Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

summoni
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4375
Page 1 of 1

Author:  černý vlk [ 15:17 24. Jul 2010 ]
Post subject:  summoni

Vím, že se to tu už několikrát řešilo, ale zkusím to vzít z jiné strany:

Síla summonů oproti NPC po úpravách je opravdu na nic. Celý systém summonů (který se mi líbí, je kreativní a zábavný) je teď naprosto zbytečný. Nejlepší summony zabije kde co (lední medvěd). Můj návrh:
1) výrazné zlepšení summonů (hlavně těch koncových - AC, redukce, AB)
2) zároveň snížení expů, když ten summon něco zabije (aby dal kouzelník vždy přednost družince před summonem)

Podle mě by byly zachovány družiny, které se po úpravách tvoří jedna báseň (ehm..) a jedna z krás hraní kouzelníka by byla zachována.

Author:  -darkvision- [ 16:09 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. :)

Author:  černý vlk [ 16:22 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

-darkvision- wrote:
Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. :)

Tím tuplem by mohli být summoni (hlavně ti vyšší) konkurence schopní NPC a tvoření družin by to neuškodilo (vždy by družina měla přednost). (jinak, se summony expit ani snad nejde, takže ne, neexpím s nimi)

Author:  Rejty [ 17:03 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... :o

Author:  černý vlk [ 17:20 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

Rejty wrote:
Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... :o

parááááda :) jak taková drobnost může vytvořit desítky hodin zábavy :) Už se na to těším. Bude se to srovnávat i se staty u NPC? (stylem "tak vyvolaný summon bude silný jako obr, ale zase nemůže mít tak velké AC, srovnatelnou DMG, bude používat drtivý útok" atd.) Snad to bude hezky sladěné a bude na summony spoleh i v tom boji. Chápu, že vyvážit to, bude asi těžké. Tak hodně štěstí a trpělivosti.

Author:  Rejty [ 18:45 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

Budu se to snažit udělat pestrý a použitelný...

Author:  Sobik [ 18:51 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

Plánuje se i rozumnej multi-summoning?

Představuju si možnost sesílat tolik potvor, jejichž součet CR se odvíjí od magičova levelu. Navíc i nějaký maximální počet summonů (1/4 levelu = max 10), aby nevznikaly armády jezevců, které by moc zatěžovaly server. :)

Je to jen návrh. :)

Author:  Rejty [ 18:53 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

Sobik wrote:
Plánuje se i rozumnej multi-summoning?


Ne. Už takhle má server co dělat a nevidím žádné pozitivum v armádách summonů.

Author:  KaTo [ 20:50 24. Jul 2010 ]
Post subject:  Re: summoni

..a budou se upravovat i přítelíčci (druidi/hrandy/mágové) na sílu NPC?

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/