Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Kovařina http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=4584 |
Page 1 of 3 |
Author: | StarejKulatej [ 19:48 10. Oct 2010 ] |
Post subject: | Kovařina |
Rád bych si nechal objasnit jednu záhadu v kovařině Level kováře 4, výroba krátkého meče ze železa s ořechovou násadou, maximum 100% železa - výsledný krátký železný meč s ořechovou násadou, bonus vylepšení +1 Attachment: Level kováře 5, výroba krátkého meče ze železa s ořechovou násadou, maximum 120% železa - výsledný krátký železný meč s ořechovou násadou, bonus vylepšení +1, snížené OČ -1 Attachment: Systém mi nedovolí zadat zpět výrobu pouze ze 100% železa. Má otázka zní: proč s vyšším lvl v řemesle a vyššími procenty je zbraň horší - tedy v tomto případě na nic a proč nelze libovolně nastavit procenta výroby - v tomto případě snížit. Děkuji. Edit.: totéž i u vyšší násady - dubové Edit2.: toto téma již jednou bylo nadneseno, nyní s obrázky, nebylo odpovězeno a dořešeno |
Author: | KaTo [ 08:41 11. Oct 2010 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
StarejKulatej wrote: ... Systém mi nedovolí zadat zpět výrobu pouze ze 100% železa. Má otázka zní: proč s vyšším lvl v řemesle a vyššími procenty je zbraň horší - tedy v tomto případě na nic a proč nelze libovolně nastavit procenta výroby - v tomto případě snížit... 1) proč má 120% železa -1 OČ ti nepovím. Prostě to tak nomis "nastavil". IC si to okecej jak chceš - moc těžké, apod ![]() 2) 20% a 100% kovu míchat samozřejmně jde. Jako zlé DM ti to zadám jako řešení drobné matematické hříčky. Na úvod malou nápovědu - budeš potřebovat dva pruty, železný a jakýkoli jiný. Vlastní hádanka: Pokud můžeš míchat poměr hlavního kovu v poměru 20-40-60-80-100% ku 120% celkové slitiny, kolik % zvolíš na hlavní kov, aby ti na vedlejší kov (kterým bude železo) zbylo 100% ? ![]() |
Author: | kucik [ 09:17 11. Oct 2010 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Mínusové AC je chyba. To tam být nemá. |
Author: | StarejKulatej [ 09:41 11. Oct 2010 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
KaTo wrote: StarejKulatej wrote: ... Systém mi nedovolí zadat zpět výrobu pouze ze 100% železa. Má otázka zní: proč s vyšším lvl v řemesle a vyššími procenty je zbraň horší - tedy v tomto případě na nic a proč nelze libovolně nastavit procenta výroby - v tomto případě snížit... 1) proč má 120% železa -1 OČ ti nepovím. Prostě to tak nomis "nastavil". IC si to okecej jak chceš - moc těžké, apod ![]() 2) 20% a 100% kovu míchat samozřejmně jde. Jako zlé DM ti to zadám jako řešení drobné matematické hříčky. Na úvod malou nápovědu - budeš potřebovat dva pruty, železný a jakýkoli jiný. Vlastní hádanka: Pokud můžeš míchat poměr hlavního kovu v poměru 20-40-60-80-100% ku 120% celkové slitiny, kolik % zvolíš na hlavní kov, aby ti na vedlejší kov (kterým bude železo) zbylo 100% ? ![]() Dobré dopoledne, předem upozorňuji, že tuto odpověď jsem čekal, ale upřímně je nic neříkající a tudíž k ničemu. Jako průměrně inteligentní člověk jsem již na ZŠ zvládl základní algebru a tůdíž i procentní počty. Tam nás sice učili, že celek je tvořen 100%, ale to v tomto případě opomineme. Budeme to prostě brát tak, že celek je tvořen na Thalii až 200% a to z toho důvodu aby bylo snadno odlišitelné mísení dvou jednotek kovů, s tím že každé jednotce kovu je přiřazeno 100%. Takže ano, vím kolik tam dát čeho když celek je 120% a já vím že 100% železa dělalo to co jsem chtěl - jenže ouha: 1) postava daného kováře je na 8lvl a dobití rudné žíly železa je pro něj velký úspěch, na vyšší kovy nemá nárok 2) postava daného kováře má 8lvl, žije zatím tak říkajíc z ruky do huby a na vytváření zásob materiálu nemá zlato, stejně tak nemá zlato na pořízení si perzistentního trezoru v dílnách aby vůbec nějaké zásoby mohla mít uskladněny 3) s ohledem na bod 2) je postava kováře na 8 lvl tj. staty síly jsou jaké jsou a nelze je vylepšit předměty z důvodu již zmíněného nedostatku finanční prostředků - tudíž nosnost nedovoluje vytvářet zásoby materiálu 4) i na výrobu 100% výrobku potřebuji 2 pruty, takže pak mi uniká poměr na 100% výrobek 2 pruty železa, na 120% výrobek 1 prut železa a 1 prut šuntu - tudíž se zvyšujícím se lvl se zhoršuje kvalita mého výrobku 5) RP se dá popsat vše, 120% železo je těžké proto má postih, když jsi lepší kovář nepotřebuješ tolik materiálu a můžeš přidávat další pruty atd. - to však nic nemění na faktu, že jsem chtěl vyrobit železná meč s ořechovou násadou s bonusem vylepšením +1 z materiálu který jsem měl dostupný tj. železo a systém mi to nedovoli neboť nelze nastavit maximální procenta výrobku. Dotaz tedy zněl: je chyba že % nejdou nastavovat? je to záměr? jaké je odůvodnění zjevného faktu, že čím lepší je kovář tím horší vytváří výrobky? P.S. Jednalo se mezihráčský Q kde měl kovář slíbenou speciální odměnu za kvalitu dodaných zbraní, z výsledku byl zklamán odběratel a ještě více kovář. P.P.S. Odpověď na hádanku - jistě se pak nastavuje 100% hlavní kov železo a 20% vedlejší kov "jiný kov" součet potom je kýžených 120% - jak překvapující Hadanka č.2: Jaký kov přidat k výše zmíněným 100% železa, když kovář žádný jiný kov nemá a pokud by si ho sehnal jednalo by se o cín, měď a v nejhorším scénáři bronz? Jakým způsobem přidání nižších či náhodou i vyšších "jiných vedlejších kovů" ovlivní obtížnost výroby? Známe všichni odpověď? ![]() |
Author: | StarejKulatej [ 09:42 11. Oct 2010 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
kucik wrote: Mínusové AC je chyba. To tam být nemá. Děkuji, spadl mi kámen ze srdce. Jsem vděčen za odpověď a případnou korekci v některém z dalších kroků úprav. Přeji hezký zbytek dne. |
Author: | KaTo [ 13:10 11. Oct 2010 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Ve zkratce, bez legrácek ![]() 1) nehledej logiku v kraftu a ber ho tak jako je. 2) každý výrobek potřebuje DVA pruty (stejné/různé). 3) 20 až 200% míšení kovů ber jako OOC pomůcku jak míchat kovy, abys dostal výsledný požadovaný "výsledek". (info, na +1 zbraň stačí 80% železa, zbytek slitiny můžeš namíchat jiným kovem, který dodá výsledné zbrani nějaké bonusové vlastnosti, btw z železa se dá udělat i +2 zbraň, zkoušej). 4) o tom jaké mají tvoje postavy IG možnosti nemám ponětí. Moje postava IG kraftila na povrchu a kupříkladu cestu k titanu by nevybila ani na lvlu 40, pročež o doprovod/donesení rudy požádala jiné postavy. Doporučuji udělat podobně (i když je fakt, že vás v podtemnu je míň a máte specifičtější vztahy). V opačném případě holt budeš muset kraft přerušit, než tvoje postava zesílí a třeba bronz/platinu/atd si do slitiny donese sama. 5) nelíbí-li se nebo tě nastavení kraftu rozčiluje/obtěžuje, nekrafti ![]() |
Author: | Bahnak [ 17:19 11. Oct 2010 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
me zkušky: Jop, je to chyba, na odstranění pracuje Nomis Já osobně to řešil tak, že jsem ke 100 železa prásknul 20procent bronzi. (neházelo mi to nic zápornýho) Případně změnit materiál násady, dub by měl již stačit na 120 železo co si pamatuju... Snaž se co nejdříve propracovat k platině a flákat tam namísto toho platinu, v budoucnu se tu chybu snad podaří nomisovi eliminovat. Be well... EDIT: TO KATO: 1) craft je logický a hledání chyb podporujeme, za nacházení chyb je Nomis vděčný, když chybu někdo nenapíše, nikdo ji nikdy nespraví. 4) IG možnosti podtemna jsou jiné než povrchu, nicméně domluva s ostatními PC a interakce ve hře možná je. 5) nejde o nelíbení, hráč poukázal na chybu, Nomis snad časem opraví (držíme palce). TO All: Crafty jsou sice momentálně "hotové" (pomineme-li truhlárnu), ale chyby v nich byly, jsou a budou. Jsme a ještě dlouho budeme betatesteři a kdo dělá craft tak musí počítat s nacházením chyb. Jejich podrobným hlášením a poctivostí se může chyba opravit a craft se může přiblížit "hotovosti". Všem hledačům a trpělivým hlásičům za mě díky, neboť najít si čas na sepsání chyby, upravení screenu apod. to je kus dobré práce. Jen tak dál. |
Author: | Absinthorix [ 16:20 25. Jul 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Bahnak wrote: me zkušky: Jop, je to chyba, na odstranění pracuje Nomis Já osobně to řešil tak, že jsem ke 100 železa prásknul 20procent bronzi. (neházelo mi to nic zápornýho) Případně změnit materiál násady, dub by měl již stačit na 120 železo co si pamatuju... Snaž se co nejdříve propracovat k platině a flákat tam namísto toho platinu, v budoucnu se tu chybu snad podaří nomisovi eliminovat. Dub nestačí, ale zkusím to aspoň s tím bronzem prozatím. Dneska jsem udělal ořešák a dub a obojí mají -1 OČ. Každopádně už vím kde se stala chybka ![]() |
Author: | innfra [ 00:18 20. Aug 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Přišel jsem k výkupčímu a chtěl prodat dvě katany ze starého craftu a ono ejhle, nelze. Dá se nějak reklamovat? Rád bych se jich zbavil. Jsem myslel že tehdá bejvávala cena na tvrdo vlepená do zbraně a vůkupčí si je načetl ![]() |
Author: | Theogil I [ 08:34 23. Aug 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
innfra wrote: Přišel jsem k výkupčímu a chtěl prodat dvě katany ze starého craftu a ono ejhle, nelze. Dá se nějak reklamovat? Rád bych se jich zbavil. Jsem myslel že tehdá bejvávala cena na tvrdo vlepená do zbraně a vůkupčí si je načetl ![]() Zkus je prodat v notmální kovárně zbrojíři. Nevím co za to dá, ale mohlo by to jít. |
Author: | DenGrasse [ 11:09 23. Aug 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Nebo je prodej přes persistentního obchodníka. |
Author: | Zindo [ 11:45 23. Aug 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
DenGrasse wrote: Nebo je prodej přes persistentního obchodníka. Řekl bych, že se snaží prodat zbraně ze starého craftu, jak zmiňuje (myšleno nejspiše super silné zbraně). Ty by se do rukou persistentniho obchodnika asi dostat neměli. Ale spíše zmizet ze světa. Teda jestli jsem to dobře pochopil. |
Author: | DenGrasse [ 12:04 23. Aug 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Na výměně předmětů byl a Rejty řekl, že jsou OK. nevidím v jejich prodeji problém. |
Author: | kucik [ 13:53 09. Nov 2011 ] |
Post subject: | Re: Kovařina |
Asi bude lepší ten screen. Ale jo, vyjímečným kusem to asi může být. |
Page 1 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |