Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
summoni http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4375 |
Page 1 of 1 |
Author: | černý vlk [ 15:17 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | summoni |
Vím, že se to tu už několikrát řešilo, ale zkusím to vzít z jiné strany: Síla summonů oproti NPC po úpravách je opravdu na nic. Celý systém summonů (který se mi líbí, je kreativní a zábavný) je teď naprosto zbytečný. Nejlepší summony zabije kde co (lední medvěd). Můj návrh: 1) výrazné zlepšení summonů (hlavně těch koncových - AC, redukce, AB) 2) zároveň snížení expů, když ten summon něco zabije (aby dal kouzelník vždy přednost družince před summonem) Podle mě by byly zachovány družiny, které se po úpravách tvoří jedna báseň (ehm..) a jedna z krás hraní kouzelníka by byla zachována. |
Author: | -darkvision- [ 16:09 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. ![]() |
Author: | černý vlk [ 16:22 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
-darkvision- wrote: Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. ![]() Tím tuplem by mohli být summoni (hlavně ti vyšší) konkurence schopní NPC a tvoření družin by to neuškodilo (vždy by družina měla přednost). (jinak, se summony expit ani snad nejde, takže ne, neexpím s nimi) |
Author: | Rejty [ 17:03 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... ![]() |
Author: | černý vlk [ 17:20 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
Rejty wrote: Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... ![]() parááááda ![]() ![]() |
Author: | Rejty [ 18:45 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
Budu se to snažit udělat pestrý a použitelný... |
Author: | Sobik [ 18:51 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
Plánuje se i rozumnej multi-summoning? Představuju si možnost sesílat tolik potvor, jejichž součet CR se odvíjí od magičova levelu. Navíc i nějaký maximální počet summonů (1/4 levelu = max 10), aby nevznikaly armády jezevců, které by moc zatěžovaly server. ![]() Je to jen návrh. ![]() |
Author: | Rejty [ 18:53 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
Sobik wrote: Plánuje se i rozumnej multi-summoning? Ne. Už takhle má server co dělat a nevidím žádné pozitivum v armádách summonů. |
Author: | KaTo [ 20:50 24. Jul 2010 ] |
Post subject: | Re: summoni |
..a budou se upravovat i přítelíčci (druidi/hrandy/mágové) na sílu NPC? |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |