Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4371 |
Page 1 of 12 |
Author: | menderon [ 22:13 22. Jul 2010 ] |
Post subject: | Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
Dobrý den, budu stručný a věcný, ono body se chápou lépe než složité texty. Thalie má dva módy: 1. Kolečkování na dostupných lokacích, neboť jinde peníze vlastně získat nelze 2. RP chat ve volném čase Svět 1. Slušně zpracovaé realie, největší slabinou je obsáhlost pro nováčky 2. Špatně dostupné informace aktuálního charakteru - do Karathy v noci nesmíš jinak jsou GM zlí, zkuste si to jako nováček najít, je tu moc spamu pro nováčka aby to vyfiltorval, proc to neí na vývěsní tabuli u města a podbně.... 3. Tragicky postavený spor mezi vládcem Karathy a vzbouřenci a. nastavení gardistů do útoku, oprovadu jsem ocenil, kdyz mne gardista zabil při trhání jetele - to rozhodně patří na RP shard, kdyz se jedná o ochránce zákona b. spor je statický bez vývoje, jen otravuje život zákazy, které se človek dozví až po té..... c. usměvně nezvládnutá pozice kancléře, zřejmě se jedá o nacistického pomatence, zřejmě umyslná manipulce, aby si hraci vybrali protistranu. Chytrý vládce ví, že "ovládat území nelze bez alespon částečné spolupráce obyvatel na území žijících a podobně.... d. Příjde mi, že si páni hry hrají mezi sebou misto toho (ted asi ani to), aby zapojili hráče do obou stran.... nejen do malých úkolů e. další důvody si doplníte sami Integrace do světa - bylo mi vysvětleno, že Páni hry hrají s předdefinovanými skupinami, pokud nejseš jejich členem an si neškrtneš a padej chatovat a kolečkovat, ono asi lepší:) podpora lowíků, začátečníků není Interakce s GM - z mého pohledu 2x mnou vyžádaný GM kill (jednou jsem se chtěl pokusi o únik ze zajetí drowů, místo RP smrti okamžitý kill, podruhé kill na žádost, gorgony mne zkamenely jako lowíka při průzkumu, zase rovnou GM kill, ja bych třeba jako GM na RP shardu přijel k lowíkovi jako hraičář a pro jednou mu pomohl a vynadal, ale ono je zabití snažší ![]() Interkace s hráči - nejsem úplně skvělý Rp hráč, takže mohu soudit jen omezeně, ale příjde mi, že jsou zde již uzavřené skupinky mezi které je obtížné se dostat - kamarádi od jinud a podobně, to je přirozený jev, jeden z úkolů GM (čti páni hry) je takové skupinky stimulovat k integraci, nenávisti a podobně. (stimulace a manipulacejsouodlišné termíny) A na konec, kam zmizel jack? - jde ohráče co dotáhl WM na lvl asi 19 a pak se sbalil a odešel na původní svět, všechny důvody neznám, ale jeden určitě byl, že nás kolečka nebavila ale bez nich jsi prostě odepsanej.... Bylo by toho více, ale musím jít makat a neche se mi to logickyřadit, snad to budejako zrcadlo k něčemu. |
Author: | Muthor6 [ 23:13 22. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
Pěkně sepsáno, co hraju na Thálii po roce pauzy taky teď 3 týdny, tak mám rozhodně podobné dojmy. V jediné věci bych nesouhlasil, a to o interakci s hráči a o vydělávání peněz, určitě se dá pořádně vydělat craftem.(I když pro nováčky je o dost ztížený kvůli nemožnosti craftování v Karathě zadarmo, jelikož co vím, tak výkup craftovaných věcí je právě v Karathě a vláčet se kvůli základním předmětům na kterých je marže 20zlata přes půlku světa[Doubkov, Tarten...] je dost o krk a hlavně to chvilku trvá.. a nějak se craft xp udělat musí) A jinak rozhodně ti nic nebrání hrát RP i při kolečkování ![]() |
Author: | Krata [ 00:36 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
Quote: Thalie má dva módy: 1. Kolečkování na dostupných lokacích, neboť jinde peníze vlastně získat nelze 2. RP chat ve volném čase Thalie neni HCRP svět ani svět, který nechává hráče na volné noze, at si tu každý dělá co chce ale at neporušuje pravidla.. někomu se to líbí, někomu ne, ale Thalie je tak nastavena a nikomu nic bránit nebude, kolečkuj si, lootuj, creepuj, RPuj ale dodržuj pravidla světa Quote: 1. Slušně zpracovaé realie, největší slabinou je obsáhlost pro nováčky 2. Špatně dostupné informace aktuálního charakteru - do Karathy v noci nesmíš jinak jsou GM zlí, zkuste si to jako nováček najít, je tu moc spamu pro nováčka aby to vyfiltorval, proc to neí na vývěsní tabuli u města a podbně.... Pravda, nějaká cedule by nebyla špatná, pro nováčky může být obtížné najít mezi tunou IC sekce jednu informaci.. ale na to stačí upozornit, DM prostě někdy něco nedojde Quote: a. nastavení gardistů do útoku, oprovadu jsem ocenil, kdyz mne gardista zabil při trhání jetele - to rozhodně patří na RP shard, kdyz se jedná o ochránce zákona Tak to je chyba, gardisti jsou jen u mezi Ivory a Karathou a mylsim, že už by se od tamtud mohli odstranit, je to poněkud trapné kolik nocí za sebou tam stojí a čumí ![]() Quote: b. spor je statický bez vývoje, jen otravuje život zákazy, které se človek dozví až po té..... Problém je že je léto, prázdniny a to vždycky aktivita serveru trochu opadne, ale to nevim proč řešíš ty co tu jsi chvíli.. vám se zdá že Q stojí, ale na DM foru probíhaj docela zuřivé debaty a plány.. některé věci vás možná i překvapí, jen přes léto je prostě na hru vždy mín času (sry ale já v parnu radši půjdu ven nebo pod stan než ke kompu) Quote: c. usměvně nezvládnutá pozice kancléře, zřejmě se jedá o nacistického pomatence, zřejmě umyslná manipulce, aby si hraci vybrali protistranu. Chytrý vládce ví, že "ovládat území nelze bez alespon částečné spolupráce obyvatel na území žijících a podobně.... to už je IC věc a tvůj pohled na věc, to už se neřeší na foru ale ve hře, třeba to je tak naschval... Quote: d. Příjde mi, že si páni hry hrají mezi sebou misto toho (ted asi ani to), aby zapojili hráče do obou stran.... nejen do malých úkolů opět jen připomenu, že ted je mín času na hru.. a nevim jak to myslíš hrát si mezi s sebou, jako že na sebe posíláme NPC? DM mod neni zas tak zábavnej ![]() Quote: Integrace do světa - bylo mi vysvětleno, že Páni hry hrají s předdefinovanými skupinami, pokud nejseš jejich členem an si neškrtneš a padej chatovat a kolečkovat, ono asi lepší:) podpora lowíků, začátečníků není soudíš po třech týdnech? to už si celou Thalii poznal asi dobře Quote: Interakce s GM - z mého pohledu 2x mnou vyžádaný GM kill (jednou jsem se chtěl pokusi o únik ze zajetí drowů, místo RP smrti okamžitý kill, podruhé kill na žádost, gorgony mne zkamenely jako lowíka při průzkumu, zase rovnou GM kill, ja bych třeba jako GM na RP shardu přijel k lowíkovi jako hraičář a pro jednou mu pomohl a vynadal, ale ono je zabití snažší ![]() tohle nechápu, DM kill jsi si vyžádal? čemu se teda divíš? .. DM vychází s nováčky ale zas je nepovede za packu, zkamená tě Gorgona? tak proč lezeš tam kde to neznáš? Já taky v realu nelezu do každý nory nebo do každýho lesa, kterej potkám.. Quote: Interkace s hráči - nejsem úplně skvělý Rp hráč, takže mohu soudit jen omezeně, ale příjde mi, že jsou zde již uzavřené skupinky mezi které je obtížné se dostat - kamarádi od jinud a podobně, to je přirozený jev, jeden z úkolů GM (čti páni hry) je takové skupinky stimulovat k integraci, nenávisti a podobně. (stimulace a manipulacejsouodlišné termíny) ze začátku je vždycky těžké zapadnout, pak stačí pár slov a některé party tě rády přijmou.. to co s nima plánují a jesli něco plánují je čistě věc DM týmu |
Author: | menderon [ 08:37 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
[quote="Krata"]....[quote] Myslím, že jsme se nepochopili, chtěl jsem říci jak Vaše práce působí, od toho to bylo zrcadlo. Výsledky Vaší práce hodnocené očima spotřebitele, ten výsledek se nejeví jako nejlepší. Podobné výzkumy si dělají firmy i v reálu a taky si ztoho nic neberou ![]() "Není čas" - jo to znám, chápu Vás, od toho se chytře na takovou dobu vytváří "status quo" - proste před prázdninami se uklidí a nastaví se určitá linie, která extrémně neprudí ani neříká, že je mír, to je o kreativitě, ale vím, že většina lidí ma prblém věci plánovat dopředu i výdaje, natož pak více souvislostí. problematické je i když do něčeho mluví více lidí, jako třeba GM, diskuze pak plánování v podstatě znemožňuje. V tomto případě je vhodné, aby patronát nad jedním Q měl jeden vybraný GM a ostatní se bez větších řečí podřídili, pak by takový GM byl hodnocen a plně zodpovědný - více hlav žádná zodpovědnost --->> horší výsledek dal se nebudu vyjadřovat, chtěl jsem Vám poskytnou zpětnou vazbu v analytickém podání, byl bych rád, kdyby jste si z toho něco vzali. EDIT: v současnsoti jsme již s Muthorem nejmín dva, kteří mají podobný náhled a dva jsou soro dav ::D |
Author: | zachy [ 09:26 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
No a proč to tu píšeš? Velkému spolku hráčů se tu líbí. Pokud se ti tu tolik věcí nelíbí, tak jdi jinam, nikdo tě tu nedrží. Nebo ještě lepší řešení, můžeš si vytvořit vlastní server a třeba ho uděláš tak dokonalej že všichni z Thalie odejdou na tvůj. ![]() |
Author: | KaTo [ 09:44 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
Nechci OOC vynášet IC dění (už protože ho vidím jen na sousedním monitoru ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Co se týká kraftu - dá se. Postavička si za tohohle stavu vykraftila ve "třech" souvisejících kraftech na 6-8 lvl a dokážu si představit, že bych to mohl hnát výš...ale začíná to být už o statisích, které se v tom točí...na což postavička už nemá ![]() ![]() Zapadnutí do skupinek - nemám problém s postavičkou se kamkoli nakérovat, kam "ona" potřebuje (ale taky nemám agresivní, psychoptickou, egomasírovací a nasertivní postavu...eee...skoro). Snad jen teda kromě zapadnutí do výše uvedených skupinek (a že jich tu je ![]() ![]() ![]() P.S. Jsem strašně línej (OOC) kolečkovat a jinak jak si vydělat peníze, třeba kraftem (kromě buglé zlatničiny, kde se dají natočit relativně lehce desetitisíce) se moc nedá. Balíkování je v podstatě taky o kolečkování ![]() ![]() ![]() ![]() edit: Btw - to zrcadlo není špatný, jako první dojem...to asi pro "neznalého" nováčka odpovídá. ale když přežiješ první tři měsíce...získáš odstup (nebo okoráš? ![]() ![]() |
Author: | menderon [ 09:45 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
zachy wrote: ... Tohle je manipulativní komentář bez argumentace a úmyslně bez přidané hodnoty, podobné používají extrémisti když prosazují své názory, byť sami nevědí co je názor, prosím o smazání, nepatří do diskuze v tomto znění, pak smažte i můj. Děkuji |
Author: | sendys [ 10:05 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
jak řekl naš zachyaš nelibi se jdi libi se zustan,taky je moznost nelibi se? skus stim neco udelat(DM, a nebo jako hrac) libi se Mlc a soupej nozickama a pritom muzes vymyslet zlepseni |
Author: | menderon [ 10:18 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
sendys wrote: ..... Tvůrčí kritika, nebo to celé smaž, děkuji. |
Author: | Istvan [ 10:23 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
sendys wrote: jak řekl naš zachyaš nelibi se jdi libi se zustan,taky je moznost nelibi se? skus stim neco udelat(DM, a nebo jako hrac) libi se Mlc a soupej nozickama a pritom muzes vymyslet zlepseni A koukam, ze dalsi nesmyslny prispevek, nic nerikajici, jen ukazujici vztah mezi dvema hraci. (kamaradsky) Menderon zde predstavil jen sve postrehy, ktere zpracoval do prehlednych bodu. Zadne dlouhe rozepisovani, jen strucna analyza zacatecnika. Ja uprimne v tom nevidim kritiku, jen ukazani na neco co by mozna mohl byt lepsi. Je to par bodu, rozumne podanych k zamysleni. Na zacatecnika to podal mnohem lepe, nez reakce zachyho a sandyse. I to bohuzel ukazuje, ze chovani nekterych hracu je unahlene a bez rozmyslu. |
Author: | LDamian [ 10:27 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
menderon wrote: Dobrý den, budu stručný a věcný, ono body se chápou lépe než složité texty. Thalie má dva módy: 1. Kolečkování na dostupných lokacích, neboť jinde peníze vlastně získat nelze 2. RP chat ve volném čase Ještě je tu craft. Nošení pošty. Pro zkušené hráče se naopak dá jet stylem boss za bossem (a až do nějaké 18.-20. úrovně téměř neopakovat lokace, což jsem jinak moc neviděl - pak trochu ubyde možností nebo možná neznám tolik lokací). Pak si muzes vytvorit vazby s crafterama a nosit suroviny - ale je fakt, ze to je snazsi, kdyz uz je ooc jako hrac znas. No a nakonec mas moznost snazit se vstoupit do najake te organizace a hrat tam - je to take svym zpusobem rp chat obcas, ale nejak podchyceny a pripadne i placeny vyssima levelama - treba strazny u brany. Pro některé lidi se pak důležitou částí hry stává frakční CvC. Svět 1. Slušně zpracovaé realie, největší slabinou je obsáhlost pro nováčky. 2. Špatně dostupné informace aktuálního charakteru - do Karathy v noci nesmíš jinak jsou GM zlí, zkuste si to jako nováček najít, je tu moc spamu pro nováčka aby to vyfiltorval, proc to neí na vývěsní tabuli u města a podbně.... Tohle je moc dobrá připomínka! Kdyby před Karathou a Ivory byly cedule se zákazem vycházení v noci a podobně, dost by to tu hru zpřehlednilo. 3. Tragicky postavený spor mezi vládcem Karathy a vzbouřenci a. nastavení gardistů do útoku, oprovadu jsem ocenil, kdyz mne gardista zabil při trhání jetele - to rozhodně patří na RP shard, kdyz se jedná o ochránce zákona Njn. Také mi to přijde dlouhodobě divné. Zvlášť když vezmu v úvahu, že to není klasický spawn u kterého tam prostě musí být, aby šlo na čem se zlepšovat (nejsou za ně expy) a stejně jsou věčně mrtví. Takže imho buď je udělat neútočné (jako že prostě stráž navíc), nebo za ně dát expy (jako že prostě spawn) a nebo je dát už pryč (jako reakci světa na neustálé zabíjení a stížnosti na jejich chování). b. spor je statický bez vývoje, jen otravuje život zákazy, které se človek dozví až po té..... Kdybych o tom neměl žádné ooc informace, také by mi to tak připadalo. Takhle je mi jasné, že nějaký ten vývoj tam je, jen je to prostě spíš vleklá občanská válka na pár let, než co jiného. OOC musím říct, že ukočírovat takovýto quest je velmi, velmi náročné pro DM. Když se to tu rozjelo, byl jsem nadšený, že vůbec někdo má odvahu tu něco takového udělat. Ale je fakt, že má zkušenost s jinými podobně dlouhými questy (maska Petaki na DP2 například ![]() c. usměvně nezvládnutá pozice kancléře, zřejmě se jedá o nacistického pomatence, zřejmě umyslná manipulce, aby si hraci vybrali protistranu. Chytrý vládce ví, že "ovládat území nelze bez alespon částečné spolupráce obyvatel na území žijících a podobně.... d. Příjde mi, že si páni hry hrají mezi sebou misto toho (ted asi ani to), aby zapojili hráče do obou stran.... nejen do malých úkolů Musím říct, že za poslední dobou jsem měl poměrně dost různých zpestření (tak jedno až dvě týdně) a to hraji tolik postav různých, že je mne problém zařadit do nějakého uskupení a questy se mi tak spíš vyhnou (ne do každého se také ženu). A ono není tak snadné zapojit do něčeho takového. Ale ono je těžké zpestřovat hru všem jednotlivě, takžá chápu, že je snažší a účinnější (asi i rozumnější) zaměřovat se spíš na skupiny, které nějak hýbou s děním (armáda, rodiny v podtemnu...). e. další důvody si doplníte sami Integrace do světa - bylo mi vysvětleno, že Páni hry hrají s předdefinovanými skupinami, pokud nejseš jejich členem an si neškrtneš a padej chatovat a kolečkovat, ono asi lepší:) podpora lowíků, začátečníků není Ano, máš pravdu, podpora lowíků ze strany DM bude nejspíš nižší. Ale vem si to z pozice DM třeba u mně. Já mám pár svých dlouhodobých postav a kromě nich mám řekněme 20-30 low level postaviček, které sem tam lognu. A tak jednou do týdne založím další. Vím, že jsem extrém. I tak ale ta "odpadovost" low level postaviček bude vysoká. A pokud by DM mělo reagovat fakt, na každou třeba mou postavu na třetím levelu, kterou si jen zkouším nebo ji hraji jako epizodní, nedělalo by nic jiného. Hráčů jako já, co často zkouší něco nového je víc. Být DM, tak asi také upřednostním na nižších levelech prvně postavy s příběhem a pak postavy, co už jsou tu delší dobu a do té doby jim dělám maximálně menší zpestření, ale do ničeho dlouhodobějšího je netahám. Někdo to samozřejmě může vidět jinak. Mimochodem díky za to, co pro lowíky dělá tvá postava. Možná by za to mohla něco malého vždy chtít, v podstatě zadat mini questík (pár bylinek, nějakou drobnost, službičku), ale i takhle je to super a rozhodně je fajn že se snažíš ve hře řešit to, co ti samostnému vadí. Oceňuji! Interakce s GM - z mého pohledu 2x mnou vyžádaný GM kill (jednou jsem se chtěl pokusi o únik ze zajetí drowů, místo RP smrti okamžitý kill, podruhé kill na žádost, gorgony mne zkamenely jako lowíka při průzkumu, zase rovnou GM kill, ja bych třeba jako GM na RP shardu přijel k lowíkovi jako hraičář a pro jednou mu pomohl a vynadal, ale ono je zabití snažší ![]() Takže bys s tím vlastně měl být spokojený, dostal jsi co jsi chtěl. ![]() Interkace s hráči - nejsem úplně skvělý Rp hráč, takže mohu soudit jen omezeně, ale příjde mi, že jsou zde již uzavřené skupinky mezi které je obtížné se dostat - kamarádi od jinud a podobně, to je přirozený jev, jeden z úkolů GM (čti páni hry) je takové skupinky stimulovat k integraci, nenávisti a podobně. (stimulace a manipulacejsouodlišné termíny) A na konec, kam zmizel jack? - jde ohráče co dotáhl WM na lvl asi 19 a pak se sbalil a odešel na původní svět, všechny důvody neznám, ale jeden určitě byl, že nás kolečka nebavila ale bez nich jsi prostě odepsanej.... Bylo by toho více, ale musím jít makat a neche se mi to logickyřadit, snad to budejako zrcadlo k něčemu. Celkově díky za zhodnocení! |
Author: | -RoF- [ 10:52 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
V lecčems máš pravdu menderone, ale já si tu ted všímám nějaké nové módy. Tou novou módou je vysedávání a afkování u hospody v Ivoře. Neříkám, že tam taky nesedím, ale nejse mtam pořád, sem tam přijdu, pokecám, zablbnu, posedím, ale pak většinou vypadnu. Ale někdy když tam chodím tak tam sedají jedni a ti samí lidi. Fajn je to dobré, že aspon vím kde je najít (dřív to tak byl ov dílnách v Karathře). Ale všímám si ještě jedné věci. Nulová a nebo minimální aktivita z jejich strany, jsou prakticky tak napůl od počáku a moc nereagují. A někdy když něco načnu tak mi přijde, že je musím nutit nebo prosit, aby zvedli ty zadky a nebo reagovali. To mi přijde jako vcelku zvláštní jev. |
Author: | Muthor6 [ 12:02 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
No tak ono to zas tak negativní věc není, mě prostě samotného obíhat kolečka nebaví a craft čekám na truhlařinu, takže co jiného dělat? Navíc vem si to, banda lidí(a že to banda opravdu je, průměrně nás tam je tak 4-5) co je nebaví expení by měli být přece úplným rájem pro DM, viz třeba občasné chození NPC gardistů do hospody bylo skvělým spestřením ![]() Ale je pravda, že někteří tam AFKujou a nereagují opravdu na nic, třeba takový Mutharil ![]() ![]() |
Author: | human_wreck [ 12:10 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
Ad reagování na každou postavu. Asi by se dalo všímat třeba postav s historií popřípadě prvních postav na učtu nebo něco podobného. I když to už by bylo asi moc velký piplání. Ad vysedávání a afkování u hospody v Ivory. Tohle je naprosto regulerní exphunt a podle toho odpovídající kvalita hry. Občas je to dobrý, občas hodně slabý. Já jsem tam taky doteď často býval, abych poznal jiné postavy - a ten účel to nadmíru splnilo. A když přijde nový hráč alespoň si tam sedne a od zkušenějších vyzjistí co a jak. Ale je fakt, že dojem je z toho mizerný. |
Author: | menderon [ 16:35 23. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: Muj pohled na Thalii po 3 týdnech hraní |
Z jineho fora: * 23. července 2010 * acc: Istvan777 * postava: Viro * prohřešek: zneužívání externího makra pro získávání XP v nepřítomnosti hráče u PC * trest: smazání všech postav + roční ban na hru (do 23. července 2011) _______________________________________________________________________ * 23. července 2010 * acc: Menderon777 * postava: Quido * prohřešek: zneužívání externího makra pro získávání XP v nepřítomnosti hráče u PC * trest: smazání všech postav + roční ban na hru (do 23. července 2011) _______________________________________________________________________ DŮRAZNÉ VAROVÁNÍ PRO VŠECHNY HRÁČE: POUŽÍVÁNÍ EXTERNÍCH KLIKÁTEK K ZÍSKÁVÁNÍ XP V NEPŘÍTOMNOSTI HRÁČE U PC NEBUDE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NA THALII TOLEROVÁNO. Ostatní hráče najdete v topiku Snad jen rozloučení a vysvětlení jak vše bylo, protože mne nenapadá moc jiných slušných slov než svévolná šikana. Budu psát v bodech: 1. Viro je postava, kterou hraje můj brácha, aby jsme neporušili pravidla šíleně se bál jkéhokoliv supportu malého gn´ma, víc jsem dostal od cizích než od nej 2. Externí program používám jeden NDubyaConfig - nastavil jsem si tam, aby mi běželo NWN v okénku 800x600 podle mne ten program moc víc neumí, rozhodně za mne nechodí a nemluví. Brácha rozhodně němel žádný externí program nainstalovanej, taky jen okénko. 3. V případě, že mne někdo oslovil, reagoval jsem v podstatě okamžitě, pokud jsem potřeboval dokončit větu, či souvětí pracovně na druhém monitoru odpověděl jsem do minuty, vyjímečně déle, ale to jsem se ani nehýbal, protože jsem nebyl u počítače - vše jsem delal myší a nastavenými hláskamia mačkáním kláves. 4. Nemyslím si, že bych dělal neco jiného než ostatní, chattovat v ivory mne nebaví, je to dokolečka, na výpavy jsem chodil a jinak jsem čekal, jestli mne někdo vezme. Neviděl jsem ve své hře ani mého bratra žádné odchýlení od klasické hry 95% hráčů. 5. nebyl jsem ani jednou upozorněn, teda vlastně jednou jo když mi dalo GM blesk - hned jsem se čertil, napsao mi ze ok ani mi nenahradilo peníze za léčení. 6. Jaký je rozdíl, když krafti sedej ve své dílně nebo když quido je v hospode u ivory a pomáhá nováčkům kouzly? na craft nemám peníze, tak pomáhám těm co přijdou.... Veřejné omluvy se nejspíš nedočkám já ani můj brácha za křivé obvinění, tak Vám děkuji za dobrou lekci, která mi připomněla, že presumpce neviny, snaha o dialog a další nezbytné prvky zde chybí, stejně jako v celé moderní společnosti. |
Page 1 of 12 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |