 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
LDamian
|
Post subject: Klady a zápory Thalie Posted: 15:05 13. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Tento topic je určen pro postřehy a diskuzi o tom, jaké má tento server klady a zápory, co je zde pěkné a co naopak špatně nebo nedodělané. Svým zaměřením se nemá jednat o flame, ale spíš o možnost někam napsat nějaké takové obecné shrnutí (pokud Vás to baví) nebo prostě pár drobných postřehů, na které se nevyplatí zakládat samostatné topicy. Je možno zmiňovat i věci, o kterých se ví, že se na nich pracuje.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 15:51 13. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Takže celkově jako jeden z kladů tohoto shardu vnímám do určité míry systémové omezení tvorby powerbuildů.
Dnes si zkusím vzít na mušku úpravy povolání, jejich kombinování a podobně + věci co mne k tomu napadnou.
- Jasným plusem podle mně je omezení přidělených skillpointů při přestupu na další level - moc dobrý nápad a velice účinné, možná debata o tom, zda 3 jsou ideální počet
- celkově je podle mne kladem i to, že prestižní povolání musí být za sebou a to všech deset. Sice je to dost omezující, ale klady podle mne stále převažují. Jedinou výjimkou o které vím je harper´s Scout, u kterého by bylo dobré zkontrolovat, ze je to omezení sníženo jen na 5 povinných levelů a pokud to je v pořádku, tak to zmínit na webu
- zákaz kombinování paladina a mnicha také chápu a je to přínos, ale je podle mne trochu zbytečné zakázat to úplně (jsem zastánce minimálních potřebných úprav a co největší volnosti). Podle mne by stačilo ta povolání pojmout tak, že musí být za sebou nejméně 10 levelů paladina ci mnicha - tedy jako u prestižního povolání s tím, že jde vzít i jako první, hlavní (ale další k němu až na 11. levelu). Pokud jsem nepřehlédl nějaké výrazné zneužití, tak by to mohlo přinést další možné kombinace a víc svobody. Samozřejmě se objeví klerik/mnich a bude to silné povolání, nicméně to je i klerik/válečník nebo v podstate klerik/skoro cokoli. Zaklínač/paladin sice vzniknout může, ale bude dost omezen těmi 10 nutnými levely (takže může být zaklínač, co si na 28 levelu vezme paladina například, ale podobného efektu lze dosáhnout i teď se zlým zaklínačem).
- to posunutí HIPSu neumím posoudit nakolik je to oslabeno, ale časem ho s jednou postavou také plánuji, tak jsem zvědavý.
- možnost utišit zvířata u druida a hraničáře mi připadá také jako dobrý nápad, který teď sice stejně jako ten HIPs shazují přeměty s příliš velkými bonusy do příslušných skillů, ale to už je spíš problém předmětů (a ty teď nepitvám).
Ke kouzlům nemohu mít moc připomínek - zatím jsem k nim příliš nepřičichl. Ty úpravy trvání mi připadají standartní, ale je fakt, že kouzelníci jsou tu dost přiskříplí i tím časem mezi meditacemi - spíš ať se vyjádří oni když tak.
Co podle mne nevyhovuje (stále a to je to můj obor) jsou summoni. Nápad moc pěkný, navázání na skill a knihu proč ne, ale je to nedotažené celé takové.. Hlavně démoni a nemrtví - ale pokud se to dotáhne, bude to jeden z větších plusů Thalie.
Jinak úpravy efektů kouzel - nevím moc jak je to v praxi, ale omezení Bigbyho ručky, IGMS i true see je podle mne vyloženě pozitivum. Podobně mi přijde rozumné (jen podle textu, nemám ozkoušeno) i omezení najdi pasti, odemkni a štítů.
Určité rozpaky ve mne stále budí to, jak je omezeno Uzdrav a Okruh uzdravení. Těch 100 životů je takové trochu levné řešení. 1. léčí nebo zraňuje to o přesné číslo a to není úplně dobré. 2. Vyhovuje to na nižších levelech nebo když to někdo pije z flašky, ale pro klerika/druida na 25. levelu je to prostě velice málo (když bude mít nějakých 450-600 životů třeba). Argument o tom, že tu takoví nejsou je zpátečnický, protože úpravy by měli počítat s tím, že jak se tento shard bude zlepšovat, hráči časem přijdou ve větších množstvích, bude víc silných monster = i vyšší levely. Takže podle mne by bylo lepší ten heal udělat stylem 100 životů +1k6životů/1 level caster. Tedy 111-166 na 11. caster levelu, 120-220 na 20. level casteru a 130-280 na 30. level caster (maximum pro pure caster klerika nebo druida pri maximalnim hodu). Tím by tam byl prvek náhody, podpoří se doména léčení u klerika, rozlišil by se epický léčitel od středně pokročilého a i epické levely by měli (díky klerikům a druidům - pokud to nebudou všechno kombinace s něčím dalším) možnost slušněji se léčit. A zároveň to není tolik, aby se někdo vyléčil téměř z nuly ihned na max nebo zraňoval nemrtvé za 5890 a podobně.
EDIT: málem bych zapoměl. Jako výrazné plus (zatím) vnímám to, že když si někdo hodí jedna, není to automatický neúspěch - i když je otázka, zda to nebude až moc zvýhodňovat vysoké záchranné hody. Pokud ano, tak by se tato úprava měla omezit jen na fungování devastu. Uvidíme časem, pár šampionů tu už je (sám ho mám také), tak se uvidí, ale myslím, že až tak hrozné to nebude.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Seth-Plzen
|
Post subject: Posted: 17:58 13. Nov 2007 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 07:47 19. Jul 2007 Posts: 104
|
Tak já taky přidám něco do mlýna. Výčet to nebude kompletní, ale aspoň pár postřehů
Začneme tím lepším. Tedy klady:
1) Rozlehlost světa. Pořád je co objevovat a člověk se nenudí. Zároveň je svět hezky propracovaný.
2) Celková propracovanost Thalie. Systém je opravdu komplexní. Řemesla, summoni, ostatní skripty atd.
3) Lidi. Na Thalii je fakt pohoda hrát. S ostatníma se dá zažít hodně zábavy
No a teď z druhého soudku. Předem říkám, že mám Thalii rád takže mě pak neukamenujte  . Zápory:
1) Systém craftu. Zbytečně složitej. Člověk musí umět všechno. Nejde se zaměřit na konkrétní řemeslo.
2) Systém spaní. Jak psal Damian. Podle mě je tu moc velká penalizace kouzlicích postav.
3) Systém placení za zkušenosti- souhlas s Damienem
4) Počet lidí. Musím říct, že poslední dobou je Thalie dost velká nuda. Prostě není s kým hrát. Málokdy se podaří domluvit nějakou výpravu. Tenhle bod už skoro patří do flames ale nechám ho tady. Prostě za poslední měsív přestalo hodně lidí hrát. By mě zajímalo čím to je (možná vánočním dárkem). Ale prostě poslední dobou to není ono. Je tolik míst, kde člověk ješte nebyl, ale prostě sám se tam sám nevydá. A udělat výpravu nelze páč je člověk rád, že vůbec někoho potká.
5) Poslední bod úze souvisí s předchozím. Mám pocit, že se Thalie docela zasekla na místě. Prostě se nic neděje. Tím myslím, že ze strany DM není vidět skoro žádná aktivita jak spestřit hru. Za půl roku se vlastně ve světe nic nezměnilo. Žádné nové lokace, pořádně velký questík atd. To je taky možná důvod proč tolik lidí odešlo jinam.
Tak jen do mě 
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 18:17 13. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Seth-Plzen wrote: ...5) Poslední bod úze souvisí s předchozím. Mám pocit, že se Thalie docela zasekla na místě. Prostě se nic neděje. Tím myslím, že ze strany DM není vidět skoro žádná aktivita jak spestřit hru. Za půl roku se vlastně ve světe nic nezměnilo. Žádné nové lokace, pořádně velký questík atd. To je taky možná důvod proč tolik lidí odešlo jinam....
Ja myslim, ze to je dost o tom, ze DM/WB sice delaji nove veci, ale neprezentuji to tak, aby byl videt hmatatelny vystup. Tedy na webu, na foru a podobne nejsou videt nove udelane veci, veci co se delaji, nejak tu umrela komunikace. Kdyz prijde nekdo novy a koukne na posledni novinku na foru, tak to vypada, ze to tu umrelo tak trochu - nebo aspon ze se nic moc nedeje. Podobne na foru. Presto zaklad ma Thalie podle mne dobry, lidi co na tom neco delaji tu jsou - do budoucna by to mohlo byt podstatne lepsi a to i v konkurenci.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 19:00 13. Nov 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Tak v prvom rade dakujem LDamianovy, ze zalozil tento topic a snazi sa poukazat na klady a zapory Thalie. Urcite je to vynikajuca spatna vazba pre nas WB a vieme naco sa sustredit aby bolo lepsie a pacilo sa hracom u nas hrat.  Takze velke diky a vyjadrujte sa aj ostatny, nech vieme co sa vam paci a co zas nie.
Co sa tyka akej takej neaktivity, tak je to len zdanie z vonku. Vsetci z teamu usilovne pracujeme na novych veciach, ci uz lokaciach alebo systemoch, ktore urobia z Thalie este lepsi, zabavnejsi a prepracovanejsi svet pre vas hracov, len to nak neprezentujeme zatial a chceme tie veci pridat masovejsie a naraz. Z toho dovodu je aj nizsia aktivita DM, pretoze vela DM pracuje aj v toole a uz tak nejak potom zostava menej casu na veci v hre. Ale urcite sa to v blizkej buducnosti zlepsi.
A mate sa naozaj naco tesit, pribudne niekolko novych lokaci (napr. v Karathe nadherna Bardska akademia, Karathske lazne, nedaleko Karathy rozsiahli komplex Karathskych bani, pripravuje sa velke rozsirenie divociny akou su Alansijske vrchoviny alebo Zelene vrsky, a takisto sa snazime vyplnit dalsie prazdne "biele" miesta na mape, okrem toho sa niektore stare lokacie trosku zmenia ale to sa nechajte prekvapit), uprava starych a hodne novych zaujimavych systemov, ktore zlepsia hru (a nebojte sa neobmedzia ju skor rozsiria), pripravuju sa aj rozsiahle realie Thalie...takze ako vidite prace je naozaj hodne, ale je sa naco tesit.
Tym by som aj podotkol, ze stale hladame sikovnych ludi (aj uplnych zaciatocnikov), ktory by pomohli s tvorbou sveta ci uz lokacii, scriptovanim, vytvaranim dialogom, tvorbou NPC a ich testovanim, alebo pisanim reali. A kazda troska pomoze, urychli prace a tym skor sa toho dockate v hre. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Posted: 19:49 13. Nov 2007 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
taky sem chtěl napsat svůj příspěvek ale tak nějak souhlasim se Sethme a Ld_Damianem, na Thalii sem už trochu dýl a pozoruju jak se rozvíjí a musim souhlasit že to je dobrej rozkvejt krásnýho světa  , a jestli přibudou další věci tak to bude jetště lepší
Zápory mám tak nějak stejný s předešlímá příspěvkama, není to nic hroznýho co by nějak kazilo hru. Spíš pár chybek který by se mohli nějak upravit.
K málo lidí na Thalii, někdy se tak stane že je malá návšvěnost se mi zdá, jindy je zas lidí dost, ted sem taky nějak nehrál ale zase se do hry pomalu vracim, jinak já když nějakou dobu nikoho nepotkám tak napíšu nějakýmu hráčovi kterýho trochu znám a dohodnem se na nějaký výpravě  , sice pro někoho to může být ooc informace a nebude se mu to líbit a když mi to napíše do tellu tak dál psát nebudu, ale hraju to protože se chci bavit a někdy chci jednoduše s více lidma, a když nejsou tak si je seženu 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
Last edited by Krata on 20:09 13. Nov 2007, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Posted: 19:58 13. Nov 2007 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4709 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
pro me jako hrace druida je zapor ze druidi nemaji skoro kde XPit.A kdyz Gem nekomu vynadala , ze lovi zver tak si z toho polovina posatv nic nedelala a v pohode lovila za chvili znova.To mi prijde spatny.Dale jako zapor Thalie a je to vlastne na vsech serverech kde hraju , ci sjem hrala , ze muze jedna postava delat teba vsechen crafft.A to mi prijde spatny(nic proti craffterum)ale ja myslim , ze by bylo lepsi kdyby mohli delat max tri povolani.Donutilo by to hrace k RP(aspon myslim) a k zajemne domluve a spolurpaci.
Klady: velice pekne veci pro RP , ktere , ale vecina hracu nepouziva.Moc se mi libi pritelicci na vic , velice povedeny.Dale velice pekne lokace.
ale bejvala lepsi
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Posted: 20:27 13. Nov 2007 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Tak ja si taky pridam svoje do mlynku.
Ad pocet hracu: Ja bohuzel posledni mesic nemohl hrat, bo sem mel prblemy s Hardwarem, ale snad se to ted zlepsi, tkaze o tom asi moc nevim, jako jak to vypada ted, ale treba vim, ze nejaci hraci odesli, treba Numero, nebo Fryn se tady dlouho neobjevili. Ale to se muze menit.. zase muze byt cas, kdy se jich pripoji tucta novych..
Ad omezovani povolani: S tim paladinem min. desata uroven souhlasim. Kdyz je tu moznost mit zleho protejska (.
Ad craft: Celkem se mu hodne venuju, atak muzu rict par postrehu. Je to ABSOLUTNI nevyvazenost. Jednou sem se na tyden zavrel do Tarentskych dolu a mam slevani a vyrobu zbrani nad 10. pritom klenotnictvi jde tak desekrat pomaleji, ci vic, a jeste musim i kvuli nejlevnejsim kaminkum vybijet monstra.. Co se tyka dreva, tka i kvuli mahagonu nemusi hrac zabit ani muchu. Takze mam ohledne toho hodne vyhrad. Nejaka povolani jsou naprosto svazana s okolnimi, a nektera naprosto nezavisla. Byl bych vsak pro reseni ve stylu mensi nezavislost povolani na ukor omezeni rasama, ci povolanima.
Ad pritomnost DM: No je pravda, ze pred mesicem se na ne moc nenarazilo, jak se to zmenilo mezitim, to nevim. Myslim ale ze spis obcas hracum vadilo , ehm ted se na mne DM nastvou  , ale neco jako vyvrazdovani druzin. Vice nez 70% questu co jsem mel neprezila vetsi polovina druziny.. mozna mi par lidi da za pravdu... radsi bych mel quest s DM v hospode, kde nedostanu xp ale pobavim se, nez abych prosedel pul questu v pekle a ohrival si ruky, nez ostatni problem vyresi..
Ad zvirata: Nemrtvych je a bylo vzdycky k nalezeni spoustu. Asi to neni moc xp reseni vybijet furt dokola jen je, ale treba jsou tady banditi, gnollove, orkove, ruzne druhy obru... nevim, myslim ze neni problem si najit nezvireciho nepritele...
Jo jinak se mi tu moc libi... jen s tim craftem je fakt nekdy pruda...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 21:01 13. Nov 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Ono skor by chcelo vazne preliezt ten spawn a zistit nake nelogickosti...par sa ich uz odstranilo, ale mozno sa este niekde nake najdu. S mapou nie je problem, ta by bola. Len to nak vyznacit a rozvrhnut, aby bol ten spawn logicky, tak isto aj tie prisery predelat asi. Niekto spomynal, ze by bolo fajn keby boli prisery v style, naka silna stranka (alebo silne stranky) a naka slaba stranka. Cim by sa ako tak vyvazili a hraci by mohli zistovat, co na ktoru priseru plati (ako rozne imunity, odolnosti a podobne).
edit: heh...tak toto mala byt odpoved na LDamianov prispevok, ale pozeram ze nak zmizol 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Mám obavy Posted: 21:12 13. Nov 2007 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
aby z Thalie nebyl další krásný prázdný svět !
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Mort
|
Post subject: Posted: 23:56 13. Nov 2007 |
|
Joined: 23:36 23. Oct 2007 Posts: 2
|
och, tak poveom co mna odradilo po lognuti do sveta...
ocitol som sa niekde pri chrame XiAn a zrazu nevedel kudykam  doslova som bludil akoby sm bo v NY
musim povedat, ze je dost tazke najst si spravneho trenera, napriklad ak som chcel byt katana weapon master, nevedel som kde najst trenera na fightera a tak, skratka mi to cele prislo dost chaoticke...
podla mna su ulice prazdne... mesta su nadherne, vsade same velkolepe stavby a tak... ale vsetko pozamykane, ulice prazdne
navrhoval by som aj nejake NPCcka, napriklad nejakeho opilca, ktory by pokrikoval niec oa koze ze sa chce zabit a tak... a vymenou za nejaky alkohol by vam vyrozpraval pribeh, no a tak dalej a tak dalej
potom by mohli byt aj nejaky najomni vrahovia, skratka PC s vysokym spot, listen, search, by ho mohol nejak zistit(totizto ten assassin by bol v stealthe, ze  ) aaa ked by ho hrac odhlail, mohol by povedat: aaa doprcic, a zacal by utekat niekam prec, od hraca
potom nejake nahodne veci, napriklad by bola sanca 1:10 000 ze sa niekde na zemi objavi napriklad mesec penazi, alebo nejaky zalubeny list... preto taka velka sanca, pretoze cez jednu oblast kludne prejde napriklad 5 ludi aj 100krat... a aby to bolo aj nieco do buducnoti, ze nemusia na vsetko prist hraci hned ako sa to vypusti do sveta...
mno a co takto v karathe nejaky knaz co vyznava napriklad tu Xi'An, by pokrioval hesla ako: "pridajte sa ku viere krvi, zoby a lzi, jedina prava viera je tu!", alebo nieco na ten styl... hmm?
aspon by ludom ako ja nepripadal svet thalie taky prazdny a chaoticky... takisto by bodol do kazdeho mesta jeden typek, ktory by povedal, ze pocul uz o zopar zacinajucich dobrodruhoch, ktory lovili/zbierali plody/hladali poklady/ uplne na zaciatku v: "xy", ze ked si neviem dat rady, ze by som sa mohol vydat tam... a ni jak ja, ze hrrr hrrr a som isiel do nejakeho zakliateho zamkua tam bol kopec ghastov, wrightov a podobnych monstier, ze som len tak tak zdrhol, mno.
tot mojich 5 centov 
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 00:59 14. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Daanri wrote: edit: heh...tak toto mala byt odpoved na LDamianov prispevok, ale pozeram ze nak zmizol 
No jo.. cele sem to napsal a pak usoudil, ze jsou to jen zbytecne kecy. 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 01:02 14. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Jinak ten dojem urcite prazdnoty a chaosu kdy clovek nevi co kde je a podobne jsem obcas mival z Thalie take. Ono je to asi o zvyku, ale vetsinou co jsem byl jinde, tak tech lokaci nebylo zdaleka tolik, ale zase se mi nestavalo, ze jdu treba nekolik lokaci za sebou a je tam temer prazdno. Ted kdyz vim kam chodit, tak objevuji spoustu noveho a zajimaveho, vim kde jsou ucitele a podobne, ale zezacatku to bylo... misty demotivujici trochu - ne moc, ale clovek se pak boji, aby to nebyl zbytecne investovani cas do hry, kdyz ten svet je jakoby prazdny.
Pomahaji tomu ruzne ukazatele, takove ty hlaseni jak ktere misto pusobi, zajimava npc a odstranovani hluchych mist.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 10:00 14. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Za jeden z kladu Thalie, ktery na prvni pohled vypada samozrejme, ale jak je videt jinde, tak to tak uplne neni povazuji to, ze je zde zatim stale pohoda. Kdyz se lognu do hry, tak nemam potrebu zjistovat, zda je tam i DM a pokud ano, tak nemam nervy kdykoli vyrazim neco nekam zabijet. Necitim se drcen tunou omezeni at uz systemovych nebo "nepsanych a nevyrcenych". Nemam obavy, ze pokud na sebe upoutam negativni pozornost DM, tak se mi dostane sikany hranicici v podstate s likvidaci. Mohu se sam celkem v pohode rozhodovat na jakou uroven RP mam zrovna chut. Kdyz mam chut zahrat poradne nejakou scenku nebo jet tvrde RP, tak mohu - lide se na to vetsinou najdou a daji se strhnout a pokud nemam, tak proste budu behat usecne zdravit, vyhybat se ostatnim a zabijet npc a nikdo mne hned nezmasakruje. Naopak, kdyz je DM ve hre, mam z toho dobry pocit, protoze jim mohu verit - verit tomu, ze jejich pritomnost bude spis prijemna a zabavna, nez abych z ni mel zaludecni vredy. Zatim to vypada, ze po strance RP mi Thalie celkem vyhovuje. Abych nebyl jen optimista - ve chvili, kdy tu bude hodne hracu a dojde k nejakym vetsim sporum, tak i tady se to zrejme dost zvrhne a pospini a atmosfera se zhorsi - zazil jsem to uz mockrat. Ale zatim je to fajn a hru si diky tomu uzivam.
EDIT: zbytecnosti pryc
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 12:48 14. Nov 2007, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 10:36 14. Nov 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Abych hned trochu vyrovnal minuly post obsahujici chvalu Thalie:
Vim, ze tu nekteri lide maji k EQ vyhrady, ale mrknete se sem.
http://www.equilibrie.cz/forum/viewtopic.php?t=2365
Tohle je podle mne dobry pristup, jak zverejnovat novinky a postup praci (jeste by se to pravda mohlo promitat i na web, ale to jsem nezazil snad nikde, aby se to hned podarilo mit aktualizovane).
Clovek tam hned vidi, ze na tom nekdo maka, neco se deje. Kdyby ten topic na foru (a dalsi podobneho razeni) nebyl, tak by si polovina lidi na EQ myslela, ze se tam v podstate nic nemeni, protoze by si zmen nejspis nevsimla a nebo by je casto brali lidi negativne (nepochopili by jejich smysl a vyznam).
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |