Neverwinter v duchu D&D Když před pár týdny Atari představilo akční RPG Neverwinter od vývojářů z Cryptic, prolétlo internetem jen zběžné první info. Další podrobnosti nabízí nová preview a rozhovory s vývojáři, z nichž vybíráme to nejpodstatnější:
Vše se bude odehrávat pod fantaskním městem Neverwinter, kde budete většinu času trávit čištěním dungeonů a sbíráním předmětů po zabitých nepřátelích.
Neverwinter půjde hrát buďto sólově, kooperativně s přáteli anebo za pomoci najmutých NPC žoldáků - tak jako tak ale ve hře narazíte na situace, na které samotná postavička vašeho hrdiny stačit nebude.
Několik stěžejních lokací bude persistentních, takže při hře po síti v nich budete občas potkávat osamocené lidské dobrodruhy - ale nebudou jich stovky ani desítky, slibují vývojáři.
Velká část příběhu má vycházet ze vznikající knižní trilogie od R.A. Salvatora, jehož postavy a zápletky ve hře doplní reálie z Wizards of the Coast.
Na výběr budete mít z pěti tříd Fighter, Wizard, Cleric, Ranger a Rogue, z konkrétních ras jsou zatím potvrzeni jen lidé, trpaslíci a elfové.
Při hraní v multiplayeru na vás čekají mise, které zvládne jakákoliv hráčská třída, v jiných questech ale budou muset spolupracovat různá povolání anebo - v případě jejich absence v partě - si opět najmout žoldáky.
Neverwinter bude vycházet z čtvrté edice pravidel D&D, ale bez házení kostkou, těšit se můžete také na většinu klasických příšer z D&D
http://www.playneverwinter.com/* převzato z http://games.tiscali.cz