|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Zyga
|
Post subject: Kun Posted: 09:07 17. Aug 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Co dat zrychleni pohybu od kone nejakej hodne vysokej caster level? tedka to dispelne kazdej druhej skreti saman
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Re: Kun Posted: 09:25 17. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Zyga wrote: Co dat zrychleni pohybu od kone nejakej hodne vysokej caster level? tedka to dispelne kazdej druhej skreti saman No me se zase zda ze byste od tech konu chteli nejak moc...
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 16:15 17. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Sa im cudujes Liu? Ich elfie nohy sa dotknu zeme len malokedy...
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Posted: 21:57 17. Aug 2007 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Chodit pesky je pro ty nizsi stvoreni
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 01:46 18. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
elfky sou vod toho, aby je někdo nosil na zádech, buďte rádi, že máme koně
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 02:00 18. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
photter wrote: elfky sou vod toho, aby je někdo nosil na zádech, buďte rádi, že máme koně Skoda ze jsou kone. Takova klada, spolu s mazutem a perim v kadi vedle... Ta se uplne tesi na povozeni nekterych individui...
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Posted: 02:40 18. Aug 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
*zobere pukance a kouka dale*
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 10:07 18. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Musim to teda inac stylizovat. Dispell ako kuzlo ucinkujuce na postavu prepojenu s konom ma za nasledok necakane spomalenie zmeteneho kona ktory odmieta aj nadalej bezat a tak sa rychlostou behu priblizi rychlostou k onomu hracovi bez kona. Hrac musi teda z kona zosadnut aby si kon vydychol a spametal sa z dispell shoku. Tympadom nieje odporucane ist do boja voci NPC s dispellom na koni, ale radsej pouzit vlastne nohy i ked je to pre niektore PC nepohodlne, zdlhave a vycerpavajuce.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Posted: 11:05 18. Aug 2007 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4706 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
konicek takovi rkasny vzneseny zviratko..se divim ze ty zvrhly elfky vubec nosej na zadeh ja bych je schodila a sla si po svich ..to by devcata asi neprezili ...chodit po svejch
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 12:22 18. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
ty tomu vůbec ale vůbec nerozumíš, mit boky sevřený stehnama zvrhlý elfky je snem každýho správnýho koně a nejen jeho
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 12:26 18. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
A preto maju vsetky zvrhle elfky nohy do O.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Posted: 12:29 20. Aug 2007 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4706 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
mno tak o koncih toho vim celkem dost..bohuzel v zadny knizce neni napsany koho kun rad nosti..ale jestli dostava ostruhma do slabin tak to teda urcite neni jeho sen...a co se tyce toho je pravda ze zvrhy elkfy se prodavaj ale presto krasu kone tim nezastini..
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
resurrection
|
Post subject: Posted: 13:53 20. Aug 2007 |
|
Joined: 20:50 26. Jul 2007 Posts: 18
|
Tohohle problemu jsem si taky vsimnul. Jenom nechapu proc zjevny systemovy problem tady vetsina komentuje jakoby IC, ale to je fuk. Spis me zajima jestli se s tim da neco delat. Mozna nastavit tomu spechu brutalne vyssi caster level aby ho nemohlo nic sundat, jelikoz jinak nez pres efekt se to vyresit neda...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 17:24 20. Aug 2007 |
|
|
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
resurrection wrote: Tohohle problemu jsem si taky vsimnul. Jenom nechapu proc zjevny systemovy problem tady vetsina komentuje jakoby IC, ale to je fuk. Spis me zajima jestli se s tim da neco delat. Mozna nastavit tomu spechu brutalne vyssi caster level aby ho nemohlo nic sundat, jelikoz jinak nez pres efekt se to vyresit neda... Tenhle efekt "zpomaleni" vznika ve dvou pripadech.
a) dotycny se na koni vyspi
V te chvili pomuze kdyz se jeho postava uraci pohnout svou vznesenou prdeli, pred spanim seskocit a alespon vzbudit zdani toho, ze spi.
IC pripominka z me strany by mohla znit v duchu: "Zkus se vyspat v sedle! Zpomaleny budes ty i ten kun!"
b) dotycny chytne kone a vjede s nim do viru bitvy, kde se stane cilem nejakeho dispell kouzla
Kdyz odhlednu od toho, ze onen kun NENI zranitelny a ze ma "konem_obdarena_postava" nezanedbatelnou vyhodu v rychlosti pohybu, tak i po normalnimi zbranemi vedene bitve byl kun i jeho jezdec unaven. Neumim si predstavit jak asi muze byt kdo unaven kdyz se jej pokousi sejmout nejaky nasrany kouzelnik/klerik/zaklinac magii.
Opet podotykam to co vyse: staci, kdyz dotycna postava pohne svym vznesenym zadkem a da koni chvili odpocinout (tzn. sestoupi a znovu nastoupi).
Jeste pripominam, ze timto systemovym opatrenim zcela a naprosto mizi uloha kouzla "expeditious retreat", stejne tak je podstatne snizena vyhodnost kouzla "haste". Na oboje musi mag/sorc dlouho studovat a zasvetit roky zivota alespon jakes-takemu trvani techto kouzel. V provedeni "kun" kdokoli ziska celodenni (!!!) expeditious retreat. Cenou za to je 30 minut klikani na sberu surovin, doneseni do dilny a "zplacnuti" je k sobe. A voila - hned je 20 tisic gp ve vacku se zlatem, hned je na kone.
Misto abyste se podivali na veci strizlive - s vedomim jejich silene sily - tak drapnete hrnec plny zlata a rvete po dodatku.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 17:59 20. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
ale notak, numero, proč tak záštiplně ?
já mám dojem, že kdo chce koně a výhody z něj využívat, sežene si na něj peníze
kdo chodí pěšky, má k tomu zřejmě nějakej důvod
to, že kůň poskytuje vejhody je jasný a jeho cena by to měla odrážet a ne že jeho vejhody sou kompenzovaný bugama
únava po boji a podobně sou zavádějící kecy, kdopa bude po bitvě unavenější, pěšák nebo jezdec, he ? hádej, dávám ti tři pokusy
použitelnost haste se nijak nesnižuje, na haste je daleko podstatnejší útok navic a +4 k AC než rychlost pobíhání a to, že kdejakej chcípáckej šaman ti zpomalí koně je prostě bug, nic víc
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 106 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |