Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:28 28. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13:15 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Nemyslim ze s featom by bol kon nehratelny...chces kona a teda aj dost velku vyhodu jak v boji tak mimo boj kvoli rychlemu pohybu...zaplat zan featom. Bojovnik a paladin by mohli tento feat dostat aj zadarmo, ale urcite nie od 1lvl, ale az od nakeho vyssieho.

Co sa tyka veci okolo kona tak nake staranie sa...nieco ako "udrzba kona" by podla mna malo byt, ale urcite nie nake drasticke aby to totalne znevyhodnilo konov. Skor len na spestrenie a ako odlyv penazi, holt kon nieco stoji a nie je to lacna vec.

Co sa tyka nakych postihov, tak holt magicke povolanie by mohlo mat naky postih na uspesne zoslanie kuzla na konovi, co sa tyka boja tak s kratkymi zbranami by bol naky postih (nie moc velky ale bol by) a s dlhymi ako je prave ta halapartna, kopi a podobne by zas bol naky mensi bonusik.

Cele by sa to mohlo ale naviazat aj na naky skill, ktory by sa postupne zlepsoval a tym by sa mohli niektore postihy znizovat alebo inak upravovat, a takisto by sa mohla rychlost kona naviazat na ten skill...cize na zaciatku maximalne naky pomaly klus a cim vyssie skill tym aj zvysenie rychlosti.

Ono ale otazne je ci to vobec niekto spravi, cize moc by som sa nakych znevyhodnovani kona neobaval.

Urcite nie som zatom aby sa z koni spravila totalne nevyhodna vec, skor len nieco na vyrovnanie vyhod, ktore kon poskytuje a holt tie vyhody su velke.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:20 21. Aug 2007 
Offline
Nováček
 ICQ  Profile

Joined: 20:50 26. Jul 2007
Posts: 18
Myslim ze to je dobrej napad. Nejaka rozumna udrzba by byla fajn. Co vidim zdejsi systemy tak se neobavam ze by to byl nejakej hardcore :-) S tim featem to ale problem je, protoze myslenka je to dobra, pro stavajici postavy ale dost na nic.

Vlastne me napadlo udelat ucitele jezdectvi, kterej by od urcityho levelu za poplatek jako pri level upu naucil postavu jezdit. Kone tim zdrazi trochu.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:22 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Vidis s tym ucitelom jazdectva to vobec nie je zlej napad...to by mohlo bejt vcelku zajimave...mohol by ucit prave ten skill jazdectva. Zato by som teda rozhodne bol. :lol:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:26 21. Aug 2007 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
ve většině souhlasim s photterem (kovář/sedlář) nebo ještě koupit kartáč na hřebelcování. Únava je asi zbytečná... chce to něco rozmanitějšího, specifický pro chov koně, ne 2x kliknout na duši a dát napít sobě a koni.
Napadlo mě místo featu to provázat se skillem Jezdectví a zamotat do toho rychlost, např.:
2 body v Jezdectví = postava umí trochu ovládat koně (rychlost chůze) a zvládne boj s malými a středními zbraněmi
5 bodů v Jezdectví = postava umí dobře ovládat koně (rychlost rychlosti) a zvládne boj i s velkou zbraní

+ nějaký povolání do jezdectví třeba bonus buď za ovládání nebo k použití zbraní

(timhle si podříznu větev pač 5 bodů dam tak za 3 lvl ;-) )

edit: než sem to napsal tak mě Daanri předběh :))

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:47 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:11 27. Apr 2007
Posts: 1274
Location: Praga
Dovolím si do téhle fantaskní debaty přisadit s troškou reality, tedy vlastní zkušenosti, nesnažím se víc zasahovat nebo hledat optimální řešení, to nechám na Těch, kdož se strhávájí vírem pří. ;)

Pokud vlastníte koně, samotné jezdění je jenom drobnou součástí skutečnosti, že vlastníte koně. :D Přinejmenším polovina ze všeho, co s ním vyvádíte, znamená péči o něj, hřebelcování, ustájení, krmení, výcvik nebo drezura.... bla, bla, bla, v praxi to vypadá jinak než těchle pár slůvek, ač se kolem vraníků motám jen občas. :) Zbytek pak je za odměnu...jízda.

Řekněme, že ve hře obdržíte dobře vedeneou, klidnou kobylku a jakési ustájení poskytují maštale na kraji obcí. Tím několik povinností jezdce odpadá, ale vzhledem k tomu, že oproti např. středověkým šlechticům na ostatní (krmení, čištění...) nemáte žádné pomocníky, pochopy a poddané, zbývá to jen na Vás, velevážení cznešení dobrodruzi. Tákže...vezmeme vidle, zvedneme, nabereme...ehm, nechal jsem se unést. ;)


Prostě chci říct, že by starost o koně mohla být nějakým vyvážením... obávám se, že by se to zase muselo řešit systémově, ale mohla by se zařžídit třeba jen časem... kupříkladu pokud kůň bude příliš dlouho nosit majitele, zpomalíse a bude sotva krokovat...a při ustájení, kdy se nají a odpočine si, by mohl síly zase pomalu nabývat. Tím by se zkrátil všobecný spěch a věčný cval po vesnicích.


