|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Krata
|
Post subject: Posted: 13:15 01. Aug 2007 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
A zavíst pokebaly aby se vešli do báglu, jak chtěl Numero
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 13:20 01. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Nevim, jak narves medveda do baglu Mozna jedine moznost odvolat ho a znova privolat, dokud dany den nezemre. Ale zase se bojim zneuziti, kdyz ho nekdo bude na pokraji smrti odvolavat a zda by se timhle nevylecil na plno. Jedine pridat do rozhovoru vetu odvolat, coz by neslo provest v boji.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 13:22 01. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Rejty wrote: Nevim, jak narves medveda do baglu ... Jednoduse - staci par hodin prace s dranzirovacim nozem... Bagl je pak lehce krvavy, ale meda vnem je. Takove medvedi pracky v medu... *olizuje se*
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 13:48 01. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
To by mozno aj slo keby sa cez dialog odvolaval -> tak by sa feat Summon Familiar a Summon Animal Companion znova obnovil na pouzitie.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 16:33 01. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: To by mozno aj slo keby sa cez dialog odvolaval -> tak by sa feat Summon Familiar a Summon Animal Companion znova obnovil na pouzitie. Mozna zneuzitelnost... Mnohokrat staci "vhodne" s pritelickem "pohybovat" a prezije konec boje, ac ma jen par HP. Pak odvolani-privolani a ma plny pocet hp? Nerikam ze vsichni, ale urcite by se nasel nekdo, kdo by tohle zneuzival.
edit: idealni by bylo, kdyz by se pri "zandani do baglu" pocitaly i HP pritelicka a ty nekam zapsaly => pri povolani by byl summon zranen na puvodni zivoty. Coz by melo jit (summon pri povolani dostane magicky dmg takoveho ci onakeho rozsahu a je). Tim by se zrusily veskere problemy.
edit2: Stacil by rozsah byte - vic jak 255 hp jen tak nejaky summon nema. A kdyby mel, tak ma smulu, proste sebou v batuzku vrtel a poranil se o batoh.
Last edited by 566344 on 16:41 01. Aug 2007, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 16:39 01. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
No prave...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 17:20 01. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
566344 wrote: Sylmael wrote: To by mozno aj slo keby sa cez dialog odvolaval -> tak by sa feat Summon Familiar a Summon Animal Companion znova obnovil na pouzitie. Mozna zneuzitelnost... Mnohokrat staci "vhodne" s pritelickem "pohybovat" a prezije konec boje, ac ma jen par HP. Pak odvolani-privolani a ma plny pocet hp? Nerikam ze vsichni, ale urcite by se nasel nekdo, kdo by tohle zneuzival. edit: idealni by bylo, kdyz by se pri "zandani do baglu" pocitaly i HP pritelicka a ty nekam zapsaly => pri povolani by byl summon zranen na puvodni zivoty. Coz by melo jit (summon pri povolani dostane magicky dmg takoveho ci onakeho rozsahu a je). Tim by se zrusily veskere problemy. edit2: Stacil by rozsah byte - vic jak 255 hp jen tak nejaky summon nema. A kdyby mel, tak ma smulu, proste sebou v batuzku vrtel a poranil se o batoh.
Sakra *capne sa po tvari* ved o tom som vedel aj som predpokladal ze sa niekto ozve... ale ako krasne sa to dalo zneuzit hehehe! No, problem zo zapisovanim HP neni , ale co ak ma pritelicek ine choroby/postihy/jedy v sebe hm? To su dalsie informacie ktore musia byt niekde ulozene (mozno na dusi bytosti)
PS: a byte stacit nebude, sumony maju i cez 255hp to mi ver muhehe. Nato su premenne typu Int, Float pre nas vyuzitelny Int (integer nie inteligence).
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 17:27 01. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: PS: a byte stacit nebude, sumony maju i cez 255hp to mi ver muhehe. Nato su premenne typu Int, Float pre nas vyuzitelny Int (integer nie inteligence). Pravda - druidi meda ma hafo hp... Jsem nejak zapomenul.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 00:21 02. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
S numerom sme sa zhodli ze pokial bude mat familiar/animal na sebe nejaky negativny efekt (jed, chorobu atd) nepojde odvolat. (teda pojde ale jedine cez ikonku unsumon cim hrac bude musiet spat aby sa mu familiar/animal obnovil). Dalej, ak ho hrac odsumone cez dialog ziska opet moznost hned davat familiar/animala ale HP sa ulozi na dusu bytosti. Vsetko z mojej strany, ocakavam nazory a finalne rozhodnutie.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 08:18 02. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: podpis: "Na Thalii su 3 skupiny. Dobry, zly a skaredy. Ku ktorym sa pridas?" Jeeee, to je hezky ze sis me vsimnul!!! DD
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Posted: 12:27 03. Aug 2007 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4706 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
me by se libila pro druida pritelicek panda..jeee takovi rozkosny zviratko hihi to by se mi libilo:))
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 12:47 03. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Pandu uz mam udelanou
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 13:59 03. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
hlavně nezapomeňte udělat přítelíčky, co nebudou vůbec roztomilý, hezký a přítulný, mám na mysli hady, štíry, netopejry, krysy, pavouky a jinou havěť, ať si maj zvrhlý elfky s čim hrát
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 14:09 03. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Muzete se tesit na...
Pro Maga / zaklinace:
-had, mozkozrout, kosteny netopyr, sova, pavouk, plivnik, skret, hlubinny skret, kobold, golem z masa, krajec, ohnivy divocak, monodron, opice
Pro Druida / hranicare:
-panda, tygr, papousek, albatros, puma, leopard, vrrk, bludicka, harpie, satyr, pixie, malamut, husky, mastif, jelen
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 14:41 03. Aug 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Nešlo by i koupit si nějakýho hezkýho, ale k ničemu hádka na hraní ?
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 121 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |