|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Author |
Message |
mandos
|
Post subject: vykopnut serverem Posted: 03:46 17. Aug 2010 |
|
Joined: 23:19 23. May 2009 Posts: 524 Location: Kladno/Praha
|
zdravim....dneska kolem půl čtvrté ráno začal server vykopávat hráče tou dobu tam byl semnou ještě Scrappy. Vykopnul hráče ale žádný restart se nekonal a stávalo se nám to oběma ve stejné době tuším. Zároveň jsem vždy v krátké době okolo toho vykopnutí ze serveru nemohl otevřít stránky Thalie ale poslední restart byl pořád hlášený ve 2:00. Mě osobně to vyhodilo celkem 3x ale tušim že se to stalo víckrát potom.
Když se to stalo prvně řekl jsem si že se nic neděj a bude to jen drobnost tak jsem vlezl do dungu jenže tam mě to vykoplo znova a zabilo mě to. Chci se jen krom problému stím serverem ještě zeptat jestli je možný aby mě pak někdo zvednul zrovna jsem si vydělával na učitele a tenhle level dělám snad už 2 něsíce...
_________________ Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.
|
|
Top |
|
Scrappy
|
Post subject: Re: vykopnut serverem Posted: 03:50 17. Aug 2010 |
|
 |
Nováček |
|
|
Potvrzuju, vykopal nás tak, že jsme měli modrý zadky a ty stránky mi taky nešli načíst ...
Nevím, jestli je to jen shodou náhod, ale poprvé mě (nás) to vykoplo tehdy, když jsem vlezl do druhé části dungu u vlkodlaků - k přízračným vlkodlakům, kde ti zmetkové sesílali s přehledem smrtící kouzlo, které má celkem efekt, tak nevím no, jen to píšu, kdyby náhodou.
Edit: po 04:10 už se zdá být vše ok (již 15 minut z dungu)
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: vykopnut serverem Posted: 09:43 17. Aug 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tak pokud ti spadne připojení na server a zároveň s tím jsou nedostupné stránky, co se asi tak mohlo stát? Že by problém na lince?