Oproti tomu fít, ač to zní hezky, považuji za nefér jak pro už zavedené jezdce postavy, tak i vůči ostatním fítům, které byly omezeny craftema pastí, svitků..nebo co vše Numero zmiňoval)


Přeberte si to, jak kdo chcete.

_________________
Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek

Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 14:38 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
nebo eště jeden nápad - zrušte koni tu rychlost - nebude dávat žádnou vejhodu a bude klid
závisti zdar :lol:

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:20 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Si myslim ze rusit rychost konom alebo rusit uplne konov by bola velka skoda. To by ste vazne nezniesli radsej naku minimalne starostlivost raz za cas o toho kona, ktora sa realite urcite nepriblizi ale aspon neco.

Nieco v style, po nakej dobe (urcite nie kazdu chvilu) by ti pri nasadnuti na kona vyhodilo hlasku "tvoj kun potrebuje vymenit podkovy" ak tak neucinis do urcitej doby spomali sa, "tvuj kun vyzera sesle, potrebuje ohrebelcovat" ak tak neucinis odmieta sa pohnut. Podkovy by sa dali kupit u kovara, kefa na hrebelcovanie v stajnach a podobne. A o co by bolo zaujimavejsie ked by si sa musel naucit jazdit ako hned vsetko zvladat na koni. Ja osobne si myslim ze by to bolo hodne zaujimave. :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:20 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
Sylmael wrote:
Ta ja zvedavy co z toho bude. patch 1.69
http://nwn.bioware.com/forums/viewtopic ... 5&forum=42
lol:
Quote:
- No, we're not open-sourcing the game code.
- No, we're not converting it to 3.5E rules.
- And no, you can't have my ice cream.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:47 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Daanri wrote:
Si myslim ze rusit rychost konom alebo rusit uplne konov by bola velka skoda. To by ste vazne nezniesli radsej naku minimalne starostlivost raz za cas o toho kona, ktora sa realite urcite nepriblizi ale aspon neco.

Nieco v style, po nakej dobe (urcite nie kazdu chvilu) by ti pri nasadnuti na kona vyhodilo hlasku "tvoj kun potrebuje vymenit podkovy" ak tak neucinis do urcitej doby spomali sa, "tvuj kun vyzera sesle, potrebuje ohrebelcovat" ak tak neucinis odmieta sa pohnut. Podkovy by sa dali kupit u kovara, kefa na hrebelcovanie v stajnach a podobne. A o co by bolo zaujimavejsie ked by si sa musel naucit jazdit ako hned vsetko zvladat na koni. Ja osobne si myslim ze by to bolo hodne zaujimave. :wink:


ale jistěže snesli, však ta údržba byl i můj návrh, já už jinak než jízlivě psát neumim, to si zvykneš :-D

co se mi nelíbí je nutnost featu, popřípadě nějaký postihy na boj
furt se tu dokola vomílá, jaká je kůň vejhoda....neříkám, že neni ale opravdu taková ? když se postava zmotá na koně, je už obvykle na takový úrovni, že většina povrchovýho cestování je pro ni bezpečná i pěšky a v dungu vo koně akorát občas přijde - například ho nechá venku, zdrží se uvnitř a když vychází je novej povrchovej spawn, kterej koně zabije....pokud koně z dungu vyvádí pěšky, kůň má po objevení se tendenci se rozeběhnout bezhlavě dopředu a pak se vrátit - často si ale doběhne pro smrt - moje postava už má čtvrtýho, než jsem všechny tyhle vychytávky pobral....4 x 18k = 72 tisíc - zdá se málo ?

a především, koně může mít KAŽDEJ, není to vejhoda jenom pro někoho, pokud ho někdo nemá, je to jeho VOLBA
feat i skillpoint má pro každý povolání zatraceně jinou cenu, akorát systém, kterej je teď rovnej ke všem rozbalancujem ve prospěch classů s levnejma featama nebo skillpointama

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 17:16 21. Aug 2007 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
566344 wrote:
photter wrote:
ale notak, numero, proč tak záštiplně ?
Odpovez si sam.
No ja nevim. Mas depku a potrebujes se z toho nekde vypsat? Ja uz od tebe ani jinej ton neznam.
566344 wrote:
Plna zbroj? Stit? Mec? Ja ti odpovim - ten kun. Ve stredoveku se panove vozili na konickach, aby je pak vysadili jerabem na "bojoveho" kone. TEn po par hodinach padal unavou kdyz nesl 40 kilo plechu na panovi, dalsich 30 na sobe. A k tomu tak 80 kg pana.

Moc koukas na pohadky. To vysazovani jezdce jerabem byly dost specificky vyjimky a tykaly se -jestli se nepletu- turnaju na kolbistich.
566344 wrote:
Ano, nebo se muzes divat na kavaleristy: ti byli lehce vyzbrojeni, tahli s sebou tu celtu. Pusku. Savli. Ale nehonili kone porad v trapu, tryskem se ritili jen v utoku.

Nebo si muzes vzit mongolske najezdniky. Opravdu si myslis, ze se porad a jenom na svych konich ritili tryskem? ...


Sorry ale mozna sis nevsiml, ze NWN kun umi nanejvis cval.
Mezi haste a zrychlenym pohybem je taky dost velkej rozdil, takze nevim proc tu placas ze se tim to kouzlo prebije.
Vetsina dungu je v interierech a tam na koni nesmis, takze z vyhody se stava nevyhoda, ze ssebou tahnes zvire, ktery ti muze umrit, nebo nalakat potvory. V boji vedenyho kone nejde NIJAK ovladat.

Kdyz neco povazuju za bug, tak to jako bug nahlasim. Zbytecny mi prijdou jen nakrknuty vykriky ze ,,Vy mate vyhody a chcete jeste vetsi..." Myslis ze je kun takova vyhoda? Tak si ho teda kup. Ja jsem kone mel a po case jsem se ho zbavil.
Zavedte klidne udrzbu kone, tak jak tu byla navrhovana. Seberte mu tu rychlost a myslim ze moc hracum to vadit nebude.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:05 21. Aug 2007 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:23 30. Apr 2007
Posts: 4706
Location: Gremliní nora pod sněhem
Rejty wrote:
Na koni se promenovat je zakazano.

Moznost featu nebo skillu jezdectvi se mi zamlouva. Jsem klidne i pro to, aby se o kone muselo trochu starat (i kdyby jen jidlem a vodou). Kun by se mohl i unavovat, ale zase aby to nebylo moc tezky udelat a nebo to neodradilo hrace od koupe kone

S temi postihy na kouzleni a strelbu / boj ze sedla to je zajimavy, mohl by to resit nejaky feat, ktery by postih snizil.

*edit


haha souhlasiiim..jsem rpo aby se o kone muselo starat,protoze nektery je maji jen jako vec..a to je trosku vuci tomu konickovi osklivi..Strileni s kone je velice pekny:)) ale taky tezky videla jsem to v realu..sice je pravda ze je dviny kdyz enjaka postava na koni nikdy nesedela koui si ho a hnedka na nem umi..krapanek divny :roll:

_________________
Nieninquë - legenda
Lilien - magie, magie, magie

Keep talking I'm analyzing you.

,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord



Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:12 21. Aug 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Pajule wrote:
...sice je pravda ze je dviny kdyz enjaka postava na koni nikdy nesedela koui si ho a hnedka na nem umi...

nic proti ale řešení přes učitele za peníze mi přijde férovější, než dělat na to feat/skill
třeba tři stupně, kdy ten dalši de naučit až na dalším lvlu

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 19:11 21. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
Ucitel jazdectva za peniaze... no pre koho ako, ved i numero tu pisal ze niektory ;) vieme ako zarobit nehorazne prachy za kratky cas.

A co sa tyka vobec tych featov, skilov ci ucenia jazdectva, roznych drobnosti ako ste tu hore skusali vymysliet... je to pekne, len fakt neviem kto vam to urobi. Ako tu kolega Daanri pisal niekde ze beriete chut do prace, tak verte tomu ze mne uz ste chut zobrali uplne.

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

 Post subject: A až to všechno zavedete
PostPosted: 20:34 21. Aug 2007 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
zařidte taky, aby ve stáji koně koupili za těch 18 000 zpátky. Protože potom už koně nebudu chtít mít.
Lucia a Ranunkula

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:53 21. Aug 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 22:49 27. Apr 2007
Posts: 473
Location: The Oblivion
Niekedy som si polozil otazku, co sa vlastne stane s konom ked na nom jazdim a sejme ma nejaka potvora. Pojdem do podsvetia ja a kon ostane na mieste alebo tam pojdem i s konom? (celkom vtipna predstava). I ked keby tam ten kon na mieste ostal tak urcite padne po mne a odcvala do konskeho nebicka.

Btw neberte vazne co pisem o tych konoch a ich vylepseniach. No keby mal niekto zaujem tak mu prezradim v ktorej online hre sa musi kon krmit jablkami/mrkvou atd, a da sa postava zhodit z kona. Da sa tam celkom jednoducho prirobit trebars jazdecky skill....

_________________
Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 145 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits