() ![]() ![]() Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu ![]() Hehe tak já to myslel jako že by nemizeli vůbec. ![]() Myslel jsem to tak, že by se třeba ta mula zdražila, že by misto 100 se platilo za mulu 1000 ale že prostě dokavaď by nechcipla tak by si ji měl. A udělal bych nějaký úvaziště kde by se mohli odkládat, a když ji odložíš a odejdeš na par kroků tak by zmizela aby se tam nelagovali. (Něco hodně podobného je na K2, prominte jestli se furt oháním jinýma serverama, ale myslim to v dobrém, protože kvuli craftu by to bylo docela pěkné kdyby po každem restartu když mam v mule rudu tak ji davat k sobě a po restu se s tím plížit. |
Author: | sandoftime [ 17:34 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly |
Author: | Lord_Berserk [ 17:40 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
sandoftime wrote: nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany ![]() |
Author: | zachy [ 18:32 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen |
Author: | DarK_cz [ 18:37 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
zachy wrote: No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen a co ty úvaziště udělat těsně za městem? jako u hradeb a vytvořit zákon že do města se zvěří nesmí, když to udělají tak za to mužou do vězení a tak. |
Author: | sandoftime [ 22:17 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
Lord_Berserk wrote: sandoftime wrote: nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany ![]() ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech ostatně to už psal zachy |
Author: | DarK_cz [ 23:14 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
sandoftime wrote: Lord_Berserk wrote: sandoftime wrote: nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany ![]() ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech ostatně to už psal zachy jakých 10k? ![]() A to ještě nepočítám situaci v karathě. Takže nevim kdo by si tam daval mulu když craftit v karathě muže jen pár lidí který maj hodně peněz na ty poplakty. A hlavně jak jsem psal v minulem přispěvku, ty muly když je odložíš a poodejdeš o kus dál tak zmizej aby nelagovali. takže je uvidiš jen když u nich budeš stat blízko. |
Author: | Quin_Fryar [ 23:18 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
A proč by mohli mít jen jednu? |
Author: | Nalkanar [ 23:44 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ![]() ![]() ![]() |
Author: | DarK_cz [ 23:53 17. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
Quin_Fryar wrote: A proč by mohli mít jen jednu? A na co jich potřebuješ víc? Já myslím že jedna ti stačí dokavaď ti neumře. |
Author: | Tretas [ 07:46 18. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
Nalkanar wrote: Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ![]() ![]() ![]() A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. ![]() |
Author: | Nalkanar [ 10:48 18. Jun 2010 ] |
Post subject: | Re: nosná zvířata |
Tretas wrote: Nalkanar wrote: Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ![]() ![]() ![]() A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. ![]() Ale může rozsekat Isil a nebude válečný stav a tím pádem normální ceny a normální život, co na tom, že pár paladinů s celou tvrzí zařvou... nebo naopak zvítězí rebelové z Isilu, dosadí někoho nového na královské místo, pár gardistů zařve a vše se vrátí do normálních cen. ![]() ![]() EDIT: přesunut do hrobu, přesunut do exilu, apod. |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |